۲۲۱۱۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان در آستانه جدایی از پدیده

به نظر می‌رسد جدایی سرمربی تیم فوتبال پدیده از این تیم قطعی شده و به زودی سرمربی سابق سیاه جامگان جانشین او خواهد شد.

خبرگزاری فارس: از مشهد خبر می‌رسد که احتمال تغییر و تحول بر روی نیمکت تیم فوتبال پدیده خراسان وجود دارد و به نظر می‌رسد شاهد تغییر در کادر فنی این تیم خواهیم بود.

میان علیرضا مرزبان و باشگاه پدیده خراسان شکاف زیادی رخ داده و طرفین بر سر مسائل گوناگون با یکدیگر اختلاف نظر دارند که جدیدترین آن مسئله عقد قرارداد با هولگرفاخ مربی آلمانی مد نظر مرزبان برای پیوستن به پدیده است.

پایان لیگ چهاردهم بود که مرزبان اعلام کرد قصد ماندن در پدیده را ندارد و می‌خواهد به سایر پیشنهادهایش فکر کند اما بعد از جلسه‌ای که دو هفته پیش با مسئولان باشگاه پدیده برگزار کرد به این نتیجه رسید که لیگ پازندهم را هم با پدیده آغاز کند.

این در حالی است که مرزبان و مسئولان باشگاه پدیده اختلاف‌نظرهای زیادی داشتند و حالا مسئله عقد قرارداد با هولگرفاخ هم به این اختلاف نظرها اضافه شده است. قرار بود فاخ پس از حضور در مشهد با مسئولان باشگاه پدیده مذاکره کند و در تمرینات پدیده هم حاضر شود اما در حالی که روز گذشته خبرنگاران زیادی در تمرین پدیده حاضر بودند تا فاخ را ببینند نه تنها فاخ در تمرین حاضر نشد بلکه خود مرزبان هم به تمرین نیامد تا شایعه ناراحتی وی منتشر شود.

البته به نظر می‌رسد مرزبان به دلیل دریافت پیشنهاد دیگری از یکی از تیم‌های لیگ برتری قصد جدایی از پدیده را دارد و این مسئله هم بهانه‌ای شده تا او از این تیم جدا شود اما قابل توجه اینجاست که مرزبان حتی نگذاشت فاخ به مذاکره‌ با مسئولان باشگاه پدیده بپردازد.

در این میان به نظر می‌رسد که جدایی مرزبان از پدیده قطعی است آن هم در حالی که وی هم اکنون با مسئولان باشگاه پدیده در جلسه است، از طرف دیگر صحبت از رضا مهاجری سرمربی سابق سیاه جامگان خراسان می‌شود که وی قرار است به عنوان جانشین مرزبان در پدیده انتخاب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج