۲۱۹۳۶۶
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

رونمایی از پیتزای فاطما گل در تهران +عکس

ماجراهای سریالهای شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تمامی ندارد و گویا حالا حالاها باید منتظر اتفاقات جدیدی مرتبط با این سریالها باشیم.

سینما ژورنال: ماجراهای سریالهای شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تمامی ندارد و گویا حالا حالاها باید منتظر اتفاقات جدیدی مرتبط با این سریالها باشیم.

از جمله این سریالها "فاطما گل" است که نه فقط شخصیتهایش در میان مخاطبان ایرانی شناخته شده اند که یکی از کارگردانان سرشناس ایرانی هم تصمیم به ساخت ورسیونی ایرانی از این سریال را گرفته است.

از آن طرف هفته ای هم نیست که کارشناسان جامعه شناسی درباره اثرات سوء اپیدمی شدن مصرف چنین سریالهایی در جامعه ایرانی اظهارنظر کنند.

طبیعی است که واکنش مخاطبان ایرانی نسبت به این اظهارنظرات هم همان واکنشی است که در برابر مصرف فیلمفارسیهای دهه های گذشته و محصولات تجاری سالهای اخیر داشته اند.

هرچقدر که کارشناسان از کیفیت پایین این سریالها می گویند اما مخاطبان همچنان این سریالها را دنبال می کنند.

البته که همین اقبال است که باعث می شود سبد تغذیه ایرانیان هم محصولاتی را به خود ببیند که نام "فاطما گل" را بر خود دارند.

از جمله این محصولات که به تازگی در قنادیهای تهران دیده شده است پیتزایی است موسوم به "پیتزا فاطما گل"؛ پیتزایی که به صورت مستطیلی پخته شده و متوسط قیمت آن کیلویی ۴ هزار تومان است!

رونمایی از پیتزای فاطما گل در تهران +عکس

این پیتزا در بسیاری از قنادیهای تهران و از جمله قنادیهایی در شرق و مرکز شهر تهران دیده شده است.

هنوز معلوم نیست مبدع این پیتزا چه کسی است اما بعید می دانیم حتی "هلال سارال" کارگردان سریال "فاطما گل" و "بِرِن سات" بازیگر نقش "فاطما گل" هم از وجود پیتزایی به نام این سریال در ایران باخبر باشند.

رونمایی از پیتزای فاطما گل در تهران +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      درسته این سریال ترکیه ایی بود ولی باید این حقیقت و قبول کرد که فاطما گلهای زیادی توی کشورمون هستن و هروز شاهد زیاد شدن آن از طریق روزنامه یا اینترنت هستیم.نمونه بارز همون دختر شمالی بود که توی جنگل چند نفر تجاوز کرده بودن و بدش کشته بودن.

      پاسخ ها

      • غـــــــــــز ل

        فاطما گل به پایان رسید لیکن هر زمان از این خوراکیها بخوری و بویژه آقایون یادشون می افته پایان بدی کردن و دست درازی به بد نامی دنیا و آخت برای خودشون و سربلندی فاطما گلها می رسه ...
        یادمون باشه لبخند هیچ گلی و با اونهمه هنر زیبایی با لگدهای خشم و دریوزگی و درندگی پرپر نکنیم یادمون باشه فاطما گل خواهر ماست همسایه ی ماست دختر زیبا روی روستاست که اومده لب آب پس چرا آب را گل کنیم !!!؟؟؟ :|

    • بدون نام

      خداوکیلی تو ترکیه هم اینقدر به این فیلم توجه نمیشد.ولی تو ایران پیتزا شورت جوراب کلاه زنبیل ....

    • sana

      مسخره است.کلا آدمهای جوگیری هستیم.چند سال پیش یادمه که هرجا میرفتی وسایل بانو سوسانو رو میفروختن.الانم این.چقدر یه فیلم چرت و پرت رو مردم ما تاثیر داره

    • بدون نام

      خیلی باید خوشمزه باشه
      ولی انصافا سریال جذابیه

    • بدون نام

      پینزا توی قنادی !!!!!!!!!!!

    • زیبا

      یعنی چی ؟خدا وکیلی یعنی فاطما گل توی فیلمش از این پیتزاها دوست داشته یا برا کریم درست میکرده ؟یادمه اون موقعها تودوره ی ما یعنی زمانهای تیر و کمون یه سریال بود به اسم اوشین این اوشین خانوم روی همه چی عکس بود میرفتی کفگیر بخری اوشین بود افتابه لگن میخواستی اوشین بود دمپایی و تل مو و کیف پول یعنی یکی از بزرگان اون زمان شده بود حالا نوبت به این بدبخت رسیده .....

    • متین

      فاطماگل رو همه میدیدن مسئولین هم هیچ کاری نتونستن بکنن. ولی این سریال اصلا سریال معروفی نیست. درسته خودمم دیدمش. ولی معروف نیست.

    • بدون نام

      وقتی سریالهای ایرانی آبکی هستندوازهیچ کس وسازمان نمی شودانتقادکردهمینه دیگه شماسریال کارادایی راببینیدوزیریه مملکت روجانی وجنایت کارنشان می دهندمامورین داخل زندان راباجگیرنشان می دهند ووووحالابیایددرسریالهای ایرانی نشان بدهیدنون خشکی محل دزدی کرده حالاخربیارو باقلابارکن. میدانیدچرا ؟ چون هستیم و داریم نمی توانیم ببنیم مگرمسئولین ماخطاندارن . یادم هست دریه فیلم ایرانی مامورکلانتری باج گرفت فرمانده نیروی انتظامی اعترازکرد.همین سریال مهران مدیری جامعه پزشکی چیکارکه نکرد.یا درفیلم هامون خانم خونه بامانتو وروسری توی آشپزخانه ورختخواب درکنارخانواده . یاخانوم تصادف وحشتناک می کنه لت وپارمیشه ولی مقنعه اش سرجایش است. یاپسره بعدازچندین سال دوری ازخانواده اش حالاکه به مادر و خواهرش میرسه..... تاوقتی چنین است سریال خارجی غزیزاست.خداخیرش بده اختراع کننده ماهواره رو .

    • علی

      خاک بر سر کسی که فکر کنه این سریالها جذابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج