۲۱۸۴۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا به دنبال دگرگونی در خط میانی بایرن

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن، همیشه می‌خواهد برتری و نقطه ثقل تیمش در خط میانی باشد؛ و حالا با وجود تعداد ۱۷ نفر هافبک در کادرش، تحقق این ایده برایش آسان‌تر شده است.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی بایرن، همیشه می‌خواهد برتری و نقطه ثقل تیمش در خط میانی باشد؛ و حالا با وجود تعداد ۱۷ نفر هافبک در کادرش، تحقق این ایده برایش آسان‌تر شده است.

چهار روز دیگر باواریایی‌ها تمرینات خود را جهت آماده شدن برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ آغاز خواهند کرد. بایرنی که از اول جولای شاهد آن خواهیم بود، در خط میانی دچار یک دگرگونی حسابی شده است؛ به این صوت که در حال حاضر در لیست بازیکنان این تیم نام ۱۷ هافبک به چشم می‌خورد. تیاگو، شواین‌اشتایگر، آلونسو، ریبری، مارتینز، روبن، گوتزه، مولر، روده و گائودینو هافبک‌های بایرن در فصل گذشته بودند که برخی از آنها در کار هجومی هم شرکت می‌کردند.

دیروز نام داگلاس کاستا ،هافبک برزیلی شاختار دونتسک که در ازای ۳۵ میلیون یورو با باواریایی‌ها قرارداد بست، هم به جمع این ده نفر اضافه شد. پیش از او یوشوا کیمیچ هم از اشتوتگارت به بایرن پیوست.

پی‌یر امیل هویبرگ و یولیان گرین که به ترتیب به آگسبورگ و هامبورگ قرض داده شده بودند، هم قرار است به مونیخ بازگردند. جالب اینجاست که گواردویلا بنا به ضرورت روی فیلیپ لام، خوان برنات و داوید آلابا که در واقع مدافع هستند هم گاهی برای کارهای مربوط به خط میانی حساب باز می‌کند. این مربی اسپانیایی حتی مثلا علاقه خاصی دارد که لام را در کنار تیاگو به بازی بگیرد.

پپ پیشتر گفته بود:" دلم می‌خواست هزار هافبک در اختیار می‌داشتم." حال اگر پیوستن آنخل دی‌ماریا از منچستر به بایرن هم رنگ واقعیت به خود بگیرد، آرزوی گواردیولا دست‌یافتنی‌تر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج