۲۲۱۸۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌خال: بازی دوستانه‌ ملاک ارزیابی نیست

سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد بازی‌های دوستانه‌ ملاک ارزیابی تیمش نیست و برای او بازی مقابل تاتنهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس مهم‌تر است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال منچستریونایتد تمرینات پیش‌فصل خود را از روز گذشته (دوشنبه) با حضور بیشتر بازیکنان این تیم در مجموعه تمرینی AON واقع در نزدیکی روستای کرینگتون آغاز کرد. منچستریونایتد قرار است هفته آینده به آمریکا سفر کند تا تمرینات پیش‌فصل خود را در این کشور دنبال کند. شیاطین سرخ در تور آمریکا با تیم‌های کلوب آمه‌ریکای مکزیک در سیاتل، سن‌خوزه ارث‌کوئیک آمریکا در سان‌فرانسیسکو، بارسلونا در کالیفرنیا و پاری‌سن‌ژرمن در شیکاگو بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار خواهند کرد.

لوئیز فن‌خال در مورد نگرشی که به این بازی‌های دوستانه در تور آمریکا دارد، به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: در دو بازی اول تمامی بازیکنان را حداقل ۴۵ دقیقه بازی خواهم داد، چون باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم. با این شرایط بیشتر بازیکنان جوان ما شانس بازی پیدا می‌کنند.

وی افزود: در بازی‌های دوستانه برابر بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن که دیدارهای سوم و چهارم ما هستند، بازیکنان اصلی‌مان را به مدت ۶۰ و ۳۰ دقیقه بازی خواهیم داد. بعد از انجام این بازی‌ها خیلی خوب است که می‌توانیم جایگاه و سطح خود‌مان را در مقایسه با آن تیم‌ها بسنجیم.

سرمربی شیاطین سرخ تصریح کرد: البته بازی‌های دوستانه‌ ملاک ارزیابی تیم نیست، چون ما فصل گذشته با ارائه بازی‌های جذاب نتایج خیلی خوبی را در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل کسب کردیم، ولی لیگ را خوب شروع نکردیم. برای من مهم اولین بازی لیگ برتر است.

شاگردان لوئیز‌ فن‌خال در نخستین بازی فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) در اولدترافورد پذیرای تاتنهام خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج