۲۲۰۰۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جایی برای مهره‌های قلعه‌نویی نیست!

سرمربی استقلال که در تلاش است تیمی پرقدرت را برای حضور در لیگ پانزدهم ببندد حالا با معادلاتی مواجه شده که کار او را برای انتخاب بازیکنان فصل آینده سخت کرده و شاید منجر به حذف برخی قدیمی‌ها شود.

وطن امروز: سرمربی استقلال که در تلاش است تیمی پرقدرت را برای حضور در لیگ پانزدهم ببندد حالا با معادلاتی مواجه شده که کار او را برای انتخاب بازیکنان فصل آینده سخت کرده و شاید منجر به حذف برخی قدیمی‌ها شود. پرویز مظلومی که پس از امیر قلعه‌نویی سکاندار هدایت آبی‌پوشان شده حالا این دغدغه را دارد که مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را برای فصل پیش‌رو در تیم خود جمع کند تا نتایجی بهتر از فصل گذشته را رقم بزند. در این بین یکی از مشکلات وی بازیکنان باتجربه و البته پا به سن گذاشته استقلال است که کار را برای سرمربی جدید آبی‌پوشان سخت کرده است. شاید به همین خاطر است که او از همان روزهای ابتدایی حاضر نشد به صراحت درباره بازیکنان قدیمی تیمش و وضعیت آنها برای آینده اظهارنظر کند. رضا عنایتی، یکی از بازیکنان باتجربه و البته مسن‌ترین بازیکن استقلال بود که طی روزهای گذشته نشست‌هایی را با مسؤولان باشگاه برگزار کرد و در نهایت به وی اعلام شد برای فصل آینده نیازی به او نیست تا عنایتی اولین کنار گذاشته شده آبی‌پوشان باشد.

با این حال معادله مظلومی برای چیدن بازیکنانش هنوز ادامه دارد. او حالا می‌خواهد از بین حنیف عمران‌زاده و مگویان یکی را انتخاب کند چرا که تعداد مدافعانی که در فهرست او هستند، زیاد است و به همین خاطر باید برخی از آنها بروند. ضمن اینکه سرمربی آبی‌ها عنوان کرده تمایلی برای حفظ امیرحسین صادقی ندارد و احتمال جدایی این مدافع باتجربه از جمع آبی‌ها هم بسیار زیاد است. درون دروازه هم با ماندن وحید طالب‌لو و بازگشت سیدمهدی رحمتی طبیعتا محسن فروزان باید از این تیم برود. او که سابقه کمتری برای آبی‌پوش بودن نسبت به ۲ گلر دیگر دارد، در تمرینات تیمش هم شرکت نکرده و به دنبال تسویه‌حساب و مشخص کردن آینده‌اش است.

جنجال بر سر نکونام و سیدجلال حسینی

اما استقلال قرار است در ادامه چه برنامه‌ای را پیش بگیرد. درباره جذب بازیکنان بزرگ مثل نکونام و سیدجلال حسینی بهترین منبع خبر، نظری‌جویباری است. مسؤول کمیته‌ نقل و انتقالات باشگاه استقلال روز گذشته به خبرنگاران گفت: خو‌شبختا‌نه روند خوبی را پیش گرفته‌ایم و نیازهای آقای پرویز مظلومی را برطرف می‌کنیم. اصلا قرار نیست بازیکنی را از تیم خارج کنیم. مثل همه باشگاه‌ها بازیکنان را در لیست فروش می‌گذاریم تا جذب یک باشگاه دیگر شوند. فروزان یک بازیکن معمولی نیست، او می‌تواند باشد و پولش را می‌دهیم، ولی او را از لیست خارج می‌کنیم. ما به دنبال قرض دادن او به تیم دیگری هستیم و حیف است از او به سادگی بگذریم.

جویباری درباره وضعیت ابراهیمی و حیدری نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: جلسات خوبی با این دو داشته‌ایم و احتمالا تا پنجشنبه خیلی از کارها نهایی خواهد شد. وی درباره وضعیت سیدجلال حسینی و اینکه استقلال او را می‌خواهد، اظها‌ر کرد: به خداوندی خدا با سیدجلال حسینی مذاکره نکرده‌ام. می‌خواهید باور کنید، می‌خواهید نکنید. نکونام بازیکن بزرگی است و ما افتخار می‌کنیم کسی مثل او را داشته باشیم، ولی من و باشگاه با او صحبت جدی نداشته‌ایم. اما حرف‌های پایانی نظری‌جویباری: ما ۹۰درصد تیم را تا روز پنجشنبه می‌بندیم و فرصت داریم که آن ۱۰ درصد را در روزهای بعدی بگیریم. برای همه بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم پرداختی داشته‌ایم و طبق یک برنامه کار را پیش می‌بریم. درباره صادقی هم باید بگویم که او ملی‌پوش است و من تصمیمی برای او نمی‌گیرم،‌ بلکه آقای مظلومی درباره او تصمیم می‌گیرد و هر نظری که ایشان داشته باشد، اجرایی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج