۲۱۸۸۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اسرائیل فساد مالی عباس را فاش کرد

رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی به وضعیت سفرهای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دیگر رهبران آن با خارج از فلسطین طی سال‌های مختلف پرداخت و اعلام کرد علی‌رغم وضعیت بد مالی این نهاد، رهبران آن از سفرهای خارجی خود دست نکشیده‌اند.

خبرگزاری فارس: رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی به وضعیت سفرهای رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و دیگر رهبران آن با خارج از فلسطین طی سال‌های مختلف پرداخت و اعلام کرد علی‌رغم وضعیت بد مالی این نهاد، رهبران آن از سفرهای خارجی خود دست نکشیده‌اند.

رژیم صهیونیستی در واکنش به پیوستن فلسطین به دادگاه جنایات کیفری (اول آوریل ۲۰۱۵) و قصد تشکیلات خودگردان برای ارائه شکایات ضد اسرائیلی به این دادگاه، فساد مالی «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان و برخی دیگر از اعضای این تشکیلات را افشا کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی «ریشت بیت» امروز (یکشنبه) فاش کرد که سفرهای عباس و «صائب عریقات» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» و «جبریل رجوب» دیگر عضو تشکیلات به خارج در خلال سه سال اخیر معادل نیمی از مخارج فلسطین بوده است.

ریشت بیت ابتدا با وضعیت اقتصادی سخت تشکیلات خودگردان آغاز کرد و افزود: اما این وضعیت سخت اقتصادی بر سفرهای رهبران تشکیلات خودگردان تاثیری نگذاشت و تعداد روزهایی که آنها در خارج به سر بردند (در سال ۲۰۱۴) مابین ۱۵۰ تا ۱۷۰ روز بوده ست.

وبگاه اینترنتی ریشت بیت در ادامه افزود: ابومازن در سال ۲۰۱۲ ، ۱۸۸ روز و در سال ۲۰۱۳ ، ۱۶۶ روز را در خارج از فلسطین گذرانده و عریقات و الرجوب در رتبه‌های دوم و سوم با ۱۵۰ تا ۱۷۰ روز قرار دارند.

بنا بر این گزارش، با شروع امسال (۲۰۱۵) عباس ۸۱ روز، الرجوب ۶۱ روز، عریقات ۷ روز، یاسر عبد ربه ۴۸ روز، نیبل شعث ۴۰ روز، سلام فیاض ۵۳روز، محمود الهباش ۵۱ روز، ماجد فرج ۵۲ روز، محمد اشتیه ۳۵ روز، و رامی الحمدالله ۱۶ روز را در خارج از فلسطین به سر برده‌اند.

کارشناسان معتقدند که رژیم صهیونیستی با این اقدامات به دنبال ترور شخصیتی عباس و دیگر رهبران تشکیلات خودگردان در افکارعمومی جامعه فلسطینی در راستای جنگ روانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      اسمش آرزوی هر کسی روندن این خودرو هاست اونوق خبر اینه؟ :| شرم بر تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج