۲۲۰۰۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احتمال بازگشت برلوسکنی به دادگاه

یک دادستان ایتالیایی، سیلویو برلوسکنی را به تلاشی هماهنگ‌ برای منحرف کردن مسیر پرونده خود در دادگاه متهم کرده و بدین ترتیب احتمال بازگشت این نخست‌وزیرسابق ایتالیا به دادگاه در ارتباط با پرونده رسوایی جنسی افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا: یک دادستان ایتالیایی، سیلویو برلوسکنی را به تلاشی هماهنگ‌ برای منحرف کردن مسیر پرونده خود در دادگاه متهم کرده و بدین ترتیب احتمال بازگشت این نخست‌وزیرسابق ایتالیا به دادگاه در ارتباط با پرونده رسوایی جنسی افزایش یافت.

روز سه‌شنبه تیتزیانا سیسیلیانو، دادستان شهر میلان ایتالیا در کنفرانسی خبری گفت که سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر سابق این کشور در تلاشی هماهنگ قصد داشته تا "مسیر عدالت" را منحرف کند.

به گفته این دادستان، نخست‌وزیر سابق ایتالیا نزدیک به ۱۰ میلیون یورو (۱۱.۲ میلیون دلار) به شاهدان پرونده رسوایی جنسی‌اش رشوه پرداخت کرده تا مسیر پرونده را تغییر دهد.

یکی از پرونده‌های برلوسکنی در دادگاه مربوط به اتهام سوءاستفاده وی از قدرت و داشتن رابطه جنسی با دختری زیر سن قانونی در جریان مهمانی‌های غیراخلاقی در ویلای شخصی‌اش است.

به گفته سیسیلیانو، گمان برده می‌شود در جریان این پرونده برلوسکنی مجموعا ۳۴ تن که ۲۱ تن از آنها زن هستند، مدارک جعلی ارائه داده و دچار فساد بوده باشند.

وکلای برلوسکنی گفته‌اند، هدایایی که وی اعطا کرده تنها نشان‌دهنده سخاوت موکلشان است اما سیسیلیانو گفت که این اقدام تنها به منظور سرپوش گذاشتن بر مدارک و شواهد انجام شده است. این رشوه دهی‌ها در اواخر سال ۲۰۱۱ آغاز شدند و تا سال ۲۰۱۵ همچنان ادامه داشته است.

برلوسکنی اوایل سال جاری میلادی پس از آن که دادگاه حکم داد وی نمی‌دانسته که با فردی زیر سن قانون رابطه دارد، از اتهاماتش تبرئه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج