۲۲۱۸۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

پیشنهاد های مناسب برای روزهای بهاری

با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

براي تغيير‌كردن و متنوع‌بودن هميشه لازم نيست كارهاي اساسي انجام داده و كلي هزينه كرد؛ گاهي مي‌شود با تغييري كوچك از يك لباس قديمي و فراموش شده لباس تازه‌اي ساخت.

با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد
برترین ها: براي تغيير‌كردن و متنوع‌بودن هميشه لازم نيست كارهاي اساسي انجام داده و كلي هزينه كرد؛ گاهي مي‌شود با تغييري كوچك از يك لباس قديمي و فراموش شده لباس تازه‌اي ساخت. لازم نيست دنبال راه‌هاي پيچيده باشيد؛ يك راه ساده استفاده از شال‌هايي با طراحي متفاوت است. شال‌هايي كه با همان نخ‌هاي معمولي و آشنا بافته مي‌شوند ولي گرم و زمستاني نيستند و بيشتر كاربرد تزئيني دارند. براي‌تان پيشنهادهايي داريم كه از امتحان‌كردن آن‌ها پشيمان نمي‌شويد. اين شال‌ها را خانم زهرا ابراهيم‌زاده براي روزهاي بهاري شما طراحي كرده است.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

سنگين و رنگين

اين شال با اين‌كه ۳ رنگ سفيد، قرمز و آبي در آن به چشم مي‌خورد، تركيب رنگي سنگيني دارد. ويژگي خاصش هم اين است كه از هر ۲ طرفش مي‌توانيد استفاده كنيد و به قول معروف دوروست. اگر رنگ‌هاي تيره را ترجيح مي‌دهيد يك روي آن بيشتر آبي است ولي اگر رنگ روشن بهتر با لباس‌تان هماهنگ مي‌شود برعكس بيندازيد تا رنگ غالب آن سفيد باشد. اگر هم كمي با پيچ و تاب بيندازيدش هر ۲ طرف آن ديده مي‌شود.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

ساده و آراسته

اين شال ظريف مثل يك گردنبند زيبا دور گردن شما مي‌پيچد و گل‌هاي كوچكش شبيه گل‌سينه روي لباس‌تان قرار مي‌گيرد. اگر لباس مشكي ساده داريد كه فقط به مناسب مجلس‌هاي خاصي است و به ندرت مي‌توانيد از آن استفاده كنيد با اين شال مي‌توانيد يك لباس آراسته و مجلسي متفاوت از آن بسازيد. نخ‌هاي ابريشمي نقره‌اي و طلايي كه در اين شال استفاده شده آن را به گونه‌اي رسمي كرده كه حتي خانم‌هاي مسن هم مي‌توانند از آن استفاده كنند.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

شال گلي گردني

شايد فكر كنيد رنگ‌هاي سبز، سفيد و بنفش هارموني چنداني ندارند ولي اين شال تركيب كم‌نظيري از اين رنگ‌هاست و مي‌توانيد آن را با لباس‌هاي مختلفي استفاده كنيد. اين شال با اين‌كه با نخ‌هاي كاموا بافته شده ولي هيچ گرمايي ندارد و صرفا تزئيني است. گل‌هاي ۳‌ رنگ آن را مي‌توانيد روي يك شانه‌تان تنظيم كنيد و دنباله آن بلندي لازم را دارد كه دور گردن بپيچد و روي شانه ديگر آويزان شود. اين شال به لباس‌هاي قديمي شما جلوه تازه‌اي مي‌دهد.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

حلقه‌هاي گل‌آفتابگردان

اين گل چند رنگ هم اسپرت است و هم مي‌تواند با لباس‌هاي رسمي هماهنگ شود. طراحي آن شبيه يك گل آفتابگردان كوچك است و رنگ زردي كه در آن وجود دارد باعث شده تركيب‌ رنگي‌اش گرم باشد. شما مي‌توانيد آن را با لباس‌هاي سبز، زرد، كرم و حتي خاكستري هماهنگ كنيد. دايره وسط گل براي اين است كه رشته‌هاي بلند از داخل آن بگذرند و حلقه‌اي چند رشته را دور گردن شما بسازند.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

رنگين‌كمان 3 رنگ

رنگ‌هاي سفيد، صورتي و بنفش كه در اين شال كنار هم قرار مي‌گيرند طيف ملايم و زيبايي را مي‌سازند كه از روشن به تيره مي‌رسد و شبيه يك رنگين‌كمان ۳ ‌رنگ است. ولي هر كدام از رنگ‌ها يك شال باريك جداگانه نيز هست و شما مي‌توانيد به تنهايي هم از آن استفاده كنيد. با داشتن اين شال هم يك شال ۳‌ رنگ داريد و هم ۳ شال باريك تك‌رنگ كه با لباس‌هاي زيـــادي هماهنگ مـي‌شـونـد. حتي مي‌توانيد ۳ رشته شال را با هم ببافيد و از آن شال جديدي بسازيد.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

براي علاقه‌مندان به كنف

اين شال با لباس‌هاي كرم و قهوه‌اي هماهنگ است و با لباس‌هايي هم كه جنس پارچه آن‌ها شبيه كنف و گوني است بسيار زيبا مي‌شود. حلقه‌ها و مهره‌هاي چوبي كه انتهاي رشته‌ها وصل شده اين شال را سنتي و در عين حال فانتزي كرده. اگر يك پيراهن ساده قهوه‌اي داريد كه از مدل آن خسته شده‌ايد مي‌توانيد با اين شال رنگ و لعاب تازه‌اي به آن بدهيد. براي بستن آن مي‌توانيد بند‌هاي آن را هم از دايره وسط گل رد كنيد و هم از فاصله بين گل و پايه رشته‌هاي كاموايي.


با اين شال‌ها به‌ظاهرتان جلوه‌اي متفاوت ببخشيد

كمي گرم شويد

اين شال كمي به شال‌هاي زمستاني شباهت دارد و در روزهايي كه هواي بهاري غافلگيرتان مي‌كند و كمي سرد مي‌شود انتخاب مناسبي است. رنگ شيري آن اين امكان را به شما مي‌دهد كه با لباس‌هاي زيادي هماهنگش كنيد و در عين حال رگه‌هاي رنگ طلايي در نخ آن وجود دارد كه تركيبش را زيبا و مجلسي كرده و مي‌توانيد با لباس‌هاي رسمي‌تر هم از آن استفاده كنيد. اين شال به صورت بلند طراحي شده و مي‌توانيد به‌صورت آزاد دور گردن‌تان بپيچيد يا مدل كراوات گره بزنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hiva

      واااااااااااااای واقعا هم خوشگل بودن و هم متفاوت

    • saman

      خیلی جالب بود

    • zohre

      خیلی نااااااااااااز بودن . مرسی

    • sulmaz

      khob bod

    • بدون نام

      نمی دونم شماها چقدر بی سلیقه اید.نچ نچ نچ نچ نچ

    • zohre

      vase tanavo chize khobie....

    • برف

      والا اگه تزئینی باشن قشنگن ولی بعید می دونم استفاده ی شال معمولی و گرم رو داشته باشن چون جلوی سرما رو نمی گیرن.

    • saba sheytoon

      ah ah ah vaghean roton shode in axa ro gozashtid ina dg chiye eeeeeee

    • بدون نام

      چه باحال

    • رز1

      کجا میفروشن میخوام؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج