اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۰۴۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهران تپل، در گیشا بازداشت شد

رییس کلانتری۱۳۷ نصر از دستگیری مواد فروش غرب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری۱۳۷ نصر از دستگیری مواد فروش غرب پایتخت خبر داد.

سرهنگ رضا صادقی پور در این باره گفت: با توجه به اطلاع منابع خبری و کسب اخبار متعدد در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک توسط فردی به اسم مستعار «مهران تپل» رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۷ قرار گرفت و آنان پس از اطمینان از صحت موضوع در تحقیقات خود متوجه شدند که این فرد با خودروی ال ۹۰ سفید رنگ در حوالی اتوبان شیخ فضل اله و خیابان های اطراف اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده در دستورکار قرار داشت، گفت: ماموران پس از تحقیقات صورت گرفته در ساعت ۲۲ آخرین روز از خرداد ماه امسال وی را در حال خرید و فروش مواد مخدر با یکدستگاه سواری مزدا ۳۲۳ مشکی رنگ مشاهده کردند.

رییس کلانتری۱۳۷نصر با بیان اینکه ماموران به محض مشاهده این فرد اقدام طرح ریزی و انجام اقدامات فنی پلیسی برای دستگیری وی کردند، گفت: ماموران با رعایت اصل غافلگیری خودروی این فرد را توقیف و متهم مذکور را به همراه فردی دیگر به هویت منصور را دستگیر و به مقر انتطامی منتقل کردند.

صادقی پور با بیان اینکه فرد همراه متهم اصلی قصد خرید عمده مواد مخدر را داشت، اظهارکرد: این افراد به همراه مواد مکشوفه به میزان یک کیلو و ۲۲۰ گرم تریاک و یک افشانه اشک آور به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم اصلی، اضافه کرد: مهران در بازجویی هایی پلیسی ضمن پذیرش بزه انتسابی معترف شد که مواد مخدر مکشوفه متعلق به اوست و حدود دو سال است که در محدوده شمال غرب تهران اقدام به فروش مواد مخدر کند.

رییس کلانتری۱۳۷نصر ادامه داد: برای دو متهم پرونده ای تشکیل و هر دوی آنها به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعزام شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج