۲۲۰۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رایزنی کفاشیان در AFC برای خاکپور

مدیر تیم فوتبال امید گفت: قرار است کفاشیان استدلال‌های ما در مورد سرمربیگری خاکپور در تیم امید را در دستور جلسه هیئت رئیسه AFC قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم: حبیب کاشانی در خصوص نشستی که روز پنجشنبه با کفاشیان داشت،گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت تیم امید و اردوی ترکیه را به کفاشیان ارائه دادم اما بحث وضعیت سرمربیگری خاکپور در تیم امید در ادامه راه رقابت‌های مقدماتی المپیک محور اصلی نشست ما بود.

وی افزود: در این نشست آخرین نامه ‌AFC در مورد خاکپور را بررسی کردیم. در این نامه آمده مدارکی که خاکپور فرستاده از سوی AFC بررسی شده است. استدلال ما این است که آنها خواسته‌اند ما دوباره مدارک تکمیلی را برایشان بفرستیم. در این نشست همچنین کفاشیان به ما اعلام کرد که از سال ۲۰۱۳ یکسری قوانین تغییر کرده و حتی افشین قطبی هم از این سال به بعد نمی‌توانست با مدارک مربیگری قبلی‌اش در جی‌لیگ (لیگ ژاپن) به عنوان سرمربی، فعالیت کند.

مدیر تیم فوتبال امید تاکید کرد: قرار شد کفاشیان در نشست شنبه آینده هیئت رئیسه AFC که در بحرین برگزار می‌شود استدلال‌های ما در مورد سرمربیگری خاکپور در تیم امید در دستور جلسه مطرح شود. امیدوارم استدلال‌های ما مورد قبول اعضای هیئت رئیسه قرار بگیرد چون مشابه این مدرک قابل قبول بوده یا اگر هم این مدرک قرار است معادل با مدرک مربیگری B آسیا شود مانند دور قبل رقابت‌های مقدماتی المپیک استثاناً برای خاکپور به عنوان سرمربی، ID کارت صادر شود.

کاشانی تصریح کرد: دو مربی خارجی را برای اضافه شدن به کادرفنی تیم امید در نظر داریم که یکی از آنها فرانسوی و دیگری اسکاتلندی است. مربی فرانسوی اولویت ما است. او مدرس فیفا نیز بوده و در حال حاضر در یکی از کشورهای آفریقایی در حال تدریس است. این مربی قرار است ۱۰ روز دیگر برای انجام مذاکره به ایران بیاید.

وی گفت: اگر با این مربی فرانسوی به توافق نرسیم سراغ گزینه اسکاتلندی می‌رویم که مربی کارنامه‌داری است و مربی خاکپور هم بوده است. اگر با مربی اسکاتلندی هم به توافق نرسیم یک مربی ایرانی را به کادرفنی اضافه می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج