کد خبر: ۲۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۱۶۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.

برترین مجله اینترنتی ایران

هفت صبح: اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.

در حقیقت در این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.



مدارک لازم جهت کرایه اتومبیل در کیش:

1- اصل گواهینامه معتبر.

2- کارت شناسایی معتبر.

3- به امانت گذاشتن یک فقره چک به ارزش خودرو یا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختیار شرکت کرایه دهنده اتومبیل.

پس از ارایه مدارک، قراردادی بین شرکت کرایه اتومبیل بدون راننده (که باید مجاز و جزو مجمع رنتکاران کیش باشد) و کرایه گیرنده اتومبیل تنظیم خواهد شد. مبلغ اجاره خودرو در کیش هم از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازای 24 ساعت می رسد. این تفاوت قیمت بستگی به کارخانه خودروساز و همین طور مدل خودرو دارد.



هزینه بنزین هم به عهده اجاره کننده است و چنانچه دارای کارت سوخت باشید می توانید از آن در جزیره کیش نیز استفاده کنید. همچنین می توانید سوخت خودرو را از دو پمپ بنزین مستقر در منطقه گلدیس و منطقه فارور تامین کنید.

مبلغ 200 هزار تومان هم بابت جرایم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر یک هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهد ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

البته باید به یاد داشته باشید این قیمت ها جهت برآورد شما از هزینه های سفر است. ممکن است قیمت ها در بعضی از زمان ها متفاوت (بالاتر یا پایین تر) باشد.



اما برای رانندگی در کیش باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- بستن کمربند ایمنی الزامی است.

2- بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.

3- آلودگی صوتی به هر نحو در جزیره کیش ممنوع است.

4- ریختن زباله از داخل خودرو در جزیره کیش ممنوع است.

5- جریمه ها در جزیره کیش دوبرابر سرزمین اصلی است.

6- حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است.

7- در خیابان های کیش دوربین های کنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
پاسخ
6
6
تاکسی راحت تره
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
پیاده روی بهتره. به خاطر سلامتی خودمون میگم وگرنه پولش که مشکلی نیست. چیزی که زیاده پول !
UNITED STATES
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
پاسخ
7
0
حظ نا جض !!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
3
0
والا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
2
3
بروید دبی اونجارنت کنید ببنیدفرقش چیه در کیش واقعا کلاه برداری میکنن
پاسخ ها
نظر ردکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
آقای محترم ادب خریدنی نیست ولی به وسیله آن خیلی چیزها را میتوان بدست آورد ، در جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش کاملا بر فغالیت اصناف نظارت داشته و همواره برای حقوق گردشگران محترم ارزش بسیاری قائل شده است در ضمن به لطف خدا یک شرکت رنتکار با سرمایه نسبی ...... نیاز به کلاه برداری از شما ندارد.
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
راست میگه والا.ما از رنت کار هتل تاپ رز یه ماشین گرفتیم.200 تومن گذاشتیم برا جریمه.بعد از 15 روز 100 تومن ریخته میگیم چرا میگه جریمه شدی. میگیم برگه رو فکس کن بعد از چند روز یه قبض بانک پرداخت جریمه به تاریخ فردای تحویل ماشین داده به مبلغ 130 هزار.هرچی میگیم کارتکسو فکس کن نمیکنه.به هتل هم زنگ زدم نتیجه نگرفتم.شده 500 تومن خرج کنم میکنم ولی نمیذارم یارو مفت خوری کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
1
1
قیمت جنسیس کوپه چنده میخوام کرایه کنم؟
پاسخ ها
نظر شرکت پارس دیهیم کیش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
طبق تعرفه اتحادیه اجاره اتومبیل در کیش روزانه 200/000 تومان اعلام شده است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
پاسخ
0
1
خیلی خوبه ما یه با رفتیم کیش دوست بابام یه شاسی بلند پدرومادر داراشا برامون اجاره کرد وتا5-6 روز دستمون بود آکلی کیف کردیم راحت خردی می کردیم چاهمه دوستانخالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
پاسخ
0
0
کلاهبرداران.ما از رنت کار هتل تاپ رز یه ماشین گرفتیم.200 تومن گذاشتیم برا جریمه.بعد از 15 روز 100 تومن ریخته میگیم چرا میگه جریمه شدی. میگیم برگه رو فکس کن بعد از چند روز یه قبض بانک پرداخت جریمه به تاریخ فردای تحویل ماشین داده به مبلغ 130 هزار.هرچی میگیم کارتکسو فکس کن نمیکنه.به هتل هم زنگ زدم نتیجه نگرفتم.شده 500 تومن خرج کنم میکنم ولی نمیذارم یارو مفت خوری کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
پاسخ
0
0
خوب که گفتین .میخواسم برم کرایه کنم
خیلی نامردین 0کلااه برررررررداااااررررااااا
اا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
پاسخ
0
0
چه جالب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
من موندم مگر ماشین اونجا بیمه نداره اینها چک میگیرین به مبلغ ماشین یا کمترشدزدیدن بیمه میده تصادف شدم بیمه میده اگر موتورشم آمدش پایین خوب حتما مشکل اساسی داشته والا موتور که نمیاد پایین ما اون اوایل پراید خریده بودیم باهاش رانندگی یادبگیریم کلا الان میفهمیم چه بلایی سرش آوردیم بدبخت تا شش ماه فقط خرابی جزئی داشت دیگه فکر نگنم کسی همیچین بلایی سر ماشین بیاره کلا هنوز توجیه نیستم برای جریمه اگر چک بگیرن ملالی نیست ولی جور دیگه مشکل داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
پاسخ