۲۲۰۴۵۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شرط فتح‌ الله‌ زاده برای بازگشت به استقلال

مدیر‌عامل اسبق استقلال با بیان این که به هر قیمتی به استقلال نمی‌آید، اظهار کرد: زمانی به استقلال می‌آیم که در این تیم نسوزم، چرا که بیشتر از یک دوره نمی‌توانم کار مدیریتی کنم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر‌عامل اسبق استقلال با بیان این که به هر قیمتی به استقلال نمی‌آید، اظهار کرد: زمانی به استقلال می‌آیم که در این تیم نسوزم، چرا که بیشتر از یک دوره نمی‌توانم کار مدیریتی کنم.

علی فتح‌الله‌زاده درباره شرایط جسمانی‌اش بعد از بستری شدن در بیمارستان، گفت: خدا را شکر که بعد از بیماری که داشتم توانستم بار دیگر سلامتی‌ام را به دست بیاورم. این روزها استراحت می‌کنم تا به طور کامل بهبود یابم.

مدیر‌عامل اسبق استقلال درباره درگیری لفظی با امیر قلعه‌نویی و آشتی با او در بیمارستان، اظها‌ر کرد: بالاخره در هر خانواده‌ای یک نفر باید تیم را جمع می‌کرد. در آن موقع دیدم که امیر خان از چارچوب خودش بیرون آمد و لازم بود که جواب او را بدهم. البته با هم دعوایی نداشتیم و دیدید که امیر برای عیادتم به بیمارستان آمد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: هر کسی تا به حال به استقلال آمده به او کمک کرده‌ام. تنها مدیر عاملی هستم که وقتی گفتند به من برو، بدون ایجاد هیچ حاشیه‌ای از این تیم رفتم. زمانی هم که افشارزاده به این تیم آمد به او احترام گذاشتم و در چند جلسه به او گفتم که از هر کمکی که بخواهد دریغ نخواهم کرد. بحث من افشارزاده نیست، استقلال مشکل ریشه ای دارد.

فتح‌الله‌زاده درباره تیم استقلال در دو فصل گذشته، گفت: اعضای استقلال در این دو فصل همدل نبوده‌اند و مانع از پیشرفت یکدیگر شدند. یک روز ترکان را دیدم و او به من گفت که تیم را با ۵۰ میلیارد اداره می‌کنید که به او گفتم این موضوع دروغ است. در دو سال گذشته بودجه تیم از طرف مجلس شورای اسلامی ۱۰ میلیارد تصویب شده بود که وزارت ورزش و جوانان سه میلیارد از آن را به ما پرداخت کرد. من می گویم اجازه دهند هیات مدیره را خودم تعیین کنم و هیچ کمکی به من نکنند.

مدیر‌عامل سابق آبی پوشان تهرانی در پاسخ به این سوال که چه ضمانتی وجود دارد که او با این تیم موفق خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: ضمانت من کارنامه‌ام است. در یازده دوره از مسابقات لیگ حضور داشتم که در چهار دوره آن قهرمانی لیگ و در سه دوره قهرمان جام حذفی شده‌ام.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: استقلال یک نفر را می‌خواهد که به آن پول تزریق کند. استقلال و پر‌سپولیس الان به گونه‌ای شده‌اند که متوسط بسته می‌شوند. فصل نقل و انتقالات آغاز شده، اما شاهد حضور بازیکنان خوبی در این دو تیم نبوده‌ایم. امسال سال سختی برای دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس است، چرا که اگر امسال موفق نشوند قطعا صدای هو‌اد‌ا‌ران بلند می‌شود. به پرویز مظلومی توصیه می‌کنم اگر می‌خواهد با این استقلال موفق شود، کرار و ابراهیمی را از دست ندهد.

فتح‌الله‌زاده درباره حضور مجددش در این تیم، گفت: من برای استقلال یک دوره بیشتر توان ندارم. می‌خواهم یک دوره سه ساله را در اختیار من قرار دهند. البته همراهی عده‌ای را نیاز دارم مانند وزیر و معاونانش تا موفق شوم. نمی‌خواهم در هر شرایطی به استقلال بیایم، چرا که آن موقع در این تیم می‌سوزم. مظلومی دوست من است و او را دوست دارم. به او هم می گویم که ای کاش به هر قیمتی به این تیم نمی‌آمد. آیا واقعا بازیکنانی را که او می خواسته جذب کرده‌اند؟ با این تیم قهرمان هم نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز دوباره استقلال داره جون میگیره این اقا شروع به مصاحبه کرده، ماشالله روزنامه استقلال جوان کمش نیست ۱ ساله رفته هنوز داره از ندیریت خودش تعریف و تمجید میکنه برادر من تو خوب ولی بذار استقلال با مدیریتش بالا بره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم گل گفتي، من نميدونم روزنامه استقلال جوان براي استقلالي هاس يا براي رسيدن به اهداف آقاي فتح اله زاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • حسین

      احتمالاً مخارج این چند مدت دوری و هزینه های بیمارستان بالا بوده در ضمن ایشون در مورد همکاری اشخاصی مثل: بانک مرکزی، شرکت نفت،وزارت دارایی و... بدلیل کمبود وقت از نام بردن کامل آنها خودداری کرده اند.

      پاسخ ها

      • علی

        اخه تیم مال مردم و دولته نمی دونم چرا ایشون ادعای کلید داری داره یعنی تا ایشون زنده است باید یا مدیر باشه یا منتظر مدیریت؟؟؟؟؟؟اخع این استبداد نیست تو رو خدا!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج