۲۲۱۴۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گفت‌وگو برای انتقال رونالدو به PSG

فلورنتینو پرز خالق کهکشان ستارگان در دوحه است تا راجع به انتقال کریستیانو رونالدو به پاری‌سن‌ژرمن با ناصر الخلیفی گفت‌وگو کند.

خبرگزاری فارس: مطابق با گزارش‌ها گفته می‌‌شود که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به زودی می‌خواهد از این باشگاه به باشگاهی دیگر منتقل شود.

روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا اما تاکید کرده که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال‌مادرید از روز‌های گذشته به دوحه سفر کرده تا با ناصر الخلیفی همتای پاری‌سن‌ژرمنی‌اش دیدار کند؛ دیداری به منظور انتقال رونالدو به تیم پاریسی، آ‌ن‌هم با قراردادی با مبلغ کلان!

این دیدار به منظور خرید بازیکن برای پاری‌سن‌ژرمن پس از آن حاصل می‌شود که یوفا تحریم‌ها علیه این باشگاه فرانسوی را در هفته پیش لغو کرده بود.

انتقال رونالدو به تیم پاریسی تنها یکی از چند ستاره‌ جهان فوتبال است که الخلیفی نزدیک یک میلیارد دلار برای خرید آن‌ها پول کنار گذاشته است.

در صورتی که رونالدو به PSG منتقل شود، او جای زلاتان ابراهیموویچ را در این تیم خواهد گرفت؛ بازیکن سوئدی که قرار است فصل آینده در تیم آ.ث.میلان حاضر شود.

در بهار ۲۰۱۱ مدیران رئال‌مادرید می‌گفتند که در قرارداد رونالدو ذکر شده که او هرگز به تیمی دیگر منتقل نخواهد شد و تا پایان دوران بازیکنی‌اش برای آن‌ها بازی خواهد کرد،‌ اما الخلیفی مالک و رئیس جوان پاری‌‌سن‌ژرمن نشان داده که می‌تواند در جهان ورزش تجاری‌- صنعتی شده امروزی، غیرممکن‌ها را به ممکن بدل کند .

گفتنی است که فلورنتینو پرز که اکنون ۷۰ سال دارد، بازرگان و کارآفرین اسپانیایی و البته نماینده سابق مجلس این کشور است که در طول دوره ریاست خود در دو دهه اخیر بر رئال‌مادرید، این باشگاه را به کهکشانی از ستارگان بدل کرد. هر چند سال یک بار او قراردادهایی با بازیکنانی می‌بندد که به گران‌ترین در تاریخ فوتبال بدل می‌شوند، بازیکنانی چون زین‌الدین زیدان، کاکا، رونالدو، فیگو،‌ بکام و بیل!

تلاش فلورنتینو پرز برای در اختیار گرفتن ریاست رئال مادرید در انتخابات ۱۹ فوریه ۱۹۹۵ صورت گرفت. در آن دوره باشگاه درگیر بحران مالی فراوانی بود که پرز با وعده حل آن‌ها وارد رقابت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج