۲۲۰۲۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لاپورتا: برای جوانگرایی و قهرمانی آمده‌ام

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در نشست خبری تازه خود خطاب به ریاست شورای عالی ورزش اسپانیا (کاردنال) گفت: مرا تهدید نکن، از کسی نمی‌ترسم.

خبرگزاری فارس: خوان لاپورتا در نشست خبری خود که در طول هفته گذشته چهارمین نشست خبری بوده به اظهارات اخیر ریاست شورای عالی ورزش اسپانیا واکنش نشان داد و گفت: ایشان گفته که من علاقه زیادی به بهره برداری سیاسی از اتفاقات ساده دارم، اول این که حضور بیش از ۱۰۰ هزار هوادار در یک استادیوم و اعتراض این جمعیت به حضور پادشاه در نیوکمپ هرگز یک اتفاق ساده نیست و دوم این که من اتفاقا هیچ علاقه ای به سیاست ندارم اما مدیرعامل باشگاه بارسلونا یک فرق مهم با سایر همتایان خود دارد و آن این که باشگاهش بیش از یک باشگاه است، این شعار بارسلونا است و من به آنچه برای اداره‌اش نامزد شده‌ام، اشراف کامل دارم.

لاپورتا درباره برنامه‌های خود برای مدیریت گفت: این بار جدا از قهرمانی، برای جوانگرایی هم آمده‌ام، روز تلخی بود وقتی پویول خداحافظی می کرد و همه به این فکر می کردند که دیگر شبیه او در دنیای فوتبال پیدا نخواهد شد، من با این موضوع موافق نیستم، شبیه پویول و البته بزرگتر از پویول در آکادمی لاماسیا فراوان هستند و باید به این جوانان میدان داده شود.

لاپورتا در پایان سخنان خود یک باردیگر به ماجرای جریمه احتمال بارسلونا از سوی دولت اسپانیا، دادگاه عالی ورزش اسپانیا و یوفا اشاره کرد و گفت: هیچ هراسی از هیچکسی ندارم و اگر در این انتخابات پیروز شوم برای این تحرکات غیرمردمی و پوچ جوابهایی محکم خواهم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج