adexo3
۲۲۰۲۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنج خرید برتر بوندس لیگا در فصل ۲۰۱۴/۱۵

وبسایت تحلیلی bundesligafanatic، پنج خرید برتر بوندسلیگا در فصل گذشته را انتخاب کرده است.

طرفداری: نقل و انتقالات همواره یکی از جذاب ترین بحث های فوتبال اروپا و جهان بوده است. فصل گذشته تیم های بوندس لیگا خریدهای زیادی را انجام دادند و در لیست زیر به پنج بازیکن برتر تازه وارد اشاره کوتاهی شده است.

۵- روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)

مهاجم لهستانی ۲۶ ساله فصل بسیار خوبی را پس از جدایی از دورتموند سپری کرد. خبر انتقال او به بایرن در نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد اما او نمی توانست تا ۹ ماه بعد از انتشار این خبر، یعنی در زمان اتمام قراردادش با دورتموند به بایرن بیاید. اما اکنون او یکی از بهترین انتقالات بدون هزینه تاریخ به حساب می آید.

پنج خرید برتر بوندس لیگا در فصل 2014/15

لواندوفسکی تنها یک گلزن نیست. او موقعیت های زیادی را برای هم تیمی هایش فراهم می کند و سطح بازی بسیار بالایی دارد. درسن ۲۶ سالگی او تبدیل به یکی از بهترین مهاجم های جهان شده است و شاید به اوج بلوغ خود رسیده باشد. ۱۶ گل بدون پنالتی در ۲۹ بازی فصل بوندس لیگا او را تبدیل به یک مهاجم در سطح جهانی کرده است و او یکی از ارکان اصلی فتح بوندس لیگا برای گواردیولا بوده است.

۴- هریس سفروویچ (آینتراخت فرانکفورت)

مهاجم جوان سوییسی سابقه بازی در فیورنتینا و رئال سوسیه داد را هم در کارنامه دارد اما بازی او زمانی که به فرانکفورت آمد به شکوفایی رسید. مهاجم ۲۳ ساله برای پیدا کردن جای ثابت در ترکیب سوسیه داد به مشکل خورد اما حضور او در ترکیب ثابت توماس شاف، بازی به بازی پررنگ تر شد. ۹ گل برای تیمی که در پایان فصل در نیمه های جدول حضور داشت، عدد قابل قبولی محسوب می شود.

پنج خرید برتر بوندس لیگا در فصل 2014/15

نمایش های فراتر از انتظار سفروویچ تنها در گل های او خلاصه نمی شود. او همکاری بسیار خوبی با آقای گل لیگ، الکساندر مایر داشت و ۲۸ گل مجموعا به همراه او به ثمر رساند. با توجه به شرایط سنی الکساندر مایر، پیش بینی رهبری خط حمله توسط هریس در آینده ای نزدیک، دور از انتظار نخواهد بود.

۳-یان سومر(بروسیا مونشن گلادباخ)

یک سوییسی دیگر که به این لیست رسیده است؛ یان سومر، دروازه بان مطمئن بروسیا مونشن گلادباخ. یکی از عناصر اصلی تیم با کیفیت لوسین فاوره که موفق به کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا شد. کره اسب ها با وجود او در درون دروازه، با خیالی آسوده مشغول تاخت و تاز بودند.

پنج خرید برتر بوندس لیگا در فصل 2014/15

سومر که تابستان گذشته از بازل به گلادباخ پیوست، شماره یک مارک اندره تر استیگن را بر تن کرد و موفق شد ۱۴ کلین شیت را برای هم تیم هایش به ارمغان بیاورد. گلادباخ با وجود او در پشت مدافعان، دومین خط دفاعی برتر لیگ را به خود اختصاص داد. وبسایت رسمی بوندسلیگا او را به عنوان دومین دروازه بان برتر لیگ، پس از مانوئل نویر برگزید. شاید در ابتدای فصل، خوشبین ترین هوادار گلادباخ هم انتظار نمایش چنین جانشینی برای تراستیگن محبوب، متصور نمی شد.

۲-ژابی آلونسو(بایرن مونیخ)

ژابی آلونسوی اسپانیایی یکی از خرید های موفق دیگر بایرن مونیخ بود. هافبک سابق لیورپول و رئال مادرید، تقریبا به تمام افتخارات ممکن دست پیدا کرده است اما هیچگاه نمی توان عطش و علاقه او برای فتح عناوین بیشتر را زیر سوال برد.

پنج خرید برتر بوندس لیگا در فصل 2014/15

آلونسو در میانه میدان و به عنوان قلب بایرن به کار گرفته شد. قابلیت پاس خوب او در مقایسه با بازی خوانی کم نظیرش در رتبه دوم قرار می گیرد. او در زمان هایی که توسط گواردیولا در قلب دفاعی هم به کار گرفته می شد، نشان می داد که پست برای او مهم نیست و در همه جای زمین می تواند فعالیت مثبت انجام دهد. با وجود ۳۳ سال سن، همچنان در حال ادامه دادن به بازی های خوبش است.

۱-هاکان چالهان اوعلو (بایر لورکوزن)

گران قیمت ترین خرید تاریخ لورکوزن تابستان گذشته از هامبورگ راهی بای آرنا شد. هافبک ۱۴.۵ میلیون یورویی لورکوزن در همین فصل نخست حضورش در این تیم، پاسخ مبلغ پرداخت شده بابت انتقالش را داد. هافبک طراح و بازی ساز، نقش کلیدی در نمایش های هجومی و چشم نواز مردان روگر اشمیت داشت.

پنج خرید برتر بوندس لیگا در فصل 2014/15

هافبک هجومی ۲۱ ساله که از او به عنوان اوزیل دوم یاد می شود، شباهت های زیادی با ملی پوش آلمانی دارد. تفاوت بارز این دو نفر، ضربات آزاد ویران کننده ملی پوش ترکیه است. او رکورد ضربات آزاد مستقیم در تاریخ بوندس لیگا را شکست و موفق شد اولین گل ملی خود را هم برای ترکیه در فصل گذشته به ثمر برساند. سالهای روشن هنوز برای این بازیکن فرا نرسیده است، اما چیزی که قطعی است این نکته است که هاکان، ارزش مبلغ پرداختی باشگاه را بدون شک دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج