۲۲۲۲۵
۳۲۱ نظر
۵۷۰۷
۳۲۱ نظر
۵۷۰۷
پ

راهنمای خرید یخچال فریزر

یخچال، مهم‌ترین وسیله‌ی آشپزخانه است؛ حتی اگر بتوان آشپزخانه‌ای را بدون اجاق‌گاز یا مایکروویو تصور کرد، حذف کردن یخچال از آشپزخانه، غیرممکن به‌نظر می‌رسد؛ یخچال به‌نوعی امضای صاحب‌خانه در هر آشپزخانه محسوب می‌شود. خرید یخچال، به‌دلیل اهمیت و طول عمر زیادش، کاری پیچیده و سرمایه‌گذاری مهمی است.

مجله دیجی کالا: یخچال، مهم‌ترین وسیله‌ی آشپزخانه است؛ حتی اگر بتوان آشپزخانه‌ای را بدون اجاق‌گاز یا مایکروویو تصور کرد، حذف کردن یخچال از آشپزخانه، غیرممکن به‌نظر می‌رسد؛ یخچال به‌نوعی امضای صاحب‌خانه در هر آشپزخانه محسوب می‌شود. خرید یخچال، به‌دلیل اهمیت و طول عمر زیادش، کاری پیچیده و سرمایه‌گذاری مهمی است. هنگام خرید یخچال، علاوه‌بر قیمت و طبقه‌بندی دستگاه، فاکتورهای دیگری مثل مصرف برق، گنجایش و فضایی که اشغال می‌کند هم باید مد‌نظر قرار بگیرد. به‌علاوه، یخچال وسیله‌ای است که به‌راحتی چندین سال مهمان منزل یا محل کار شما خواهد بود؛ پس بهتر است یخچالی را انتخاب کنید که برای شما، خانواده یا همکارانتان مناسب باشد.

راهنمای خرید یخچال فریزر

در ادامه قصد داریم تا در قالب یک راهنمای خرید، کلیدی‌ترین قدم‌های لازم برای خرید یک یخچال مناسب را توضیح دهیم.

قدم اول: هزینه

در مورد خرید یخچال، مفهوم «هزینه» کمی با کالاهای دیگر تفاوت دارد؛ هنگام خرید گوشی موبایل یا یک لپ‌تاپ، کالای خریداری شده، با‌توجه به مقدار هزینه‌ای که صرف می‌کنید، امکانات و قابلیت‌های خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ ولی با هزینه‌ی بیشتر، نمی‌توانید انتظار دیگری جز بهبود این قابلیت‌ها داشته باشید؛ اما در مورد یخچال، هزینه‌ای که بابت خرید دستگاه می‌پردازید، علاوه‌بر امکانات و رفاه بیشتر، حکم یک سرمایه‌گذاری هم دارد. یخچال‌های رده‌بالا، مصرف انرژی کمتری در مقایسه با یخچال‌های میان‌رده و پایین‌رده دارند و این موضوع باعث می‌شود در چندسالی که قرار است، مهمان خانه یا محل کارتان باشد، تاثیر کمتری روی قبض برق بگذارد. به‌علاوه، به‌دلیل وجود قطعات الکترونیکی بیشتر و قطعات مکانیکی، استهلاک مدل‌های رده‌بالا کمتر بوده و نیاز کمتری به هزینه‌ی سرویس و تعمیر خواهد داشت؛ بنابراین بخش قابل‌توجهی از هزینه‌ای که برای خرید یک یخچال رده‌بالا می‌پردازید، به مرور زمان پوشش داده می‌شود.

راهنمای خرید یخچال فریزر

فارغ از این موضوع، مهم‌ترین فاکتور در خرید یخچال مثل هر نوع کالای دیگری، مقدار هزینه‌ای است که برایش در‌نظر گرفته‌اید. ممکن است ساعت‌ها وقت بگذارید و به یخچال مورد‌نظرتان برسید و بعد متوجه شوید که قیمتش چند برابر بودجه‌ای است که برای خرید آن کنار گذاشته‌اید، به‌خصوص اینکه بازه‌ی قیمتی یخچال‌ها خیلی گسترده است و از یخچال‌های چند‌صد هزار تومان تا چند‌ده میلیون تومان وجود دارد؛ پس بهتر است پیش از شروع، تعیین کنید که دقیقا چقدر می‌خواهید برای یک یخچال هزینه کنید.

قدم دوم: کلاس و رده‌بندی

یخچال‌ها در کلاس‌های مختلفی رده‌بندی می‌شوند که این رده‌بندی، می‌تواند عامل کلیدی برای قیمت نهایی و تصمیم‌گیری خریدار باشد. تفاوت و قیمت این کلاس‌ها بسیار زیاد است، به‌طوری‌که فروشنده‌های یخچال، اغلب در فروش یک کلاس خاص از یخچال‌ها فعالیت می‌کنند.

یخچال‌های مینی

یخچال‌های کوچک که با نام‌های مختلفی مثل «کامپکت»، «مینی» یا «هتلی» هم شناخته شده‌اند، مناسب دفاتر اداری کوچک یا خوابگاه‌ها هستند. این یخچال‌ها قیمت کمی دارند و فضای کمی هم اشغال می‌کنند؛ البته معمولا هیچ فناوری خاص و جدیدی در ساخت این یخچال‌ها استفاده نمی‌شود. سر‌و‌صدا و مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند.

راهنمای خرید یخچال فریزر

این یخچال‌ها معمولا قسمتی هم به‌نام یخدان دارند که می‌توان از آن برای فریز کردن مواد غذایی و آب استفاده کرد؛ البته انجماد در این قسمت در دماهای نزدیک به صفر انجام می‌شود و برای نگهداری در حالت انجماد برای مدت طولانی، مناسب نیست. برفک زدن مشکل اصلی یخدان‌ها در یخچال‌های مینی است؛ اما در گروه کامپکت، دستگاه‌های فریزر به‌صورت تنها هم تولید می‌شود که فضای داخل آن به کشوهای کوچک و بزرگ تقسیم‌بندی شده است.

یخچال و فریزر بالا پایین یا «کُمبی»

رایج‌ترین نوع یخچال‌ها، آن‌هایی هستند که فضای بین یخچال و فریزر، توسط یک خط افقی از هم جدا شده است. این کلاس که کلاسیک‌ترین نوع یخچال هم محسوب می‌شود، برای کاربرانی مناسب است که فضای کمی برای دستگاه دارند و می‌خواهند از این فضا، حداکثر استفاده را داشته باشند. این کلاس یخچال، برای خانواده‌های کم‌جمعیت که نمی‌خواهند هزینه‌ای زیادی هم بپردازند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. در این کلاس دو نوع یخچال وجود دارد: آن‌هایی که فریزرشان در بالای یخچال قرار داشته و آن‌هایی که فریزرشان در پایین یخچال تعبیه شده است.

راهنمای خرید یخچال فریزر

فریزر بالا یا فریزر پایین؟

حقیقت این است که فریزر در این دو گروه تفاوت‌های مهمی با هم دارند؛ اول اینکه نسبت گنجایش فریزر به یخچال در مدل‌های فریزر پایین در مقابل مدل‌های فریزر بالا، بیشتر است. دوم اینکه در فریزرهای بالا، هیچ کشویی نباید وجود داشته باشد؛ چون علاوه‌بر دشوار کردن قراردادن و برداشتن مواد غذایی و بسته‌ها، امکان افتادن کشو روی کاربر هم وجود دارد. از طرفی در فریزرهای پایین، تقریبا تمام طبقات به‌صورت کشو درنظر گرفته می‌شود تا قراردادن و برداشتن مواد غذایی و بسته‌ها راحت‌تر باشد. پس بسته به میزان استفاده و مقدار موادی که به‌صورت معمول در یخچال یا فریزر قرار می‌دهید، یکی از این دو کلاس اولویت پیدا می‌کند.

یخچال‌های ساید-بای-ساید

ساید-بای-سایدها مدل‌های بزرگی هستند که توسط یک خط عمودی نصف شده‌اند و یخچال در یک سمت و فریزر در سمت دیگر قرار دارد. این مدل‌ها به‌قدری محبوب شده‌اند که برخی فروشگاه‌ها به‌طور تخصصی تنها به فروش یخچال‌های ساید-بای-ساید می‌پردازند. این سری یخچال‌فریزرها که در ابتدا توسط شرکت‌های آمریکایی تولید شدند، از فرهنگ ترکیب کردن دستگاه‌ها در دهه‌های گذشته ناشی شده‌اند و برخلاف بسیاری دستگاه‌های ترکیبی دیگر تجربه‌ی خوبی را رقم زده‌اند؛ گرچه همچنان مخالفانی دارند که نمی‌خواهند دیدشان را به سری جدید این دستگاه‌ها تغییر دهند. گنجایش یخچال و فریزر در مدل‌های جدید زیاد است، ولی به‌خاطر طراحی عمقی دستگاه، در نگاه اول کوچک به‌نظر می‌رسد. فضای یخچال آن‌قدر هست که بتوان قابلمه، بطری، دیس و ظروف کوچک و بزرگ را در آن قرار داد، ولی قراردادن یک کیک‌تولد بزرگ یا دیس لازانیا در آن می‌تواند سخت یا حتی ناممکن باشد. دیدگاه منفی و اشتباهی هم به این نکته اشاره می‌کند که گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در فریزر یا یخچال سخت است، ولی تجربه‌ی کاربران چیز دیگری را نشان می‌دهد.

راهنمای خرید یخچال فریزر

یکی از خصوصیات ظاهری دستگاه‌های ساید-بای-ساید وجود آبریز و یخ‌ساز بیرونی است که روی در قسمت فریزر نصب می‌شود. مصرف اصلی انرژی سایدها هم مربوط به همین قسمت است؛ البته به‌شرطی که گزینه‌ی یخ‌ساز توسط کاربر فعال شده باشد. اساسا کسانی که از ساید-بای-ساید استفاده می‌کنند سبک زندگی خودشان را دارند. این افراد غذاهای کم‌حجمی مصرف می‌کنند، ولی به تنوع مواد غذایی اهمیت زیادی می‌دهند، نوشیدنی‌های متنوعی را در یخچال نگهداری می‌کنند و از آن‌ها هم زیاد استفاده می‌کنند.

گروه جدید کالایی چهار یا پنج در هم عرضه شده است که در بازار سنتی ایران و بین خریداران عام به نام ساید-بای-ساید شناخته می‌شود. این گروه کالایی تمام امکانات ساید-بای-سایدهای قدیمی را داشته ولی فضای بیشتری در قسمت یخچال دارد.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال‌فریزرهای دوقلو در بعضی کشورها، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از یخچال‌فریزرهای ساید-بای-ساید شناخته می‌شود. این مدل‌ها، از دو قسمت مجزا (یکی یخچال و دیگری فریزر) تشکیل شده است که می‌توان از این دو بخش به‌صورت کاملا جدا از هم یا به‌صورت بهم چسبیده و مانند یک یخچال ساید-بای-ساید استفاده کرد؛ می‌توان هر یک را جداگانه خرید و استفاده کرد یا در کنار هم قرار داد و یک مجموعه‌ی هماهنگ و یک‌دست یخچال و فریزر داشت. فریزرهای این رده، جز وظیفه اصلی که منجمد کردن است هیچ شباهتی به ساید-بای-سایدها نداشته و عموما به‌جای طبقه، دارای کشو هستند و در سمت بیرونی، آبریزی برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود.

یخچال‌های در فرانسوی

یخچال‌های در فرانسوی شامل دو در کشیده در بالا و یک تا دو کشو در پایین هستند که حداقل یکی از آنها به فریزر اختصاص دارد. این یخچال‌ها از لحاظ صرفه‌جویی در فضا، در سطح پایین‌تری در مقایسه با یخچال‌های بالا پایین قرار دارد و مقداری از فضای دستگاه، غیرقابل استفاده است، ولی کاربر کمبودی حس نخواهد کرد؛ چراکه به میزان کافی جا برای نگهداری مواد غذایی وجود دارد.

راهنمای خرید یخچال فریزر

از مزیت این نوع یخچال‌ها می‌توان به درهای کشیده‌ی آن اشاره کرد. این دو در، دو مزیت اصلی دارد: نخست برای دسترسی به مواد غذایی مورد‌نظر می‌توان تنها نیمی از یخچال را باز کرد که خود در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند، دوم، این درها برای باز شدن، فضای زیادی نمی‌خواهد که برای مبحث صرفه‌جویی در فضا، موضوع مهمی محسوب می‌شود.

قدم سوم: گنجایش و ابعاد

اکثر یخچال‌ها، فارغ از رده‌بندی و کلاسشان، با گنجایش‌های مختلفی عرضه می‌شوند؛ این عدد، با واحدهای فوت یا لیتر اندازه‌گیری می‌شود. ظرفیت، نشان‌دهنده‌ی تمام فضای قابل‌استفاده‌ی یخچال است. شرکت‌های سازنده‌ی یخچال، معمولا گنجایش کل دستگاه را کمی بیشتر از میزان واقعی اعلام می‌کنند؛ بنابراین بهتر است که هنگام خرید با گنجایش مورد‌نظر، یخچالی تهیه کنید که ظرفیت اسمی بیشتری از ظرفیت مورد نیاز شما داشته باشد.

راهنمای خرید یخچال فریزر

گنجایش یخچال، فاکتور مهمی است که می‌تواند به‌تنهایی، خرید یک یخچال را لغو کند. اول اینکه باید فضای آشپزخانه را در‌نظر گرفته و با‌توجه به فضایی که برای یخچال اختصاص داده‌اید، سراغ گنجایش مورد نظرتان بروید. مورد بعدی اینکه برای رسیدن به بهترین کارایی سیستم خنک‌کننده‌ی یخچال، باید چند سانتی‌متر، اطراف و پشت یخچال خالی باشد تا جریان هوا قطع نشود. در ضمن، بسته به رده‌بندی یخچال، فضایی هم باید برای باز شدن کامل درهای آن و همچنین فاصله تا دیوار یا کابینت برای هواکشی دستگاه، در‌نظر‌گرفته شود.

قدم چهارم: امکانات و قابلیت‌ها

چند سالی است که یخچال‌ها هم مثل دیگر لوازم خانگی، با دنیای فناوری آمیخته شده‌اند. شاید چند سال پیش، کسی انتظار بیشتری از یک یخچال جز تازه و خنک نگه‌داشتن مواد غذایی نداشت، ولی امروز این لوازم‌خانگی، به یکی از ستارگان اصلی نمایشگاه فناوری CES تبدیل شده‌اند.

راهنمای خرید یخچال فریزر

شرکت‌های سازنده‌ی یخچال، سعی می‌کنند که بیشترین فناوری‌ها را در مدل‌های رده‌بالا مثل یخچال‌های ساید-بای-ساید و در فرانسوی بگنجانند. همین موضوع یکی از دلایل اصلی اختلاف قیمت بین این نوع یخچال‌ها با مدل‌های دیگر است. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین امکانات یخچال‌ها اشاره می‌کنیم که بهتر است هنگام خرید این لوازم‌خانگی، در نظر داشته باشید.

آب‌ریز بیرونی

این وسیله یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اضافه شده به یخچال‌هاست. آب‌ریز بیرونی که روی یکی از درهای یخچال یا فریزر تعبیه شده، آب سرد و همچنین یخ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ البته وجود این وسیله، معایبی هم دارد که برای مثال می‌توان به کاهش فضای قابل استفاده‌ی فریزر یا یخچال و افزایش مصرف انرژی آن اشاره کرد.

آبریزها در دو مدل روی دستگاه نصب می‌شوند. در نوع ابتدایی آن مخزن آب در یخچال باید به‌صورت دستی پر شود و پس از سرد شدن در دمای یخچال با فشردن اهرم یا دکمه‌ی سمت بیرونی در، آب سرد در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در مدل‌های رده‌پایین، معمولا آب این مخازن طعم یا بوی نامطبوعی دارد مگر مخازنی که دارای واشر، درپوش مناسب یا فیلتر باشد. ساید-بای-سایدها که آب‌سردکن و یخ‌سازشان روی در فریزر نصب شده‌اند، باید به شیر آب شهری متصل شوند.

فضای Door-in-Door
در یخچال‌هایی که به این قابلیت مجهز شده‌اند، در اصلی دارای یک درپوش دیگر نیز هست و به این ترتیب دسترسی به مخزنی ایجاد می‌شود که معمولا با بطری نوشیدنی‌های دم‌دستی، سس‌ها و آبمیوه‌ها پر شده است؛ به‌این‌ترتیب برای استفاده از آن‌ها، لزومی به باز کردن کامل در یخچال نیست.

راهنمای خرید یخچال فریزر

این کار می‌تواند باعث کاهش مصرف انرژی یخچال و در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌ی برق شود. این طراحی بیشتر در دستگاه‌های در فرانسوی یا ساید-بای-ساید به‌کار گرفته می‌شود.

محفظه‌ی ویژه با امکان تنظیم دما: برخی از یخچال‌ها، قابلیت تنظیم دما دارند. برای مثال می‌توانید دمای یک محفظه را پایین‌تر از بقیه‌ی یخچال تنظیم کنید تا برای نگهداری گوشت و ماهی، بهتر باشد.

قدم پنجم: مصرف انرژی

یخچال‌ها همیشه جزو پرمصرف‌ترین وسایل برقی بودند و نقش زیادی در ارقام موجود روی قبض برق ایفا می‌کردند؛ اما امروزه به‌لطف فناوری‌های پیشرفته، مصرف برق یخچال‌ها بسیار کم شده است. شرکت‌های سازنده‌ی این لوازم‌خانگی هم، از مصرف انرژی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار برای بازاریابی یخچال‌هایشان استفاده می‌کنند. هنگام خرید یخچال، بد نیست که نگاهی هم به مصرف برق دستگاه بیندازید. یخچال‌هایی که مصرف انرژی کمی دارند، می‌توانند به‌صورت سالانه، تا چندصد هزار تومانی در مقایسه با یخچال‌های پرمصرف، در هزینه‌ی برق صرفه‌جویی کنند.

راهنمای خرید یخچال فریزر

برای مقایسه‌ی مصرف انرژی یخچال‌ها، باید به «برچسب انرژی» که روی بدنه‌ی دستگاه چسبانده شده، نگاه کنید. روی این برچسب علاوه‌بر یک‌سری اطلاعات مثل مصرف سالانه‌ی انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور یخچال، رده‌بندی مصرف انرژی یخچال هم مشخص شده است. این رده‌بندی که از حروف A+++ (برای بهترین مصرف انرژی) تا D (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه‌بندی شده، می‌تواند معیار خوبی برای مقایسه‌ی مصرف انرژی یخچال‌های مورد نظرتان باشد.

استفاده از موتورهای خطی اینورتر در دستگاه‌های جدید یا به‌کار‌گیری تکنولوژی‌های بهینه، تاثیر بسیار زیادی در مصرف کم انرژی در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی که از کمپرسورهای معمولی استفاده می‌کنند، دارد.

حرف آخر

شاید در نگاه اول، خرید یک یخچال کار ساده‌ای به‌نظر آید؛ ولی درعمل، فاکتورهای زیادی هنگام خرید این دستگاه‌های دوست‌داشتنی دخیل هستند که می‌توانند تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن داشته باشد. به‌خصوص اینکه یخچال کالای گران‌قیمتی است و حداقل چند سالی مهمان منزل یا محل کارتان خواهد بود.

راهنمای خرید یخچال فریزر

با این حال، اگر این پنج قدم را مطالعه کنید، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن حسنی

      با سلام من قصد خرید یخچال دو قلوی ایرانی را دارم لطفا از نظر کیفیت و قیمت کمکم کنید.(جوابتان را در سایتم ارسال کنید.)
      با تشکر

      پاسخ ها

      • امید اردلان

        بهترین یخچال هیمالیا هستش همین اولین عکس صفحه . من خریدم ازش راضی هستم. گارانتی 18 ماه و خدمات پس از فروشش هم که عالیه

    • محسن حسنی

      با سلام من این ایمیلتونو دیدم میخواستم یه راهنمایی مختصری خودتون در مورد یخچال دوقلو بدید از نظر مارک ایرانی و قیمت؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من 5ساله یخچال امرسان دارم.خیلی خوبه.اماجای فریزرش کمه.

    • علی احمدی

      با سلام من یک یخجال ساید ال جی خریدم از اول ایراد داشت 2 ماه سرگردانم توراخدا به مردم راهنمایی کنید ایرانی بخرند خیلی بهتراست.

      پاسخ ها

      • محمد

        ما یک یخچال فریزر پارس خریدیم (جنس ایرانی!)دوساله که سرگردانیم.با خدمات پس از فروش افتضاح و مسئولین نالایق که به هیچ عنوان جوابگو نیستند.ما خواستیم از تولیدات داخلی حمایت کنیم اما بیچاره شدیم.

      • اصغر

        ما یک یخچال فریزر دوو از شرکت انتخاب خریدیم (جنس ایرانی!)22 ماهه که سرگردانیم از اول مشکل داشت بارها آمدن قطعه عوض کردن ولی باز هم درست نشده الان هم دو ماهه بدون یخچال فریزر هستیم با خدمات پس از فروش افتضاح و مسئولین نالایق که به هیچ عنوان جوابگو نیستند.ما خواستیم از تولیدات داخلی حمایت کنیم اما بیچاره شدیم. دوو اسنوا تکنو هرسه از شرکت انتخاب است با تحقیقاتی که کردم هر سه مارک مشکل دارند

      • مهرنوش

        چرا اینا همه جمله بندیاشون مثل همه؟ آدم مشکوک میشه

      • مهدی

        من ۱۲ساله از یخچال پارس(مدل پنگوئن) استفاده میکنم از سال۸۴تا حالافقط لامپش دو سه بار سوخته و یک بارهم نوار دور درشو عوض کردم. جمعیت خونمون . چهارنفریم. چون برفک داره امسال میخواهم یخچال فریزر جدید بگیرم.

    • سارا نادری

      سلام
      یه یخچال دوقلو میخوام ولی نمیدونم چه مارکی بخرم
      قیمتش هم خیلی بالا نباشه
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    • shr

      لطفا منو راهنمایی کنید یخچال فریزر هیمالیا خوبه

      پاسخ ها

      • nilo

        خريدي به منم بگو

      • جمال

        برای خرید محصولات برقی خصوصا ایرانی به برچسب مصرف انرژی توجه کن. چراکه نشان دهنده تعدادی از خصوصیات کیفیتی اند .هر چقدر به A نزدیکتر کیفیت عایق بندی بدنه بهتر ومصرف انرژی پایین تره و...

    • علی اکبر بهمنی

      باسلام
      با حدود یک و نیم میلیون پول چه یخچال فریزری پیشنهاد میدید؟
      ممنون

      پاسخ ها

      • بوران فراز

        بنا به تخصصم یخچال فریزر جداازهم به شما توصییه میکنم

    • فرشته

      با سلام، من یخچال فریزر دوقلوی ارج دارم تو 6 سال گذشته واقعاً درمونده ام کرده، توی تابستون داخلش مثل کمد گرمه و تو زمستون تمام میوه ها و وسایلش یخ می زنه. تورو خدا هرکس خواست یخچال بخره خارجی اش رو بخره حالا با این نرخهای سرسام آور باید یه وامی جور کنیم تا بتونیم یه یخچال بخریم!

      پاسخ ها

      • محسن

        شما یخچالو توی حیاط میذارین؟

      • مهدی

        سی ساله فریزر ارج داریم یه بار موتورش ضعیف شده بوده عوضش کردیم. باید نگهداری رو یاد بگیری.

    • nilo

      سلام من ميخوام يخچال فريزر ساي باي سايد هيماليا بخرم شك دارم در خريدش بهم كمك كنين www.nilo_nj@yahoo.com

      پاسخ ها

      • دوست

        نیلو جان سلام.
        درسته که امروزه سایدها طرفدار بیشتری دارند اما واقعا ازنظر فضای داخلی مناسب نیستند.منکه برای خودم فریزر پایین آیسان گرفتم (1300تومان) که موتورش دانفوس هست البته دوقلو هم داره اما برای من بزرگ بود.
        البته این بسته به نظر شما داره اما یخچال ساید اونم برند داخلی!!!!واقعا فکر میکنی ارزش چند میلیون هزینه کردن رو داره؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        من از بقیه ی برندها خبر ندارم اما یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا که به تازگی خریدیمو می دونم که به شدت به درد نخوره. 7 ماهه خریده شده و ماهی یه بار از نمایندگی میان فریزر و درست کنن و هنوز هم نفهمیدن مشکل اصلیش چیه. این اواخر صدای کار کردن موتورش مخل آسایشمون شده و آرامشو از ما گرفته. نمایندگی هم که فهمیده این دیگه با تعمیر و تعویض درست بشو نیست اصلا مسئولیت قبول نمی کنه.

    • آیسان

      سلام.
      زیاد شنیدم که یخچال فریزر آیسان خیلی خوبه موتورش اصل هست و قیمتش در حدود 1300برای بدون برفک و 1100 برای با برفک.
      چندنفری هم که دارن میگن راضی هستن.
      امیدوارم واقعا خوب باشه

    • نيلو

      سلام يخچال فريزر طرح سايد بايسايد هيماليا هست خيلي بزرگه دوستش دارم ولي رو ماركش شك دارم لطفا كمكم كنين

      پاسخ ها

      • یه دوست

        سلام این مدلی که شما میگین باردو است قیمتش 3200 میشه ولی اینو بدون این فقط شکلش خوشگله
        من خودم دوقلوی آیسان خریدم 2800 زیاد هم روش شناخت ندارم

      • roya

        سلام منم 10 ساله که این یخچالو دارم هم جاداره هم خیلی خوب حرف نداره

      • بدون نام

        سلام من پانزده ساله هیمالیا بالا فریزر دارم فقط چند ماه پیش گرم میکرد وخاموش می شد وسوسه شدم که ساید بخرم تعمیر کار اومد وگفت گازش تموم شده .البته بچه های من در یخچال رو باز می کنند وفیلم سینمایی می بینند!

    • محمد

      یخچال فریزر ایرانی چه مارکی بگیرم خوبه

      پاسخ ها

      • مصطفی

        الکترو استیل بخر خیلی خوبه

      • نرگس

        اسنوا بگیر هم کیفیتش خوبه هم ظاهرش شیکه. قبلی ما الکترو استیل بود خیلی صدا میداد .توی 7-8سال 4 بار هم رفت تعمیرگاه .البته قسمت فریزش عالی بود اما یخچالش از کار می افتاد

    • king

      من 10 ساله یخچال فریزر امرسان دارم تا حالا هم آخ نگفته و خیلی هم ازش راضیم.تازه یخچال من برفک دار هستش سالی 2 بار برفک میزنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هم 14 ساله یخچال فریزر امرسان داریم و کاملا ازش راضی هستیم، فقط جای فریزرش کمه!

      • مامان محمد

        امرسان آشغال است
        نخرید نخرید نخرید

        پشتیبانی افتضاح. قطعات گرون و ...

        دو سال هم بیشتر کار نداد

        الان بین ال جی و همیالیل دارم تحقیق می کنم

        شاید قدیمی هاش خوب بوده

      • رهگذر

        بنده هم نظر مامان محمد رو دارم
        امرسان دوقلوش رو داریم که از همون نخست بدرد نخور بود
        هم فریزر برفک داره و هم یخچال
        یه بار گرمه، یه بار اینقدر یخچالش سرده که همه چیز یخ میزنه
        شبا هم ترقه بازیش گل میکنه و هر چندی با صداش کسی که خوابش سبک باشه رو بیدار میکنه
        تعمیرکار مجازش رو هم بررسی نمیکنن که چه میکنه، برای یکبار تعمیر که اومده بود، با خنده تنها پیچوند و گفت یدکی ندارم و رفت که رفت

    • حمید

      با سلام
      بنده یخچال فریزر دوقلوی بکو خریدم واقعا سرو صدای زیادی داره و هرچی به نمایندگی خدمات پس از فروش و شرکت وارد کننده زنگ زدم میگن عادیه. ولیکن لیبل روی دستگاه زده 37 دسی بل که این کاملا اشتباهه.

    • دهکردی

      من برای خرید ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر و سولاردوم بین مارکهای ال جی - دوو الکتریکو سامسونگ موندم. لطفا راهنمایی کنید.مرسی

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        ال جی شک نکن

    • مریم

      سلام من بین یخچال ساید سامسونگ و تکنو گاز موندم هیمالیاخیلی آشغاله مدام گاز خالی میکنه اصلا نخرید

    • حامد

      درود بر همگان،
      برترین های دوست داشتنی بهتره که برای ساید بای ساید، به جای واژه ی "کنار در کنارها" از واژه ی فارسی "همبر" (به معنی برهم، در کنار هم) استفاده کنید.

    • خانم

      لطفا اگه کسی هیوندا داره بگه کره ای هستش اگه کسی تجربه کار کردن باهاشو داره متشکر میشم راهنماییم کنید البته دو قلوش قیمتش4200

    • مارال

      هرچی میگیرید فقط یخچال فریزر سینجر نگیرید
      4 ساله دارم.40 دفعه تعمیر کردم.هنوز درست نشده.
      خواهشا نگیرید بلکه انقدر این محصول بی کیفیت را تبلیغ و تولید نکنند

    • بدون نام

      هرچی می خرید، فقط آیسان نخرید

    • فاطمه

      سلام
      من چتد وقت دیگه عروسیمه خیلی گشتم یه مارک خوب با قیمت مناسب برا یخچال فریزر سای بای ساید گیر بیارم ولی هرکس یه نظری میده واقعا گیج شدم محصولات ایرانی قیمتاشون مناسبه ولی میگن خوب نیستن خارجیا مثل ال جی و سامسونگ گرونن...توروخدا یک نفر بگه من الان چی بخرم؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که ال جی وبوش رو خیلی دوست ارم ولی گرونه شنیدم اسنوا خوبه

    • مهدی

      سلام.
      تجربه را تجربه کردن خطاست.
      دوست عزیز اگر قصد خرید لوازم خانگی مثل یخچال فریزر رو داری, و میخوای جنس ایرانی بگیری( که از تولید ملی حمایت کنی یا میخوای کمتر هزینه کنی), پیشنهاد من اینه که از محصولات امرسان 100% و بدون شک اجتناب کنی, کیفیت پایین ساخت و مواد اولیه و قطعات کاملا بی کیفیت, باطن واقعی آن در ظاهر زیبای محصولات امرسان هست.
      به شما ضمانت 24 ماهه داده میشود,
      ولی وقتی به خاطر کیفیت پایین قطعات خرابی و مشکل برایت بوجود میاد, هیچ خدماتی به شما در عمل داده نمیشود و با ماست مالی مشکل , به قول معروف شما رو میپیچونن.(بیشتر زمانی که قطعاتی غیر از کمپرسور مشکل پیدا میکنند به راحتی این کار رو انجام میدن).
      و شما جز دردسر و مشکل چیزی واسه خودت نخریدی.
      این رو این قدر پخش کنید شاید کسی از مشکلات این جنس نامرغوب در امان بمونه
      باز هم ایگقدر پخشش کنید تا برسه دست صاحبش که بدونه خریداران محصولاتش چقدر نا راضی هستند.

      جزییات بیشتر فرایند معمول اذیت شدن در صورت خرید این وسیله :
      در ابتدا دستگاه ظاهر خوبی دارد.
      ولی درب های دستگاه در عمل به خوبی بسته نمیشوند(ظاهرا بسته اند).(شاید از هر 10 تا 2 تا دستگاهش خوب باشه).
      شما حس میکنید دستگاه مشکل دارد ولی به شما میگویند که نه چیزی نیست.
      به خاطر کامل بسته نبودن لاستیک درب, کمپرسور زیاد کار میکند و بعد از مدتی میسوزد.
      از الان میتونین 2 تا کارگر واسه ماهی یک بار حمل یخچال به تعمیرگاه استخدام کنید.
      این تجربه بسیاری از خریداران محصولات امرسان است.
      تجربه را تجربه کردن خطاست.

      پاسخ ها

      • تعمیرکار باسابقه

        این تجربه شخصی شماست،حتی با کیفیت ترین سرد کننده های جهان درصدی معیوب میشوند،امرسان بیشترین صادرات یخچال وفریزر کشور را دارد واین بی دلیل نیست،آنچه من وهمکاران روزانه میبینیم کاملا خلاف نظر شماست،اینکه تعمیرکار وارد دردسترستان نیست بحثی جداست

      • مامان محمد

        من هم دقیقا با امرسان همین مشکلات را داشتم.

        نخرید نخرید نخرید تا کیفیتشون را درست کنن

      • رهگذر

        آقای تعمیرکار، گمان کنم از کارمندا یا سهام دارهای امرسان باشی
        تو یک پست دیگه گفتم باز هم میگم
        نمیدونم یخچالهای دیگه چجورین، ولی امرسان بدون گمان آشغاله، شما تعمیرکاری، بنده هم کسی که اشتباه کردم و امرسان خریدم
        امرسان نخرید اگر میخواید پولتونو تو سطل زباله نریزید

      • بدون نام

        اقا خدا خیرت بده بخدا ماهم امرسان خریدیم اشغاله بلانصبت نخرین نخرین نخرین بخدا دوساله ده بارتعمیر رفت بازم خرابه افتاده یگوشه

    • azita

      من قصد خريد يخچال فريزر دارم اما نميدونم چي بخرم/ بين محصولات ايراني چي پيشنهاد ميكنين؟ نظرتون راجبه دوو و الكترو استيل ميخواستم بدونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یخچال امرسان اشغال ترین هست اثلا کالای ایرانی نخرید

    • بدون نام

      :-)

    • بدون نام

      سلام.لطفا نظرتون رو در رابطه با یخچال دوقولو الکترو استیل و هایسنس بگید.واسه خرید خیلی عجله دارم

      پاسخ ها

      • محمد

        با سلام بنده دوقولو الکترو استیل خریدم واقعا جاداره همکارم دوسال پیش خریده خیلی راضیه یه مقدا ر موقع استارت صدا داره نسبت به قیمت وکارکردش از خیلی یخچالهای داخلی بهتره

    • حمید

      سلام من می خوام یه یخچال دوقلو ی depoint بخرم نسبت به پولی که دارم کسی بدشو نگفته قیمتش 3 و 500 هستش نظرتون درباره اش چیه؟ فقط گفتن جدیده سه ساله اومده بازار کپی برداری شده از سامسونگه ساخته ایرانه
      کسی که داشته یا داره لطفا نظر بده . ممنون

    • هدی

      سلام میخواستم بدونم یخچال تکنو ایتالیا چطوره؟

      پاسخ ها

      • مریم

        عزیزم من چند وقتی طراح شرکتهای لوازم خانگی بودم به غیر از بوش ایندزیت و برند و یکی دو تا شرکت دیگه همه چینه اصلا به نام ایتالیایی بودن اعتماد نکن

    • بدون نام

      سلام یخچال الکترو استیل افتضاحه

    • esmati

      سلام به نظر من بین یختچالهای ایرانی الکترواستیل بهتر باشه.
      ولی خودم بین ایرانی وخارجیش موندم.نمیدونم الکترواستیل یا ال جی یا تکنو گاز ایتالیا رو بگیرم اگه کسی تکنو گرفته لطفا راهنماییم کنه.

    • narges

      سلام دوستان من واسه خرید یخچال خیلی اذیت شدم هرچی گفتم هرکسی ی ایرادی براش گذاشت دوتا خواهرام الجی داشتن و خیلی راضی بودن اما یکی از خواهرام دوقلو آیسان خرید و خیلی ازش راضی بود ب من پیشنهاد داد و خریدم بنظرم واقعا شانسی أم باشه چون یکی میگه فلان چیزو اصلا نخر اما یکی دیگه میگه چندساله راضی هستش

    • سمیه

      سلام دوستان من میخوام یخچال فریزر بخرم بین ال جی و سامسونگ چی پیشنهاد می کنید

    • یونس

      سلام دوستان دقت کردین توی تمام نظرات کسی نگفت سامسونگ یا الجی خریدم و خراب شده یا نخرید پس در نتیجه یخچال ایرانی کاملا شانسیه و باید چشاتو ببندی و پولاتو بریزی دور یا باده یا برباده

    • سپعدار

      من قصدخریدیخچال فریزرمناسبی برای کارگاه رادارم لطفا قیمت ونوع رامحبت کنید،سپاسگزارم

    • بهار

      سلام دوستان من تصمیم دارم یخچال فریزرامرسان بخرم لطفا راهنمای کنید؟

    • محسن

      سلام دوستان
      من چهارسال پيش يخچال فريزر سامسونگ خريدم خيلي ازش راضي بودم تا اينكه چند روز پيش خراب شد و نمايندگي حاضر به تعمير اون نيست و ميگن كه بايد بندازيدش دور و يكي ديگه تهيه كنيد!
      تكنسيني كه از نمايندگي اومد ميگفت تمام يخچالهاي جديد نهايتا ٥ سال كار ميكنن و خراب ميشه!
      اينم از سامسونگ و برند معروف...
      واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • نماینده سامسونگ

        ایرادش چیه؟

    • حمید

      لطفا یخچال آیسان نننننننننننخرید پشیمان میشوید

      پاسخ ها

      • رضا

        می تونم بپرسم چرا؟

      • بدون نام

        آیسان واقعا خوبه من هشت ساله دارم به بدترین شکل هم ازش استفاده کردم آخ نگفته

      • ناشناس

        میشه بپرسم چرا یخچال و فریزر ایسان خوب نیست اخه من میخواستم بخرم؟

    • فاطمه

      من ازسال 78یخچال ارج دارم تواین مدت حتی یک بارم کارش به تعمیرنرسیده اما حالا چونن ازنوع برفکداره وفربزرش کوچیکه میخوام یه یخچال فریزر تهیه کنم اما میبینم توسایتتون نوشته عمرمفیدیخچال فریزر بین5الی10ساله واقعا ادم بیاد3الی4میلیون هزینه کنه براینهایت10سال یخچال خودم الان شاید200هزارتومن بیشترفی نخوره امادرعمل ارزشش بیشترازمارکهای موجوده واقعا بایدتاسف خوردبه حال ایران

    • معصومه

      سلام - من قصد خرید یخچال دارم از خیلیا شنیدم سامسونگ خوبه.لطفا میشه اونایی که تجربه خریدشو دارید نظربدید .ممنون

      پاسخ ها

      • shayan

        سلام 10ساله که پایین فریزر سامسونگ رو دارم خوبه راضیم ازش.فقط سه سال بود خریده بودم گاز خالی کرد نمایندگی اومد گاز زد بعد از اون مشکلی نداشته

    • بدون نام

      راستش سه الی چهار سال یخجال دوقلوی سامسونگ دارم راضیم اما حالا میخوام یه ایرانی بخرم نمیدونم چه مارکی بخرم بااین نارضا یتیهااز برند ایرانی مجبورم خارجی بخرم. از تولید کندگان ایرانی متاسفم ..........!!! نتیجه میگیریم خود تولید کنندگان به کشور خود خیانت میکنند چون جنس در حد عالی تحویل مصرف کننده نمی دهندوانتظارحمایت از کالای ایرانی رادارندواقعا اینقدر بی وجدانی در کارتولید کنندگان کشورم متاسفم ؟؟؟؟؟

    • الهام

      یخچال هیوندای چجوریه؟ تازه گرفتیم هنوز استفادش نمیکنیم ولی رنگ بدنش خوب نیس

    • بنفشه

      یخچال فریزر سامسونگ خریدیم اشغاله سه سال بیشتر کار نکرده.نخرید ک به درد نمیخوره

    • طاهره

      کسی از یخچال فریزر تکنوگاز اطلاعات داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام
        مادم چند سالی است تکنو گاز خریده
        یخچالش برفک می زد از نمایندگی اومدند گفتن باید ببریم کارخونه پشتش را برش بدیم و یه مبلغ هنگفت هم بدین ولی یه تعمیر کار خانگی مجرب اومد با ۵۰ تومن درستش کرد

    • بدون نام

      ما ميخواستيم ويرپول بخريم. بعد يه تعميركار ماشين لباسشويي گفت سامسونگ و ال جي بهتره. خدمات پس از فروشش هم بيشتره. ولي تو ايران جمع ميشه. حالا نميدونم چي بخرم. بي وجدان نظر شوهرمو براي ويرپول عوض كرد.

    • ناشناس

      نظرتون در باره یخچال هایسنس رو بگید

    • مهرسا

      به نظر من هیمالیا خوبه خودم میخوام هیمالیا بگیرم آبجیم داره 8 ساله خیلیم راضیه ازش

      پاسخ ها

      • shayan

        خواهرمنم چندساله هیمالیا داره راضی هست مشکلی نداشته

      • بدون نام

        پس چرا بعضی ها میگن راضی نبودن و برفک میزده؟من خودم برای جهیزیم خریدم از سری جدیدش که شبیه سایده هنوز
        که استفاده نکردم اما با نظراتی که خوندم استرس گرفتم

      • s

        پس چرا بعضی ها میگن اصلا راضی نبودن و برفک میزده؟من االان برای جهیزیم خریدم از این سری جدیدش که شبیه سایده اما هنوز نصب نکردیم با نظراتی که خوندم خیلی استرس گرفتم که یه وقت مشکلی براش پیش نیاد چون من نمیخواستم جنس ایرانی بگیرم اما ریسک کردم و خریدم چون تعریف شنیده بودم از هیمالیا

    • سمیه

      بچه ها نظرتون درباره یخچال فریزر depoint چیبه ؟ کمکم کنید میخام برا جهازم بخرم بیشتر از این پول ندارم

      پاسخ ها

      • shayan

        به نظرم مارکهایی بخرید که شناخته تر شده باشن و نمایندگی و خدمات پس از فروشش مطمئن باشه

    • جواد

      سلام من چهار ساله یخچال فریزر سامسونگ دارم کارش حرف نداره ۰چون پولمان کم بود سایز کوچکترش گرفتم ولی حرف نداره ۰خواهرم ال جی داره راضیه

    • بدون نام

      هییا9

    • مریم

      سلام خدمت همگی دوستان
      5 ساله یخچال سینجر البته دو قلو شو خریدم یعنی واقعا آشغاله به نمایندگیش زنگ زدیم با خنده اومد و کلی از محصول خودشون بد گفت نزدیک 1 میلیون تو این 5 سال پول تعمیر دادیم بازم درست کار نمیکنه میخواین اعصابتون داغون نشه نخرید

    • گلی

      لعنت به شرکت سینجر اصلا نخرید که اشغاله

    • بدون نام

      سلام.هیچکس کمکی دررابطه با یخچال تکنو گاز نکرد.

    • نی نی محمد

      مادرشوهرم ۴ساله اسنوا گرفتن خییلی عالیه تواین ۴سال یه بار تعمیر نشده

    • محمد

      سلام سینجر مزخرفترین وآشغالترین مارکه یعنی هرکیو دیدم خریده راضی نبوده من تازه دوساله خریدم پدرمونو دراورده از بس تعمیرکردیم و دوباره خراب شده...

    • مهناز

      سلام من میخوام یخچال ساید هایسنس رو بخرم باقیمت4700میشه راهنماییم کنید دوستان قبل از اون نظرم رو سامسونگ بود

      پاسخ ها

      • مرجان

        من دوقلوی هایسنس را گرفتم البته الان پنج ماهه.بد نیست فقط قفسه های فریزرش نامیزونن که گارانتی گفت قفسه جدید براتون میفرستیم

      • علی

        تجربه من وبخوای اصلایخچال هایسنس نگیرمن دوقلوگرفتم ازروزی که خریدمش مشکل داره تاحالا4ساله دارمش 4باررفته تعمیرخیلی پشیمونم خریدم

    • رضا

      من یچخال نوین انجماد یا همون نرسی جدید خریدم به دوسال نکشیده نشتی پیدا کرده تعمیر کار بردم پشت قفسه عوض کرده بازم نامرتب کار میکنه لطفا پولتو دور نندازید پول بیشتر یخچال خارجی بگیرید ارامش وجنگ اعصابم ندارید وسلام

      پاسخ ها

      • محمد

        من هم یخچال نرسی خریدم در عرض سه سال دو بار رفت تعمیر سری اول فن یا پنکه پایین یا همان فریزرش خراب شد که درست شد سری دوم فریزرش از کار افتاد نمایندگی بعد کلی الافی ودستمزد بالا بعد آوردن به خانه همان وضعیت رادارد حالا خودتان قضاوت کنیدقبلا یخچال آ ا گ داشتیم بعد 30 سال کار کردن از پوسیده گی از کار افتاد تازه هنوز هم موتورش کار میکنه

    • بدون نام

      من ال جی گرفتم بعد چند ماهی مشکل پیدا کرد ولی نمایندگی گفت که از بین صد هزار یکیش اینجوری مشکل پیدا می کنه.اما انصافاً خدمات پس از فروش گلدیران عالیه.تا اونجاییکه من تحقیق کردم چه ال جی و چه سامسونگ مدلهای قدیمیشون بهتره چون ساخت خود کشور کره بودن اما جدیداشون شدن هفتادو دو ملت

    • بدون نام

      اسنوا نخرید نخرید بابانخرید پیرم کرد

    • مريم

      سلام . والا من دنبال يه يخچال فريز دو قلو خوب ميگشتم .اومدم اينجا که راحتر انتخاب کنم ولي با اين نظرات دوستان خيلي برام سختر شد . اينجوري که گفته شده همه مارک ها ايراد دارند .. پس بايد چه کنيم واقعا ؟

    • بدون نام

      8 سال یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ رو دارم خیلی راضی هستم صدای کم.گردش هوای عالی.مصرف کم انرژی.جای زیاد.آبسرد کن و یخ ساز توپ.از همه نظر عالیه

    • بدون نام

      سلام دوستان من میخوام یخچال فریزر دوقلوی هاردستون بخرم کسی تجربه ای از این برند داره؟ لطفا نظرتون رو بگید؟

    • بدون نام

      با این وضع من کلا از خرید یخچال منصرف شدم خخخخخخخخخخ اینطور که معلومه همشون یه ایرادی دارن..

    • شریف

      سلام یک سال پیش یخچال و فریزری با نام فریج استار ساخت شرکت سینجر خریده ام و از همان ابتدا یخچال مشکل داشت و آب زیر جا میوه ای میماند و قسمت خروجی آبسرد کن نیز مشکل داشت اما فقط این نبود و سرمای یخچال هم مناسب نبود و بعد از چند ماه ال ای دی های نمایشگر ها هم یکی در میان سوخت. الان یک سال می گذرد و هنوز متخصصین این شرکت با وجود بارها (تعویض کلی قطعات) نتوانسته اند مشکل را برطرف کنند از طرفی با تعویض نمایشگر فریزر سیستم آن هم به هم خورده به طوری که در 24 ساعت 20ساعت کار میکند در حالی که درب فریزر باز نمیشود که هوای آن خارج گردد در صورتی که برچسب انرژی A هم دارد حالا بعد از آمدن چندین سرویس کا و بارها کار بر روی یخچال و فریزر عیب آنها برطرف نشده و شرکت امید دارد تا زمانی که بنده زنده هستم سرویس کار بفرستد که شاید من نتیجه پولی را که یک سال پیش پرداخت کرده ام ببینم و حاضر به تعویض این اسباب بازی ها نیست بنده هم به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شکایت کرده ام و از پذیرفتن سرویسکار دیگر نیز اجتناب کرده ام مطالب جهت تشخیص کالا و خدمات بی کیفیت برای ملت شریف ایران درج گردید موفق و پیروز باشید

    • سحر

      سلام
      هرچی خوندم دیدم هیچکس درباره فریزرهای هایسنس چیزی ننوشته.اگه کسی محصولات هایسنس داره لطفایه اطلاعاتی بده میخوام فریزر هایسنس بگیرم ولی چون واسه چینه مرددم.ازطرفی میبینم الان اکثرمحصولات چینی هستن بجز مارکهای گرونی مثل بکو و بوش...

      پاسخ ها

      • علی

        من بالاترنظردادم توسایت خداییش یخچال هایسنس که گرفتم افتضاحه

    • nafas

      سلام میخوام یخچال دو قلوی دیپیونت بگیرم تردید دارمقیمت هم اگه میدونید لطف کنید بگید. . تو رو خدا کمک کنید چه یخچالی بگیرم

    • مرجان

      سلام میخوام یخچال 4دربخرم هیتاچی بهتره یابکولطفا کمکم کنید

    • حسن

      یخچال فریزر هایسنس واقعا افتضاحه

      پاسخ ها

      • کارمند

        شما فقط نوشتید افتضاحه
        میشه علت رو بنویسید ، چون من قصد خرید یخچال این مارک رو داشتم اما مردد شدم
        علتش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کارمند

      لطفا درباره یخچال فریزر هایسنس اطلاعات بدهید منم برا جهیزیه میخوام تردید دارم لطفا اگه اطلاعاتی دارید در اختیار بقیه بذارید
      ممنونم

      پاسخ ها

      • narges

        سلام من و دوستم دوقلو هایسنس خریدیم یخچال خوبیه موتورش چینی هست ولی اصل چینه.وارد کنندش هم یه نفره تو ایران ظاهرا هنوز تقلبی نشده.یخسازدستی داره.نمایشگر ال ای دی داره.هرچی هم میریزی توش پر نمیشه.قیمتش هم مناسبه

    • ریحانه

      من یخچال بکو خریدم برای جهیزیم‌ دو سه بار بیشترهم تو ابریزش اب نریخت که دیدم زیر ابریزش زنگ زد انقدر ناراحت شدم دلم خوش بود جنس خوب گرفتم دیگه از ابریزش استفاده نکردم به پشتیبانی زنگ‌ زدم گفتن بدنه جز گارانتی نیست بعد یه مدت جاهای دیگه بدنه هم رنگش پرید هر وقت چشمم به یخچال می یوفته حرص می خورم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهر من هم ایندزیت خریده بود، قبل از یک سال خراب شد، از نمایندگیش اومدن تعمیر کردن، بازم خراب شد، گفتن از 1000 تا یکیش اینطوری میشه، سرآخر بعد از کلی هزینه خواهرم یخچالشو دور انداخت و یکی دیگه خرید. اجناس خارجی هم چون تو ایران ضمانت تعویض ندارن، در واقع ضمانتشون کشکه، خیلی قابل اعتماد نیستن

    • مهوش

      سلام دوستان من میخوام یخچال فریزر دونار بخرم اگ کسی اطلاعی داره بگ لطفا تشکر

    • میثم

      سلام دوستان، من چند ماهه دارم در مورد لوازم خانگی تحقیق میکنم، اگه میخواین سالها بدون دردسر و با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش از یخچال و لباسشویی استفاده کنید، فقط و فقط ال جی و سامسونگ بخرید. هزینه بیشترش واقعا ارزش داره

    • میثم

      سلام دوستان، من چند ماهه دارم در مورد لوازم خانگی تحقیق میکنم، اگه میخواین سالها بدون دردسر و با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش از یخچال و لباسشویی استفاده کنید، فقط و فقط ال جی و سامسونگ بخرید. هزینه بیشترش واقعا ارزش داره

    • میثم

      سلام دوستان، من چند ماهه دارم در مورد لوازم خانگی تحقیق میکنم، اگه میخواین سالها بدون دردسر و با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش از یخچال و لباسشویی استفاده کنید، فقط و فقط ال جی و سامسونگ بخرید. هزینه بیشترش واقعا ارزش داره

    • میثم

      سلام دوستان، من چند ماهه دارم در مورد لوازم خانگی تحقیق میکنم، اگه میخواین سالها بدون دردسر و با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش از یخچال و لباسشویی استفاده کنید، فقط و فقط ال جی و سامسونگ بخرید. هزینه بیشترش واقعا ارزش داره

    • میثم

      سلام دوستان، من چند ماهه دارم در مورد لوازم خانگی تحقیق میکنم، اگه میخواین سالها بدون دردسر و با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش از یخچال و لباسشویی استفاده کنید، فقط و فقط ال جی و سامسونگ بخرید. هزینه بیشترش واقعا ارزش داره

    • عبدالله

      باسلام،حدود30سال است که فریزر پارس دارم وجدانا هیچ مشگلی تا الان ایجاد نکرد فقط کار کرد وکارکرد ،تاایکه خانم خونه خداپدرش بیامرزه باچاقو زد معیوبش کرد ،البته فکر نمکنم این کیفیت الان باشه ولی به نظر میرسه برای کمک به تولید داخلی و ایجاد اشتغال کارگران ایرانی بهتر است از جنس ایرانی استفاده کنیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون قدیمی احتمالا خوبه

    • سوگند

      سلام عزیزای دلم.من پنج سال پیش یخچال اسنوا خریدم.نمیتون براتون از اشغال بودن این محصول توضیح بدم.از همون روزهای اول ازدواجم مشکل داشت تا الان بیست بار درستش کردم،گاز پر کردم،لاستیک دور درب ها رو عوض کردم،چراغ های داخلش رو چند بار عوض کردم اما باز اینها مهم نیست انقدر صداش زیاده که به خدا هر کس شب میمونه خونمون به شش صبح نرسیده بلند میشه میره نون میگیره میگه تا الان خوابم نبرده همش فکر میکنید الان خودتون وبقیه همسایه ها میرید رو هوا.تهویه هواشم که نگو همش داخل یخچال بوی غذای موتده میاد همچیناشتباهی نکنید به خدا مطمئنم بخرید نفر بعدی شمایید که پست میزارید پیشنهاد میدید که کسی نخره

    • منصوره

      از دوستان کسانی که یخچال فریزر دوقلو مارک دیپوینت گرفتند لطفا نظر بگذارند آیا راضی هستند؟

    • سهیل

      سلام
      اگر خدمات مشتری (customer service) خیلی ضعیف باشه هر مارکی که باشه فایده ای نداره. ما این یخچال دونار رو خریده بودیم به خاطر این که می خواستیم فقط ساخته ایرانی بخریم وبا این به دستورات اقتصاد مقاومتی عمل کرده باشیم. افسوس که ایرانی ها خودشان نمی خواهند تولید داخلی خوب انجام بشه و اقتصادشان درست بشه. :( اقتصاد خوب یک فرهنگ خوب می خواهد که در آن حق مشتری رعایت بشه و به آن خوب رسیدگی بشه.
      یخچال دونارمان خراب شده و چندین بار به نماینده در قم زنگ زدیم ولی آن ها با ما بی احترامی می کنند.. درست و با اخلاق صحبت کردن هم بلد نیستند و بعد از چندین بار التماس کردن هم تا حالا کسی نیامده برای سرویس. نمی دانم چه کار کنم...

    • سلام

      با سلام . یخچال واقعا وسیله ای نیست که بشه تو خریدش ریسک کرد . تو خرید سامسونگ یا الجب شک نکنید . فقط مقدار پولتونو در نظر بگیری . و از 3 میلیون تا 14 میلیون با توجه به پول و اپشنای مورد استفادتون خرید کنید . واقعا ساید برای همه احتیاج نیست . پول برق و فضارو هم در نظر بگیرید. فضای باز اشپزخونه خیلی بهتر از یخچال ساید که ازشم مصرف نشه. اگه هم پول بیشتر دارید که بوش بگیرید . اصلا سمت ایرانی نرید . من ب چشم خودم ترک خوردن بدنه امرسان رو دیدم . پیگیری خدمات الجی که حرف نداره . بعد از اومدن تعمیر کار چندبار پیگیر میشن .

    • نفس

      ای بابا اینجا چقد نظرات ضدو نقیض زیاده موندم بخدا چی بخرم هیچی ک خوب نیست اصلا مارک لوازم خانگی بلد نبودم اینجا کلی یاد گرفتم

    • نفس

      سلام دوستان من همه ی نظرات شما رو خوندم وانقدرفهمیدم که جنس ایرانی نگیرم.منم میخوام برای جهیزیم یخچال فریزر بگیرم.بهتره همون سامسونگ بگیرم که واقعا از لحاظ کیفیت خیلی خوبه.بازم راهنمایی کنین.ممنون.:-)

      پاسخ ها

      • محمد

        نظراتی که تا اینجا ثبت شده درباره‌ی ال‌جی چیز بدی نگفتند ولی درباره‌ی سامسونگ چند بار گفتند. من تا اینجا به این نتیجه رسیدم که ال‌جی و هیمالیا خوبن.

    • ملودی

      سلام یخچالم امروز سوخت

    • ملودی

      سلام یخچالم امروز سوخت شوهرم میخواد از شرکتشون یخچال دونار بخره میگه موتورش مالزیاییه کسی اطلاعاتی در مورد این برند داره لطفا ب من بگه یا تجربه ی استفاده از این محصول رو چطور؟

    • Elina

      سلام دوستان عزیز من میخوام برا جهیزیم یخچال دونار بخرم به نظر شما بگیرم؟

    • yasna

      الکترواستیل نگیرید، افتضاحه، نمایندگی هاش هم فقط پول میگیرن و کاری انجام نمیدن

    • بدون نام

      ظاهرا از ال جی هیچکس بد نگفته و از وایت وستینگ هم که اونا که داشتن تعریف کردن. منم میخوام برا جهیزیم بخرم این کامنتا رو که خوندم متوجه شدم ایرانیا یکی درمیون خوب.
      پس اگر پولتون میرسه وایت وستینگ هاوس بخرین و یا ال جی. من میخواستم ایرانی بخرم ولی حالا نظرم ال جی هست. ما یه ماشین لباسشوییش رو داشتیم خونه آتش سوزی شد و همه چی سوخت و ماشین لباسشویی هم صفحه روش سوخت و بدنه هم دورنگ شد یعنی کلی تو اتیش بودو خوب مسلما تجهیزات داخلش کلی حرارت دیده بود باورتون نمیشه اگر بگم با همون وضع باز برا ما دوسه ماهی لباس شست تا اینکه مشکل بهم زد اونم فقط گفتن اگر صفحه رویی رو بخرید درست میشه که گیرمون نیومده. یعنی دهنم باز موند

    • بدون نام

      جنس بد بدست مصرف کننده بدترین توهینها ست چون پولش رفته هرسم خورده واقعا محصول خوب پیدا کردن محال شدهخدا به تو پناه میبریم

    • فراهانی

      از دوستان کسی یخساران داشته؟خودتون یا اقوام؟ خوبه ؟

    • سعيد

      خواهدم يخساران داشت ناراضي بود

    • بی نام

      سلام میخواهم بخچال امرسان یا هیمالیا بگیرم کدام بهترن؟راهنمایی کنید ممنون

    • بدون نام

      ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻛﺴﻲ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺳﺎﻳﺪ ﺩﻱ ﭘﻮﻳﻨﺖ ﭼﻴﺰﻱ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ﺭاﺟﺒﺶ ﺑﺮاﻱ ﺟﻬﻴﺰﻳﻪ ﻣﻴﺨﺎﻡ

    • بدون نام

      اقا هرچی میخرید الجی نخرید من در عرض 5 ماه گذشته سه بار تعمیر کردم هنوز مشکل داره

    • مریم

      ی خدا کیج شدم خوب من چی بخرم بااین نظرا اینطورکه معلومه بایدمشک بخرم.نظری درمورد یخچال دوقلو دپونت نداره بدهیووووووا

      پاسخ ها

      • قائدی

        دیپویت قطعات کره ای استفاده میکنه و در خیلی موارد از نمونه اصلیش که سامسونگ باشه قویتر هست الانم با 10 برند در بازار حضور داره که برند اصلی شرکت دیپوینت هست و از بقیه برندها ارزان تر هست ولی به شما قول میدهم کیفیتش از خارجی ها بالاتر هست چون همون خارجی ها جلوش زانو زدن که بیا برای ما تولید کن اما قبول نکرد و الان شماره 1 کیفیت در ایران هست

    • شاداب

      سلام
      کمک کنیدددد لطفا
      منم الان میخوام یخچال بگیرم موندم. سامسونگ و الجی و بوش رو بعضیا میکن اصل نیست. یکی تعریف بکو رو میکرد که قیمتشم نسبت به اونا خیلی بهتره. کسی از بکو اطلاعی نداره؟ استفاده نکردهتاحالا؟؟

    • سارا

      با عرض سلام، مامانم سه سال پیش یخچال ال جی خرید، از همون موقع داره اذیتش میکنه درش زنگ زد آبسرد کنش زنگ زد و الانم گاز خالی کرده، و نمایندگیش اصلا همکاری لازم رو با اون همه تعریفی که قبلش کردن، نکرد، الان دنبال خرید یک مارک بهتر و بهش اگنس معرفی شده یخچال و فریزر دو قلو میخپاد کسی اگه میدونه راهنماییمون کنه

    • سارا

      سلام ...یخچال فریزر سامسونگ بهتره یا ال جی؟؟

      پاسخ ها

      • میثم

        سلام. هردوشون خوبن، ولی ال جی کیفیت ساخت و خدمات پس از فروشش بهتره

    • لیلا

      یخچال ایرانی کدوم مارک از همه بهتره البته یخچال دوقلو

    • مهدی

      یخچال فریزر ایندزیت مفت گرونه .ما که اصلا راضی نیستسم . ما 4 ساله که داریم هر دفعه یک مشکل داره. اولش سرو صدا داشت ، الان هم با هر بار اسباب کشی خراب میشه و باید روونه تعمیرگاش کنیم .

    • بدون نام

      یخچال فریزر اسنوا واقعا ... . پشتیبانی بی ... ناکارامد. اصلا هم جوابگو نیستن. من چند وقته دو قلو سامسونگ اصل کره خریدم 6900.عالی. اصلا صدا نداره. فریزر عالی. یخچال عال.. مچکرم سامسونگ

    • مهدی

      من چند وقته میخام یخچال بخرم و خیلی تحقیق کردم هم از لحاظ کیفیت و دوام هم از لحاظ خدپات پس از فروش..همه تعمیرکارای شهرمون به اجماع میگن از بین ایرانی ها فقط پارس ارزش خریدن داره و خداییش از هرکی هم که داشته سوال پرسیدم راضی بوده.میخام خودم هم پارس بگیرم

    • رضا

      ما چند ساله امرسان داریم ولی از همون روز اول موقع نصبش تا الان خیلی اذیت کرده. اصلا ارزش یه ریال هم نداره. مادرم بیچاره پیر شد اینقد این یخچال فریزر امرسان خراب میشه و کلی پول میگیرن واسه تعمیر اما بعد یه مدت دوباره همونه. واقعاً امرسان اشغاله و فقط تبلیغ.

    • بدون نام

      یخچال فریزر پارس خریدم سه ماه نشده خراب شد نه شرکت نه نماینده ها هیچ کدوم جوابگو نشدن واسه همینه جنس ایرانی مزخرفه گارانتی الکیه

    • پرستو

      بچه ها من دوقلوی بوش سفید گرفتم هفت تومن خیلی بسختی ولی میخوام با 400تومن ضرر پسش بدم یه ایرانی به قیمت مناسب برا جهازم بخرم

    • Hadi

      فقط هایسنس اصل چینه درسته چینی ولی مستقیم واردات چینه حتی توی تبلیغات بازی جام اروپا تبلیغ میگردند من خودم میخواهم دوقلو رو بگیرم با تحقیقاتی که داشتم از یخچالهای خیلی بهتره

    • Hadi

      یه چیزه دیگه هم هست که تمام یخچالهای ایرانی بازار حتی سامسونگ و آل جی کیفیت 5سال پیشرو نداره والان پول برنده درون رو میگیرنمن خودم 10 ساله یخچالهای سامسونگ سفید طرح یخچال و فریزر رو دارم که بعداً کلی تحقیق فهمیدم که حتی دوقلوهایی سامسونگ اکثرا آزمون طرح قدیمی الهام گرفتن ولی با کیفیت خیلی پایین تر از قبل، حالا به خاطر کمبود فضا میتوان یه دوقلوی هایسنس بگیرم که مستقیم از چین وارد میشه با گارانتی شرکت زرین تا هفت سال خدمات وسه سال تعویض قطعات امروز رفتم قیمت بگیرم نقدی 5میلیون و سیصد پنجاه و شرایطی 5میلیون و هفتصد در چهار قسط700 هزارتومانی که دوملیون و پانصد اول کار میگیرن مثل یخچالهای خارجی شیکه پشت یخچال هم سینی حفاظ اره ومثل یخچالهای ایرانی سیمها فلزی مشخص نیست وآبریز و یخساز دستی هم داره...

    • مجتبی

      پرستو خانم مدل یخچال و فریزر تون چیه؟چرا میخواین پس بدین؟من کلی تحقیق کردم فردا دارم میرم که بوش بگیرم

    • لاوی

      در بین یخچال های ایرانی، تا قبل از ورشکستگی شرکت ارج، بهترین محصولات برودتی ساخت ارج بود.تا اواخر سال ۸۸ کیفیت یخچال های ایرانی به خاطر استفاده از کمپرسور و قطعات اصلی اروپایی (آلمانی، ایتالیایی) و ژاپنی قابل قبول بود. به عنوان مثال الکترواستیل با کمپرسورهای اتریشی و امرسان با کمپرسورهای ژاپنی. از اوایل سال ۸۹ به خاطر اعمال تحریم ها، افزایش بهای دلار و دشواری های بازرگانی تولیدکنندگان داخلی به خاطر قیمت، کیفیت را کمرنگ تر نمودند. حالا انتخاب یک یخچال از میان یخچال های ایرانی، همان قضیه ی بد و بدتر است. با توجه به شرایط ذکر شده و میزان یخچال های برگشتی به تعمیرگاه ها و هزینه های مکرر تعمیرات بعدی؛ بهتر است به LG و Samsung نگاهی انداخت. البته با استناد به آمار دستگاه های مرجوعی به تعمیرگاه ها، LG تا حد قابل توجهی از Samsung بهتر است.

    • اهو

      سلام
      من یخچال فریزر بالا یخچال پایین فریزر هایسنس دارم خیلی خیلی راضیم.اصلا صدا نداره بعضی وقتا فکر میکنم خاموشه و اینکه برودتش عالیه

    • الياس

      دوستاني كه ميخوان از برند ايراني استفاده كنن با تحقيقاتي كه صورت گرفت و برسي كردم. طبق تحقيقاتي كه من دارم نظر شخصي من هيماليا و بعد پارس ولي هيماليا تو ربطه اول بخاطر اينه از پيشرفته ترين سيستم ها استفاده ميشه و كيفيت بالايي نسبت به برند هاي ديگر ايراني داره و بقيه بدرد نخورن اونايي كه خارجي رو در نظر دارن فقط فقط فقط LG تحت ضمانت نامه گلديران باشه حتما چون اصلي نسبت به ديگرها و در خريد خيلي دقت كنيد ❄️

    • پریا

      سلام من از همه لوازم خانگی فروشی ها پرسیدم گفتند که هیمالیا بهتره. ال جی وسامسونگ فقط پول برندشون رامیگیرند . فامیلهامون هم دارند خیلی راضیند

    • آریا

      به قول خودمان خسته نباشید.بنده یک هفته ای هست که برای خریدتحقیق می کنم وبه این نتیجه رسیدم که هریخچالی مشخصات زیرداشته باشه بی نظیروداری امتیازویژه ای هست:
      1.برچسب انرژی a
      2.دیسبل زیر43باشه یعنی اینکه صدای یخچال درحین عملکرد کمترباشد.
      3.دارای آبریزباشه(البته سلیقه ی ایرانی هاست)
      4.دارای یخساز وتنظیم دمای اتومتیک
      5.گارانتی مدت دار موتوروبرخی لوازم
      6.دارای نمایشگردیجیتالی(ضدآب)
      7.موتور ایتالیا.آلمان.ال جی کره .ژاپن(یکی ازاینها باشه)بقیه تحریمند
      8.دستگیره اهرم داروبوگیروچشم الکترونیک هوشمند
      9.فیلترتصفیه ی آب
      10.نوارپلاستیکی دوردرب یخچال درجه یک باشه
      11.زیبایی آبشن یخچال درمخفی سازی پیچها و...(داشتن پیچ تنظیم ارتفاع درزیریخچال وچرخهای کوچک برای جابجایی)
      12.مقدارمصرفی برق چندکیلووات درسال بعنوان مثال 177 کیلووات درسال ویابرای دوقلوها344 کیلووات درسال هرچقدر عدد مصرفی پایین تر باشه عالیه
      13.ظرفیت داخلی بیشتراز حجم بیرون باشه که به لیتربرروی برچسب نمایش داده می شود هرچقدربیشتر بهتر
      جهت اطلاع موتور یخچال درتمام یخچالها وبعضا یکسان هست فقط اسم شرکت هست که روی یخچال حک شده است مثل دیپوینت که اگه واقعا موتورش چینی نباشه ال جی هست .لیست تهیه کنیدهریخچالی این مشخصات خیلی ابتدایی روداشت مبارکتون باشه

    • حمید

      ما دو سال پیش امرسان خریدیم، کمتر از یکسال دیدیم قسمت فریزر که پایین یخچاله یخ میبنده مثلا یخچال ضد برفک بود، از نمایندگی اومد بازش کرد کلی ور رفت گفت لوله آبریزش زنگ زده راه رو بسه، بعد ی مدتی پایین یخچال دربش دیدیم تبله کرده دقت کردیم دیدیم کل پایین یخچال به اندازه ی نوار 3 سانتی زنگ زده از زیر و تبله کرده!!! یعنی فکم اومد پایین با دیدن این صحنه

    • داوود

      الکترواستیل نخرید ... به نظر من ما در ایران به یک کمپین قوی جهت تحریم محصولات بی کیفیت داخلی و یا حتی خارجی داریم تا همونطور که این تولیدکنندکان با تحریمهای خرید عمومی کمرشون رو بشکنیم ... چقدر باید تاوان بی عرضه بودن این افراد و سوء استفاده اونها رو بدیم ؟ ! ! !

    • بدون نام

      با سلام به دوستان
      با توجه به نظرات زیاد دوستان، خواهشمندم هرکی از دوستان "تجربه ای" در مورد یک برند داره با ذکر دقیق مدل برند توضیح بده
      من خودم الان دنبال هیمالا نوع کمبی با هوم بارش میگردم اگه دوستان تجربه ای دارن خوشحال میشم نظرشون رو بگن

    • سارا

      سلام من و همسرم کلی تحقیق کردیم برای یخچالهای ایرانی که اکثر فروشنده ها هیمالیا و الکترواستیل رو معرفی کردن.اینو بگم که تمام یخچالهای ایرانی صدا رو دارن اونم بخاطر اینه که پشتشون بازه که این مورد در سامسونگ و الجی نیست. به نمایندگی تعمیر هیمالیا زنگ زدیم که گفت اگه میخواین دو قلو بگیرین طرح آلفا رو بگیرین چون طرح جدید بتا مدام دچار مشکل میشه ولی طرح قدیم هیچ مورد خرابی نداشته.ما هم دل رو به دریا زدیم و طرح آلفا گرفتیم. امیدوارم مشکلی پیش نیاد

    • یک مشتری وفادار به کالاهای ایرانی

      تجربه ناخوشایند از یخچال های سینجر
      لطفا از خرید یخچال های سینجر خودداری کنید
      اینجانب یک دستگاه یخچال فریزر 12 فوت بظاهر زیبا !! از شرکت سینجر خریداری کردم.. (آن هم از فروشگاه بزرگ هایپر استار با تبلیغ های جذاب مانند فروش ویژه و ضد برفک بودن بر روی کالا) و هنگامی که یخچال را تحویلم دادند تازه مشکلات شروع شد که جهت اطلاع هموطنان عزیزم بعرضتان می رسانم و انتخاب و نتیجه گیری نهایی با شما :
      نصب محصول : اول اینکه با وجود اینکه شرایط خاصی داشتم و برای نصب (که فرآیند نصب غیر اصولی این شرکت هم تنها چند دقیقه زمان سرویس کار این شرکت را می گیرد) عجله داشتم متاسفانه سرویسکار با یک روز تاخیر مراجعه کرد و تحویل ایشان نیز در حد زدن سیم برق یخچال به پریز برق بود!! بدون حتی یک تراز کردن ابتدایی و یا شرح مشکلات این یخچال... جالب اینکه برگه گارانتی هم بسیار سطحی تکمیل نموده و حتی مهر شرکت را به همراه نداشتند...
      بعد نصب : وقتی ایشان مثلا نصب کردند و رفتند تصمیم گرفتیم که خودمات یخچال را تراز کنیم و آنجا بود که متوجه شدیم پایه های یخچال مشکل دارند و قابل تنظیم نمی باشد و این نیز یکی دیگر از بی دقتی های بخش فنی و ترخیص کالای این شرکت (حالا جدای از اینکه قطعات یخچال با بی دقتی بسیار به هم مونتاژ شده اند و درها و قطعات بدنه هماهنگی و تقارن لازم و کافی را ندارند)
      اولین تجربه : پس از کمی گذشتن از زمان کارکرد یخچال شاهد شبنم های بسیار در دیواره داخلی یخچال بودیم و با دستمال آنها را پاک نمودیم، اما دوباره مدتی بعد نمایان شدند! و علاوه بر آن صداهای نامتعارف در زمان های تناوبی که باعث شد با پشتیبانی شرکت تماس بگیریم و ابتدا همان نصاب تماس گرفتند و شاکی هم بودند!! و گفتند این مورد در این یخچال ها طبیعی است!! و بعد هم تماس را قطع کردند..
      قطعه معیوب : با چندین بار تماس و پیگیری پایه خراب یخچال به عنوان جایگزین با پست به دستمان رسید.. و در این مدت تنها بخشی از این شرکت (که متاسفانه چنین نمونه هایی نام شرکت های ایرانی را خراب می کنند) که قابل تقدیر بود پشتیبانی شرکت بود که دائما پیگیر قضایا بودند.. اما متاسفانه پیگیری که فایده ای در عمل نداشت و جالبتر اینکه چند نفر ظاهرا بطور موازی پیگیر قضیه بودند و از کار هم اطلاعی نداشتند و گاها سئوالات تکراری می پرسیدند و می بایست برای هر کدام از آنها دوباره شرح ماجرا می گفتیم!! بگذریم...
      نهایت امر : در نهایت یک سرویس کار دیگر نیز برای رفع مشکل مراجعه نمودند (جدای از اینکه سرویس کاران شرکت فقط در ساعات اداری مراجعه می کنند و مجبور شدم مرخصی بگیرم تا به منزل برسم) و ایشان هم گفتند این مورد در یخچال های شرکت سینجر طبیعی هستند!! و در نهایت چاره ای نیست جز سوختن و ساختن... (جالب اینکه در دفترچه کالا هم قید شده که این یخچال ضد برفک می باشد و اشاره ای هم به شبنم زدن دستگاه نشده)
      بهرحال تجربه خودم را با شما هموطنان در میان گذاشتم تا بجای مسئولین این شرکت وظیفه اطلاع رسانی درست به مشتریان را بر عهده بگیرم که متاسفانه بجای تمرکز بر رضایت مشتری تنها به فکر فروش کالای بیشتر می باشند و دید مردم عزیزمان را به کالاهای ایرانی خراب می کنند. جالب اینکه به بخش شکایات هایپر استار هم شکایت رسمی ارسال شد و مدیر بخش مربوطه بصورت تلفنی پیگیری نمودند و ایشان نیز عملا کاری انجام ندادند و حداقل امیدوارم به کارمندان بخش فروش بیاموزند اطلاعات واقعی در اختیار مردم قرار دهند.
      توجه : اینجانب طرفدار شدید و تعصبی محصولات داخلی کشور عزیزمان هستم و اکثر لوازم مورد نیازم را از شرکت های ایرانی خریداری نموده و خواهم نمود و بخاطر اینکه تبلیغ شرکت خاصی نشود از نام بردن برندهای ایرانی مورد علاقه خودم خودداری می کنم و امیدوارم شرکت هایی مثل سینجر هم متوجه اشتباهات خود شده و مانند مدیران خارجی مسئولیت اعمال خود را بر عهده گرفته و حداقل ضرر و زیان مشتری را جبران کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسیار ممنون از توضیح کاملتون

    • امان از سینجر

      سلام منهم سینجر خریدم مانیتورش خوب کار نمیکرد المنتش تعویض شد سیم پیچیش مشکل داشت تا حدی که بدنه داخلی یخچال آب شده بود بدنه رو تعویض کردیم صدای موتور هواپیما میداد 1بار هم موتورش سوخت بعد از 2ماه موتور گارانتی رسید اما امروز 95/8/4 باز سوخت سمساری هم نمیخاد در شهرستان ما این چندصدمین محصول معیوب سینجره

    • الهام

      سلام دوستان، من میخوام برای جهیزیم یخچال فربزر 4در هایسنس بخرم قیمت 4،080000 اگر کسی میدونه خوبه یا نه لطفا راهنماییم کنین.

    • میثم

      لطفا در مورد هایسن س یکم نظر بدین میخام سایدش بگیرم توبه قیمتش که نسبت به بقیه عالیه ممنون

    • مریم

      سلام .یخچال دو قلو هیوندا چطوره بنظرتون.؟اگه میشه جواب بدید.ممنو

    • مهیار

      بهترین یخچال از لحاظ کیفیت و کارکرد یخچال هایسنس هست که امیدوارم مثل بقیه برندها تو ایران خرابش نکنند...

    • پیام

      سلام دوستان هنگام خرید یخچال فریزر به اطلاعات داخل ت وجه کنن که A نشانه مقدار آمپر یا به اصطلاح ساده مصرف برق یخچال میباشد این عددهر چی بالاتر باشه مصرف برق بیشتره تمام اطلاعات مربوط به ولتاژ وآمپر و...در قسمت داخل یخچال روی اتکت توسط شرکت ذکر شده

    • بدون نام

      سلام یخچال فریزر سونیا خوبه یا نه ??

    • الناز

      من برای جهازم یک ماهه تحقیق کردم اول میخواستم ساید سامسونگ بخرم اما برادرم دو ماهه ازدواج کردن ساید دارن اصلا راضی نیستن میگن جادار نیست از دوستمم که تازه ازدواج کرده ساید داره پرسیدم اونم همین نظرو داشت.دوباره تحقیق کردم میخوام یخچال فریزر سامسونگ بخرم.لباسشوییم ال جی گرفتم

    • مهرانگیز

      سلام دوستان من میخام برا جهیزیم یخچال ۴درب هایسنس بخرم، کیفیتش چطوره؟

    • مجرب

      آقا هرچی میخواین بخرین ولی یخچال ایرانی نخرین
      به خدا وقتی روشن میشه عینهو تراکتور فقط صدا میده
      من بیچاره که پولم رو ریختم دور ....

    • امید اردلان

      سلام دوستان. بنظر بنده بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی هیمالیا هستش الخصوص جدیدترین نوعش که دو قلوی ساید هستش با امکانات متنوع از نظر جاداربودن و فضای داخلی و هوم بار بودنش و کارکرد بی صدای آن و تصویه و آب و یخساز و ... که اگر داوطلب حمایت از جنس ایرانی هستین از این یخچال هیمالیا حتما تو سایتش دیدن کنین عکس اولی توی همین صفحه. من که خریدم ازش راضی هستم ( ایرانی جنس ایرانی بخر ) حمایت از تولید داخلی حمایت از ریشه کن شدن بیکاری است )

    • بدون نام

      سلام,من هم برای جهیزیه میخوام ساید هیمالیا بگیرم,دو دل بودم,اگه دوستان نظری دارن علاوه بر نظر دوستمون,ممنون میشم اعلام کنند

    • بدون نام

      ایا کسی سامسونگ مدل hm24,استفاده کرده؟اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • zamani

      سلام لطفا در مورد یخچال فریزر دوقلوی هایسنس نظر بدید برا جهیزیه میخوام.

    • مرضیه

      هر چی برای سینجر میگین الکیه من یازده ساله که دارم خیلی هم راضیم

    • حسن عماد عشقی

      یخچال فریزر هایسنس خریدم اینقدر مسخره است که یکی از طبقه های فریزرش میوفته پایین چون اندازه پایه هاش استاندارد نیست همه 40سانته اون طبقه قاصله اش 41 خدمات پس از فروش وگارانتی هم در ایران یعنی کشک فقط میان و هزینه ایاب ذهاب میگیرن میرن بنظر من هایسنس نخرین آشغاله هر جا هم برم از محصولشون بد میگم چون سرویس کاراشون هم نمیفهمن

    • بدون نام

      من هست ساله ایسان دارم خدایی خیلی راضیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دوست عزیز یعنی شما یخچال و فریزر ایسان و تایید میکنید چون میخواستم بخرمش چون واقعا هزینه یخچال و فریزر خارجی سرسماوره وگرنه خودم سامسونگ و تایید میکنم

    • بدون نام

      ییخچال هایسنس چجور یخچالیه

    • Ati

      یخچال من بلومبرگ ساید هستش، چند ماه پیش شلنگ آب داخل فریزر که به یخساز وصل می شه ترک خورد و آب توش یخ زد و بدنه فریزر از داخل زیر قسمت هدایت کننده یخ ترک خورده، آخه این یعنی چی که فریزر بعد از 5 سال ترک بخوره؟! کسی اطلاعات فنی داره در مورد علت این قضیه؟

    • بدون نام

      من بکو خریدم اصلا راضی نیستم، هیمالیا خیلی بهتره

    • حدی

      سلام
      من شش ساله یخچال فریزر بالا و پایین ال جی دارم حرف نداره. عالیه. از همه نظر
      فقط الان دیگه واسه من جاش کمه میخلم دوقلو بخرم. و دلم نمیاد اونو بفروشم اینقد که عالی بوده

    • بهار

      سلام.من هم قصد خرید یخچال فریزر دوقلو دارم .لطفا راهنمایی کنید چی بخرم.

    • بهار

      سلام.من هم قصد خرید یخچال فریزر دوقلو دارم .لطفا راهنمایی کنید چی بخرم.

    • مجتبی

      سلام.دوستانی ک میگن مثلا از سال 70فلان برند و دارم عالیه هنوزآخ نگفته.خب عزیز دلم قدیمی همینه دیگه.شما الان بیا همون مارکی ک داری و بخر بعد نظر بده ببین همونطور کار میکنه؟
      ملت نظر راجب قدیمی ب کارشون نمیاد ک.در مورد برند هایی ک جدید زدن نظر بدین ملت بدونن چ کنن

    • آیه

      سلام
      منم میخوام یخچال فریزر دوقلو ال جی بخرم،پس از دو سه ماه تحقیق شددددددید
      لباسشویی هم ال جی هردو هم بدون گارانتی امیدوارم خوب باشن

    • بدون نام

      سلام.من هفده ساله بخچال فریزر فیلور دارم.خیلی راضیم.

    • بدون نام

      سلام من میخوام برا جهیزییم یخچال هایسنس چهار درب بخرم ولی چون محصول چین هست مرددم لطفا نظر بدید

    • مهران

      به نظر من بهترین یخچال فریجیدر المانه با مو تور ژاپنبهترین یخچاله بابا بزرگ من 16سال خریده خیلی هم ازش راضیه

    • مهران

      به نظر من بهترین یخچال فریجیدر المانه با مو تور ژاپنبهترین یخچاله بابا بزرگ من 16سال خریده خیلی هم ازش راضیه

    • مهران

      به نظر من بهترین یخچال فریجیدر المانه با مو تور ژاپنبهترین یخچاله بابا بزرگ من 16سال خریده خیلی هم ازش راضیه

    • مهران

      به نظر من بهترین یخچال فریجیدر المانه با مو تور ژاپنبهترین یخچاله بابا بزرگ من 16سال خریده خیلی هم ازش راضیه

    • محمدرضا

      سلام.من میخوام یخچال فریرز بکو بخرم به نظرتون چطوره؟بخرم یا نه کیفیت داره؟

    • فرزانه

      سلام کسی یخچال دوقلو دپوینت استفاده کرده؟؟؟؟؟راضی بودین؟لطفا راهنمایی کنید

    • فرزانه

      سلام کسی یخچال دوقلو دپوینت استفاده کرده؟؟؟؟؟راضی بودین؟لطفا راهنمایی کنید

    • فرزانه

      سلام کسی یخچال دوقلو دپوینت استفاده کرده؟؟؟؟؟راضی بودین؟لطفا راهنمایی کنید

    • فرزانه

      سلام کسی یخچال دوقلو دپوینت استفاده کرده؟؟؟؟؟راضی بودین؟لطفا راهنمایی کنید

    • محسن

      میگم با این همه مشکلاتی که همه برندهای داخلی دارند تنها گزینه موجود داخلی از این فیبر های قدیمیه که هم خوب کار میکنه هم قیمتش خوبه

    • احمد

      سلام دوستان عزیز من میخوام یخچال فریزر بکو بخرم لطفا اگر کسی نظری داره اعلام کنه.ممنون میشم

    • نازنین

      سلام من بیشترجنساموایرانی برداشتم و از همشون راضیم یخچال من ایسان بهترین موتوروداره تویخچال های ایرانی چون دانفوس المان یخچال های الکترواستیلم خیلی عالین موتورهاشون اتریشی وتنوع مدلش خیلی بلاس

    • آهو

      سلام
      فقط هایسنس
      یک ساله دارم فوق العاده ازش راضیم.
      عالییییییییه
      کم صدا
      جادار
      اصلا نمیفهمم اتومات میکنه
      هایسنس مچکریم

      پاسخ ها

      • Fetemeh

        سلام.چه مدلی ازهایسنس دارین؟من میخام برم دوودل هستم

    • ترنم

      سلام درباره یخچال دوقلو گالان اطلاعاتی دارید لطفا

    • فاطیما

      من که با تحقیق زیاد برا جهیزیم یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت گرفتم.فعلا که نصبش نکردیم.ولی قیافش واقعا شیک و عالیه.امیدوارم که کارشم در حد قیافش باشه

    • من هستم

      من سال 89 یه یخچال فریزر گدوک(ایرانی) خریدم عالی بود و هست تا الان.الان دیگه بچم داره بزرگ میشه نیاز به فضای بیشتری دارم یه ایرانی دیگه خریدم دوقلو.به اسم کلور.انشالله که اینم خوب کار کنه

    • مرتضي

      من هشت ماه كه يخچال سايد بوش خريدم ازش راضي بودم تا اينكه ديشب بدون هيچ دليلي بدنه داخل فريزر ترك خورد حالا ميخام پيگيري كنم ببينم گارانتيشون چطور سرويس ميدن

    • مریم

      سلام به همه دوستان. بین یخچال همیالیا و الکتروستیل کدوم رو بخرم بهتره؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • محمد

      سلام کسی از یخچال دوقلوه سیلوان چیزی میدونه اطلاعاتی داره

    • سجاد

      یخچال فریزر دو قلو اورست چطوره؟

    • سعید

      یخچال فریزر بکو کیفیتش چطوره؟ از ال‌جی وسامسونگ بهتره یا نیست؟ لطفا یکی نظربده

    • مامان پارسا

      همه نظرات را خوندم... متاسفانه فكر خريد جنس ايراني از سرم پريد.
      من 15 ساله يخچال فريزر بدون برفك جنرال استيل(فريزر بالا) دارم. فوق العاده ازش راضي ام.
      الانم يه يخچال فريزر 20 فوتي احتياج دارم كه با توجه به استفاده بسيار كم اون، دلم نيومد پول زيادي براش بدم و جنس خارجي بخرم و مي خواستم ايراني بگيرم... ولي نظرات شما كلا گيج و منصرفم كرد.

      پاسخ ها

      • محمد

        در نظراتی که تا اینجا قرار داده شده و من همشو خوندم کسی بر هیمالیا رو نگفته. فکر کنم فقط یه مورد بدشو گفته بود.

    • سارا

      سلام دوستان من هم چند ماه پیش یخچال فریزر فیلور خریدم تو این چند ماه اینقدر فریزرش اذیت کرد که چند روز پیش مجانی دادم به یه بنده خدا چون فقط قسمت یخچالش کار میکرد و اون بنده خدا هم یخچال میخواست خلاصه هر چی میخرید الا فیلور که دقیقا تو هفته اول خراب میشه و نمایندگی هم هر بار که میاد میگه این بار درست شد اما همش دروغه

    • بدون نام

      فقط سامسونگ ال جی و هیمالیا. این مارکها همین سالهای اخیر تو خانواده ی ما خریداری شده و همه خوب جواب دادن.

    • بانو

      دوستان یخچال فریزر مجیک عالیه.من خودم توی فروشگاه لوازم خانگی کار میکردم صاحب اونجا مجیک رو پیشنهاد میکرد و خودش هم مجیک برای خودش برداشته بود.طبق توضیحاتی که میداد خوشم اومد چون اگه بد بود خودش نمیبرد.
      از طرفی دوو هم برند خیلی خوبیه .الان خودم بین یخچال فریزر دوو و اسنوا موندم.چون هردو در یه سطحن

      پاسخ ها

      • محمد

        توی یکی از نظرات گفته شده که دوو و اسنوا از یه شرکت هستند.

    • شایان

      بهترین تو ایرانیها مارک یخساران است. هم یخچال فریز هم دوقلو. عالی جواب داده.

    • امیر م

      هیچکی نظری درمورد یخچال فرزرهای هیوندا نداد... کسی استفاده کرده؟ راضی بوده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام یخچال خوبه، مواد رو سرد نگه می داره فریزرش هم خوبه، منتها تا حالا دو بار نوار دور در رو عوض کردیم، و ضمنا یخچال صدای خیلی زیادی داره، به نظر عیب زیادی نیست ولی خیلی اذیت می کنه. در ضمن همون اول هم که اوردن دو تا کشوی فریزر ترک برداشته بود که برگردوندیم و کشوی جدید گرفتیم. ............ توصیه نمی کنننننم

    • مسعود

      سلام هرچی میخرید دوو و اسنوا و تکنو که هر سه برای انتخاب هست نخرید.سرطانه و آشغاله من یک یخچال فریزر دوو خریدم 9 ساله دکه اذیت میکنه فریزرش یخ می بنده و پایینش خنک نمیکنه.موتورش صدا ی وحشتناک داره هیچکی پاسخگو نیست . بخدا آشغاله نخرید و به دوستان خود هم بگید. هرچی می خرید بهرید جز محصولات انتخاب هیچکس توز این 9 سال پاسخگو نبوده

    • ثمین

      سلام
      من میخام یخچال فریزر دوقلوی تکنوسان بخرم
      کسی نظری داره
      کسی داشته راضی باشه؟

    • فردین

      بهترین یخچال شناخته شده ی دنیا ویل پول آمریکا و بکو ترکیه هست من خودم بکو دارم مادرم اینا ویل پول ۱۰ سال میشه استفاده میکنیم هیچ تغییری نکردن

    • حسین

      سلام من چهار سال پیش دوقاو سامسونگ خریدم تا حالا ۶ بار یخچالش را تعمیر کردم فریزرش تا حالا خوب بوده اما یخچالش آشغال بازم به یخچال ایرانی این بارم خراب شده اگر دیگه خراب بشه میبرمش دم نمایندگی آتیشش میزنم

    • سردار همتی

      می خوام یخچال دوقلو دونار بخرم

    • امیر حافظ

      سلام وقت بخیر،یخچال فریزر دوقلو هیمالیا خریدم ولی متاسفانه موتور یخچال ایراد داشت و همچنین از فریزر صدای ناهنجار می آمد. سرویسکار مجاز موقع نصب گفت که متاسفانه اشتباه کردید این برند را خرید کردید .سپس زنگ زدم کارخانه و بعد از چندین تماس با قسمتهای مختلف کارخانه یکی گفت صدای ناهنجار طبیعیه و بهد از مدتی خوب میشه،یکی گفت براتون تعمیر میکنیم،خلاصه جوابهای متنوعی شنیدم و در نهایت یخچال فریزر را تحویل مغازه دادم و از خرید پشیمانم . ان شاالله یه روزی بیاد که کیفیت محصولات داخلی بهتر از خارجی بشود.

    • مهدی

      سلام دوستان با توجه به نظراتی که خوندم بهتره هیچ یخچالی نخرید چون همش خراب میشه . مثل انسانهای اولیه زندگی کنید از روشهای سنتی برای جلو گیری از مواد غذایی استفاده کنید یواش یواشم مد میشه کلاسش میره بالا، والا

    • بدون نام

      سلام من میخام دوقلو الکترو استیل بخرم مدل جدیدش که یخساز اتوماتیک داره لطفا اگه کسی اطلاع درست داره نظر بده.در ضمن ۱۰ ساله هیمالیا دارم واقعا عالیه

    • زیبا

      سلام نظرتون درمورد یخچال سلن چیه؟

    • سمانه

      سلام کسی نظری دباره یخچال فریزر هیوندا نداده احتمالا باید مارک خوبی باشه

    • سما

      سلام میخام برا جهیزیه ام یخچال فریزر پایین بخرم بین مارک ایرانی و خارجی موندم، اسنوا بهتره یا ال جی و بوش ، اسنوا ظاهرش و جاداریش و قیمتش خیلی خوبه ولی میترسم کیفیت نداشته باشه، لطفا راهنماییم کنید

    • مریم

      من قصد داشتم بین سامسونگ و دوو یکیو انتخاب کنم, فروشنده از دوو خیلی تعریف کرده, اطرافیانم نظرشون سامسونگ بود,اما با این نظرات واقعا موندم کدومو بگیرم,گیج شدم!

      پاسخ ها

      • مهدی

        سامسونگ از دوو بهتره

    • امیر

      ببخشید بین یخچال فریزر های امرسان الکترو استیل هیمالیا اسنوا و هاردستون به ترتیب کدوم بهترن؟

      پاسخ ها

      • آرمین

        خب معلومه اسنوا.

    • باران

      سلام دوستان ، وقت بخیر من میخوام تو هفته آینده یخچال فریزر ایرانی بگیرم که بدون برفک و کم صدا باشه ، البته کارکرد موتور و فریزرش هم خوب باشه ، لطفا منو راهنمایی کنید ،با تشکر

    • بدون نام

      هیمالیا نخرید بدترین برند ساله

    • سمیه

      سلام من یخچال ساید الجی دارم ۵ساله خریدم الان شش ماهه که خراب شده هفت بار بردم تعمیرگاه همه چیزشو عوض کردن ولی درست نشد الان میخوام یه چیز دیگه بگیرم

    • بدون نام

      من تازه سه روزه یخچال دوقلوی الکترو استیل خریدم هم دستگیره اش شکست امروز هم فریزرش کار میکنه اما داخلش گرم گرمه یخ همه مواد غذاییم آب شد اعصابم خرده

    • زهره

      من خواهرم 5 ساله اسنوا خریده تا حالا خراب نشده. پشتیبانیش هم خوبه سال آخر گارانتی رایگان اومدن یخچالو چک کردن. خودمونم سامسونگ داریم 6 ساله سالمه. چند تا از فامیلا هم آیسان دارن اون خوب نیست همه اش خرج میذاره رو دستش

    • زهره

      من از رو فامیلامون میگم: اسنوا خوبه 5 ساله سالم کار میکنه . آیسان خوب نیس چند تا مورد خراب شده. سامسونگ که معلومه. ارج و امرسان قدیمیاش خوب بود الانیا خیلی تعریفی نیست

      پاسخ ها

      • Hesam

        ما یخچال فریزر سری اول بهترین سری اسنوا رو داریم با موتور ال جی .ولی چی شد ؟ از سال ۸۹تا امسال عالی بود .یدفه 4 تا سوراخ در بدنش اون هم در رادیات داخلی ایجاد شد .اینو میگم که به اشغال بودن گروه انتخاب پی ببرین .زنگ زدم بیان که درستش کنن ی اقایی اومد گاز گیریش کرد شبکیه اش رو هم رو کار کرد اما سوراخا کامل نگرفت و گاز مناسب یخچال رو هم نزد یعنی گاز کولر گازی بهش ای خالی شد .ما موندیمو ۲۵۰تومن پول از دست رفته

      • Hesam

        در نتیجه دوبازه بردیمش یه جا بیرون طرف همه سیستم لوله هاشو عوض کرد و گفت دیگه عالیه .منتهی الان ک لوله بیرونه صدا قلیون میده لوله هاش .دیگه باس ساخت خلاصه یخچال های مارک اسنوا موتور خوبی داره ولی بدنه اشغال مس نازک و لوله ها بی کیفیت .همین باعث خرابی میشه .قربون اون پارس قدیم که سی سال کار کرد و ی بار گاز نخواست

    • عرشیا و اهورا

      سلام کسی میدونه یخچال فریزر هاردستون خوبه یا نه ؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        خیلی مراقب این مارک باشید. البته زودپزش رو از بازار تهیه کردم و فروشنده خیلی تعریفش رو کرد ولی دو بار درش منفجر شد و که فقط خدا رحم کرد انداختمش دور

    • زیبا

      سلام چرا هیچکس از مارک سوزان هیچی نگفته من میخوام سوزان بگیرم چیکار کنم؟؟؟

    • زهرا

      ۱۴ ساله یخچال فریزر الکترواستیل دارم.به غیرازصدای زیادش.واینکه چند باری تعمیر شده,مشکل دیگه ای نداشته.حالا می خوام یخچال فریزر بوش بخرم,اگرکسی خریده وراضی بوده ممنون میشم بهم اطلاع بده

    • سید پرویز

      سلام،دوسال پیش یخچال فریزر سوزان گرفتم اما انگارتراکتور گرفتم ی صداهای عجیبی میده که کسی ندونه صدای یخچاله میگه حتما جن توخونس اشتباه منو تکرار نکنید واقعا اشغاله دوسال نشده گازش تموم شده اگه بهتون گفتن به مرور زمان صداش کم میشه دروغ میگن باور نکنید

    • بدون نام

      یخچال فریزر فقط سامسونگ کره عالیه

    • Abbas ghaiiemi

      سلام .دوستان من دیروز رفتم یخچال هیمالیا بخرم گفتن هیمالیا خوب نیس مارک elettoبخر یعنی پیش 4نفر رفتم گفتن این مارک با هیمالیا و امرسان قابل مقایسه نیست بنظر شما این مارک خوبه؟؟

    • بدون نام

      دوقلوی دونار چطوره؟؟؟

    • بدون نام

      سلام من میخام یخچال الکترو استیل مدل جدیدش بخرم لطفا راهنمایی کنید

    • بی نام

      سلام،من میخام یخچال فریزر هیمالیا بخرم،البته بدون یخسازشو،،،بنظرتون خوبه؟؟؟

    • فاعزه

      سلام یخچال فریزر آی فادر چجوریه

    • بدون نام

      سلام من رفتم تحقیق کردم برا یخچال فریزر الکترواستیل مدل جدیداش سه تا مغازه رفتم گفتن قبلا میگفتن موتورش صدا داره الان ک دارن میزنن مدل جدیداش این عیب و نداره و رفع شده هر سه مغازه دار گفتن عالیه من الان یخچال فریزر بالا و پایین فیلور دارم تازه یکساله دارمش راضیم بخاطر جای کم فریزش میخام عوض کنم

    • مهسا

      لطفن کمکم کنید.بنظرتون یخچال ساید مارک مجیک خوبه بخرم یانه؟

    • بدون نام

      من 14 سال کخ از هیمالیا استفاده میکنم خیلی خوبه .فقط الان چون تعداد مون زیاد شده فریزش جوابگو نیست .اگر سی ساید هیمالیا داره بگه لطفا راضی هست

    • سمن ناز

      سلام ما هم یخچالمون رو برند دونار سو انتخاب کردیم به خاطر حمایت از کالای ایرانی .البته بعد یه مدت پایه ایی رو که شبکه سیمی رو که بیرون و پشت یخچال هست شکستن بعد مجبور شدیم با یه مقوا فاصله بندازیم بین بدنه و شبکه که موقع کار کردن باعث میشد صداش خیلی زیاد بشه .قربونش برم صداش اینقدر زیاده که یه بار مهمون داشتیم موقع اتوماتیک چنان صدای ترق تروقی دادکه خانم مهمونمون ترسید و جا خورد .یه بار هم ترموستاتش خراب شد البته بعد هفت سال . الان هم یخچالش در حد مناسب سرد نمیکنه .دیگه صبرم تموم شده...

    • الهی

      سلام دوستان من دو ساله ک یخچال وفریزر سوزان گرفتم واقعا مزخرف واشغاله بدنه وموتور وقطعات اصلی فوق العاده اشغال نخرید.طبق تحقیقی ک کردم تو ایرانیا از هیمالیا بد نگفتن .

    • بدون نام

      سلام من یخچال دوقلو ی ایران شرق گرفتم اصلا بدرد نمیخوره وقتی کار میکنه صداش خیلی زیاده

    • محمد علی راد

      با سلام
      به نظر من بدترین و بی کیفیت ترین مارک یخچال ، هیمالیا هست. به نسبت اسنوا و امرسان واقعا بی کیفیت هست.
      یکیشو دارم بعد از یک هفته موتورش سوخت.
      گارانتی زیر بارش نرفت. حتی شخصا به کارخونه زنگ زدم و مشکل رو اعلام کردم و فقط طوری برخورد کردن که بهم فحش ندادن.
      خلاصه بعد از 3 ماه درب یخچال از جاش کنده شد!!!! یخسازش هم بعد از 6 ماه خراب شد.
      و تولید کننده فقط مشتری رو میدواند تا خودت پشیمون بشی از پیگیری.
      برادر من خواهر من پولتو بابت هیمالیا نده که انگار دور ریختیش.
      توی این یخچال تمام خط و خطوط ها کج هستند. مثل یه ماشین تصادفی هست که سر هم شده. این نکته رو بعد از مدتی میشه راحت متوجه شد و اصلا نباید با خارجی مقایسش کرد.
      به نظر من گارانتی اصلا ملاک خرید نیست. چون اکثر شرکت ها و به خصوص هیمالیا از زیر بارش در میره. پس نداشته باشه هم موردی نداره البته به شرطی که بنجلی مثل هیمالیا نباشه.

      پاسخ ها

      • محمد

        دوست عزیز تشکر بابت نظرتون. اگه یه سرچ کلمه‌ی هیمالیا داخل همین صفحه انجام بدی متوجه میشی که خیلی بد هیمالیا رو نگفتند و بعضیا ازش تعریف کردند. برند ال‌جی هم زیاد بدشو نگفتند. البته نظر شما هم مهمه و همین که وقت گذاشتید و تجربتون رو برای کمک به ما قرار دادید تشکر می‌کنم.

      • وحید

        چقدر جالبه که موتور یخچالتون یک هفته بعد سوخت و گارانتی هم زیر بار نرفت و شما هم همین طور به استفاده کردن از یخچال ادامه دادین تا درش کنده بشه! بعد بازم به استفاده از یخچال بدون در و موتور ادامه دادین تا یخسازش خراب بشه! آخه لااقل یه دلایل منطقی تری بنویسین! درش کنده شد؟!!! مگه جنگه؟! امیدوارم که خواننده های این نظرات فریب کامنت های جهت داری که کالای ایرانی رو تخریب میکنن رو نخورن.

    • پوریا

      سلام می خوایم یخچال دوقلوی هیوندای بخرم خوبه هرکی داره لطفا سریع بگه ممنون

    • سلطانی

      سلام به نظر شما یخچال فریز سیلوان خوبه نظر بدین

    • میلاد

      قشنگ از خرید یخچال ایرانی منصرف شدم...
      همه ک ایراد داشتن
      جای تاسف داره برای تولید داخلی

    • بدون نام

      سلام من ده روزه یخچال فریزریورواستار گرفتم هنوز تو پارکینگ منتظر اومدن نمایندگی ده روز امروز وفردا میکنن هنوز از محصول استفاده نکرده دلسرد شدم اگه کسی این محصول واستفاده کرده خوب یابد بودنشو بگه ممنون

      پاسخ ها

      • Hesam

        دوست عزیز حتما دربارش بهم بگو که موتورش کجاییه و برچسب انرژی اش چیه و ایا کیفیتش راضی کننده هست یا نه صداش خوبه .من مد نظرمه که بخرم

    • مهدی

      کسی از کیفیت یخچال فریزر الکترو جنرال و ایکس ویژن خبری داره؟

    • ع

      سلام
      جدی میگم هیچوقت الکترواستیل نخرید. دروغ میگن که کم صداست. روش زده 39 دسیبل اما باور کن صداش خیلی زیاده. گول فروشنده‌ها را نخورید. خودتان باید تجربه کرده باشید بخرید. تا می‌تونید کالای ایرانی نخرید ما را که بیچاره کردند. جوابگو هم نیستند. تازه با کارخانه تماس می‌گیریم میگویند همینه که هست می‌خواستی از اول تحقیق کنی. فروشنده هم همینو میگه. پس انداز کنید خارجی، به‌ویژه اگر خیلی پول ندارید، سامسونگ بخرید. لفطا تا می‌تونید این نظر را به همه برسانید بقیه هم مانند ما فریب تبلیغات الکترواستیل را نخورند.

    • Hesam

      با سلام میخوام دو قلو بگیرم اما جنس خوبش برام شرط هست و میخوام عمری باشه .از مارک یورو استار که تو امارات تولید میشه کسی داشته ایا چیزی میدونه کسی؟

    • مهتاب فیروزی

      سلام و تشکر از همگی. منهم دارم درباره خرید یخچال تحقیق میکنم و اینطور که متوجه شدم توی برندهای ایرانی، هیمالیا بهتر و سینجر ضعیفتره،
      اما چیزی که بیشتر از این برام جالب بود اعلان اکثر دوستان به حمایت از کالا و کارگر ایرانی بود، امیدوارم که این حمایتها هم روز افزون بشه و هم باعث بشه که تولید کننده ها هم بیش از پیش به ارتقاء کیفیت محصولاتشون و پاسخ به این نجابت و عِرق ایرانی اهتمام کنن.

    • نسترن

      من میخوام یخچال بالا فریزر پایین ال جی بخرم دوستان اطلاعاتی دارند بدند .....با هزار زحمت پولشو جور کردیم نمی تونیم ریسک کنیم واقعا ال جی خوبه یا نه؟

    • babak

      بااین نظراتی که من خوندم بهتره ادم بهره مغازه لوازم خانگی فروشی زی زی گولو بیاره به هرکدام یخچال افتاد اونوبگیره .یه اشتباهی کردم اومدم سایت یه ارزیابی بکنم که اونم همه ازهمدیگه بدترن.ازدونارخیلی کم بحث شد کسی چیزی ازش میدونه?

    • هانیه

      سلام من میخام دوقلوی هیمالیا مدل بتا که هوم بار و یخساز داره بخرم.خوبه مدلش؟؟

    • احمد

      يخچال فقط وستينگهاوس واقعا يخچال سوپر عالي
      امريكايي هست از ادمها هم بيشتر عمر ميكنه بدون مرگ و مريضي واقعا بينظير

    • جریانی

      تورو خدا کالای ایرانی علی الخصوص امرساااان نخرید!!!!!.

      زیر یکسال یخچالش خراب شد و برفک زد و به جا سرد کردن گرم کرد....اصلا زیر بار نمیرفتن ک مرجوع کنند حالا ک مرجوعش کردن میگن آک نمیدیم بهتون.

      کالای ایرانی اگه میخواد حمایت شه باید از مصرف کننده حمایت کنه
      باید خدمات پس از فروش داشته باشه
      هر روز یه تعمیرکار میفرستن خونه مامانم اینا تا یه قسمتیشو عوض کنن.
      آقا خب بلد نیستین تولید نکنید.
      حالا که خراب از آب در اومده یه آک بدید ما بریم بفروشیم اقلا یه سامسونگی ال جی چیزی بخریم.
      میگن نه آک نمیدیم.
      بی کارتون و بی گارانتی میدیم


      تاااازه جاتخم مرغی ها و وکشوهای اون قبلی و میگن بردارین بذارین تو جدیده....
      یعنی اینقققددددر بد بخته و فلک زدس امرسااان!!!!


      واقعا جای تاسف داره

      پاسخ ها

      • سهراب

        سلام ممنونم از راهنمایت چون میخواستم امرسان بخرم

    • yalda

      یخچال فریزر نیکسان و لباسشویی پاکشوما هم اگه تجربه ای دارید حتما ذکر کنید ممنون میشم

    • زهرا

      سلام دوستان مامیخواهیم یخچال فریزریورواستاربگیریم اگه کسی گرفته .بگه برندخوبی هست یانه.خواهش میکنم راهنمایی کنید

    • بدون نام

      سلام ، کسی درباره یخچال فریزر دوقلو بوش نظری نداره ، وام گرفتم یخچال فریزر عوض کنم ، نمیخوام ریسک کنم ، قبلا یخچال فریزر يخساران دوقلو داشتم ، تا حالا هر دو تا برد الکتریکی شون سوخته ، پشتش ترموستات قدیمی کار گذاشتیم ، قفسه های فریزر هم اینقدر زحمت ندادن به خودشون که بدونند وقتی فلز سرد میشه جمع میشه ، یکسره تلپ ميوفته .
      اگه کسی از مارک بوش سری های جدیدش میدونه لطفا بگه

      پاسخ ها

      • امیر

        سلام
        من یخچال و فریزر دو قلو بوش سری جدید گرفتم و ازش راضیم کیفیتش واقعا عالیه

    • سحر

      من میخوام یخچال تکنو سان بخرم.کسی داشته قبلا؟میدونه چطوره

    • بدون نام

      اگه می تونستم همه یخچال ها را می سوزوندم بابا چیز تازه کوفتتون کنید مگه من نیستم یخچال ندارم . کرومانیون

    • مزمز

      سلام. یخچال فیریزر دوقلو بکو از لحاظ سروصدا چطوره؟

    • فرناز

      بهترین مارک یخچال داخلی رو نمیدونم ولی مضخرفترین مارک، سیلوان هست. هردفعه یه قسمتیش مشکل پیدا میکنه و خدمات پس از فروشش هم افتضاح هست. خیلی اذیت شدیم و بعد از دو سال باید توو این گرونی باز یخچال بخریم

    • سارا

      ما دو ساله دوقلوی بکو داریم عالیه

    • محمد

      سلام لطفا اگه کسی اطلاعاتی و نظری در مورد یخچال فریزر گالان داره بهم بگه که خوبه یا نه؟؟؟

    • پدیده

      سلام ، من میخوام یه یخچال کوچیک بخرم، دوتا مارک دیدم نیکسان 950 تومن و دوو 1200 ، نیکسان یکم جادار تره و خب قیمتشم بهتره، از طرفی میگن دوو بخری اگر چیزی بشه قطعاتش پیدا نمیشه، خواهش می کنم یکی که میدونه راهنمایی کنه؟؟ ممنونم

    • ناشناس

      من تازه دوقلوی هیوندای مدل ۴۰۲۱ خریدم هنوز نصبش نکردم اما دو دل شدم چون حالا که دیدم موتورش چینیه ولی فروشنده میگفت که موتورش ال جی ساخت کره است . ظاهر و حجمش عالیه

    • Atefeh

      سلام الان یه مدت قصد خرید یخچال داریم موندم با این وضعیت اقتصادی که امشب میخوابی فردا گرون میشه چه مارکی باید گرفت که حداقل خوب باشه اول میخواستم سامسونگ بخرم با ۵ تومن که اونم روز به روز گرون تر شده حالا میگم هایسنس بگیرم لطفا بگین آیا از یخچال هایسنس راضی هستین اونایی که گرفتن ؟

    • فاطمه

      سلام من میخام یخچال فریزر بوش بخرم از اینایی که از بانه میاد ۵ سال گارانتی شرکتی داره به نظرتون کیفیتش خوبه؟ سامسونگ و الجی را پرسیدم میگن فعلا نیست

      پاسخ ها

      • میرباقری

        یخچال های بانه اکثرا ایرانیه با برند خارجی باید مواظب خرید بود مثلا یخچال سینجر مثل سامسونگ کره اس انوقت بابرند کره می برند بانه میفروشند

    • مونا

      سلام بهترین یخچال ازنظر من دوو هست,من سه ساله دارم واقعا راضی هستم هیچ مشکلی نداشته,میوه حتی تا چندماه هم توش بوده خراب نشده,صدا هم اصلا نداره,واقعا یخچال عالیه من کهراضیم

    • بدون نام

      سلام به نظر شما یخچال سام خوبه؟کسی داره؟مال کجاس

    • فیروزه

      کسی درمورد دوقلوی جنرال استیل اطلاعاتی داره؟

    • احمد حلوانی

      درود بر شما ، سوال من از شما این هست ، یخچال فریزرهای استوک و دست دوم ساخت ژاپن برق ۱۱۰ که توسط ترانس برق ۲۲۰ به ۱۱۰ ولت که تمامی دستورالعمل های آن به زبان ژاپنی است ، آیا بخاطر مصرف برق ۱۱۰ پُر مصرف هستند یا برق اینگونه یخچال ها معمولی است .با سپاس

    • سارا

      کسی درباره یخچال سینور اطلاعاتی داره ؟

    • فرزانه

      سلام به همگی من نه ساله یخچال فریزر کمبی سامسونگ دارم با اینکه 6 نفریم خیلی جاداره مشکلی نداشته فریزر بالا ویخچال پایینه فقط اگه میوه یا سبزی به دیواره اش نزدیک باشه یخ می زنه ولی در کل یخچال خوبی بوده

    • ربیع زاده

      سلام..برای جهیزیه دنبال یخچال خوب میگردم خیلی تحقیق کردم ولی هرکسی یه چیزی گفت. با این شرایط اقتصادی سخت با بدبختی پول جور کردیم. دوستان چی پیشنهاد میدین؟؟‌هیمالیا ویا ازمایش چطوره؟! یا الجی بگیریم؟!

    • سلطانی

      سلام.دوستان یخچال بالا و پایین بزرگ ایرانی میخام.مارکی که دارید و راضی هستید بهم معرفی می کنید که هم کیفیت و هم خدمات پس از فروش درست و حسابی داشته باشه؟ممنونم

    • بارون

      سلام میشه نظرتون رو درباره ی یخچال دوقلوی دیپوینت ومارک نیکسان
      بگین؟

    • مریم

      سونیا افتضاح خیلی مضخرفه نخرید.

    • مریم

      سونیا افتضاح خیلی مضخرفه نخرید.

    • mirbagheri

      یخچال فریزر کلور بد نیس اما کشوهای آن واقعا افتضاحه

    • زیبا

      هر چی می خرید بخرید اما سامسونگ نخرید من چند ماهه گرفتم به خدا خیلی پشیمانم . کسی هم نیست جواب درست و حسابی بدهد می گویند همه اشان ساخت داخل هستند.

    • پاییز

      سلام
      کسی شناخت ونظری در مورد یخچال فریزرهای نیکسان داره
      پایین فریزر
      لطفا راهنمایی کنین
      ممنون

    • زری

      من اسنوا دارم 7 ساله دوقلو کنار همه .با اینکه این همه از اسنوا بد میگن واسه من خوب بوده خدایی

      پاسخ ها

      • م

        هیمالیا مدل پانوراما خیلی خوبه

    • M

      فقط هیمالیا مدل پانوراما خیلی عالیه

    • بهزاد

      قیمت های هیمالیا خیلی رفته بالا

    • محمد

      سلام خواهشا التماسا اگه کسی در مورد یخچال فریزر پایین نیکسان اطللاعاتی داره بگه خوبه یانیست

    • ممممم

      یخچال ایرانی فقط دیپویینت تازه اومده و هنوز تقلبی نشده

    • بدون نام

      ما یخچال ال جی داریم واقعا کیفیتش عالیه

    • مهری

      سلام میخواهم یخچال فریزر و قلوی هیوندا بخرم ایا کسی در موردش اطلاعی دارد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج