۲۱۹۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقی: مظلومی را دوست دارم

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: در سال‌هایی که برای این تیم بازی کردم اندازه آقایانی که ۲ سال برای استقلال بازی کرده‌اند، پول نگرفتم.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین صادقی که در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرده بود، در مورد اینکه در لیست خروج استقلال قرار گرفته گفت: من هم صبح امروز این موضوع را شنیدم. قرار گرفتن در لیست خروج طبیعی است و همانطوری که انسان یک روز به دنیا می‌آید و یک روز از این دنیا می‌رود، بازیکن هم ممکن است از تیمش برود.

وی با بیان اینکه در فوتبال و ورزش رفت‌وآمد زیاد است، تصریح کرد: رفتن امیرحسین صادقی از استقلال به این معنا نیست که دیگر به این تیم باز نمی‌گردد. این مسائل در فوتبال سلیقه‌ای است و پرویز مظلومی را دوست دارم. افتخار می‌کنم در مس کرمان و استقلال شاگرد او بوده‌ام.

«رفتن از استقلال و قرار گرفتن در لیست مازاد ناراحتی ندارد». مدافع فصل گذشته استقلال با بیان این جمله گفت: فوتبال ورزش حرفه‌ای است و همانطور که می‌دانید تیم رئال مادرید در تور آسیایی خود کاسیاس را همراه خود نبرد. باید به همدیگر احترام گذاشت.

صادقی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود تا زودتر به او اعلام می‌شد که در لیست خروج قرار دارد، گفت: در فوتبال دنیا بحث حرفه‌ای بودن و درآمدشان برای آنها مهم است. البته به این معنا نیست که برای‌شان رفتن از تیمی یا ماندن مهم نباشد اما وارد چارت مدیریتی و کادر فنی نمی‌شوند. چرا فکر می‌کنید با رفتن من اتفاق خاصی می‌افتد؟

وی ادامه داد: سال گذشته حرف‌ و حدیث‌های زیادی در مورد رفتنم از استقلال مطرح شد اما حرفی نزدم و گفتم تابع مدیریت باشگاه و بهرام افشارزاده هستم. اکنون نیز تابع باشگاه هستم اما نمی‌دانم چرا شما فکر می‌کنید با رفتن امیرحسین صادقی که ۱۰،۱۲ سال برای استقلال بازی کرده است، اتفاق خاصی می‌افتد؟ من از رفتن استقبال می‌کنم و نمی‌خواهیم برای همدیگر خط و نشان بکشیم. خندان آمده‌ایم و خندان هم از تیم می‌رویم.

مدافع فصل گذشته استقلال خاطرنشان کرد: از قول من نوشته بودند که برخی آقایان خط می‌دهند تا من در استقلال نباشم و این اظهارات به برخی‌ها برخورده است. آقایی که با من مشکل دارد مدام می‌گوید که فلان کار را کرده‌ام و یا فلانی گفته در استقلال نباشم. برای بار اول نیست که از استقلال جدا می‌شوم و تا ۳ نشود بازی نشود!

صادقی در خصوص مذاکراتش با باشگاه نفت تهران عنوان کرد: سال گذشته چند ساعت به پایان نقل‌وانتقالات صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شد اما افشارزاده گفت که ۱۲ ساعت فرصت دهد تا ببیند وضعیت چه خواهد شد. پس از ساعتی تماس گرفتند و گفتند برو در تمرین حاضر شود. من یک‌سال با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم با باشگاهی صحبت کنم.

وی عنوان کرد: ۱۲ سال برای استقلال زحمت کشیدم و پشت ماشین لباس عوض کرده و تمرین می‌‌کردیم. اکنون به باشگاه می‌روم تا به نتیجه‌ای برسیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در جدایی‌ات چه کسی را مقصر می‌داند، گفت: سوال بعدی لطفا!

صادقی خاطرنشان کرد: شاید در آینده یکسری مسائل را بتوانم بگویم. من برای استقلال جان کَندم و شاید در سال‌هایی که برای این تیم بازی کردم اندازه آقایانی که ۲ سال برای استقلال بازی کرده‌اند، پول نگرفتم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود به خاطر بحث کاپیتانی از استقلال جدا شده است، گفت: جهت اطلاع باید بگویم که سرمربی می‌تواند کاپیتان تیم را مشخص کند. در جلسه اولی که با باشگاه داشتم، چنین صحبت‌هایی مطرح نشد. قرار بود که پس از جلسه نخست با باشگاه بار دیگر با من تماس بگیرند اما یادشان رفت و خودم به باشگاه مراجعه کردم.

مدافع فصل گذشته استقلال عنوان کرد: امیدوارم در آینده چیزهایی که مدنظرم است را نگویم. بازیکن یک روز می‌آید و می‌رود اما هوادار است که با برد و باخت تیمش زنده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج