adexo3
۲۲۰۶۱۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف ۱۰۰ سلاح در خیابان کریمخان تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک فروشنده اسلحه در منطقه مرکزی تهران و کشف ۱۰۰ سلاح گرم و سرد از مخفیگاه وی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک فروشنده اسلحه در منطقه مرکزی تهران و کشف ۱۰۰ سلاح گرم و سرد از مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری یک فروشنده سلاح گرم و سرد در مرکز پایتخت در خصوص چگونگی دستگیری وی اظهار داشت: در پی اخبار و گزارشات به دست آمده از منابع اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش سلاح گرم و سرد توسط فردی به نام «داریوش» در محدوده کریمخان، موضوع به سرعت در دستور بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: پس از سنجش صحت اولیه اطلاعات واصله، ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، اقدام به شناسایی پاتوق فرد مذکور در خیابان کریمخان زند کردند و متوجه شدند این فرد به صورت حرفه ای اقدام به خرید و فروش سلاح و اسلحه می کند.

وی افزود: پس از به دست آمدن این اطلاعات و پس از اخذ دستور قضایی، ماموران این پایگاه به نشانی مذکور اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، این متهم را دستگیر کردند.

لطفی گفت: به دنبال دستگیری این متهم، ماموران پلیس موفق شدند از مخفیگاه وی تعداد یک قبضه کلت کمری و ۹۹ فبضه انواع سلاح سرد را از محل اختفای وی کشف و ضبط کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک کلت نه .................صد سلاح گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج