۲۲۲۰۳۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سوسن آبادی: زورمان به روسیه نرسید!

بازیکن تیم ملی والیبال دانشجویان ایران خستگی زیاد پس از بازی مقابل تایلند را یکی از دلایل باخت ایران مقابل روسیه دانست و در عین حال اعتراف کرد تیم ایران توانایی شکست روسیه را نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: حمیدرضا سوسن آبادی پس از شکست تیم ملی والیبال دانشجویان ایران مقابل روسیه اظهار کرد:بازیکنان تیم روسیه چند سال است که در کنار هم بازی می کنند و از هماهنگی بسیار بالایی برخوردار بودند.آن ها از قامت بلندتری نسبت به بازیکنان ما برخوردار بودند و از لحاظ فیزیکی و تکنیکی نیز بسیار سطح بالا بازی می کنند.بازیکنان روس هم در دفاع روی تور و هم در حمله خوب بودند و واقعا شکست این تیم برای هرتیمی کار سختی است.میانگین قدی آن ها از بازیکنان ما بهتر بود و همین امر نیز کار ما را سخت تر کرده بود.

بازیکن تیم ملی والیبال دانشجویان ایران افزود: البته امروز نیز روز خوب ما نبود و آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم چرا که خستگی بازی دیروز مقابل تایلند روی کارمان تاثیر منفی داشت.هر چند باید اعتراف کنم زورمان به تیم روسیه نرسید و آن ها خیلی بهتر از ما ظاهر شدند.امیدوارم دو بازی بعدی را ببریم و به فینال برسیم آن وقت به احتمال فراوان باز باید با روسیه مصاف کنیم که قول می دهیم این بار این تیم را شکست دهیم و قهرمان شویم.

وی درباره مصاف با اوکراین در بازی مرحله یک چهارم نهایی که قرار است روز پنج شنبه برگزار شود نیز خاطرنشان کرد: اوکراین نایب قهرمان دوره پیش است و همواره جزو سه تیم برتر یونیورسیاد بوده است.آنالیزور تیم ما به همراه سرمربی فیلم های آن ها را دقیقا مورد بررسی قرار می دهند و نکات فنی را به ما گوشزد می کنند تا انشاالله با تلاش و انگیزه بالایی که خواهیم داشت این تیم را از پیش رو برداریم و به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      یکجا تو همین اخبار نوشت که قهرمان شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج