جاباما
۲۲۲۳۶
۷۸۹ نظر
۷۲۶۱۴
۷۸۹ نظر
۷۲۶۱۴
پ

چرا خانم‌ها بعد از ازدواج خیانت می‌کنند؟

معمولاً تعداد مرد‌هایی که به همسر خود خیانت می‌کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می‌کنند بیشتر است. ولی تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر تعداد زنان خیانتکار نسبت به قبل بیشتر شده است.

برترین ها: معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می کنند بیشتر است. ولی تحقیقات اخیر نشان می دهد که در سال های اخیر تعداد زنان خیانتکار نسبت به قبل بیشتر شده است.

موسسه Coffee and Company بریتانیا در یکی از پژوهش های خود نشان داد که از ۳۰۰۰ شرکت کننده، ۲۰ درصد زنان به خیانت به همسران خود اعتراف کرده اند. اما چرا زنان به شوهران خود خیانت می کنند؟ در اینجا به ۱۰ مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب کنند.
 
چرا خانم‌ها بعد از ازدواج خیانت می‌کنند؟

انتقام جویی

گاهی بی وفایی یک زن از حس انتقام جویی او ناشی می شود. گاهی زنان بر خلاف میل باطنی خود به شوهر خود خیانت می کنند تا به او بفهمانند حس مورد خیانت قرار گرفتن چه قدر دردناک است. و جالب اینکه در خیلی از موارد این حربه زنان جواب می دهد. دکتر بنی وِیل می گوید " مردها به اندازه زنان احساساتی نیستند بنابراین در اکثر مواقع درد و رنج ناشی از خیانت همسر را درک نمی کنند، مگر اینکه خودشان طعم آن را بچشند." زنان با این کار در واقع می خواهند شرایطی برابر با شوهر خود داشته باشند چون احساس می کنند آنچه تا به حال به آن پایبند بوده اند دیگر اعتبارو ارزشی ندارد.

بی تفاوتی همسر

گاهی بی وفایی زنان از احساس نادیده گرفته شدن یا بی تفاوتی همسر نسبت به مسائل و مشکلات ناشی می شود. روث هوستون، کارشناس و موسس سایت معتبر infidelityAdvice.com، می گوید " اکثر زنان ابتدا سعی می کنند به همسرشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و چیزی آنها را ناراحت کرده است. اما اگر شوهر متوجه این اشارات غیرمستقیم نشود، به همسر خود بی اعتنایی کند یا گلایه های او را جدی نگیرد، زن به خیانت روی می آورد چون احساس می کند راه دیگری نمانده است."

احساس ناامنی و خلاء عاطفی

زنان نیاز دارند که دوست داشته شوند و مورد تحسین و قدردانی قرار گیرند. مییرز، کارشناس خانواده، می گوید " خیانت معمولاً زمانی اتفاق می افتد که زنی احساس کند آن طور که باید و شاید مورد علاقه و توجه همسرش قرار نمی گیرد و همسرش قدر او را نمی داند. معمولاً زنان به سمت مردهایی دیگر جذب می شوند چون از زبان آنها تعریف ها و تحسین هایی را می شنوند که از زبان شوهر خود نمی شنوند." زنان دوست دارند همیشه به چشم همسرشان خاص و فوق العاده باشند و تشنگی و عشق او را احساس کنند.

بازگشت به روابط قبلی

میرز می گوید " بازگشت به روابط قبلی راهی آسان برای یافتن کسی است که بتواند کمبودهای زندگی زنان را برای مدتی کوتاه جبران کند. البته این راه حل بسیار مقطعی است و نمی تواند تاثیر ماندگاری داشته باشد. البته آنچه زنان می خواهند شخص قبلی نیست بلکه یا احساساتی است که در رابطه قبلی تجربه کرده اند و یا دیدی است که در آن زمان نسبت به خود داشته اند." به عقیده ویل " بازگشت به روابط گذشته باعث می شود زنان احساس جوانی، سرزندگی و جذابیت کنند. "
چرا خانم‌ها بعد از ازدواج خیانت می‌کنند؟

رابطه طولانی و یکنواخت

اکثر زوج هایی که برای مدت طولانی با هم زندگی کرده اند، کم کم احساس می کنند آن حرارت و عشق روزهای اول را ندارند. بومن، کارشناس خانواده، می گوید " روزهای اول یک رابطه زمانی هستند که احساس می کنید انتخاب شده اید و مورد توجه و علاقه هستید. اما در مورد روابط طولانی قضیه کاملاً متفاوت است چون دیگر هورمون هایی که در اوایل رابطه با دیدن طرف مقابل در بدنتان ترشح می شد کمتر شده اند." البته این مشکل اجتناب ناپذیر نیست و تکنیک هایی برای مبارزه با احساس یکنواختی و تولید دوباره هورمون ها وجود دارد. مثلاً می توانید هر روز همسر خود را به مدت 20 ثانیه در آغوش بگیرید و حرف های عاشقانه بزنید. ویل می گوید " نکته جالب اینکه عدم وجود اختلاف و مشاجره همیشه نشان خوبی نیست. دعوا و جدل گاهی عشق ما را بیشتر می کند. آمار نشان می دهد زوج هایی که همیشه رابطه ای آرام و بدون تنش دارند بیشتر در معرض خطر خیانت و بی وفایی هستند."

ترس از خیانت شوهر

بسیاری از زنان خیانت و بی وفایی را جزئی جدایی ناپذیر از شخصیت مردان می دانند و به همین دلیل همیشه دچار استرس و ترس هستند، حتی اگر شوهرشان واقعاً به آنها خیانت نکند. گاهی بی وفایی و شروع یک رابطه مخفیانه راهی است برای کاهش این اضطراب.

روابط زناشویی سرد و یکنواخت

زوج هایی که برای مدت طولانی در کنار هم زندگی کرده اند معمولاً از یکنواختی و سردی روابط جنسی شکایت می کنند. در پژوهشی که در سال 2010 صورت گرفت، 81 درصد از زنان می گفتند روابط زناشوییشان سرد و قابل پیش بینی شده و دیگر جذابیتی ندارد. مِیِر می گوید " گاهی زنان برای ایجاد تنوع و تجربه های جدید مرتکب خیانت و بی وفایی می شوند."

نبود نقاط مشترک

اگر زنی احساس کند که دیگر دغدغه یا علاقه مشترکی با شوهر خود ندارد، ممکن است به طرف کس دیگری جلب شود که این دغدغه ها و علایق را دارد. اکثر زوج ها در روزهای اول آشنایی احساس می کنند کسی را پیدا کرده اند که مثل آنها فکر می کند و با آنها همدل و همفکر است. اما در بسیاری از موارد بعد از چند سال این احساس از بین می رود. هوستون می گوید " بعضی از زنان برای مبارزه با احساس تنهایی و خلاء به بی وفایی روی می آورند. "

بیماری

زنانی که به بیماری ها خطرناک مانند سرطان سینه مبتلا می شوند، ممکن است ناگهان دیدی متفاوت به زندگی پیدا کنند، همه قسمت های زندگی خود را از اول مرور کنند و به مرگ و نیستی بیشتر فکر کنند. بومن می گوید " بدتر اینکه این زنان ممکن است احساس کنند درست زمانی که بیش از همیشه به شوهرانشان نیاز داشته اند تنها مانده اند و دیگر مورد توجه شوهرانشان نیستند. احساسات این زنان آسیب پذیر می شود و برای جبران این کمبودها و احساسات منفی به خیانت روی می آورند. این احتمال هم وجود دارد که احساس کنند زمان زیادی برایشان باقی نمانده و باید از زمانی که دارند بیشترین استفاده را بکنند. "

جلب توجه و ماجراجویی

ویل عقیده دارد "زنان ممکن است احساس کنند که کسی قدر آنها را نمی داند. آنها همه زمان خود را به کارهای خانه اختصاص می دهند، کارهای خانه را انجام می دهند، از بچه ها مراقبت می کنند... حتی بسیاری از آنها بیرون از خانه هم کار می کنند. آنها می خواهند مورد احترام قرار بگیرند و ارزش زحمت هایشان شناخته شود." هوستون می گوید " زنان همچنین به دنبال کمی هیجان و سرگرمی در زندگی هستند . بسیاری از این زنان تنها به کمی محبت و توجه نیاز دارند. زنی که در زندگی زناشویی خود از شادی و هیجان و تنوع کافی برخوردار باشد و رابطه ای گرم و صمیمی با شوهر خود داشته باشد هرگز خیانت نمی کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • meshki push

      خاک بر سر مردهایی که این موارد را رعایت نمیکنن

      پاسخ ها

      • dexter

        دمت گرم مشکی پوش کل مشکلات رو حل کردی
        چرا ما به جای اینکه راه حل بدیم همیشه در حال فحش دادن و نق زدنیم
        همیشه هم مشکل فقط مردا هستن؟
        ازدواج بعد از مدتی یکنواخت میشه کاری هم نمیشه کرد تنها راه حل اینه که با خانوادت بیشتر وقت بذاری و به این فکر کنی از ابتدا برای چی تو رابطه هستی.
        البته این مقاله ترجمه یک مقاله خارجیه و تو ایران تفاوت دراه

      • بدون نام

        خاک بر سر زنایی که خیانت میکنند

      • محمود

        با سلام.از اطلاعات جالب این نوشته خیلی بابد استفاده کرد ولی میشه گفت چرا باید کلمه خیانت روش گذاشت.چرا نباید بادید بهتری نسبت به انسانها داشت.زندگی ما فراتر از دیگر مخلوقات نیست ولی اونها بدون داشتن قوانین مدون درکنار یکدیگر دارن زندگی میکنن.بنظر من اگه بهترین غذای دنیا رو هم هرروز به شما بدن آخرش خسته میشید ودوست دارید تنوع داشته باشین.چرا باید یک بار وبایکی ازدواج داشته باشیم.نیاز شخصیتی وجنسی انسانها مگه با نیازهای دیگه ما فرق داره شما هرروز یه شکل ثابت هستید همیشه با یک تیپ میگردین همیشه یجور غذا میخورین مسلما" نه همه ما در زندگی تنوع رو دوست داریم پس میشه به مسائل احساسی نیز بادیده تنوع نگاه کرد.شاید بگین نظر من خیلی افراطیه یا بی بند وباری بوجود میاره .بله باید گفت یه روز مردم دنیا فکر میکردن زمین محور تمام کهکشانه ولی امروز میدونیم زمین جزئی از این دنیای هستی خواهد بود پس میشه یه روز این تفکر را خیانت به حساب نیاریم ومثل دیگر اوضاع واحوالمون باهاش برخورد کنیم.

      • maryam

        vaghean

      • هومن

        اقا محود حوزه ی اخلاق هیچ وقت تغییر پذیر و تنوع پذیر نیست اخلاق همیشه ثابت بوده وهست و خواهد بود مثل این میمونه که بگی من یه هفته غیبت نکردم حالا واسه تنوع یه هفته غیبت کنم!

      • ناشناس

        آقای محمود احیانا شما خرداد ماهی نیستین؟ چون بدجوری تنوع طلبینا!

      • meshki push

        قابل توجه همه دوستان در مورد نظری که گفتم
        من حرفی از خیانت نزدم ؛ نگفتم زنها خیانت کارند یا مردها
        مطلبو جدی تر بخونید با دقت.نظرم در رابطه با اون مواردی که گفته شده بود هست. این موارد واسه مرد خیلی مهمه که انجام بده؛ در غیر این صورت خودش پشیمون میشه و بدتر از خاک بر سری هست.دوستانی که زندگی مشترک دارن بهتر میدونن من چی میگم
        سارا جون درکت میکنم

      • الهام

        من هنوز نفهمیدم مشکی پوش دختر هستی یا پسر ؟

      • meshki push

        الهام جون دنبال حقیقت باش نه اینکه بدونی من پسرم یا دختر !!!!!

      • الهام

        مشکی پوش عزیز من چون از خانم ها دفاع کردی این سوال رو نپرسیدم در کل دوس داشتم بدونم تو این قسمت یادم اومد ازت بپرسم

      • meshki push

        الهام جون من از کسی دفاع نکردم
        فقط حقیقت رو گفتم !!!

      • ناشناس

        سلام جواب سوال تیتری که زدین یک کلمه است اون هم اینه که چون عقل دست ودرمون ندارن

      • هادی

        نه بابا کسی رو میشناسم که بخاطر اینکه فقط زن بود البته اکثر قریب به اتفاقشون که احساساتشون زیاده و از اینجا ضربه میخورن. به خیانت کشیده شد با این تفکر که شوهرش دیگه دوسش نداره عشقشو از تو کوچه بازار جستجو میکرد شوهرش حین خیانت سر میرسه و فقط برای جفتشون بجای خونریزی: قران وسط میزاره و از خدا و قران کمک میگیره وقتی فهمید که با افراد زیادی رابطه نامشروع داشته کمکش میکنه تا از بند شیطان نفس خودش هم رهایی پیدا کنه خدا هم کمکشون کرد اکثر زنها کورند

      • سالار

        به نظرمن خیانت مشکل رو حل نمیکنه بایدتفکرکردباخیانت کردن فقط ابروشخص میره

      • مصطفی

        سلام بنظر من یک زن نباید با همین موارد ساده و بدون مشورت با همسرش و عدم ذکر درخواست نیازهایی که داره براحتی مستقیم بره سراغ خیانت زنانی که به شوهرشون خیانت میکنن از خوک کثیف ترن و بالعکس .

      • مسعود

        اگه بجای این مقاله، دلایل خیانت آقایون رو مینوشتند، اونوقت من میگفتم: خاک بر سرت مشکی پوش که رعایت نکردی.

      • شیخ انصاری

        .. آره این مسائلی که مطرح شده دلایل اصلی خیانت زنها هست و اصلا زنها خیانت کار نیستند که... فقط بی توجهی مرد هست که باعث میشه مجبور شن الرقم میل باتنیشون خیانت کنن طفلکیها... وگرنه متنفرند از خیانت اصلا.. همه ی زنها و دختر ها خائن هستند و این حقیقتی تکه است که در ذات و ژن آنها نهفته میباشد. پس یا دوستش داشته باش و قبولش کن همینی که هست و یا ولش کن..

      • دکترای روانشناسی

        به نظر من باید دید که چقد یه دختر به ازدواج دائم دائم علاقه داره این مهمه اقا پسری که جومیگیرتت مهریه بالا میزنی

      • محمد

        کلا مرد خیانت میکنه میگین خاک بر سر مردا
        زن خیانت میکنه میگین خاک بر سر مردا
        کلا همیشه خاک بر سر مرداست و زن ها از گل پاک تر
        رک بگم دیگه بعضی خانم ها دیگه شورشو به معنای واقعی در آوردن

      • miss.raouf

        مشکی پوش خیلی دلت پره ها دادا
        خب بگو ما ام کمکت کنیم
        راستی الهام جون راس میگه منم کنجکاو شدم بدونم

      • محمود

        محمود جان میدونم داری با فکر باز فکر می‌کنی اما این تنوع رو میشه تو زندگی تنها با یک نفر هم به وجود آورد مثل روش زندگی تغییر راه های ارضا های زندگی زیاده مثل کسی که با دونفر یه مسافرت دور دنیا رو شروع می‌کنه ولی تو مسیر دارای چند فرزند میشه جا های مختلف دنیا رو میبینه یا اون آقا و خانومی که باهم یه کسب و کار کوچک رو راه اندازی میکنن خلاصه راه زباده تا تنوع به وجود آورد و دیگه نیاز به اون تنوعی که شما گفتی نباشه

      • بدون نام

        ایول داداش

    • تبسم

      خيلى مطلب جالبى بود،اما بيشترين امار خيانت رو موارد ١و ٢ تشكيل ميده،نميدونم فيلم unfaithful با بازى ريچارد گير و دايان لين رو ديدين يا نه ولى اگه نديديد پيشنهاد ميكنم ببينين كه چطور يه زن ميتونه سقوط كنه به اين وادى ...

      پاسخ ها

      • .....

        من یه زن بدی هستم به شوهرم خیانت کردم از اعتمادش سو استفاده کروم پشیمون هستم توروخدا کمکم کنید خیییلی ناراحتم افسرده شدم از خونه نمیزنم بیرون

      • miss.raouf

        خب کسی ک خربزه می خوره پای لرزش ام می شینه دیگه
        با حرکات تو بی شعور و امثال تو اسم زنا بد در رفته دیگه
        سعی کن آدم شی همین

      • بدون نام

        00:16 قشنگ تابلو هست که یک جنس نر هستی عقده ای ضد زن

      • بدون نام

        در مورد ایران نظر بده خود مقاله به اندازه کافی خارجکی ونامربوط هست

    • کامران

      خاک بر سر زن هایی که خیانت میکنن

      پاسخ ها

      • یه همنوع

        منظورت اینه که خاک بر سر هر کی خیانت میکنه دیگه .

      • سامان

        پ نه پ ، منظورش اینکه که کلا" دور هم باشیم خوش بگذره

      • مهر.ع

        خاک بر سر مردهایی که خیانت میکنند.

      • hani

        کاملا موافقم چون من همه چی تو زندگیم چه عشق چه مالی موهیا بود ولی...

      • مریم 65

        من نمیدونم چرا باید فحش داد؟ بهتر نیست یه ذره با دید بازتر به قضیه نگاه کرد ؟
        این مطلبی که خوندید یعنی هیچ کاری بی دلیل نیست. کسی که از روی هوس خیانت میکنه حق فحش شاید داشته باشه ... اما بهتره عمیق تر به قضیه فکر کرد نه انقدر سطحی که با دو تا فحش حل بشه .

    • مینا

      واقعا این گونه مردها همون بهتر که عذب اوقلی بمونن

    • بدون نام

      شرافت بیشتر ذاتی است تا اکتسابی ،واینکه خیانت یکی از زوجین مجوزی برای خیانت طرف دیگر است قابل قبول نیست وبهترین راه درچنین شرایطی طلاق است .

      پاسخ ها

      • رضا

        ایول حرف آخر را اول زدی.

      • بدون نام

        دو علت مهم خیانت زن همین دومورد ذیل هست وبقیه موارد در مورد اقایون صدق میکنه نه حانومها :
        بی تفاوتی همسر
        احساس ناامنی و خلاء عاطفی

    • وای

      چرا کارشناسان به برسی علل خیانت مردان نمی پردازند اگه مرد خیانت نکنه زن هم نمی کنه
      ما هر چی می کشیم از این مردای خیانتکار می کشیم

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        خیانت خیانته چه مرد چه زن لطفا توجیح نکنید

      • بدون نام

        با همين طرز تفكر كساني مثل شما است كه خيلي از زنها پيش دستي مي كنند و اقدام به خيانت مي نمايند. اگر شما خودت اهل اين كارها نيستي ديگران را هم مبرا نكن خانم محترم.

      • noname

        یعنی واقعا فکر نداره این طرفی که میگه چرا به به علت خیانت مردا نمیپردازند...یعنی واقعا نمیفهمی با این حرف داری توجیح میکنی خیانت زنا رو...حرفت درسته ولی نباید اینو بگی....نمیدونم چرا این زنا این جوری شدن...با همه راحتن بعد میگن طرف پرروئه...واقعا فهمیدن یه زن سخت ترین چیز تو دنیاست...نمیشه فهمید تو دلشون چیه...اخرش هم همشون خیانت میکنن...همه دخترا و زنا مث همن

      • ....

        از نظر من مردا کم برن پاچه خواریه زنای دیگه رو بکنن و واسشون بمیرن تا زناشونو تحریک نکنن برن خیانت کنن ازبس بی محلی میکنن یا نمیرسن خسیس بازی درمیارن یا میرن دنبال صیغه و این چیزا زنا هم حرصشون میگیره اون مردی که به زن خودش نمیرسه پولشو واسه این چیزا خرج میکنه باید سنگسارش کرد چون بی غیرته که به زن خودش توجه نمیکنه و نه محبتی وبعد دنبال زنای دیگه هست پس اول مردا شروع میکنن

    • شایان

      اگر از تهران امار میگرفتند از3000نفر70درصد اعتراف به خیانت میکردند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        احتمالا تو بچه تهران نیستیا، خیلی از رو حرص و عقده گفتی.
        شهرستانیا اگه خیانت بکنن تهرانیارو میذارن تو جیبشون.

      • مهرداد

        شایان عزیز شهرستانی و تهرانی نداره خیانت همه جای دنیا وجود داره.

      • مهر.ع

        تهرانی تهرانی نگید، تهرانی نداریم، همه شهرستانی هستیم.

      • بدون نام

        ناشناس اول که میگی تهرانی نیسی الان هرچی تهرانی اصیل بوده رفته خارج عقده اینو داشتی گاواتو بفروشی بیای تهرانی که بگی تهرانی هسی بس که تهران زندگی کردن برات ارزو بود >> داهاتی هسی دیگه کاریت نمیشه کرد

    • پریسا

      یه بارم مردا تجربه ی تلخ خیانتو بکشن چه اشکالی داره ؟؟چرا فقط زنا بسوزن و دم نزنن.با این که مجردم،من هیچوقت زنی رو که به شوهرش خیانت میکنه رو سرزنش نمیکنم چون واقعاً به عینه دیدم زنا چه خلأیی رو احساس میکنن که به خیانت رو میارن.

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        به نظرمن موضوع به این مهمی رو نمیشه با لج ولجبازی حل کرد باید ریشه یابی بشه و اگر حل نشد قبل از اینکه منجر به این کار بشه از هم جدا بشوند حداقل اینجوری به خودمون خیانت نمی کنیم

      • مهرداد

        پریسای عزیز وقتی مرد یا زنی خیانت میکنه بهتره همسرش طلاق بگیره تا اینکه اونم خیانت کنه.
        چرا باید آبرومونو ببریم که همسر حیوون صفت تجربه تلخ خیانت بکشه؟؟؟؟!!!!

      • 120

        همون بهتر که سرزنششون نمیکنی
        این زن ها باید شوهرشون بفهمند وترکشون کنند

      • امیر

        آدم خیانتکار فاسده/فرقی نمیکنه مرد باشه یازن/بهتره احساساتی نشیم و منطقی با موضوع برخورد کنیم.خداوند تو قرآن میگه و خداوند خیانتکاران را دوست ندارد/پس شما هم مردم رو موعظه اشتباه نکن/لطفا

      • vahid

        پريسا خانم با اين طرز فكرت آينده خوبي در انتظارت نيست . خاهي ديد بدبختيت رو

      • آزاد

        از کوزه همان طراود که در اوست.شرف داشته باشید طلاق بهتر از خیانت هست

      • بدون نام

        بهترين كار طلاق است اما در كشور ما از جانب حكومت و سنت ها چنان دست و پاي مرد را بسته اند كه هر مرد بدبختي كه بخوتهد زن خاين اش را طلاق بدهد حداقل بايد ماهي يك ميليون تومان پول سكه بدهد. در نتيجه اين كه مرد بدبختي كه با مثلا 700-800 تومان حقوق زندگي مي كند بايد قبول كند كه چاره اي جز تحمل زن خائن ندارد.
        اصولا زنها ي خائن با مردهاي پولدار روي هم مي ريزند و پول و ثروت دوست پسرشان است كه چشم كوته بين آنها را كور مي كند.
        اما مردهاي خائن كمبود محبت دارند . زنها واقعا از محبت كمكاري دارند. فقط پول را مي شناسند. خوفروشي همان نيست كه زني كنار خيابان باشد. هيچ مردي هم به زور نمي تواند با زنها ارطباط داشته باشد مگر ين كه زن خودش بخواهد. تمام.

      • noname

        ...البته عجیب نیس...الان دیگه 70 درصد دخترا و زنا خیانت کارن...دیگه عادی شده...ولی یه روز به زمین گرم میخورین...چنان بلایی سرتون بیاد که نفهمین از کجا خوردین....اونی هم که به این طرف میگه خانم طرز فکرش مث همونه...اینا رو نمیشه اصلا بهشون گفت آدم چه برسه به خانم

      • در جواب پریسا

        توکه خیانت رو دوست داری ازدواج موقت هم هست ------تو باید اینو یاد بگیری که هیچ مردی حاضر نیست زنی رو به عقد دائم در بیاره شماها هستید که ازذدواج دائم میخواهید ما باهمون صیغه راضی هستیم - ---

      • بدون نام

        لایک داری

    • فرهاد

      مشکی پوش عزیز . نمی دونم اقا هستی یا خانم؟ ولی چرا به مردها توهین میکنی؟ مگه این مردهای بد بخت که همه بار زندگی روی دوش اونهاست چه گناهی کردند؟ مگه بیشتر از یک زندگی ساده و ارام چیز دیگر ی هم می خواهند.من از همین جا به همه خانمها هشدار میدم وقتی که به مرد ها به عنوان یک ماشین نگاه کنند و نتونند مرد ها رو راضی نگهدارن خوب معلومه مردها جذب یکی دیگه میشن. حالا اسمش رو خیانت بزارن یا هر چیز دیگه مهم نیست. ولی وقتی که یک مرد بتونه خواسته هاشو توی زن خودش ببینه دیگه یک زن دیگه که هیچی ده تاشون هم نمی تونن مرد را منحرف کنن

      پاسخ ها

      • mahrokh

        ahga farhad bazi mardha zateshun kharabe zaneshun huri ham bashe bazam be kasif kariyashun edame midan.

      • queen

        فرهاد جان بعضی آقایون که مثل شما قانع نیستن . مریضن مشکل دارن تنوع طلبن دوست دارن همه زنای دنیای به جز مادر و خواهر خود اونا مال اونا باشه شما فقط خودتو نبین طفلکی خیلی قانعی البته این بعضی مردایی که گفتن شامل اکثر اونا میشه

      • meshki push

        ببین دوست عزیز فرهاد من توهین نکردم
        فقط گفتم اگه مردی اون مواردو انجام نده خاک برسرش.چون توی زندگی مشترک اینا خیلی مهم هستن مخصوصا واسه آقایون

      • بهاره

        ببینم الان همه بار کدوم زندگی رو مردها یک تنه به دوش می کشن...اصلاً مگه تو زندگی های امروزی مردها می تونند یک تنه بار زندگی رو به دوش بکشن...فکر کنم خودت خودتو ماشین فرض کردی نه دیگران...چون مردی که یه تنه بار زندگی رو به دوش می کشه ماشینه...حواست باشه خودت حرمت خودتو شکستی ولی نفهمیدی...پشت مردهای امروزی یه زنه که داره مثل شیر ازشون حمایت می کنه...اون مردای عهد قجر بودن که یه تنه باز زندگی رو روی دوششون می زاشتن و با خودشون اینور اونور می بردن...دوره زمونه عوض شده ولی شما تو همون افکار زمان پدربزرگت موندی...نگاهت رو به زندگی تغییر بدی مشکلاتت حل می شه...بیخودی تقصیرو گردن ما زنا ننداز جناب...

      • بدون نام

        خودت برا زنت چیکار کردی ک میگی؟ همه نیازاشو برآورده کردی ؟ با خودت صادق باش

    • بیژن مرتضوی

      اقا خیانت خوب نیست چه از طرف مرد باشه یا خانم خیانت ====

      پاسخ ها

      • miss.raouf

        زدی تو خال

    • سحر

      زنها هرگز از زندگي مشترك خسته نميشن اين به عينه ديده شده كسالت و بي حوصلگي تنها در مورد آقايون صدق ميكنه واسه همينه كه وقتي يك مرد خيانت ميكنه بيشترين دليلش ميتونه تنوع طلبي باشه اما واقعاً دليل خيانت زنها همين كم بودن عاطفه و محبت در روابط زناشوييشونه....

      پاسخ ها

      • علیرضا

        من از آن حسن روز افزون که یوسف داشت دانستم ، که عشق از پرده عصمت برون آرد زلیخا را

      • امیر

        نه سحر جون/بعضی زن ها به خیانت کردن خودشون می بالن و اینو یک نوع اظهار وجود میدونن/مرد اگه در زندگی تامین باشه از هر لحاظ خیانت نمیکنه/ولی زن درصد خینتش بیش از مردهاست/آمارها داره نشون میده

      • ali

        ok

      • بهزاد

        شرع اسلام به مردها اجازه داده زن دیگه ای هم بگیرن .این اسمش تنوع طلبی یاخیانت نیست

      • پرستو

        دقیقا مردا خوشی میزنه زیر دلشون و دنباله تجربه ی خوشیه زیادین ولی هیچ خانومی از خوشی فرار نمیکنه همیشه از کمبود فرار میکنه

      • miss.raouf

        بهزاد عزیز
        اصلا دوست ندارم دینو قاطی این ماجرا ها بکنم اما دین اسلام ب ما زنا هم این اجازه رو داده مهم ذات آدم هاست چ مرد چ زن

    • پريسا

      جناب محمود خان مگرشما ميتونيد هر هفته به يك مادر و پدر عشق بورزيد نه نميشه عشق واقعي همينه دقيقا" مثل اين جمله كه داغ دلم تازه ميشه اسمش رو وقتي ميارم. درهر سني و بعداز هرچند سال كه از ازدواج بگذره سردي روابطه زناشويي روبا عشق عوض نكنيد.

      پاسخ ها

      • محمود

        با سلام.درنوشتارمن شاید برداشت های اشتباه داشته باشیم.من اعتقاد دارم که انسانها یک بار تو این دنیامیان ویکبارهم میتونن زندگی کنن.پس چرا باید اینقدر زندگی هامون سخت باشه که همش در عذاب باشیم .چرا اون منو دوست نداشت چرا به من خیانت کرد چراهای دیگه!اگه میتونستیم خیلی راحت با یکدیگر زندگی کنیم وخیلی راحت از یک دیگه جدا بشیم خیلی بهتر از این نبود که با ناراحتی باهم زندگی کنیم باعث سوهان روح همدیگه باشیم.باید قبول کنیم قوانین روابط اجتماعی میان ما ایرانیها(من کاری به ملل دیگه ندارم)خیلی سخته!سوختن وساختن برای چی برای کی بعد ازمردن من وشما چه کسی هست که یادش بیاد که ما فداکاری کردیم .صرف اینکه فداکاریم کرده باشیم بعد ازیه مدتی فراموش میکنیم ویا فراموش میشیم.بعد از یه مدتی هیچکس دیگه به ماهم فکر نمیکنه .پس من میگم بهتر نیست تا تو روابطمون باهمدیگه بهتر وراحت تر برخورد داشته باشیم.من میگم اگه مردی میخواد تو زندگیش تنوع داشته باشه شرایط این تنوع طلبی رو باید براش فراهم کنیم.وبالعکس اگه خانومی میخواد روابط آزاد داشته باشه چرا که نه زندگی خودشه میتونه با اون هرکاری دلش خواست بکنه.چطور اگه یکی خواست خودکشی بکنه زندگی خودشه ولی اگه یکی خواست روابط آزاد داشته باشه این خیانته زشته یا مذمومه....البته هر عملی یه عکس العمل خاص خودشو داره که ما همیشه دوست داریم عملی انجام بدیم ولی عکس الملش رو تحمل نکنیم ..به امید آن روزی که انسانها فارغ ازخیانت ودروغ وبدگمانی در جزیره صلح ودوستی باهم زندگی صمیمانه ای داشته باشن.بدرود

      • بدون نام

        جسارت منو ببخشید.ولی من فکر میکنم اقا محمود مجرده یا خواهر نداره یا کلا ایرانی نیست!!!
        چون اگه متاهل بود معنی نگاه های هرزه نامحرمان رو به زنش میدید همه حرفاشو پس میگرفت. یا اگر خواهر داشت قسم میخورم از دم خونه تا مدرسه و بازار همراهیش میکرد نکنه یکی پیداشه طرز فکرش کمی فراتر از خودش باشه بخاد به ابجیش دست درازی کنه.یا همونطور که گفتم ایرانی نیست که غیرت باهاش باشه!!!
        جدای از همه این حرفا آقا محمود داداش من ما مسلمونیم اسلام به اندازه کافی بهمون ازادی داده که اشتباه حوا رو تکرار نکنیم و به حق خودمون قانع باشیم...
        یه سوال از شما دارم. شما به لیوانی که چند نفر بهش دهن زدن شما ازش اب میخورید؟؟؟
        فردا براتون یه مثال میارم تا بیشتر اسلام رو در این مورد بشناسید

      • بیتا

        من اصلا کاری به دین ندارم ، هرکسی که دین هم نداشته باشه پایبند به اخلاقیاته .. تو اخلاق هم بد همیشه بد بوده و خوب همیشه خوب ... درسته که عرف هر زمان بد و خوب اونو می سازه ولی خیانت همیشه بده ، حیوون نر هم نمی ذاره یک نر دیگه به ماده ش نزدیک شه چه برسه به ما که انسان هستیم .. آقا محمود ایده های شما تا یه جایی جواب میده اونم فقط تا جایی که تئوری هست وقتی که پای عمل برسه خودت متوجه میشی چیزی گفتی که انسانیت رو زیر سوال بردی ... بقول بزرگی : رسم عاشق نیست با یک دل دو دلبر داشتن ... تنوع در شریک جنسی داشتن ؟اینها همه نتیجه بی بند و باری اخلاقیه ... چیزی که ایده ی شما رو تشکیل می ده در کوتاه مدت منجر به از هم پاشیدن خانواده میشه و فقط و فقط از بیماری ذهنی خبر می ده ... خیانت زن و مرد نداره ... هرکه خائن باشه مطروده ... همیشه همینطور بوده همه ی این موارد هم بنظر من توجیه غیر منطقه ... هرکسی که نتونه یک رابطه رو تحمل کنه تمومش کنه بعد بره سراغ رابطه ی بعدی در غیر اینصورت خائنه ...!

      • ali

        پریسا خیلی باحالی

      • زیتا

        آقا محمود!چرا فکر میکنی رابطه آزاذ میتونه مشکلات رو حل کنه؟به خدا ماآدما خیلی بد شدیم.اول ببین خدا چی گفته که خیلی از من و تو بیشتر به فکر بنده هاش بوده و هست.یه عمر پدر مادرای ما اینجوری زندگی کردند و خوشبخت هم بودن ماهم به اونا عشق ورزیدم همیشه این مرام اونا رو ارج نهادیم.من شوهرم دوست داره که تو رابطه آراد باشیم .میگه اگه دوست داری بامن زندگی کن.اگه خواستی هم برو.من اینجوری دوست ندارم.تو زن نیستی که احساس زنو درک کنی.من الان دوساله که باهاش زندگی میکنم هنوز توی زندگیم پر از استرسه.من یه سال بود که شبا خواب نداشتم.من هنوز هم آرامش ندارم.هنوز تکلیفم باخودم معلوم نیست،نمیدونم میمونم یا نه؟ هنوز خونه شو به عنوان خونه خودم قبول نکردم.من با عشق اومدم،من دوست دارم که احساس کنم به من نیاز داره بودنم براش مهمه.وقتی با من اینجوری حرف میزنه فکرمیکنم بودو نبودم یکیه.من دوست دارم که همسرم مال من باشه من مال اون باشم. اما متاسفانه اون چیز دیگه ای میخواد.فکر میکنی سرانجام این رابطه به کجا برسه؟من چقدر تحمل میکنم.از آخر اونقدر رابطه آزاد ما برامون معمولی میشه که اون یه زنو میاره خونه فرداش من ممکنه کاری بکنم که نباید بکنم. اینم آخر رابطه آزاد.رومون اینقدر به هم باز میشه که هر غلطی دلمون بخوادو انجام میدیم اسمشم میزاریم عشق و اینکه همسرمونو دوست داریم.خبر نداره که همسرشو همون موقع که باهاش عقیده شو درمیان گذاشت از دست داد.

      • شاهین

        محمود خان دیدگاه عجیبی داری نمیدونم مجردی یا نه ولی ایرانی بودن یعنی تعصب وغیرت اگه خودت خدای نکرده دچار خیانت از طرف همسرتون بشین باز این دیا لوگها رو میگین

      • miss.raouf

        کاربر ۲۰:۳۴ ادات موافقم و شما ک دم از ایرانی میزنی بهتره بگم ایرانی با غیرته نه مث تو

    • مرجان

      به نظر من ای کاش می شد خیلی راحت با هم حرف زد و خواسته هامون به هم بگیم بعضی وقتها آدم احساس می کنه که با وجود شوهر و تمام آدمهای اطرافش خیلی تنهاست و دلش می خواد با یکی حرف بزنه نمی دونم شاید شما اسم اینو خیانت بزارید بعضی وقتها آدمهای غریبه اطراف خیلی بهتر آدمو درک می کنند تا شوهر و یا آشناهای نزدیک ............

      پاسخ ها

      • مهدي

        سلام خواهرم
        شما به نكته اي اشاره ميكنيد كه از نظر روانشناسي ممكنه هر مرد يازني به آن دچار بشه اما اينكه با وجود فردي غير از محيط خانواده بتوان اين مشكل و حل كرد فكر كنم پاك كردن صورت مسئله است . ببين خواهرم اين يك واقعيت است كه اگر فردي خارج از دايره محرم بودن و غريبه ادعا كند فقط به حرف شما گوش ميكند و براي آرامش شما اين كا را ميكند جدا قصد سوء استفاده دارد و البته تجربه نشان ميدهد غالب اين گفتگوها به سرانجام خوبي نميرسد چراكه كم كم مرد مورد نظر شما از راه هاي گوناگون وارد به حاشيه هاي غير اخالاقي ميشود و روح لطيف و احساس پاك يك خانم در كنار زيركي مثل روباه يك مرد بد اخلاق باعث ميشود به دام هوس هاي ايشان گرفتار شويد .
        لذا اول سعي كنيد به يك راه حل منطقي براي احياء روابط عاطفي خود با همسر و محارم خودتون فكر كنيد و البته در اين راه كمك گرفتن از كارشناسان متعهد نيز به شما كمك ميكند .با آرزوي خوشبختي و سعادت .

      • فرهاد

        اقا مهدی گل. به نظر من هم مرجان خانم درست میگن.خیلی وقتها ادم با دوستش بهتر میتونه حرف بزنه تا با همسرش. به این که نمی گن خیانت. شاید همون دوستی که خارج از زندگی ادم است بهتر بتونه ادم را راهنمایی کنه. متاسفانه اکثر مردم فکر میکنن که تفاهم بین دو نفر و درک متقابل یعنی این که با هم همنظر باشن. ولی اینطور نیست و درک همسر یعنی اینکه ما بتونیم به نظر و احساسات هم احترام بزاریم و خودمون را بااون وفق بدیم.من واقعا از نظر شما استفاده کردم ولی با مرجان خانم موافقم.

      • پیمان

        سلام من با مهدی موافقم
        گاهی اوقات این اعتماد ها می تونه گرون تموم بشه

      • آرزو

        منم با مهدی موافقم
        اما خیلی نباید بد بین بود خانم ها بیشتر میتونن یه مرد رو به عنوان یه دوست ببینن و باهاش صحبت کنن نمیشه به این گفت خیانت....
        اگه از خط قرمز ها عبور نکنه

      • بیتا

        منم با مهدی موافقم

      • امیر

        آقا محمود/شما 5 خط اول نوشتی تا توجیه کنی حرفاتو/حرف های شما به درد جوامع غربی میخوره که همون جا هم کسی نمیتونه خیانت و تحمل کنه/چرا که با سفرهایی که میرم بقیه کشورها به عینه دیدم با خیانت چطور قاطعانه برخورد میکنند.حرفات مفهومی نداره/فقط حرفه

      • امیر

        منم با مهدی کاملا موافقم.هر فردی خارج از دستور محرم و نامحرم بودن آن میتونه عواقب سختی رو در بر داشته باشه.کما اینکه هر روز اگه نگاهی به روزنامه ها بندازیم درستی حرف های مهدی و کاملا نشون میده.کارشناسان و روانشناسان متعهد فقط متعهد میتونه چاره ساز باشه.

      • نیما

        من با نظر مرجان موافقم

      • بدون نام

        این میشه همون خیانت

    • queen

      خیانت اصلا خوب نیست چه زن چه مرد اما یه وقتهایی گوش ها کر میشه عقل ها از کار می افته . اگه تو متن هم دقت کنید خانم ها هیچ وقت برای طمع جنسی سراغ خیانت نمی روند اگر هم باشند انگشت شمارند بیشتر مشکلات دیگه سبب این مسئله میشه و این واقعیتیه که همه ما باید اونارو بپذیریم اما در مورد مردا شاید 50 درصد ،مسائل جنسی باشه . لطفا واقع بین باشیم چون اگر در زندگی اختلافی پیش بیاد بعد مدتی فراموش میشه اما خیانت چیزی است که هیچ وقت از ذهن زن یا مرد نمی رود.

      پاسخ ها

      • فرهاد

        شما درست میگویید. اما همیشه مرد ها به خاطر مسائل جنسی دنبال شخص دیگه ای نمی گردند. خیلی وقتها کمبود محبت - عدم توجه -عدم احترام - یا حتی کوچک شمرده شدن باعث میشه که جای دیگری این خلاء رو جبران کنند.انسانی که کمبود داره چه زن و چه مرد خیلی زود خودش رو میبازه و جذب شخص دیگه میشه. البته می دونم که شما خیلی از من بیشتر می دونید .من فقط درد دل کردم.

      • queen

        ن نگفتم همه مردا یا کاملا به خاطه مسائل جنسیه فرهاد جان مطلب را کامل بخون

    • آنالی

      خیانت قصه ی تلخیست...از نامش گریزانم....

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        ماکه نفهمیدیم خیانت قصه تلخیه یا رفاقت

    • 120

      به هر دلیلی زن خیانت کرد فقط باید ترکش کرد.

      پاسخ ها

      • خودم

        به هر دلیلی هم که مرد خیانت کرد فقط باید اونو کشت!!!

      • بدون نام

        شک نکنید که مرد جماعت اصلاً خیانت تو کارش نیست، شک نکنید. ها ها ها.........................

    • ساولان

      خيانت همانند مار دوسره است كه اگر توجه نشود هم خود وهم شريك خود را مي سوزاند اگر مرد اصالت داشته باشد و زن نيز نجابت واصالت داشته باشد هرگز خيانت اتفاق نمي افتد و اگه هم تنوع طلب باشند مي توانند به راحتي از هم جدا شوند .

    • الناز

      آخيش دلم خنك شد ! يعني هم جنساي من هم اهل خيانت كردن هستن ! چه خوب ! ديگه وقتشه تنوع طلبي رو به اين مردا نشون بديم ! كه ما رو با پيراهن تنشونو شام و ناهار كه هر روز يه چيزي ميخورن اشتباه نگيرن !! :))))))

      پاسخ ها

      • محمود

        با سلام.میدونی مهمترین مشکل جامعه مااینه که مردها فکر میکنن که زنها رو گرفتن وزنها فکر میکنن که باید یکی بیاد واونها رو بگیره(منظورم از کلمه گرفتن اصتلاح عامیانه ازدواجه)اما اگه این آزادی انتخاب برای دو طرف بود بهتر میتونستیم با همدیگه زندگی مشرک داشته باشیم.در کشورهای دیگه ازدواج راحت وطلاق راحت تره ولی در ایران ازدواج سخت وطلاق سخت تره واین باعث مشکلات بیشتر خانواده ها میشه....بدرود

      • فرهاد

        این چه حرفیه که میزنید؟کی گفته که ما زنها رو مثل پیراهن تنمون حساب میکنیم. من به جرات بهتون میگم که اکثر اقایون تا اخر عمرشون دوست دارن که همسر خودشون رو داشته باشن. البته استثنا هم وجود داره. ولی خیلی کم هستند.

      • خانومی

        پرچم بالاس آبجی!
        بزن لایکو !!!!!!

      • queen

        فرهاد جان شاید آقایون دوست داشته باشن فقط با یه زن تا آخر عمر زندگی کنن اما بعضی آقایون هم دوست دارن در کنار این یک زن چند تای دیگه هم داشته باشن...

      • ppeymanqq

        باز هم یه اشتباه بچگانه.
        با این کار فقط خودتونو از بین می برین

      • زهرا

        الناز جان به خدا که حرف دله منو زدی . این مردها همینا که می گن اینجوری نیست به خدا دوست دارم یه امتحانشون کنی . بعد خودشونم می فهمنن واقعا کی هستن.

      • گلی

        چقدر بدبختیم ما زنها که به خیانت کردنمون افتخار میکنیم

      • بروجرد

        من زنی هستم که شوهرم به هیچ دلیلی بهم خیانت کرد و در اخر به پام افتاد خودش اعتراف کرد که دلیلی برای کارش نداشته من از اون روز مرگ و هر روز تجربه میکنم کاری از دستم بر نیومد درسته خیانت همسرم جنسی نبود ولی روح و جسمم از بین رفت زن بودن یعنی تاوان اشتباه دیگران و به دوش کشیدن زن یعنی من یعنی سکوت و افسردگی چون نمیتونم مثل همسرم به کس دیگه ای فکر کنم .خسته شدم از خود زن بودنم

      • بهزاد

        آفرین خوبه میتونی ازهمین الان شروع کنی

    • سارا

      من سه ساله ازدواج كردم دو سال بعد از زندگيم يه روز كه اومدم خونه ديدم يه دختر خونمه با شوهرم اون داشت با اتو موي من موهاشو سشوار ميكشيد و شهرم هم تلويزيون نگاه ميكرد خيلي حس بديه خدا نصيب نكنه. هر وقت از اين موضوع حرف ميزنم بدنم گر ميگيره.
      حالا دارم ازش جدا ميشم.

      پاسخ ها

      • مهدي

        سلام سارا خانوم
        اول براي اين اتفاق بسيار بد خيلي متأسفم
        دوم از خدا ميخواهم در مقابل اين شكيبائي شما اجر معنوي و اخروي بسيار به شما عطا نمايد .
        اما مهمتر از اون انشاءلله شما در مقابل اين خيانت روشن و در برابر اين آقاي به حساب خودش مرد كه بوئي از معرفت و وفاداري نبرده است خود و آينده خود را با صبوري و توكل به دست رحمت خداوند متعال واگذار مينمائيد.
        يك نكته مهم اينكه يقين داشته باشيد حتي در جامعه ما مردان نيز براي فردي مثل شوهر شما كه ارزش و شأن حريم و چهارچوب باارزش زندگي خود را با اين عمل به لجن ميكشد ارزشي قائل نميشوند و اين افراد منفور همه جامعه هستند.
        اما خواهرم به عنوان برادر كوچك شما ، بزرگان ميفرمايند اگر ما در برابر گناه ايستادگي كنيم خداوند متعال پاداش آنرا در جائي به نحو احسنت عطا ميفرمايند يعني درحالي كه شما در شرايط موجود به خدا توكل ميفرمائيد و در مقابل اين خيانت آشكار نيز به عكس العمل متقابل دست نميزنيد و توكل ميكنيد خداوند يقينا در آينده خوشبختي و مردي با احساسات پاك و وفاي مثال زدني را در برابر شما قرار ميدهد .
        لذا از شما خواهر خوبم خواهش ميكنم ضمن توكل به خداي بزرگ سعي كنيد در اين شرايط توانائي و استعداد هايتان را شناسائي كنيد و با صرف وقت خود در اين راه از قبيل تحصيل ، هنر و ورزش از نظر روحي خود را آماده شرايط آرماني آينده نمائيد.
        ما مردان نيز ضمن محكوم كردن هر نوع خيانت به حريم با ارزش زناشوئي مرگ را چاره مردان و زنان نا پاك و بي وفاي خائن ميدانيم البته اگر قصد توبه و بازگشت به آغوش رحمت الهي را نداشته باشند چراكه خداوند با همه بزرگي اما راه بازگشت را نبسته است.
        يا علي
        در پناه فاطمه زهرا باشيد انشاءلله

      • فرهاد

        این کار همسرتون از ارزش شما کم نمی کنه. خوشحال باشید که این اتفاق خیلی زود افتاده و شما می تونید که همین الان تمومش کنید. این نشون میده که اون اقا در حد شما نبوده و لیاقت شما را نداشته. از خدا ممنون باشیدکه راه شما را روشن کرده. اگر این اتفاق دیر تر می افتاد و شما متوجه نمی شدید چه بسا که مجبور بودید تصمیم دیگه ای بگیرید که بیشتر متضرر بشید.البته این نظر من بود و حتما شما بهترین تصمیم رو گرفتید

      • خودم

        وای منم تنم لرزید، عزیزم خدا جای حق نشسته ایشالا همچین بذاره تو کاسه ش که تنش هر ساعت بلرزه و گر بگیره.

      • ارسلان

        با اتو مو که سشوار نمیکشن اتو میکنن هههههههههه

      • استار

        ولی خیلی خونسردیا، خلاصه و مفید نوشتی!

      • zarzar

        حق داری

      • تبسم

        چه تجربه وحشتناکی رو از سر گذروندی....
        متاسفم دوست عزیز...

      • متی

        خـــدای من...خیلی مشکل و سخته...
        من از این موارد زیاد دیدم...واقعا تاسف باره:((

      • بروجرد

        بهترین راه رو انتخاب کردی خواهر گلم .امیدوارم با کسی پیمان عشق ببندی که قدرتو بدونه و پیمان شکن نباشه

    • shekofeh

      خیانت= بی وجدانی
      هر دوطرف غلط می کنند

      پاسخ ها

      • فاطمه

        لایکه شکوفه جان

    • ایرانی

      نزن برسر کسی که میزنن بر سرت اقایانی که دنبال خیانت کردن هستن باید مطمعن باشند که بهشون خیانت میشه

      پاسخ ها

      • سيما

        چرا ميگين خيانت مردها اونا كه خيانت نميكنن چون ميتونن چند تا زن بگيرن و مشكلي هم نداره.اين ماييم كه بيچاره ايم

      • بی نام

        از ته دل با نظرت موافقم

    • mina

      به نظر من زن اگه توجه ببینه به زندگیش علاقه مند میشه و تا جایی که میتونه تو زندگی فداکاری میکنه اونایی که خیانت میکنن حتما بی مشکل نیستن

      پاسخ ها

      • برف

        ایول، حرف دل منو زدی داداش.

      • یه زن

        انظر مینا کاملا درست مردا خودشون باعث میشن که بهشون خیانت بشه مردی که از صبح زن شو تنها میزاره شب خونه بر میگرده و معلوم نیست کجا بوده وقتی هم میاد همش بد اخلاقی و بی توجهی میکنه حقش خیانت

    • باران

      به نظر من اگه یه زن واقعا همسرشو دوست داشته باشه، هیچ یک ازینارو نه میبینه و نه ب نظرش میاد!!!

    • علی

      انسان موجودی ممکن الخطاست. یک زن یا مرد منطقی باید قبل از تصمیم عجولانه و تعصبی این مسئله را ریشه یابی کنند. چه بسا اشتباهات و برخوردهای نامناسب ماست که باعث این اتفاقات میشود. و همیشه جدایی راه چاره نیست. فرصت برای جبران گذشته حق هر کسی است.

      پاسخ ها

      • منصور

        بانظر علی آقا کاملا موافقم وبنظرم اگه روزی کسی باهمچین مشکلی مواجه شد درقدم اول وقبل از اینکه بخواد بطرف مقابل هجوم بیاره باید ی نگاهی به گذشته ی خودش وکارهایی که انجام داده کنه ومساله رو بطور دقیق مساله رو ریشه یابی کنه.
        اما اگه متوجه شد که خیانت طرف مقابل بی دلیل واز سر شهوت رانی وزیاده خواهی بوده به هیچ عنوان قابل بخشش نیست...

      • مژده

        و به نظر من اگه همیشه ایمان قلبی همراهش باشه به هر حال یه جورایی از اتفاق جلوگیری می کنه خدا نکنه با خدا قهر باشیم اونوقت که همه چیز راحت میشه اما حق با شماست علی آقا

    • meshkat

      matalebetun khub bud.bayad b aghaye mahmud motezaker bsham k age har 2taraf mogheye ezdevaj az roye aghl tasmim bgiran o shakhse ide aleshuno entekhaB KONAN HICHVAGHT AZ HAM KHASTE NEMISHAN dar zemn arzeshe adama ba khorako pushak ghabele ghias nist!!!!!havas bazio nabayad ba tanavo eshtebah gereft!

    • عباس

      دوست صمیمی داشتم خیلی خانمشو دوست داشت .خدا رحمتش کند.بعد از سالهاازدواج چندتا فرزند مثل عروس و دامادبودند بعداز سالها زحمت کشیدن دوستم توانست خانه ایی بخرد وخانه رادر محضر بنام خانمش بزند .بعد از مدتی دوستم محروم شد خانمش پس از پنج ماه ازدواج کرد حتی بچه هایش نتوانستد ارث خود را بگیرند الا ن خانمش هم حقوق همسر مرحوش را مگیرد هم خانه دارد دوستان قضاوت کنند ایا این بی وفایی زنها نیست.

      پاسخ ها

      • naghme

        سلام عباس آقا. نه اصلا بیوفای نیست داداش من این خانم به قول شما سالها به پای شوهرش بوده بهش خیانت که نکره. مطمعنا دوستتون هم از رو اجبار خونه ره به نام زنش نکرده اون مزد سالها وفاداری و عشق و محبتی رو که زنش در حقش کرده داده این زن هم سال ها از خودشو بچه هاش نگهداری کرده از اب وگل درشون اورده. حالا که دست قضا اون رو بیوه کره چرا حق نداشته ازدواج کنه؟؟؟
        اگر ازدواج نمیکر مطمعن باشد یا جاش تو خونه سالمندان بود یا باید روزی سربار یه عروس یا داماد!!!
        درضمن این که به این خانم رسده ارث نیست یه هدیه یا اصلا دستمزد عمر و جونیشه که شوهرش با دل خوش بهش داده

      • یه بچه ای که نه بابا داره نه مامان

        من پدرم هفت مادرم شد گفت زن می خوام حالا مردا بی وفا هستن یا زنها اما من هم میگم انقدر یه طرفه به قاضی نرید پدرم 80 ساله بود از تنهایی میترسید یه پرستارمی خواست دیدی آقا عباس نوبت تو هم میشه

      • سرو

        آقا عباس شما مثل اینکه از مرحله پرتی ها ، گفته خیانت ... خیانت هم اینه که در صورت بودن همسر با فرد سومی ارتباط داشتن... حالا متوجه شدی ؟؟؟ درضمن اگر مردی چند ماه بعد از فوت خانومش ازدواج کنه ایرادی نداره و حقشه ولی خانوم نمی تونه ؟ ؟؟؟
        چه حرفا !!!!

      • محسن

        صد در صد بی وفاییه

    • mansour

      salam khiyanat kardan ya nakardan daste khode mast balke esheghe ye tarafas age bekhahim o imane har 2 taraf ghavi bashe niyazi be khiyanat kardan nadare ya hich vaghet fekresh ham nemikonim

    • محمد

      طعم تلخی داره خیانت
      وقتی اخلاق نباشه
      وقتی هوسرانی و هرزگی باشه وهردو طرف یه جور میخوان توجیح کنن باعث این مسءله میشه
      من خانمم بهم خیانت کرد
      فقط خدا میدونه چه زجری میکشم

      پاسخ ها

      • سرو

        واقعا سخته ، هر وقت اسم خیانت می شنوم تمام تنم می لرزه اصلا فرقی نداره زن هست یا مرد ... از همه شون متنفرم ... خدا هیچوقت ازشون نگذره ... تنها مسئله ای که طرفشون نمی تونه هیچوقت فراموش کنه و همیشه مثل یه درد باهاشه ...

    • مهسا

      آقا محمود اگه بعد از مردن ما دنیا و زندگی دیگه ای وجود نداشت،حرف شما درست بود.یکبار به دنیا میومد،هر کار دلش میخواست انجام می داد،بعدم می مرد وهمه چیز تموم میشد اما مردن پایان همه چیز نیست تازه شروع یک زندگی است.
      یک زندگی به وسعت ابدیت

    • فریده

      در کشورهایی که قوانین به نفع مردان است میزان خیانت هم بیشتر است چون خیانت بیشتر از جدا شدن از همسر می صرفد اکثر خانواده ها دچار طلاق عاطفی هستند اما ترس از آبرو برای هردوطرف ,مشکلات مالی بعدازازدواج برای خانمها وقوانین سخت طلاق در کشورمان برای خانمها ودلایل بالا باعث این قضیه میشود.

      پاسخ ها

      • سحر

        یکی برام توضیح بده مردی که بعد از شش ماه از شروع زندگیش می ره سراغ خیانت ... این چه توجیهی داره ؟؟؟ اینم کمبود عاطفه و .... دیگه س ؟؟؟ بنظر من کسی که می ره سراغ خیانت هیچ توجیهی نداره جز خیانت !

    • hiva

      با نظر ایرانی موافقم

    • مرشد

      سلام به همه دوستان با حال و با صفا . همه مطالب رو خوندم؛ بنظر من همه حق دارند هم زن هم مرد هم خواننده هم نویسنده , ما مردها یجورآئی یچیزیمون میشه دوست داریم بجای یک گل یک باغ گل مال ما باشه ولی کسی هم حق نداشته باشه به اون یک گل ما که معلوم نیست رز باشه یا خرزهره نگاه کنه چه نگاه خریداری چه نگاه تحسین برانگیز , اینجوری هم نیست حالا که زن نمیتونه من رو راضی کنه پس من میرم دنبال یکی دیگه بصورت زیر میزی ؛ شاید این منم که نمیتونم بعد از خستگی و از کار برگشتن اون را راضیش کنم و فقط به این بسنده میکنم که خب کار من که بهاش تموم شد دیگه اونهم باید تکمیل شده باشه ( ببخشید) پس دستورات روانپزشکان و دکترها و اهل فن کجا میره ؟میگن چه زن و چه مرد یکی رو باید برا بعضی از حرفهاشون بعنوان محرم دل داشته باشند , این درست ولی این رو هم بدونیم که دوست عزیزم حضرت شیطان هم بیکار نمیشینه و یواش یواش اون محرم دل رو نزدیک و نزدیکتر میکنه تا جائی که بخودمون میایم که ای وای و ... . خداوکیلی اگه همچین قانونی بود که زن هم در صورت زیر آبی رفتن مرد حق شیرجه داره باز راضی میشدیم ملاق بندازیم ؟ من 43 سالمه یک زن خوب و یک گل پسر ناز دارم

      پاسخ ها

      • برف

        بهتون تبریک می گم، انشا الله خوشبخت باشین و خدا براتون نگهشون داره.

      • سحر 1

        ایکاش همه مثه شما بودن، چند روز پیش یکی از دوستان دانشگاه رو تو مجلسی دیدم تا احوال شوهرش پرسیدم اشک تو چشماش جمع شدو گفت : دوسال که دارم عذاب می کشم هر چند ماه یک صیغه موقت تو وسایلش پیدا می کنم با وجود یک بچه حتی روزای تعطیل هم با ظاهر مرتب می ره بیرون تا دیر وقت نمی آد اما وقتی من بهش می گم بریم بیرون می گه خسته م الان هم دارم تحمل می کنم چون درآمد ندارم و کسی نیست حمایتم کنه مجبورم جیک نزنم .... واقعا خوشحال شدم که مجردم و مجبور نیستم خیانت یکی رو تحمل کنم

      • رضا

        سلام.بهتره بیای پایین از منبر و خلاصه و مفید حرفتو بزنی.
        خدا از سر تقصیر دخترهایی که خونه بابا خیانت به بابا و شوهر آیندشون میکنند نگذره.تو عقد فهمیدم که خانومم چه دختر پاک و نجیبی بوده خونه باباش.کولاک کرده بوده.من نمیدونم شوهر واسه چی میخواست.اه حالم از هر چی دنیا و زندگی و دختر هست داره به هم میخوره.

    • saba

      با خیانت مخالفم .هرچی که هیحان داره که نباید تجربه شه که.امیدوارم برای هیچ فردی و زوجی اتفاق نیافته.اما اگر اتفاق افتاد اگه دلشو داری که توام خیانت کن اگر نه ترکش کن دیکه خب.

      پاسخ ها

      • زهرا

        سلام.من کاملابانظرآقامرشد موافقم.خودم متاهلم البته ۱۳سالم بودکه ازدواج کردم ولی خداروشکر راضیم .به نظرمن نبایدکسی رو محرم بدونیم به جزپدرومادر.زندگی سخت است ولی ماآدماخودمون چنین شرایطی رودرست میکنیم.فقط خوش باشید.وبه دنیادیگه هم فکرکنین.هرکس خیانت کنه عوارضشو هردودنیامیبینه.حتی نسل های بعدخودش.

    • حسن

      من فکر میکنم یکی از مشکلات نداشتن رضایت ولذت نبردن از طرف مقابل است که بیشتر خانمها نوعی سرد مزاجی از خود نشان میدهند مشکل بعدی ندادن اموزش به زوجین قبل از ازدواج است متاسفانه بیشتر این عقب ماندگی های ما ندادن اموزش صحیح به همسران است .بیایید بجای متهم کردن هم ریشه یابی کنیم چون واقعا بیشترین ضربه را خانمها میبینند.من خودم یک مرد هستم به کسی بر نخورد اما مردها بیشترین خیانت را می کنند

      پاسخ ها

      • سحر 1

        خانمها زمانی سرد هستند که از لحاظ روحی آسیب دیده اند ( البته جدای از طبیعتی که دارند ...) یعنی اگه از لحاظ عاطفی تامین بشن می تونن شریک خیلی خوبی برای همسرانشون بشن و آقایون هیچوقت اینو درک نکردن ...

    • علی

      بنام خالق زیبائی ها
      با سلام خدمت تمام خوبان
      طرف صحبت من با خانوم های عزیز، شاید بتوانم مقداری از نگرش منفیشان نسبت به آقایونو عوض کنم به گفته شما ما مردها تنوع طلبیم ، آیا از خودتون پرسیدید این تنوع طلبی یک خصلت که ما مردها یاد میگیریم یا یک خصلت ذاتی که خداوند در وجود ما قرار داده هیچ وقت از خودتون پرسیدید چرا پیامبران ما همه چند همسره بودن چرا قرآن مرد را مجاز بر این امر دانسته؟ من کاری به چراهایش ندارم چون مبحثی طولانی دارد فقط میخواهم دید بازتری برای شما خانوم های محترم ایجاد کنم تا این تنوع طلبی مردها رو خیانت ندانید یک امر خدا دادی بدانید پس قبل از قضاوت بیاندیشید. تا حالا به جهان پیرامون خود نگاه کردید مثلأ به زندگی حیوانات به غیر از خوک اکثریت حیوانات یک نر وچند ماده تعدادی یک نر ویک ماده به امید دید بهتر ما آدمهابه حکمتهای حکیم

      پاسخ ها

      • meshkat

        age har mardi bkhad tarze fekre shoma ro dashte bashe k faje bozorgi pish miad!!!!!b nazare shoma zendegi ensan ha ba heyvanat ghabele moghayesast???heyvanat sisteme chand hamsari darand chon tanha hadafeshon tu zendegi baghaye nasle vali ma adama joz baghaye nasl ahdafe kheili bozorgtariam darim mesle vafaye b ahd mesle eshgh o darko shour!shoma shenakhte khodetuno nesbat b mohite atraf va adama bishtazr konid! say konim az ruye aghl tasmim bgirim va b 2nya ba dide havas bazane nangarim!

      • بیتا

        علی آقا ! انسان ذاتا تنوع طلبه و عاشق زیبایی ، نه فقط مردها !!! من به همه آقایون نمی گم چون واقعا بعضی هاشون شریفند ولی بعضی هاشون فقط حرف شنوی از نفسشون دارن ( و متاسفانه بعضی از خانمها هم همینطورن )، مگه وقتی شما گرسنه اید و غذایی تو خونه نیست سرخود میرید سراغ یخچال خونه همسایه تون ؟ مگه خدا خوردن و آشامیدن رو تو وجودتون نذاشت؟؟ نمیرید چون منطقتون می گه این کار یعنی دزدی ، یعنی خلاف شان انسانی... پس این چه حرفیه که می زنید؟ اگر اینطوری باشه که باید به هر خواسته ای تو وجودتونه جواب مثبت بدید و اینطور توجیه کنید که : خدا تو وجودتون گذاشته !!!! پس هوا و هوس کجا مصداق پیدا می کنه ؟ خواهشا خودتون رو و خواسته های شیطانیتونو با این بازی با کلماتها گول نزنید !

    • rahad

      comment khanoomha ra bebinid,ba khiyanat movafegan

    • m

      سلام به همه دوستان که نظر دادند .
      من متاهل هستم و دوفرزند دارم .جوان هستم و تیپ موجهی دارم .چندین بار به کشورهای آزاد دنیا سفر کرده ام ولی هرگز حاظر نشدم شرافتم و عشق پاکم نسبت به خانواده ام را لگدمال کنم و از این بابت خیلی خوشحالم .
      نظر همه موافق اعتماد و وفاداری بود پس به همه تبریک میگم .
      امیدوارم شما هم به من که نماد یک مرد ایرانی اصیل هستم تبریک بگویید.
      یاحق .

    • شهرزاد

      خیانت در کل بده ولی این همه سال مردا به زنا خیانت کردن به نظرم بد نیست خودشونم طعمشو بچشن.

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        سوال
        آیا این همه مدت همه ی اقایان به همه ی خانومها خیانت کردن؟
        آیا اگر شوهرشما خیانت کرد شما هم باید این عمل رو انجام بدین؟با این کار به خودتون خیانت میکنید یا شوهرتون؟
        به نظر من بهترین راه بعد از خیانت همسرجداییه بدون هیچ حرکت اضافه ای

      • سرو

        با پپیمانکک موافقم ، هرکسی خیانت دید باید جدا شه وگرنه انسانیت خودش رو زیر سوال برده ...

      • بدون نام

        منم موافقم با شهرزاد، دمت گرم.

    • نی نی

      اولین بار دوستم بهم خیانت کرد..
      اولش گریه کردم. ولی حالا میگم مهم نیست.
      خلایق هرچه لایق!!!

    • امیر

      به قول عقل سالم خدا یکی مرد یکی زنم یکی.

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        خدا یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی

      • queen

        نه بابا ...

      • محمدرضا

        واقعا برام باعثه تعجبه چطور میشه بیشتر از یکی رو دوست داشت ؟ .... انگاه هویت انسان لکه دار میشه ...

    • sam

      نمیدونم چرا همیشه این مردا هستن که مورد تحاجم قرار میگیرن!!همیشه مشکل زنا هستن که بر خلاف عقاید رایج نه احساسین نه حتی مهربون.زنا همیشه تو همه ی روابطشون فکر منفعت خودشونن!!حتی با بچه ی خودشون!!!!!

    • بدون نام

      از دیوار کسی نرو بالا
      از دیوارت میرن بالا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ادمه و احساس داره با دیوار فرق میکنه

    • پارمیدا

      من میگم اصلا چرا خیانت ؟؟
      جدا شین بعدش هر غلطی که میخواین بکنین
      وقتی تعهد دارین بیجا میکنین یکی دیگه رو وارد رابطه میکنین .. هم با مردا و هم با خانمای خیانتکارم . فرقی هم نمیکنه خیانتکار زن باشه یا مرد

      پاسخ ها

      • k

        ای ول داری...

      • 120

        به خاطر طرز فکرت بهت تبریک میگم
        به تو میگن 1 خانم واقعی

      • متی

        دمت گرم پارمیدا کفم برید بی بروبرگشت قبول دارم

    • یک دوست

      دوستان عزیز اینکه ذات آقایان تنوع طلب است و یا این قضیه کاملا فطری است و یا خانمها در مواردی که نیازهای طبیعیشون از سمت همسرشون برآورده نشه رو به سمت دیگر می آورند هیچ توجیهی برای خیانت نیست هر انسانی اراده دارد و حیثیت و شرف و فرقش با حیوان همین است که میتواند انتخاب کند اگر هر کدام از ما چه زن و چه مرد صادقانه احساسمان را در باره اینکه همسرمان هم اینگونه باشد با خودمان بررسی کنیم در انجام خیلی از کارهای پنهان و نهانی را که انجام میدهیم تجدید نظر میکنیم بیخود نباید به این مسایل دامن زد که مردی که تنوع طلب نیست اصلا مرد نیست یا زنی که جواب بیمحبتی و یا خیانت را با خیانت نمیدهد زن دست و پا چلفتی و ترسویی است مگه ادم تو خیابان جواب واق واق سگ را مثل خودش میدهد ؟؟؟؟؟؟

    • سودا

      خیانت چه از طرف زن و چه از طرف مرد دردناک هست ، تقریباً مه این و قبول داریم . ولی موضوعی که برای من جالب هست اینه، خانوم هایی که با آقایان متاهل ارتباط برقرار میکنند چه جور میتونند خودشون و راضی کنند که یه زندگی رو به هم بزنند ، از آنجایی هم که آقایون از تنوع بدشون نمی یاد دست به خیانت می زنند . اکثر خانم ها هم که مورد خیانت قرار می گیرن ، میل به اثبات کردن و انکه از طرف مقابل چیزی کم نداره دست به این کار میزنه. البته در بعضی موارد هم خیانت اول از طرف زن و بعد مرد بوده .

    • تنها

      من نمي دونم بگم آقا يا خانم 120. اما چرا وقتي شوهر من كه فقط 1ساله عقد كرديم صاف راه ميره خيانت مي كنه ؟ باهر مشاوري حرف مي زنم به هركي ميگم دليلشو فقط تنوع طلبي اون مي دونه و من چيزي واسش كم نزاشتم. ازدواج ما حاصل 9 سال دوستي و عاشقي بود. چطور اون خيلي راحت ميگه دوست نداري به سلامت بروخونه بابات اما من وقتي با يك هم كلاسي پسر سلام واحوال پرسي مي كنم....ناميده مي شم؟ و به من مي گه خيانت كار؟ آيا اين خيانته دوستان؟ يا اينكه بياي تو خونت و شوهرتو با يه زن ديگه ببيني؟ چرا من بايد بسوزم؟ چي كم دارم كه بزارم مرد هرجوري خواست بام تا كنه؟ در حالي كه ميدونه اگه نباشم پول تو جيبي هم نداره...

      پاسخ ها

      • queen

        اینکه زنی شوهر خودش را با زنی دیگه ببینه خیلی درد آوره به نظر من اگه می تونی چرا داری باهاش زندگی می کنی ؟ اگه امروز ازش جدا شی خیلی بهتره تا چند سال دیگه با یه بچه ...

      • بیتا

        مقصر خودتی عزیزم، درسته تو زندگی زناشویی همیشه خوشی نیست ولی خیانت چیزی نیست که بشه ازش چشم پوشی کرد ، بنظرم هرکسی از خیانت همسرش چشم پوشی می کنه در واقع به شخصیت خودش خیانت می کنه ، تنها راهش اینه که رهاش کنی و بری سراغ زندگیت...

      • متی

        تا پا بچه کشیده نشده وسط این دندون لق و بکن بنداز دور عزیزم

      • بی نام

        من که یه بچه هم دارم چی ؟ منم بزارم برم تکلیف دخترم چی میشه؟کجا برم وقتی خانواده خودم تو خرج و مخارج روزانشون موندن.انقدر حرف از رفتن نکنید .امثال من کجا رو دارن که برن ؟امثال من که خیانت هم نمیکنن و خیانت میبینن؟

    • خودم

      دوستان یه سؤالی داشتم، من شنیدم میگن آقایون قبل ازدواج از خود گذشته ان اما وفادار نیستن ولی بعد از ازدواج اینا جاشون عوض میشه، و درمورد خانوما هم برعکسه یعنی قبل از ازدواج وفادارن ولی از خودگذشته گیشون واسه بعد ازدواجه و وفاداری هم مثل زمان قبل ازدواج نیست.
      میخوام ببینم درسته آیا؟

    • queen

      ای خدا زنان و مردان خیانتکار را از ازل نابود کن هرگز به دنیا نیان که با احساس کسی بازی کنن. الهی آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمین

    • بدون نام

      باسلام
      درپاسخ ب محمود :نکته اینجاست که جهان بینیت چی باشه ،بله اگه به خدا اعتقاد درستی نداشته باشی نظرت همین میشه و میری دنبال دنیا و... .و اگه دنبال رسیدن به خدا باشی و به حرفاش ایمان داشته باشی اونوقت به راهی که اون میگه ب خوشبختی واقعی ختم میشه اعتماد میکنی و منتظر بروز صفت جبران کنندگی_خدا میمونی

    • زهرا

      matalebe jalebi bod mamnon.

    • maryami

      من الان گیجم
      چی شد که اینطوری شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد

      درباره اقای محمود میگم با عرض پوزش که اینو میگم ناراحت نباشید اما خودتون راضی میشید خواهر یاد مادر خود هم این قانون داشته باشند

    • علي

      كسي كه اهل خيانت است مشكل دروالدينش هست اونا ديدندحالا دارند عمل ميكنند

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        کاملا مخالفم
        پس پسر نوح هم که... مشکل از باباش بود؟!

        البته نقش خونواده خیلی می تونه تا ثیر گذار باشه امانه تا این حد

      • مینا

        بابا توجه داشته باشین که پسر نوح چند صد سال از باباش کوچیکتر بود و نمی تونست مثل اون باشه به این میگن اختلاف نسلها

    • Melody

      pesar amoom 2 sal pish ezdevaj kard bad az ye sal fahmidim zanesh khianat kard bad koli payino bala kardim fahmidim pesar amoom behesh gofte VASAM TEKRARI SHODI dg nemikhamet zanesham az hersesh behesh khianat karde alanam daran joda mishan man nemidonam manzoresh az tekrari shodan yani chi taze 4salam baham dost bodan koli zahmat keshidan ta beham residan

    • Mitra

      Salam be Mahmood aziz man ba nazaret kamelan movafegham man 21 sale ezdevaj kardam va ye dokhtare 18 sale daram hamishe besh migam yek bar be donya miyay pas baraye khodet zendegi kon na harfe mardom man 39 salame aval baraye khonevadam zendegi kardam ba,d baraye shohar o bache va hala ba in sen 21 ghors mikhoram az man ke gozasht in dars beshe baraye shoma baraye khodetoon bashid na digaran

      پاسخ ها

      • بیتا

        میترای عزیز منم برای خودم زندگی می کنم و از زندگیم بسیار راضی هستم ، دارای تحصیلات و شغل خوبی هستم و بسیار اهل سفر و گردش ،بهترین لحظات رو با دوستان و خانواده ام دارم و تقریبا چیزی تو زندگی کم ندارم ولی مخالف صد در صدی محمود هستم ، برای خود زندگی کردن برابر با بی بند و باری نیست ! ذات انسان طوریه که بی بند و باری روحش رو در دراز مدت ویران می کنه و اکثریت قریب به اتفاق این افراد دچار افسردگی شدید میشن و یا خودکشی می کنن... این یعنی چه ؟ هیچکدوم هم عاقبت خوشی ندارن ... منم می گم هرکس باید برای خودش زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره ولی محدوده اخلاقیات رو حفظ کنه !

      • علی

        بابا تا نیتونین عشق و حال کنید خیانت چیه ادم باید این چندصباحی که هست فقط حال همه ما مرگ در انتظارمونه حال بدین و حال کنین اونم فقط با خوشکلا

    • saba

      من و همسرم با توجه به نیازهایی که داریم سعی کرده ایم با مشورت با هم افرادی را برای رفع نیازهامون بصورت کاملا کنترل شده استفاده کرده و جلوی خیانت را در زندگی خود بگیریم

      پاسخ ها

      • Melody

        saba khanom bebakhshida man motevajehe manzoreton nemisham ghabele dark nist yani chi AFRADi?ha nemidonam oni ke fek mikoname ya daram eshtebah mikonam ke dost daram eshtebah konam

      • رها

        دقیقا منم عین ملودی جون
        توضیح بده عزیزم
        هنگ کردم

      • تبسم

        منظورت رو واضح تر میگی؟؟با ملودی جون موافقم

      • Melody

        mersi raha jun va tabasom junam khoshhal mishim saba jan zodtar tozih bedan

      • سامان

        خانم صبا ، روش شما دقیقا همان کاری است که من و همسرم آن را انجام میدهیم و از آن بسیار رضایت داریم و از زمانی که این راه را انتخاب کرده ایم عشقمان به همدیگر بسیار عمیق تر شده ، با این حال این روشها و عقاید قابلیت عرضه و انتشار عمومی ندارد و نمی توان آن را برای عوام توضیح داد . برای شما و همسرتان بهترین آرزوها را دارم

      • 120

        به دور از غیرت 1 مرد ایرانیه
        براتون متاسفام

      • محمد

        آقا سامان خیلی ببخشیدا/خیلی جالب شد واسم پس آدمای خاص خاصی که میگن شماهائید؟؟؟اگه خاص بودن اینه می خوام عامترین عامه مردم باشم/حرفات مثل عرفان های کاذب میمونه که جدیدا داره با شیطان پرستی گفته میشه.حالم بد شد.

      • محمد

        صبا خانم شما هم روشنفکری مثل آقا سامان؟آدم خاصید؟میترسه آدم از شماها.

      • امیرسام

        این مدلیشو دیگه ندیده بودیم...جلل خالق

    • shabnam

      rastsh man in tajrobeye talkh ra dashtam ke shoharam in karo karde garche be chashm nadidam, khaili khaili khaili zajr keshidam che rooz ha ke gerye kardam chera khodaya chera chera akhe agar in nazeresh bood ke enghadr zood vasash addeee shodam vali ino begam ke mard hayee ke chenin nazaree daran ke bad az ezdevaj be khodeshoon ejazeye kheyanat midan va khodeshono mishnasan agar zaman khastegari nagan namardan yek kalam naa mard !! na mard !!!!!!!

    • هر کسی

      لطفا دلایل خیانت آقایون را هم ایمیل کنید.

      پاسخ ها

      • میترا

        موافقم لطفاً اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید در اختیار ما هم قرار دهید

    • راز

      وقتی کسی تعهدی رو قبول میکنه موظف بهش پایبند باشه در غیر اینصورت خیانت کاره و باید مجازات بشه

    • مژده

      دوست نزدیکم به من گفته که خیانت کرده اما همه چیز به ظاهر خوب بوده اما الان که مطالب بالا رو خوندم باهاش تماس گرفتم براش مطالب و دوباره خوندم و اون برای همش گریه کرد و همه رو تایید کرد شاید 50 ، 50 باشه اما آدمایی که بالا این همه پیغام گذاشتید خیلی راحت غضاوت نکنید یه لحظه خودتون رو بزاری بجای کسی که همه موارد بالارو داره شما چه میکنید ؟

      پاسخ ها

      • meshkat

        قضاوت یا غضاوت؟

      • سرو

        جدا بشه

    • 120

      آقایان , به هر دلیلی زن خیانت کرد فقط و فقط باید ترکش کرد.......................

      در غیر اینصورت حتما , به شدت پشیمان خواهید شد.

      پاسخ ها

      • بیتا

        زن و مرد هر دو رو باید ترک کرد...

      • بدون نام

        آره دقیقاً زن رو باید ترک کرد و مرد رو خاک........................

      • 120

        دوستان عزیز موضوع در مورد خیانت خانم هاست, چرا سعی میکنین با متهم کردن آقایان خودتان را تبرعه کنید؟

      • آرزو

        چرا همیشه موضوع باید درمورد خیانت خانم ها باشه محض اطلاع آقایون! 99درصد خیانت ها رو آقایون انجام می دن پس چرا در مورد علل و عوامل خیانت آقایون صحبت نکنیم .

    • Mitra

      Man dar zaher kheyli shadam varzeshkaram va hamishe baraye shoharam ye mitraye jadid chon on tanavo doost dare vamanm hamintor chand bar khastam besh khianat konam vali akharin lahze natoonestam khastam talagh begiram vali dar akharin lahze gerye kard va man tahamole gerye ono nadashtam bar khalafe nazare hame hata baradaresh va dokhtaram bargashtam va ye forsate dobare agar adam betoone bad nist adabeshoon kone ta befahman ma az ona zerang tarim age kasi betoone in karo bekone hatman adab mishan bebinan che mazeie dare

      پاسخ ها

      • مهرداد

        شما مقرور و متکبر و خودخواه هستید.

      • 120

        شما شوهر و دخترتان را 2 دستی بچسبید
        چون اگه بهشون خیانت کنی اونوقت زمونه ادبت میکنه

      • امیرسام

        یعنی دمت گرم.خوشم اومد ازت.ایول

      • 120

        شما لطف دارین امیرسام

      • melina

        میترا جون ایول خیلی جیگر داری.................ولی به نظر من شوهر و بچه تو ول نکن بچسب به زندگیت..............

    • lمرد باران

      سلام
      من 26 سالمه ومجردم توشرايطي گير كردمه كه احساس ميكنم دارم وسوسه ميشم كه دست به رابطه اي نامشروع بزنم البته هنوز اتفاقي نيفتاده ولي شغلم داره وسوسم ميكنه!
      خدايا توبه!
      كمكم كنيد

      پاسخ ها

      • Melody

        shoghleton chiye?albate bebakhshida

      • FFFF

        به نظر من به خدا پناه ببرید.نماز بخونید از خدا کمک بخواید.نماز به شما آرامش میده

      • مهر.ع

        بیا، بفرما آقایون تحویل بگیرن، ها ها ها...............................................

      • بدون نام

        به خدا پناه ببرید. مطمئن باشید عذاب وجدان و عذاب روحی و عدم ارامشی که بعد ز این کار به شما میرسد اصلا ارزش این کار رو نداره

    • hamid45

      سلام دوستان وکارشناسان ارشد روانشناسي و.... که در همه زمينه ها تخصص داريد واقعا به وجود همه شما بايد افتخار نمود در ضمن مژده خانم املاي صحيح "قضاوت"ميباشد ارادتمند فاميل دور از وين -اتريش

      پاسخ ها

      • مژده

        حالا ما یه غلط املایی داشتیم خدایی میبیند چه می کنن بابا خیانت نکردم شما هم اگه یه بار به دلیل نداشتن پدر مادر دیکته نمی نوشتید الان هم تو سن 30 سالگی غلط دیکته ای داشتید خودم مینوشتم به خودم 20 می دادم همین و می خواستی بشنوی دکتر

    • zzzzzz

      agar kasi yek bar be to khianat kard in eshtebahe oust ama agar kasi 2 bar be to khianat kard in eshtebahe tost!!!!

    • poozan

      واقعا واسه زن و مردی که خیانت میکنند متاسفم . غیر قابل توجیه.

    • hamid45n

      با سلام خدمت دوستان وعذر خواهي از دوست خوب مژده خانم قصد جسارت نداشتم !تا حالا از خودمون سوال کرديم که چرا جامعه اي که ما درونش هستيم بيشترين مشکلاتش از اين ناحيه ميباشه؟ واقعا چرا؟مگه چه اتفاقي افتاده که ما بيخبريم!به کجا چنين شتابان؟

    • نازنین

      من 20 سالمه ازدواج کردم حالا عاشق شوهرمم

      پاسخ ها

      • Melody

        khoshbakht bashi aziZam

    • رضا

      با سلام ارامش وفکر به تو در تصمیم گیری کمک میکنه ..بعضی وقتها جدایی از ازدواج بهتره .!این یادت باشه.! باید بگم که برای زندگی باید جنگید چرا یه همچین اتفاقی افتاده انهم در اول ازدواج ؟خواهش میکنم جوابشو پیدا کن بعد تصمیم بگیر من فکر میکنم تا 70٪ و حتی 80٪ زنها در زندگی تاثیر گذارند مردها بسیا ر ساده هستنند و اصلا پیچیده نیستنند شاید شما نتونستید مدیریتش کنید!مردها بر عکس ظاهر واعتقاد اصلا قوی و مدیر نیستنند اگه اشتباه میکنند به دلیل سادگیشونه فکر کن اگه زندگیتو دوست داری سعی کن مدیریتش کنی یا علی

    • MOHSEN

      فک کنم بدونم مشکی پوش کیه.دس خطش یه جورایی اشناس.نه نظرم از این دو حالت خارج نیس یا زنه. یامرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسته نباشى اقا محسن كل

    • MOHSEN

      اره رضا جون این زنا از خدای به این بزرگی فقط یه شوهر می خوان.اون وقت تمام چیز های دنیا رو از شوهر بیچاره می خوان.ای بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من یه پسر هستم که نامزدم و با ۲تا پسر دیگه گرفتم اون موقع گفت بیا جدا بشیم هیچ کسو نگو منم قبول کردم بعد دو ماه دیگه گفت من مهریمو میخوام والله جدا نمیشم من الان چی کار میتونم بکنم کمکم کنین

      • مشاور

        برات واقعا متاسفم
        متاسفانه یک رسم کاملا غلط به نام مهریه جا افتاده که باعث میشه بخاطر مهریه سنگین مرد فقیر زن خیانتکارشو تحمل کنه
        اگه توان پرداخت مهریه رو ندارید متاسفانه باید اونو تحمل کنید
        بهش خیلی مهبت کن تا دیگه دنبال خیانت نره اگه بازم رفت با دوست پسراش برخورد کن

        امیدوارم موفق باشی

    • مهرداد

      زن و مرد باید حیا کنن و حرمت خودشونو نگه دارن. یکم قدیمی هارو ببینید! حتی بعد از 50سال روشون نمیشه با اسم کوچیک همدیگرو صدا بزنن. اما هیچوقت بهم خیانت نمیکنن.

    • بدون نام

      ضمن تشكر از نظرات جالبي كه اكثر دوستان داده اند، درد خيانت رو كسي مي فهمه كه براش اتفاق افتاده مثل اون خانمي كه شاهد خيانت شوهرش بود. اميدوارم هيچ مردي هم خيانت همسرش رو نبينه كه ارزو ميكنه اون لحظه آخرين لحظه زندگيش باشه

    • محمد

      ما ایرانی ها وقتی که در رابطه با اینکونه مسائل بحث میشود حقیقت را کتمان میکنیم و بجای طرح واقعیات یا فورا رک کردن ما را قرص میکنیم و یا زنها برای تبرئه خودشان که هر مرد 4 تا زن میتواند بکیرد موضوع بحث را به بیراهه میکشاتتد.عزیزان تازنین ها تا دنیا بوده چیزی بنام گرایش و تمنای جنسی به غیر هم بوده و دلایل مختلقی هم وحود دارد که تنوع طلبی یکی از صد ها دلیل میباشد و مهمتر نیاز بیشتر ارگانیک خانمها بمسائل جنسی باز یکی از صد ها دلیل دیگر میباشد. وانگهی اگر مردی با زنی در ارتباط قرار میگیرد در وحبه اول نیاز و توافق یک زن نسبت باینگونه ارتباط میباشد و شروع کننده این ارتباط هم خانمها میباشتد. زیرا تا رضایت روحی و روانی یک زن در بین نباشد مرد هیچگاه بخود اجازه ارتباط نمیدهد. و اصولا ارتباطی صورت نمیگیرد. پس هرگونه اظهار نظری مبنی بر اینکه مرد ها خائن هستند یک بحث بی خودی میباشد. وانگهی مرد ها بدلیل داشتن مسئولیت در خانواده و تهیه رقاه و اسایش خانواده کمتر از خانمها در قکر حیانت هستند. بعقیده من در این بحث خانمها بدلیل داشتن خیال راحت و نداشتن دغدغه فکری شروع کننده اینگونه مسائل هستند و کمتر هم شهامت و حسارت ایراز انرا دارند.و همیشه قیافه حق طلبانه هم میکیرند.... با تشکر محمد

    • sunny

      aghaye mohammad khan shoma ham k mikhayn mardaro tabrae konin.chera harfaye khodetoono naghz mikonin aval migid zana mikhan khodeshono tabrae konan akharesham migid zana moghaseran.aslan taklif khodetoono nemidonin.bale dar yek rabete reayate 2 taraf moheme.vali ta 30 sale pish k faghat marda sare zana havoo miavordan .hich moshkeli nabood zana bayad misokhtano misakhtan vali alan k zana ham mitonan in karo bokonan sedaye marda dar omde?????

      پاسخ ها

      • 120

        1 کلمه از مادر عروس

    • سپیده

      چه زن چه مردفرقی نمیکنه بعضی هاکمبوددارن طرف مقابل براش کم میذاره خواسته هاشوبرآورده نمیکنه اونم خیانت میکنه، ولی بعضیاهم واقعا بیمارن نمی تونن پایبند به یک نفر باشن وهمچین آدمایی مطمئن باشن که خدایی هم هست وتقاص کارشونوپس میدن

    • علی و مهدی

      طبق قانون مجازات اسلامی ماده630 اگر مردی زنش را با دیگری در حال زنا ببیند مینواند هردوی آنها را به قتل برساند.....این حکم از قرآن گرفته شده

      پاسخ ها

      • علی

        اره منم صاحب شرکتم و دوتا خونه دارم زنم به بهونه ی اینکه
        اون خونه به دانشگاش نزدیک تره رفت توی اون ی روز رفتم بهش سر بزنم دیدم داره با ی پسر جوون رابطه جنسی برقرار می کند ازشون فیلم گرفتم و بعد پسره فهمید و فرار کرد ولی زنمو گیر انداختم توی ماشینم ی چاقو شکاری بو من با اون زنمو کشتم و توی دادگاه سند فیلم رو نشون دادم و محاکمه نشدم
        بعد از مدتی پسره رو هم اعدام کردن
        (به نظر من همه ی خیانت کارا (چه مرد و چه زن
        باید بمیرن

    • hoda

      من بانظر سپیده موافقم.واینکه اسمش خیانته چه مرد زن دار وچه زن شوهردار نباید به همسرش خیانت کنه.وفاداری فقط وفاداری

    • معصومه

      هر کسی به همسرش بی وفایی کند دنیا به او وفا نمی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه تنها همسرمون، نسبت به هر کسه دیگه ای بی وفایی کنیم، دنیا بهمون وفا نمیکنه.............................

      • معصومه

        بستگی به خودت داره که به زندگی چه دیدگاهی داری

    • سپیده

      ممنون هدی جان

    • vahid

      خوب راحت ازدواج نمی کنیم تا همه راحت باشیم

    • آتنا

      سلام به نظرمن اگه واقعازن ومردعاشق هم باشن و اون محبت بینشون واقعی باشه هیچوقت حاضربه خیانت نمیشن توهرزندگیی مشکلات هست ولی بایدباصحبت کردن باهم مشکل رورفع کردمن اینکاروکردم والان رابطه خوبی باهمسرم دارم

    • آیدین

      سلام دوستان
      منم این مطلب و تقریبن بقیه مطالب مرتبط رو همراه با نظراتی که دوستان داده بودند رو خوندم. نظرات عمومن جالب بودن، برخیاشون ،آموزنده و متاسفانه برخیاشون تأسف بار و آزار دهنده بود. منم دلم میخواد فارغ از هر گونه برخورد هیجانی و احساسی نظرمو بدم. دوست دارم دوستایی که تازه مطلبو خوندن و دوستایی که قبلن خونده بودنو نظر داده بودن و دوباره میان ببینن که چه خبر، در مورد حرفای منم نظراتشونو بگن. که اگه از هر کدوم از دوستان یه نکته یاد بگیرم برام کافیه!
      قبل از هر حرفی میخوام بگم خیانت به اون مفهومی که در این مطالب اومده و دوستان مد نظرشونه به هیج وجه قابل دفاع و قابل پذیرش نیست و از از طرف هرکدوم از زوجین که صورت بگیره واقعن زجر آور، غیر قابل تحمل، و بیان خودمونی داغون کننده اس. اینو گفتم که دوستان لابلای حرفام منو به سهل انگاری و ساده انگاری موضوع متهم نکنن.
      اکثر دوستان بویژه خانوما نسبت به موضوع واکنش بسیار هیجانی و احساسی داشتند که به طبع به خاطر نوع روحیات و عواطف زنانه امری طبیعیه ، این نوع نگرش و واکنش ها و احیانن راهنماییهای براومده از این نوع نگرش عمومن نوعی حس تلافی جویانه (نه الزامن به معنی خیانت متقابل) و انتقام کشی و برخوردهای سخت گیرانه را القاء می کنه و فرصتی برای تفکر منطقی تر و علمی تر نمی ذاره ، تا حدی که به طور نمونه برخی دوستان واکنش های تندی نسبت به نظر اقا محمود و برخی دوستان دیگه که اتفاقن نکات ظریف وجالبی هم توش بود داشتن و به نکات جالب توجه نظرات این دوستان توجهی نکردن.
      بااینکه من به ناچار و برا انتقال نکته نظراتم از واژه «خیانت» استفاده کرده ام ولی خیلی مایلم که فعلن دوستان در این بخش از حرفام واژه دیگه ای رو بجای خیانت جایگزین کنن. مثلن «دوستی پنهان»
      خیانت (اعم از خیانت اقایون و خانوما) پدیده ایست اجتماعی که به نظر می رسه نه از بدو پیدایش زندگی اجتماعی بلکه در دوره های بعدتر پدیدار شده و به طبع همراه با پدید اومدنش نوع واکنش های متقابل و متناسب با آن از قبیل اعتراض ، انتقام و واکنشهای هیجانی و احساسی نیز کم کم در افراد شکل گرقته و در کنار این برای حفظ انسجام اجتماعی بیشتر و همچنین پیشگیری و جبران صدمات روانی که اجتماع و افراد از قِبَل این پدیده(خیانت) متحمل میشن راهکارهایی اندیشه شده. کشتن، شکنجه کردن، مقابله به مثل،به عنوان مجازات و در کنار اینا رواج چند همسری در صدر اسلام راهکار صیغه کردن، ایجاد کلوب های مخصوص برای ارضائ حس تنوع جویی و اینجور نیازها و غیره به عنوان راه چاره ، همه نمونه هایی از واکنش های طبیعی اجتماعی جوامع مختلف در برابر پدیده خیانته. منظورم از این حرف اینه که این پدیده امریست تاریخی و همه گیر و صرفن مربوط دوره معاصر و یا جامعه ما نیست. به این معنی که مفهوم خیانت بعداز شکل گیری اندیشه و مفهوم «مالکیت» و «صاحب چیزی بودن» در انسانها و اجتماعات و تفکیک سازیها و حریم گذاری های و مرز کشی های اقتصادی ایجاد شده و به مرور که این مرزکشی ها و حریم سازی به سایر حوزه ها و خانواده نیز سرایت کرده مفهوم خیانت نیز به این شکلی که اکنون وجود داره ایجاد شده. اگر این ادعای من درست باشه میشه گفت که خیانت یدیده ایست که انسانها خودشون ایجاد کردن و از اول پدیده ای بنام خیانت مطرح نبوده چون از اول حوزه های و حریم ها اختصاصی نبودن و هنوز مرزکشی ها صورت نگرفته بود. لذا این احتمال وجود داره که در بدو شکل گیری مفهوم خیانت و احساست ناشی از ان انسانهای پیشین دچار افراط و سخت گیریهای بی مورده شده اند و میشه احتمال داد که میشد به گونه ای دیگر در این مورد بخصوصی (یعنی پدیده خیانت) برخورد کنن. و هنوزم پس از هزاران سال زندگی انسان را درگیر این تصمیم و نگرش افراطی خود نکنن. (دوستان می تونن به این نظر بنده اعتراض داشته باشن) ما در تاریخ نمونه های زیادی از این نوع نگرشها و تصمیمات افراطی پیشینیانمان سراغ داریم که بعدها بنا به ضرورت و بخاطر تحولاتی که در خصلتها و روحیات و نگرشهای فردی و اجتماعی بوجود اومده تعدیل تر شده اند. اگه این نکته پذیرفته بشه می توان گفت که بااین حساب میشه کمک کرد برا ایجاد آرامش روحی در خانواده ها هم که شده نوع خاصی از زمینه و شرایط و نگرش اجتماعی نسبت به خیانت شکل گیرد که حساسیتها و نگرانیها و التهابات فعلی رو نداشته باشه (این حرف خیلی شبیه حرف دوستمون آقا محموده که کفته بودن:. یه روز مردم دنیا فکر میکردن زمین محور تمام کهکشانه ولی امروز میدونیم زمین جزئی از این دنیای هستی خواهد بود پس میشه یه روز این تفکر را خیانت به حساب نیاریم ومثل دیگر اوضاع واحوالمون باهاش برخورد کنیم.) همانطور که در جامعه خودم بویژه در شهرهای بزرگتر حساسیت ها و التهابات خطرناک و و از هستی ساقط کن نسبت به دوستی و روابط دختر و پسر بسیار کاسته شده.
      دوستان چون مطمئنم نیستم که مدیرست سایت نظرات بنده رو تایید خواهد که یانه و برااینکه حجم نظراتم دیگه بیش از این زیاد نشه بخش دیگه حرفامو با اجازه تون میذارم برا بعد از تایید این بخش از گفته هام.

      پاسخ ها

      • Melody

        Aydin jan harfat jaleb bod mamnon

    • علی بابا

      آتناخانم امیدوارم بعدچندسال زندگی مشترک!بازهم همین نظروداشته باشی!!

    • ایناز

      باسلام من بانظراقامهدی موافقم ایناهمش ازضعف ایمان ناشی میشه واگردرست انتخاب کنیم وایمان شرط اول ماباشه نه زن خیانتکارپیدا میشه ونه مردخیانتکار عشق سالم رفته رقته بیشترمیشه وهردوطرف درجریان مشکلات باتوکل برخدا به حلشان بپردازندکجابرای خیانت باقی میمونه پس مشکلاتونباید بیش ازاندازه بزرگ کرد خدابه همان کمک کنه تایارواقعی اقاامام زمان وایمه باشیم مومن واقعی هرگزخیانت نمیکند التماس دعا

    • آیدین

      سلام . و با تشکر از دوستان سایت برترین ها بخاطر انتشار نظراتم
      اینبار میخوام حرفامو از نامگذاری این پدیده اجتماعی یعنی «خیانت» شروع کنم. دستان هیچ می دونید بخش عمده ای از موضع گیرها، واکنشها ، تصورات و حرفایی که در ما ادما در مورد بعضی از امور و پدیده هاو کارها شکل می گیره تحت تاثیر نام اون پدیده هاست و ناشی از پیش ذهنیتیه که نسبت به اون واژه ها و اسامی داریم؟ ماها بطور طبیعی و اتوماتیک واردر مقابل واژه هایی که بار مثبت دارن واکنش و موضع مثبت می گیریم و به همون خاطرم در موردشون افکار و تصورات مثبتی درمون شکل می گیره. و به طبع در مقابل واژه های منفی هم واکنش و تصورات منفی پیدا میکنیم. «خیانت » معادل های آن در زبانها مختلف بارمعنایی بسیار سنگین، زشت، نفرت انگیز و شدیدن منفی داره. این معانی و احساسات ناشی از ان ناخوداگاه در طی پروسه تربیت و اموزش زبان درضمیر و وجود یکایک ماها درونی میشه و تبدیل به باور میشه. خیلی از ماها وقتی لغتی رو میشنوفیم و معانیی رو از اون برداشت می کنم اصلن به این فکر نمی کنیم ه چرااین لغت داری این معنای بخصوص شده. و چرا آدما از این واژه ی بخصوص این معنی رو برداشت می کنند. بیشتر ما در اینگونه موارد بی هیچ حساسیتی این معانی رو برا واژه پذیرفته شده تلقی می کنیم. در مراحل رشد ذهنی مون وقتی برا اولین به یکی از مصادیق خیانت بر می خوریم ممکنه سوال کنیم که چرا به این امر خیانت میگن؟، و بزرگترامون براساس همون آموخته های پیشین شون توضیح میدن که این کار به این دلیل و به این دلیل خیانت به حساب میاد . در اون شرایط خیلیامون به لحاظ فکری در مرحله ای نیستیم که در مورد صدق وکذب و حقانیت انتساب این مصادق برا واژه خیانت چون چرا کنیم. لذا این معنی برا اون مصداق نیز برا ما پذیرفته میشه. و هرچه بزرگتر می شیم و در مورد این مصادق و حقانیت انتساب اون به واژه خیانت فکر می کنیم تحت تأثیر تصورات ، باورها و احساسات بسیار شدید و تردید ناپذیری که در جامعه هم در مورد معنی خیانت وهم در مورد حقانیت و صدق انتساب این مصادیق (حالا مثلن رابطه زن و مرد با زن و مرد و دختر و پسر دیگه) و همچنین از ترس اتهامات و سوء ظن هایی که ممکنه بر انکار کنندگان و چون وچرا کنندگان ایجاد بشه حرفی گفته نمی شه و ناچاران این معنی و این انتساب امری پذیرفتنی تلقی میشه. حال اینکه ممکنه اینطور نباشه.
      حالا اجازه بدین برگردیم عقب و دوباره همین پروسه نامگذاری واژه خیانت و پیدا کردن مصادیق اون رو اینبار به شکلی دیگه بررسی کنیم.
      اگه از همون روزای اول شکل گیر زبان و تولید واژه ها ، واژه ای بنام «خیانت» ایجاد نمی شد و یا اگه ایجاد شده بود این معانی سنگین و زشت و نفرت انگیز کنونی بهش داده نمی شد و اون رو ملایم تر و بار معنایی نه به این شدت منفی بلکه کمی متعادل تر و مثبتر معنی می کردن آیا بازم در اون صورت ما نسبت به واژه خیانت و مصادیق آن مثلن رابطه زن و مرد با افراد دیگه چنین حساسایت منفی داشتیم؟ مسلمن نه. حال نکته ای دیگر، اگر پیشینیان ما ، رابطه زن و مرد با افراد دیگر را جزء مصادیق خیانت به حساب نمی آوردن و این رابطه داشتن ها را با الفاظ و واژه هایی دیگه مثلن همانطور که قبلن گفتم با عنواین ملایم تر و مثبت تری مانند « دوستی »،« عشق دوم» «شیطنت» « دل گنده» «دوست باز» «دلبندی» ،«هوا خواهی» و هر واژه با مسما و بی مسمای دیگه نشون می دادن آیا بازم این حساسیت های منفی کنونی به این رابطه داشتنا بوجود می آمد؟ مسلمن هرگز نمی اومد چرا که اول سخنم گفتم واکنش ما نسبت به امور بازتابی از معانی و ذهنیتی است که نسبت اون واژه ها و معانی آنها داریم.
      حالا ممکنه بگین اگه واژه خیانت رو اینچنین زشت و سنگین معنی کرده اند و رابطه زن و مرد بادیگرون رو مصداق اون دونسته اند به دلیل واقعیت و حقیقتیه که در بطن این واژه و این نوع رابطه نهفته است. ولی من میخوام بگم که زندگی در چارچوبی از اعتبارات و قرارداد ها شکل می گیره اگه شکل گیری زبان و واژه ها و معانی آنها نیز بخشی از اعتبارات و قرار دادهاست. نباید این قرار دادهای انسانهای پیشین رو امر لایتغییر و ابدی تصور کرد و می توان چنین پنداشت که آنان تحت شرایط اجتماعی خاص و بخاطر نوع نگرش و تصورات خودشون این قرار ها رو داده اند و چه بسا این قرار ها و تصورات در دوره ها زمونه های دیگه کارایی لازم رو نداشته باشه. و باید به خود جرات داد و در چون چرایی و ضرورت این قرار داد ها بحث و جدل کرد. هماگونه که خیلی از قرار داد وتصورات پیشینیان ما امروزه به جهت تناقضاتی که با شرایط فعلی اجتماعات دارن دیگه عملی نیستند و لاجرم منطقی به حساب نمیان. دوستان مصادیق فراوانی از این موارد رو می تونن پیدا کنن. البته برا اونایی که امور و پدیده ها رو براساس مبانی اعتقادی و دینی توجیه و تحلیل می کنن جواب مشخص و قطعی وجود داره .
      دوستان بازم تاکید می کنم و لطفن توجه داشته باشین که هرگز دوست ندارم بخاطر این حرفایی که می زنم مورد اتهام ترویج بی بند و باری و سهل انگاری قرار گیرم . منم فردی از این جامعه ام و مسلمن تحت شرایط فرهنگی و در درون هاله از تصوراتی این جامعه نسبت به خیانت و مصادیق آن داره بزرگ شده ام و حساسیتهایی مثل بقیه هموطنانم به برخی امور و کارها دارم و اگه حرفی می زنم صرفن برای بیان طرح برخی نکته نظرات و صد البته و مهمتر از همه اگه بتونم کمک به کاهش درد و الم دوستانیه که احیانن و متاسفانه مورد خیانت واقع شده اند و بسیار خوشحال می شوم که اگه بدونم تونسته ام با این حرفام فردی از این نوع دوستان رو به آرامش بیشتر راها شدن از افکار پریشان درد آور ناشی از خیانت نزدیکتر کرده باشم.
      من هنوز حرفایی دارم...

    • مهشاد

      خانم ها و خیانت؟محااااااااااااله.
      اگه هم کسی خیانت کنه مقصر آقایون هستند که مسبب این عمل خانم ها شدند

      پاسخ ها

      • دوست دار آزادی

        یعنی می خوای بگی خیانت نکردی ؟

    • hoda

      آقای آیدین؟شما فکرکن خانومه بهترین و عزیزترین و صمیمیترین دوستتو یه روز خیلی اتفاقی میبینی داره تو خیابوون با یه غریبه شونه به شونه باهم راه میرن ....بعداز مدتها بهترین دوستتون که باشما خیلی راحته میگه مدتیه متوجه شدم همسرم بامردی غریبه ارتباط داره ومطمئنم.شما چه حسی بهتون دست میده.واسه دوستتون که همسرش اینکارو کرده ناراحت نمیشین؟چه توصیه ای میکنین؟میگین اشکالی نداره زندگیتوبکن پسربا آرامش؟

    • hoda

      نه مهشادجان عزیزم.خانومایی هم هستن که خیانت میکنن و عین خیالشونم نیست.حتی یه ذره هم عذاب وجدان نمیگیرین.اجازه بدین رک و راست اینجاباهم حرف بزنیم.قراره از نظرات هم استفاده کنیم.

    • آیدین

      سلام
      هدا خانوم ممنون که به نوشته هام توجه کردین . خیلی دوست دارم بقیه دوستان هم که میان میخونن نظرشونو در مورد حرفام بنویسن. ممنون میشم دوستان مسئول سایت هم همه نظرات دوستان رو منتشر کنن. البته این حرفم به این معنی نیست که احیانن برخی نظرات منتشر نمیشه.
      هدا خانوم من حرف شما رو با کمی تغییر اینطوری خوندم:« شما فکرکن خانومت رو یه روز خیلی اتفاقی میبینی داره تو خیابوون با یه غریبه شونه به شونه باهم راه میرن… » اونوقت چکار می کنی؟
      سعی می کنم این بخش از حرفامو طوری شکل بدم که هم پاسخ شما رو داده باشم و هم حرفایی رو که در نظر داشتم رو بگم.
      در یه همچین شرایطی من یا همون دوستم چند راه پیش رو داریم. می تونم غیرتی بشیم و همونجا با اون آقا و خانومم درگیر بشیم و بزنیم و بخوریم و احیانن یه خطایی از دستمون در بره و خدای نا کرده یکی یا هر دو رو بزنیم بکشیم و باقی ماجرا و مسیری زندگیمونو به این شکل بکل تغییر بدیم. که هرچقدرم گفتنش سهل و راحت باشه و تجربه کردنش و تحملش خیلی سخته. یا اگه دل جرأت یه همچین خشونتی رو نداشتیم می تونیم از طریق مراجع قانونی از هم جدا شیم. البته اگه دلمون اجازه داد و تعهدی در قبال بچه هامون (اگه صاحب بچه هستیم) نداشتیم. که اگه بچه ای در میون باشه و تعهدی رو دوشمون باشه و در ضمن دلمونو به این جدایی رضا نده مسئله حساستر میشه و باید با ظرافت و منطق و محاسبه سود و زیان کار تصمیم بگیریم. که در این باره من حرف دارم در ادامه عرض خواهم کرد. راه دیگه هم اینه که نه میزنیم می کشیم و نه از هم جدا میشیم، بلکه تصمیم می گیریم خانوممون همچنان تو زندگیمون باشه ولی اینبار بصورت یه زندانی محکوم به ابد با اعمال شاقه و ما هم بقیه عمرمونو در کسوت یه زندانبان خشن و بی رحم دربیایم و خانوممونو به انحاء مختلف بخاطر جرمی که مرتکب شده شکنجه و عذاب بدیم. که فکر نمی کنم کسی پیدا بشه که از ما بخاطر این کارمون حمایت کنه و بهمون حق بده، نه تنها حق نمی دن و حمایت نمی کنن بلکه با تکیه بر اخلاق و شرفت و وجدان و منطق جمعی همه حکم میدن که: «بابا چکارش داری بیچاره رو نمی خوایش بذار بره پی

      زندگیش چرا عذابش میدی؟!» . همه مون می تونیم تلخی و سختیه یه همچین زندگیی رو تصور کنیم. نمیشه تموم عمر رو زندون بانی کرد و یکی رو هرچقدرم مقرص باشه عذابش داد. این بدور از شرافت و اخلاق و منطق انسانیه. در ثانی من میخوام زندگی کنم. من نیومدم زندانبون بشم و یکی رو عذاب بدم. اگه من و دوستم یه آدام متوسط و نرمالی باشم همین زندانبونی کردن و عذاب دادن زندانیمون کلی غذاب و استرس و تألمات و فشارهای روحی برامون داره . یعنی با دست خودمون زندگیمونو به مدت یه عمر تباه می کنیم. مگر اینکه فرض کنیم ما با این عذاب دادنا و شکنجه کردنا کلی حال می کنیم و لذت می بریم که در این صورت حتمن تعادل روانی نداریم و به هیچ وجه نه خودمون و نه کارمون قابل دفاع و حمایت نیست.
      اما راه چهارم اینه که ما فکر می کنیم همسرمونو (حالا آقامون یا خانوممون) رو علیرغم اینکاری که کرده دوست داریم. و نمی تونیم به این راحتی ازش دل بکنیم. یا بخاطر شبکه روابط خانوادگیمون، یا فشارهای اجتماعیی و یا تعهدی که بخاطر بچه هامون داریم نمی تونیم ازم جدا شیم اونوقت چی؟ یعنی نه می تونم بزنم بکشم، نه می تونم ازش جدا شم و نه می تونم عذابش بدم. خیلیم دلمون میخواد زندگی کنیمو عمرمون ( من و خانومم) تباه نشه؟ چه باید بکنیم. حرف اصلیم اینجاست. اگه مطمئنیم که ما دوتا همدیگه رو واقعن دوست داریم یا به هر دلیل به هیچ وجه نمی تونیم از هم جدا شیم باید به هر طریقی که شده خودمونو توجیه کنیم حتی اگه دیگرون ما رو دیوونه و توجیهاتمون غیر منطق بدونن، یه جورایی رو فکر و احساسات و تصوراتمون کار کنیم و حتی اگه تغییر دادنی هم باشه این تصورات و احساسات و افکارمونو تغییر بدیم تا بتونیم شرایط جدید رو تحمل کنیم و باهاش سازگاری پیدا کنیم. و اگه زندگی و آرامش روحی برامون مهمه اصلن نباید در کار جرح و تعدیل و اصلاح این تصورات و احساسات و باورها ذره ای شک و تردیدکنیم. من اینجا می خوام از حرفایی که در دو بخش قبلیم گفتم کمک بگیرم و بیاد بیارم که همه این باورها و احساسات و آموختینه و این آموختنی بودن هرگز و حتمن به معنی منطقی تر و واجب و ضروری بودن اونا نیست. و استدلال کردیم که خیلی از باورها و تصورات و احساسات ما تحت شرایط خاص اجتماعی ـ تاریخی بوجود اومده و احتمالن این معنی نیست که این باورها و تصورات باید دائمی باشن. ما می تونیم با کار کردن رو احساسات و باورهای خودمون بپذیریم که شونه به شونه یکی دیگه راه رفتن همسرمون و حتی بیشتر و حاد تر از این اگرچه تحملش شاید ساده نباشه ولی دیگه فاجعه ای نیست که بخوایم بخاطرش زندگی و هستی و نیستی و آرامش روحی خودمونو بهم بریزیم و همه چی رو تموم کنیم. ما باید بتونیم به خودمون به قبولانیم که آدما چه زن و چه مرد این قابلیت و پتانسیل رو دارن که خیلی ها رو دوست بدارن و با خیلیا احساس صمیمیت و دوستی کنن و میخوام با یه بیان افراطی تر بگم که باید بپذیریم که ما آدما برخلاف تصور رایج استعداد عاشق شدن به چند نفر رو داریم. اگه بتونیم با کار کردن رو تصورات خودمون باور کنیم که عشق به یه نفر محدود نمیشه و احتمال داره چند نفر رو در بر بگیره و اگه بتونیم بپذیریم که اگه عشق من به خانومم و عشق خانومم نسبت به من و دوستی و محبت و علاقه ما به هم زیبا و دوست داشتنیه (حالا نمیخوام بگم مقدس و متعالیه) عشق و دوستی و محبت و علاقه همسرامون به یکی دیگه غیر ما نیز به همون اندازه زیبا و دوست داشتنی و قابل احترامه راحت تر می تونیم در یه همچین مواقعی تصمیم گیری و عمل کنیم. اگه بپذیریم که حالات ، احساسات و رفتاریی که در سایه این دوستی و علاقه و محبتی که بین همسرانمون با افراد دیگه شکل می گیره شبیه همون حالات و رفتارها و احساساتیه که میون ما و همسرانمونه شاید بتونیم راحتر با مسئله کنار بیاییم. به شریطی که باور کنیم و مطمئن باشیم ما دوتا همدیگه رو واقعن دوست داریم و به هیچ وجه نمی تونیم از هم جداشیم. (لطفن دوستان غیرتی نشن و احساس نکنن که احساساتشون جریحه دار میشه).
      حالا می مون مسئله غیرت و ، اخلاق ، و پاکدامنی و احکام شریعت این جور مسائل که باید عرض کنم تمامی حرفایی که در بالا گفته میشه برای تسکین درد درصد بخش بسیار ناچیزی از افراد جامعه است که مبتلا به این مسئله هستن. والا اکثریت جامعه بصورت کنترلی و به کمک نیروی اخلاق فردی و یا اجتماعی و یا تحت تاثیر دستورات دین بری و از این نوع مسائل و روابطند.

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        ببین آیدین راستشو بگو نه جون من تورو خدا منم اگه اینقدر مینوشتم تو می خوندی ؟

        خلاصه کن خوش تیپ

      • Melody

        vali be nazare man agha aydin age zanet ya zane dostet be har kodometon ke khianat shod hata age bacham dashte bashin bayad joda shin

      • ارزو

        جناب ایدین خان همه حرفهای شما داره بک مسله رو توجیح میکنه .... من حرفم اول و اخر اینکه خیانت چه از طرف مرد وچه از طرف زن منفورترین کاری هست که به تحقق می پیونده.....ادم های تنوع طلب یادشون رفته اصلیت خودشون رو....کافیه یک نگاه به چند دهه اخیر بندازیم...

      • نیوا

        همون طور که گفتی این یک راه حل برای همه نیست. در بعضی جاها شکل هایی از پلی گامی برای زوجین وجود داره، یعنی توافق می کنند که یکی یا هر دو روابط دیگه ای داشته باشند (نه پنهانی، بلکه با توافق). اما در همون جاها مثلا در امریکا که 500 هزار زوج این طوری وجود داره، زندگی اینا بدون مشکل نیست. مشکل حسادت هست، مشکل تقسیم زمان و پول هست و... . یعنی حتی اگر ممکن باشه یه نفر در ان واحد دو نفر رو بخواد، نمی تونه در آن واحد برای هر دو وقت صرف کنه. یه آدم مگر در 24 ساعت چه قدر وقت غیر ساعات کاری و خواب داره؟ بقیه شو اگه بخواد تقسیم بر 2 و3 و ... بکنه واقعا امکان پذیره؟ اینه که در عمل این زندگی ها پرتنش و پرمشکل خواهند بود و نمی تونند یک راه حل همگانی و همیشگی باشند.

    • ارزو

      به نظر من خیانت یا دوستی پنهان فرقی نمی کنه ... اگه ادم یک ذره تو وجودش انصاف داشته باشه هیچ وقت همچین کاری نمی کنه ....

    • سبیلا

      قبول دارم همه ی این مشکلا هست تو همه زندگی ها...
      ولی خیلی داریم این پایینو نگاه میکنیم... داریم بیخودی دست وپا میزنیم... همه ی این راهکارها یه مدت جواب میده.. حواسمون به ارزشامون باشه... کافیه به ارزش های انسان بودن توجه کرد.. کافیه یکم اون بالا رو نگاه کرد.. خیلی وقت نداریم، پس سالم زندگی کنیم... صادق زنگی کنیم.......

    • بدون نام

      ما انسانیم

    • مونا

      سلام - منم با نظر آقا محمود موافقم - من میگم وقتی عشق بین دوطرف کم باشه خیانت بوجود میاد- البته امان از دست زن بد و امان از دست مرد بد- البته دیدم که هم مرد هم زن خوب از پس نیازهای هم برمیان . وقتی تو خیابون راه میرن انچنان دست هم و میگیرن که با هیچ چیزی نمیشه جداشون کرد ولی از کنار گوشه چشم به هر کسی نگاه میندازن . شاید بشه به این گفت یه مریضی.... به قران جوری شده که اگه یک مرد بگه زن نمیخوام حق داره . اگه هم زن قصد ازدواج نداشته باشه بهش حق میدم . خودمم جوری شدم حتی از هم جنس خودم میترسم
      خلاصه کلام چه آقایون چه خانم ها اینا نصیحت نیست ولی پایبند زندگی باشین شما نسبت به هم مسولیت دارین پس فکر و ذکرتون و روی عشق خودتون متمرکز کنین نه نگاه و فکرتئن مال بقیه باشه

    • m

      میگم جناب ایدین خودت در حق خودت ظلم کردی...حالا بگو چرا؟
      بنده خدا این کامنتت خودش یه کتاب میشد
      باید چاپش می کردی
      نه کامنت بذاری.

      پاسخ ها

      • آیدین

        خودم هم یه همچین نظری دارم. اگه کتاب هم نشدحداقل یه مقاله میشه!!!!!!!!!!!!! فقط منتظر نقد و نظر دوستام.
        اگه خوندن نظرتون در مورد حرفام چی بود

    • بدون نام

      دوست عزیز ppeymanqq جان شما زحت کشیدن و نا اینجا اومدین،چی میشد بخونینش و یه چیزی بگین خب. منم میخوام نظر دوستان رو بدونم خب!

    • hoda

      مرسی آقا آیدین از نظرتون.اما من نظرم اینه اگه همدلی و همزبونی وعاطفه تورابطه زناشویی باشه دیگه احساس نیاز به کس دیگه حتی فکرشم به ذهنشون خطورنمیکنه.دوستانم که مسئله خیانتو از همسرشون تجربه کردن نظرشون اینه که ما اصلا با هم خوب نبود رابطمون.ممنون.من نظرم همون پایبندیه.

    • زری

      آدما بعضی وقتا به این نتیجه میرسن اشتباه کردن و یه چیزی کم دارن اونوقته که خیانت می کنن که کاش میشد نکنن کاش میشد جور دیگه ای شروع کنن و کاش میشد مجبور نباشن ادامه بدن

    • مهران

      کسی که نمازگزار نباشدممکن است به هرراهی کشیده شودتوجه کنید نمازگزار نه نمازخوان بنابراین همیشه وابسته به شرایتی که فرددر آن قرارمی گیرد نیست

    • مجتبی اخگری

      زن یامرد هر کدام که اصطلاحان خیانت میکند آدم بز دلی می باشند . جرا دنبال عامل این خیانت نباشند . مسائل جنسی هست مداوا کند ، کمبود های دیگر هست حتی المقدور تا میتواند در جهت برطرف نمودن اقدام نماید. در غیر اینصورت با در میان گذاشتن با همسر وهم فکری بااو مسئله حل نمایند .

    • حافظ

      دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم
      به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم
      زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
      فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادم
      مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم
      سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم
      دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم
      هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
      خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم
      ز دست کوته خود زیر بارم
      گر چه افتاد ز زلفش گرهی در کارم
      گر دست دهد خاک کف پای نگارم
      در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم
      مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

    • تنها

      خیانت00فکر کردن بهش هم ادمو دیونه میکنه0بنظرم جدا شدن خیلی بهتر از خیانته

    • پونه

      به نظر من محمود خان شجاع تر از بقیه بود که واقعییت رو گفت اکثر اقایونی که خیانت میکنن دنبال همین تنوع طلبیند و بعد از خیانت تازه میرن دنبال پیدا کردن علت ساختگی ذهنیشون و جالب که خانوم اکثر مرد های خائن سرد مزاجند و شو هرشونو درک نمی کنن و کسی هم نیست که ریشه یابی کنه که این تفکرات از پایه غلطه اخه این سرد مزاجی بعد از 10 تا 15 سال بعد ازدواج یه هو از کجا سر در میاره چرا نمرید دنبال بررسی علت سردی رابطه تون چرا دنبال راه حل به ظاهر اسان و دلچسپ و لی در باطن عامل همه بد بختی هاتون هستید . اقایونی که با خیانت احساس زرنگی می کنید گور خودتون رو به مرور زمان می کنید چون شما نمیدونید که خانوم ها چه موجودات قوی و محکمی هستند و از چه راه هایی میتونن دمار از روزگارتون در بیارن به فکر دهه 50 و 60 عمرتون هم باشید همیشه چهل ساله باقی نمی مونید .

    • پونه

      من هر وقت این عکسی که نشون دهنده خیانت خانوم به همسرشه رو می بینم کلی ذوق زده میشم البته در باطن موافق نیستم ولی بد نیست که اونا هم طعم تلخ بی وفایی رو حس کنن .
      واقعا روح زندگی رو تو وجود طرف مقابل میکشن

    • ستاره

      سلام به همه دوستان به نظر من مواردي كه نويسنده تاكيد داشته بر خيانت خانمها : رعايت كردنش براي يك مرد خيلي اسونه 1_ به اون محبت كنه 2_ مسايل اچتماعي رو رعايت كنه چون زنها از مرد بي كلاس بدشون مياد بلاخره زنها هم دل دارن مردها وقتي يك سال از ازدواجشون بگذره خيلي شلخته ميشن و وانتظار دارن كه زن هم همه جوره با اونها بسازه 3_مسايل جنسي رو خيلي خوب رعايت كنن4_خسيس نباشن 5_ واز همه چيز مهم تر با خانمشون صادق باشن . خب دوستان قضاوت كنيد اين موارد رعايت كردنش خيلي سخته .؟

      پاسخ ها

      • هادی

        ستاره جان سلام ، من کاملاً با هات مواقم

    • دانشجوى دكترى جامعه شناسى

      من به شخصه با نظرات محمود و ايدين موافقم.و به همه ى دوستان علاقه مند به اين موضوع،توصيه من كنم كتاب تاريخ جنسيت از ميشل فوكو رو بخونن و درصورتى كه موفق نشدن اين كتاب رو بيابند، كتاب اراده به دانستن ،از همين نويسنده رو حتما تهيه كنند.كتاب كم حجم و فوق العاده ايست

      پاسخ ها

      • فاران

        سلام دوست عزیز :
        من شخصا" از اندیشه های میشل فوکو تبعیت نمی کنم و به دوستان هم توصیه می کنم تحت تأثیر ایده های او قرار نگیرند
        میتونیم آثار فلاسفه و جامعه شناسان زیادی رو بدون دغدغه خاطر مطالعه کنیم و لزومی نمی بینم که حتما" با ایده ها و دیدگاههای ایشون مسیر زندگی مون رو انتخاب کنیم .

      • رها

        منم با فاران موافقم.

      • آیدین

        سلام مطالعه و آشنایی با اندیشه های یه اندیشمند به معنی پذیرش بی چون چرای اون نیست. این گونه مطالعات می تونه ذهنیتی در خواننده ایجاد کنه و به موضوعات مبتلابه از زوایه ای و الزامن از دید ان اندیشمند نگریسته بشه.

    • ركسانا

      اتفاقا هميشه برعكسه اقايوني كه زنان نمونه دارند خيانتكارترند وهمچنين زناني را ميشناسم كه شوهران بسيار نمونه اي دارند ولي نميدونم چرا خيانت ميكنند البته متاسفانه بايد قبول كنيم به دليل مشكلات اقتصادى وگرنه اگر به دلايل واهي بالا بود خيلي راحت خانمها ميتوانستند طلاق بگيرند متاسفانه خانمها فوق العاده تنوع طلب شده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از خیانت خانم ها حرف زده میشه در صورتی که مردها خیلی بیشتر خائن هستند زن ها ممکنه به دلایل ذکر شده با یک نفر به شوهرشون خیانت کنن اما مدته در ان واحد با چند نفر رابطه دارن و مدام دنبال یک رابطه جدیدا یک حرص و یک ولع سیری ناپذیر

    • علی

      سلام .
      من پیشنهاد می کنم به همه ی دوستان که اصلا هیچ نظری ندن و بیشتر سعی کنند که به مغزهای همایونیشون فشار بیاورند و با دقت کمال این مطلب و پیامدش را رصد کنند و در پی چاره جویی باشند ، نه اینکه همدیگر را مقصر کنیم . امیدوارم که کسی از اظهار نظر بنده ناراحت نشود و این نظر ناچیز ما را درک کند .

    • ghasem

      سلام/ باید علت این خیانتها را بررسی کرد ؟ میتواند هزارویکی علت داشته باشد.که به نظرمن میتواند ناتوانیهای جنسی یکی ازاین موارد باشد باتشکر

    • زری

      همه ما آدما تا خودمون در یک شرایط مشابه آدم خیانت کار نباشیم نمی تونیم قضاوت درستی داشته باشیم زندگی خیلی پیچیده تر از این حرفاست

      پاسخ ها

      • هادی

        خیلی خانمی

    • kavosh

      تو کشور ما هیچ چیز جای خودش نیست و همه از واقعیت فرار می کنند

    • ali62

      سلام به همه دوستان عزیز
      امیدوارم روزی برسه که هیچ زن و مردی به هم خیانت نکنن.باور کنید تا وقتی خیانت نبینید نمیتونید درکش کنید خیلی هامون فقط از کلمه "خیانت" وحشت داریم.من هنوز ازدواج نکردم 4 سال پیش وقتی که دانشجو بودم ی دختر به من اظهار علاقه کرد اما من دنبال اینجور دوستیها نبودم اما اون میگفت که دوسم داره و قصد ازدواج داره.آدم عاطفی نیستم اما کم کم احساس خوبی بهش پیدا کردم.بعد از مدتی بر سر مسائلی ارتباط مون قطع شد چن بار ادامه پیدا کرد و آخر تصمیم گرفتیم ک ارتباطمون کاملا قطع کنیم بعد از چن ماه با یکی از دوستام ارتباط پیدا کرده بود
      وقتی شنیدم باور کنید دیوانه شدم هزار جور فکر ب ذهنم خورد باور کنید تا چن روز دست و پاهام میلرزیدو.........
      حالا فکرش کنید که ما فقط ی کم (خیلی کم بهم از نظر عاطفی وابسته شده بودیم) وای ب حال اونایی که با هم ازدواج کردن و خاطرات خوبی با هم دارن .ببینید اون کسی که خیانت میبینه چه میکشه.بنظرم اگه همون لحظه بمیره خیلی بهتره. من هنوز بعد از 4 سال هر لحظه که یادم میاد همون حالت برام پیش میاد.در آخر از همه دوستان میخام که بدونن با یاد خدا بودن در تمام لحظات زندگی باعث آرامش زندگی میشه و این برای من اتفاق افتاده.و هر وقت ب فکر گناه افتادیم همون لحظه به مرگ هم فکر کنیم و خدای نکرده ب فکر خیانت افتادیم همون لحظه فکر کنیم که همسرمون همون کاری میکنه ک ما میکنیم.با آرزوی خوشبختی برای همه هموطنای عزیزم و همچنین مورد رضایت امام عصر (عج) قرار بگیریم

    • زی زی

      خیانت کار زشتیه بچه ها جیزه.
      دقت کردین از تاریخ91/2/4 تا91/3/24 (همین دیروز خودمون) دارید نظر میذارید. به جرات میتونم بگم این جنجال برانگیزترین مطلب برترینها بود.من به مدیر سایت برترینها تبریک میگم.شما گل کاشتی.
      (وبرای دوستام که گفتن بهشون خیانت شده بسیار غمگین شدم و عزیزان بدونید کسی که شما رو بازیچه قرار داده خودش یه روز بازیچه دست دیگران خواهد شد)

    • قرمز

      من همه نظرارو خوندم فکر کنم دوستای قبلی با نظراشون چیزی جا نذاشتن من دیگه نمیدونم چی بگم

    • ali

      کاش فقط خیانت تو ایران به خاطر هوس وتنوع طلبی بود کاش درد بعضی ها فقط خوشگذرانی بود!!!!!!!!!نه اینکه به خاطر جهیزه دخترش یا هرچیزی دیگه مجبور بشه تنشو بفروشه تا اینده بچه هاش خراب نشه این درد است

    • 120

      در پاسخ به همه این مطالب میتوان گفت: {از ماست که بر ماست}

      اگر مثل اجدادمان بودیم و انقدر به خانم ها
      آزادی نمیدادیم الان با این مشکلات روبرو نبودیم.
      (البته منظور من با خانم های با شاًن واقعی و با ظرفیت و با اصالت نیست, منظورم خانم های خیانت کار است )

      در حال حاضر در کشورمان بعضی از خانم ها به خونه شوهر که میرن تازه آزاد میشوند.

      پاسخ ها

      • ali62

        بنظرم تا حدودی میشه با دیکتاتوری و با استفاده از زور جلوی خیانت خانم ها رو گرفت و این روش فقط مخصوص قدیما بود حالا دیگه زیاد جواب نمیده مخصوصا توی شهرها. شاید توی روستاها بیشتر جواب بده. در ضمن اینم بدونید که اگه خانمی بخاد و قصد خیانت داشته باشه اگه زندانیش هم کنیم بازم کار خودشو میکنه.

      • 120

        ali62 حق با شماست , ولی اگه زنی قصدش خیانت باشه زندانی کردنش سودی ندارد, قبلا هم گفته بودم; بهتر است از طرف مرد ترک شود

      • يك مرد

        پدران ما با رو ندادن و ميدان ندادن به زنانشان موفق بودند كه كنترل بيشتري بر زنان داشته و خيانت كمتري از جانب زنان صورت بگيرد. اين روش در ايران ما جواب داده ولي ما مردان نسل امروز حتي بايد تاوان كار پدرانمان را هم بدهيم. زنان امروز براي اين كه روزي از خيانت شوهرانشان شوكه نشوند زودتر دنبال خيانت مي روند كه مبادا از قافله جا بمانند. شخصا شنيده ام كه زني مي گفت من خيانت مي كنم كه اگر روزي شنيدم بهم خيانت شده غصه نخورم. ببخشدا ببخشيدا ولي تف به اين جامعه اي كه با دست خودمان ساخته ايم.

    • ali62

      به نظرم همه ما فک میکنیم خیانت فقط مال دیگرون هس.و هیچ گاه واسه خودمون اتفاق نمیفته.ما باید از خودمون شروع کنیم وبه فرزندان و دوستان خودمون هم این فرهنگ صحیح یاد بدیم. همه ما باید بدونیم اگه خیانت کردیم حتما خیانت میبینیم.پس نه تنها خیانت نکنیم حتی فکر خیانت هم به سرمون نزنه.

    • وحيد

      اگر مرد و زن با هم تفاهم داشته باشند و عشق در ميان باشد هيچ وقت به فكر خيانت نمي افتند.

      پاسخ ها

      • امیر

        چرا می افتند وحید جان.انشالله هیچ وقت شاهدش نباشی.ولی زن ها و مردان بیمار زیادی هستند که دوست دارند خیانت و به دفعات تجربه کنند.

    • یک روانشناس

      بسیارند زنانی که هیچ گونه مشکلی اعم از زناشویی و در زندگی ندارند اما به دفعات به شوهرشون خیانت میکنند.متاسفانه سریعا مهریه را به اجرا گذاشته و خانه و زندگی را ترک میکنند.این زن ها بیماری های نا علاج روانی دارند که درمانی ندارند جز مرگ.

      و خانواده هم کاملا در این راه موثره.زنانی که خیانت میکنند در خانوادشون بودند کسانی که این رابطه ها رو تجربه کرده اند.یا مادر یا خواهراشون.و عمدتا دختران طلاقی هم هستند.

    • محمد

      من زنم یک روز بعد از ازدواج خانه رو ترک کرد.و بعد متوجه شدم قبل از ازدواج دوران نامزدی ، موقع عقد بهم خیانت میکرده.حالا چه توجیهی داره کارش؟جز نامردی و خیانت.سینه ام جز تنگی چیزی و احساس نمیکنه.داغشو به سینش میزارم به امام حسین .

      پاسخ ها

      • ali

        کار درستی میکنی داش محمد

      • سعید

        منم بودم همین کارو میکردم محمد جان.

    • زری

      عجب دنیایی شده،به هیچ آدمی نمیشه اعتماد کرد اگه تمام خوبی ها و زیبای های دنیا رو داشته باشی بازم ممکنه برات پیش بیاد حالا به هر طریقی،اونقدر که باور دوست داشتن تمام آدما برات مسخره میشه جالب تر اینه که همه یه توجیهی واسه خیانتشون دارند بعضی ها هم انقدر خوب انکار میکنن که خودشون هم باورشون میشه که بی گناهن بعضی ها هم فقط از روی لجبازی و انتقام خودشون رو ........ آدم از همه بیزار میشه

    • میلاد

      سلام.
      دوستان به خیلی از عوامل خیانت اشاره کردنند. به نظر من رابطه ی سرد و ابراز نکردن محبت از عوامل مهم خیانت هستند

    • arash

      بابا بيخيال شين در راديات ماشينم گم شده شما نديديدش؟/

    • FFFF

      سلام.
      من خودم یه دخترم و حتی فکر اینکه بخوام یه روزی به شریک زندگیم خیانت کنم تنم رو میلرزونه.به قول دوستان گفتنی حتی اگه آدم در شرایطش هم قرار بگیره ولی فکر اون دنیا و ترس از خدا مانع از این میشه که خیانت کنه.بیاین ایمانمون رو قوی تر کنیم.اگه ذات آدم پست نباشه هیچ وقت خیانت نمیکنه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        عزیزم من هم قبل از شما فکر می کردم که همینطوره و واقعا وحشت می کردم ، ولی این اتفاق برای خودم افتاد.یک وقتی هست که نمیتونی بر احساساتت غلبه کنی و ان سخت ترین لحظه زندگیته ،واقعا سخته کم کم تو خودت داغون میشی .

      • بدون نام

        فاطمه جون منم با نظرت موافقم

    • صمد

      باسلام به نظرمن ازشیرماد است که دردوران بار داری مادرهارعایت نمکنند که بعضی از خانمهاخیانت میکنندهمچنین بعضیها مثل عقرب میمانند که معمولاً عقربها بعد از ارتباط جنسی معمولاًماده هانرهارا میگشند ولی خیلیهایشان مونس و همدم حقیقی شوهرشان هستند حتی بعداز مرک شوهرشان چهل روز هم زنده نمیمانند

    • رضا

      کمبود محبت وبی توجهی به همسرخود

    • maryam

      vay che ghadr neveshtid!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ali63

        !!!!are maryam jon ras migi cheghad neveshtan

      • ali

        حال کردی تا حالا انقدر مطلب یک جا ندیدی

    • حسین

      مهم این که آدم اصل داشته باشه چه بسا زنانی که شوهرانشان فوت کرده و هنوز پاکدامن هستند

    • bijan

      ma agar azdevage ra sakht begirim va talagh ra asan khily az moshkelat hal mishe vali ma bar aks mikonim

    • زری

      انقدر بحث خیانت بین مردم عادی شده که آدم فکر میکنه که باید حتما توقع خیانت رو از همسرش داشته باشه فقط باید خودشو بزنه به اون راه و سعی کنه نفهمه که بلکم زندگی واسش قابل تحمل بشه
      هرچند که این بیشتر از سمت آقایونه
      واقعا شما نمیتونید درست انتخاب کنید تا مجبور نشید برید دنبال یه نفر دیگه؟

      پاسخ ها

      • سمیرا

        زری جان مشکل همین جاست ادم با هرکسی هم ازدواج کنه همینه اولش یه کم خوبند اما بعدش واسشون عادی می شی می رن دنبال یکی دیگه

    • LEYLAAAAAAAAAAAAAA

      لطفا نظربدید..................
      زن داداش من باکسی دوست شده بود.داداشم حرف مارو باور نکرد.
      الان دوساله که با ما رفتوآمد نداره داداشم.

      حق رو به خانومش داد.
      درصورتی که داداش کوچیکم بارها دیده بود زن داداشم با یکی از دوستای داداشم (شوهرش)ارتباط برقرار کرده
      حتی خودم .اما فکرمیکردم یه صحبته عادیه.
      زن داداشم مخه داداشمو زد گفت خانوادت حرف درست کردن.حالا لطفا نظر بدین.مرسی

      پاسخ ها

      • ali62

        بنظرم کار شما درست نبود یا اینکه اصلا ب داداشت نمیگفتی یا باید با مدرک بهش ثابت میکردی. در ضمن اگه واقعا همونجوری که شما میگین بوده میتونستی با زن داداشت صحبت کنی قبل از اینکه ب داداشت بگی.امیدوارم ک شما اشتباه کرده باشین و زن داداشت با عفت و پاکدامن باشه

    • ali63

      در پاسخ ب leylaaaaaa بنظر من باید در حال خیانت اونو میگرفتید و میکشتینش

    • سجاد

      خیانت دیدن روح آدم و متلاشی میکنه و کسانی که خیانت میکنند آدم های بشدت ترسو یی از لحاظ روانی هستند.اعتماد به نفس فوق العاده پائینی دارند.ناامید و سرکش هستند.طلاق ورو بارها از نزدیک دیدند یا شاهدش بودند و یا در خانواده های طلاق بزرگ شده اند.رابطه اونها غالبا با خانوادشون بسیار بد است.و به هر دری میزنند خود را از ورطه منجلاب نجات بدهند ولی به هر شکلی نمی توانند.
      زنا کار در قرآن در کنار مشرک و کافر قرارداده شده است.
      وَلاَ تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبِيلاً [سوره‌ي الإسراء، آيه‌ي 32]
      ترجمه: به زنا نزديك مشويد كه آن همانا زشت‌كاري و بدترين راه بوده است.

      اندكي پيش ازآن، دريك آيه‌ي قرآن كريم كه در وصف مؤمنين آمده بود، زناكاري در كنار بت‌پرستي و آدم‌كشي نهاده شده، هشدار داده شده بود كه هركس زنا كند گناهكارِ شايسته‌ي كيفر است:
      وَالَّذِينَ لاَ يَدْعُونَ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ وَلاَ يَقْتُلُونَ النَّفْسَ الَّتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلاَّ بِالْحَقِّ وَلاَ يَزْنُونَ وَمَنْ يَفْعَلْ ذَلِكَ يَلْقَ أَثَامًا [سوره‌ي الفرقان، آيه‌ي 68]
      ترجمه: كساني كه با الله هيچ خدائي را نميخوانند، و جاني كه الله محترم داشته است را جز به‌حق نميكشند، و زنا نميكنند؛ و هركس چنان كند كيفر سختي [در قيامت] خواهد ديد.
      و در حدیث داریم که:منبع : سفینه (زنی) ص560

      •رسول اکرم (ص) فرموده اند : بعد از شرک به خداوند هیچ گناهی بزرگتر از این نیست که مردی نطفه ی حرام خود را در رحمی که بر او حلال نیست مستقر کند.منبع : مستدرک جلد 2 ص567

      • امام صادق (ع) فرمودند : اشدّ عذاب در قیامت برای مردی است که نطفه ی حرام خود را در رحم حرامی قرار دهد.

      یا علی

    • هادی

      دمتون گرم گرم و آتشین کلیه نظرات و مطالب عالی و تحسین برانگیز است.از همتون سپاس

    • محمد

      تعقصیرخوده مرده که زن خیانت میکنه به مردش وبعضی وقط ها اجتماع باعث میشود

    • hesamboy

      واقعا عالی بود

    • زری

      علی هیچ کس حق کشتن هیچ آدمی رو نداره به ادما باید فرصت دفاع داد شاید همه چی جور دیگه ای بوده ضمنا شاید لیلا اشتباه میکرده اگرم درست فکر میکرده باید راهکار دیگه رو در پیش میگرفته یا باهاش حرف میزده یا از یه مشاور کمک می گرفت که باید چیکار کنه که راه حل دومی بهتره من با نظر علی 62 موافقم امیدوارم که لیلا تو اشتباه کرده باشی اما مطمین باش اگرم درست فکر کردی حتما زن داداشت یه کمبودی از جانب همسرش داره هرچند که این کمبود هر چی که باشه توجیهی واسه عمل اون نمیتونه باشه اما یه کم باید عاقلانه تر فکر میکردی تو راه آخر رو انتخاب کردی که از همه آسون تر بود

      پاسخ ها

      • LEYLAAAAAAAAAAAAAA

        زری من اصلا اینجا نبودم من دانشگاه شهر دیگه بودم.بهم خبر دادن دعوا شده.قبلشم که دیدم زن داداشم ارتباط داره اس ام اسی یا تلفنی فکر نمیکردم چیز خاصی باشه.نمیدونستم انقد جدی بوده.ببینید من نمیدونم رابطش با اون فرد چقدر بوده اما بیشتر از حرف زدنو دوسه دفه بیرون رفتن مطمئنم بیشتر نبوده.

    • Melody

      ama chera aslan bayad bazia az aval eshtebah entekhab konan ke badan KHIANAT konan han?

    • رامین

      تو قرآن کریم داریم که خداوند واضح میگه که و خداوند خیانت کاران را دوست ندارد.آیه از این شفاف تر در مورد خیانت.خیانت کردن هیچ توجیهی نداره.اینایی که الان مد شده شوهرم بهم نمیرسه یا ماموریته یا من محبت می خوام و... توجیهه.خیلی مشکل داری جداشو .به نظر من زن خائن و باید کشت.والسلام.

      پاسخ ها

      • الهه

        مرد خائن هم باید تیکه تیکه کرد

    • ali

      به نظر من مردها تا میتونن باید به این زن ها خیانت کنن در ضمن خیلی دوست دارم نظر خانم ها را راجب این نظرم بدونم عشق است هر چی مرد

      پاسخ ها

      • سارا

        برو اینقدر خیانت کن تا تو منجلاب خودت غرق بشی بدبخت مطمئن باش از هر دست بدی از همون دست می گیری تو اگه این کارو کردی مطمئن باش یه روز همسرات یا خونواده ات این بلا رو سر خودت میاره

    • زری

      با مرد خائن باید چیکار کرد آقا رامین؟
      آیه قرانی که آوردین که تبعیضی توش قایل نشده
      لیلا جان به نظر من دیگه کاری از شما بر نمیاد امیدوارم که زن داداشت اگر این کارو کرده یه تلنگری خورده باشه ضمنا بهتره برید واسه آشتی پیش قدم شید و عذر خواهی کنید تا روابط هر دو خانواده بهتر بشه برادرت که گناهی نکرده یا این اتفاق دیگه نمیفته که نشون میده عروستون پشیمون شده یا اگرم افتاد برادرتون تجدید نظر میکنه

    • رامین

      تو این چند سال آمار نشون داده زن ها بسیار بسیار بیشتر از مردها خیانت کردند.حرف من اینه. کجای دین ما هست که زنی 2 تا شوهر همزمان داشته باشه!!!.منظور حرف من زری خانم اینه.

    • FFFF

      علی آقا واقعا متاسف شدم که نظر شما رو دیدم.خیانت کار هر کسی نیست.اگه همه مردا با نظر شما موافق باشن که مطمئنم نیستن زندگیشون با حیوانات هیچ فرقی نمیکرد.در ضمن اسمشون هم مرد نبود.
      بهتره بگی عشق است هر چی نامرد

    • عباس

      خیلی شلو غش کردید بخصوص آیدین .اززمان حضرت آدم این چیزها بوده.

    • هومن

      لیلا خانم
      خیلی وقتها آدمها برای انجام وظایف انسانی خود دچار یک همچنین مشکلاتی میشوند ولی عزیز دل بدان که (( هیچ گاه از راستی و درستی خویش آزرده مباش چون همیشه در انتهای هر داستان تو برنده ای))
      شما حقیقت را گفتی و روزی برادرتان متوجه این حقیقت خواهد شد و آنروز به خود ببال که در موقع مناسبت واقعیت را گفتی هر چند برایتان تلخ نشست ولی شجاعت گفتنش را داشتید و حتماً ندامتشان را خواهید دید
      ضمناً بعضی اوقات با رفتارهای اجتماعی سازنده میتوان از فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی کمک گرفت و با هدایت دیگران و چشم پوشی از خطاها ، طرف را هدایت کرد امیدوارم گفتن شما به برادرتان آخرین راه بوده باشد.

    • ali

      خانمFFFFمنظورت این که من حیوان هستم

    • زری

      یه رابطه پنهانی چه از جانب آقا و چه از جانب خانم تو فرهنگ ما خیانت محسوب میشه پس لطف کنید خیانت آقایون رو با اسم دین توجیه نکنید
      این آماری که شما میگید من نمیدونم کجا اعلام شده اما چیزی رو که ما شاهدشیم کاملا برعکس اینه کافیه فقط یه خانوم باشید تا بفهمید چند درصد آقایون خیانت کارند آقا رامین
      متاسفانه امروزه هر گناه یا خطایی از جانب آقایون پذیرفته تر شده و خیلی راحتم توجیه میشه

    • رامین

      زری خانم آقایون عاقلانه به همچین موضوعاتی نگاه میکنن و خانم ها با احساساتشون.آمارهم با کمی وقت گذاشتن وتجربه داشتن از قوه قضائیه قابل دسترسیه.بالاخره خانم ها باید بدونند خیانت کردن چه تبعات سنگینی میتونه واسشون داشته باشه.

    • بدون نام

      یه مشت بیکار

    • ali

      ناشناس امریکایی بیکار خودتی،می خواستم ی جواب دیگه بهت بدم گفتم در شإن بقیه نیستok

    • سامان

      آقای امریکایی بیکار خودتی/بهتره احترام خودتو نگه داری.علی راست میگه تو هم شان ما نیستی که خودتو با ما قیاس میکن آمریکایی/

      پاسخ ها

      • ali

        دمت گرم
        دلم میخواد نظرتو درباره نظرم بدونم

    • زری

      بی طرفانه نظر دهید تعصب دردی رو دوا نمیکنه و مشکلی رو حل نمیکنه

    • هومن

      تعمل در نظرها خیلی میتونه کمک کنه که گرفتار اینجور مسائل نشیم این نظرها مثل یک گفتمان دوستانه با عقاید موافق و مخالفه که بدون اینکه کسی کسی رو بشناسه افکارشو منتشر میکنه بنابراین اگر نظر ندارید جای یک نظر رو نگیرید ممنون از تمام نظر دهندگان که معلومه به مسائل اجتماعی به دید فرهنگی نگاه میکنند.

    • FFFF

      آقای علی من قصد جسارت نداشتم منظور من اصلا این نبود.منظور من اینه که شما کاملا در اشتباهید با همچین فکری فقط زندگی خودتون تباه میشه.یه کم تجدید نظر بد نیست.

    • سالار

      ای خدا جون زن و مرد خیانتکارواز ازل نابود کن.چرا یکی با احساسات و آبروو روح و روان یکی دیگه بازی میکنه.مگه آدم ها بازیچه همند؟خدایا تو خود شاهد بر همه چیزی و خودت قضاوت کن و خودت عاقبت همه مارو ختم بخیر کن.آمین

    • vali

      خیانت جوهرش یکیست . فقط رنگش متفاوت می باشد .

    • مرد تنها

      مردی که تو زندگیش هیچ کمبودی واسه زنش نمیزاه پیش چندین کارشناس هم رفته گفتن زنت مشکل داره. صبح تا شب کار میکنه اما زنش بهش خیانت آشکار میکنه باید با اون زن و زندگی و بعد خودش چکار کنه؟.تکلیف اون مرد چیه؟. ممنون میشم هر کی اطلاعات درستی داره در اختیارم بزاره.

      پاسخ ها

      • مهتا

        شاید شما فکر می کنید که تمام امکانات رو دراختیارش قرار دادید و هیچ کمبودی نداره به نظر من شما باید با خانمتون صحبت کنید و نظرشو بدونید امکان نداره کارشناسی همینجوری بگه خانمتون مشکل داره شما خانمتون رو پیش کارشناس بردید یا نه؟ حتماً کارشناس با شنیدن حرف های شما گفتن که خانمتون مشکل دارن اولین کارمفید اینه که بشینید باهاش حرف بزنید اگه دیدید مشکل حل شدنی نیست بهشون پیشنهاد بدید که با هم پیش یک مشاوره خانواده برید اگه بازهم حل نشد دیگه هیچی فکر کنم بهتره هردوتون از این وضعیت خلاص شید

      • hani

        به خدا درد منم همین بود

      • یوسف

        باید زنت سنگسار بشه

    • زری

      چرا و چطوری تحمل میکنید
      ببینید واقعا خانمتون چی میخواد
      اگر شمارو نمیخواد ترکش کنید
      خودتون رو راحت کنید و فرصت زندگی کردن رو به خودتون بدید

    • FFFF

      منم صد در صد با نظر مهتا جان موافقم.اگه بتونید با منطق و آرامش با خانمتون صحبت کنید خیلی خیلی بهتره حداقل علت این رفتار نامناسبش رو میفهمید.به خانمتون هم فرصت دفاع از خودش رو بدین.امیدوارم بهترین ها واستون پیش بیاد

    • ستاره

      بیخیال

    • mohammad

      من میگم با منطق وبد ارامش میشه همه چیز روحل کرد

    • نازي

      زن اگر خيانت كنه كمتر از خيانت همسر داغون ميشه
      مردا همشون خيانت كارند همشون

      پاسخ ها

      • مریم

        باهات موافقم .
        یکی از دوستام تو توهم بود که شوهرش پاک ترینه ...
        اما من میدونم چه جور آدمیه.
        مردها از روی هوس خیانت میکنن
        اما حتی اگه زنها خیانت کنن حتما 100 تا دلیل داشتن.
        کسی که زن ها رو زیر سوال میبره اگه خودش خیانت کنه عیبی نداره .
        همه هم مدل صحبت کردنشون مثل دکتران.بابا جمع کنید خودتونو با این طرز فکراتون.

      • بدون نام

        خانوما خواهشا حرف مفت نزنید یعنی چی همشون زنا هم همشون خاونن کیه که ثابت کنه

      • بدون نام

        نه عزیزم نازی جون اینطور نیست! من همسری دارم که نه تنها اهل خبانت نیست بلکه از لحاظ چشمی و فکری و گوشی و ... به من وفاداره. کمترین ارزشی برای زن های دیگه قائل نیست، چه برسه یه زن های هرزه . اینو مطمئنم چون دارم باهاش زندگی می کنم و تمام حرکات و رفتار و حرفاش رو میبینم و میشنوم.و

    • پویا

      سلام.کسی که خیانت بکنه باید رهاش کنی

    • مهسا

      من به زنی خیانت کردم که هنو ز ندیدمش خدا منو ببخشه ار خودم متنفرم من عاشق شوهرش شدم به خدا دست خودم نیست خیلی دوسش دارم میدونم خدا منو نمیبخشه به نظر شما چی کار کنم؟ هر روز دعا میکنم ولی اینقدر پستم که به دخترش حسادت میکنم برام دعا کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام مهسا جان. منم هم جنس خودتم. خدا برای حل مشکلات راه مینبر قرار داده.توصیه ام به همه ی گرفتارهای به گناه همینه: یه توسل پیدا کن به حضرت زهرا (س). اگر اهل روضه گرفتن تو خونه برای اهل بیت نیستین پول (در حدی که در توانته، میخاد شام باشه، میخاد آب میوه و شربت و یا چای و شکلات)پول برگزاریِ روضه رو به مسجد محل یا ... بده فقط به این نیت که به زشتی و کثیفی این کار پی ببری و مهرهای شیطانی از دل و ذهنت بره.مطمئن باش جواب میگیری.

    • محمد

      دوستان چند تا از نظر ها رو دیدم
      که جالب بود ام خیانت تنها در رابطه خلاصه نمیشه و یا زنی به همسرش
      خیانت مرد به مرد و زن به زن نیز وجود دارد اصولا خیانت از هر نوعش بسیار بد است انسان کوچک اگر خیانت نکند چه بکند.
      دوستان این یک جمله صادقانه از من است .
      من از لحاظ تیپ شغل و کلاس کاری
      یک جورهایی از طرف اطرافیانم مورد تحسین هستم .
      ولی هرگز با هیچ دختری نتوانستم و نمیتوتنم دوست بشوم
      برای انیکه میترسم, اون دختر در اینده همسرم نشود. ,و من شرمنده همسره
      اینده ام شوم
      و روزی برسد که همسرم از من ببرسد که آیا هیچ دوستی داشتی و من به او دروغ بگوییم. در پایان این تعریف "عاشق و معشوقه " از خودم را تقدیم میکن به شما.
      *************************
      عاشق ان است برای معشوقه اش جان می دهد

      معشوقه ان است به عاشقش جان میدهد

      با صداقت کامل
      محمد

      پاسخ ها

      • مردی در اینه

        حالا منتظر تشویق هستی

      • صدف

        آفرین به تو محمد عزیز
        خدا حفظت کنه
        یه پسر ایرونی اصیل

    • زری

      آقا محمد کار خوبی میکنی به این روشت ادامه بده

    • امیر اسدی

      نوشته های شما کاملا درسته

    • sky girl

      سلام دوستای خوبم. خیانت چه از طرف مرد چه از طرف زن غیر قابل بخششه. من تو اطرافیانم زیاد خیانت دیدم بدترین زندگی تهش طلاقه نه خیانت. زندگی که با دوست داشتن شروع بشه خیانت چرا؟؟؟ کسی که به معنای واقعی انسان باشه هیچوقت به خودش اجازه این نامردی رو نمیده

    • sky girl

      سلام دوستای خوبم. خیانت چه از طرف مرد چه از طرف زن غیر قابل بخششه. من تو اطرافیانم زیاد خیانت دیدم بدترین زندگی تهش طلاقه نه خیانت. زندگی که با دوست داشتن شروع بشه خیانت چرا؟؟؟ کسی که به معنای واقعی انسان باشه هیچوقت به خودش اجازه این نامردی رو نمیده

    • فرح

      سلام به همه دوستان موافق ومخالف .منم در زندگیم خیانت دیدم خود خوری میکردم اعصابم داغون شده بود دوستانم هرکدام پیشنهادی میدادند در رابطه با خیانت متقابل میگفتند تو که عیب و ایرادی نداری و خلاصه از این حرف ها تا منو قانع کنند اما به مادرم که فکر میکردم و به اینکه چطور تونست تنها با ما بچه ها زندگی کنه و دم از خیانت نزنه وبا تحمل داشتن هوو چطور با این قضیه کنار اومدو این باعث درسی برای ما خواهر برادر ها شد که در هیچ شرایطی تسلیم حوا وهوس نشیم این قضیه باعث شد من از همسرم جدا بشم و حالا مدت 4سال از اون زمان میگذره و حالا با بهترین مرد دنیا که بهترین دوست و رفیقمم هست ازدواچ کردم که شکر خدا انسانی با فهم وشعور بسیار است خدا نظر کنه به دل همه ی اونهایی که خیانت دیدن همیشه بهترین راهی هم هست بجای غصه خوردن با فکر وتدبیر عمل کنید بدرود

    • عمران

      خداهمه رابه راه راست هدايت فرمايد.آمين

    • محراب

      دوستان به نظر من طرز جمله بندیه این مطلب یه جورایی قبح مسئله خیانتو تو جامعه میریزه بهتر بگم این جور ساده نشون دادن دلایله خیانت میتونه ترس و عذاب وجدان و خجالت از این کارو تا حدی کم کنه که کاملا عادی به نظر برسه و تو با اولین فرصت خیانت بگی خب همسر من نازمو نمیکشه یا هیجان زندگیم کمه من کمبود دارم الان عادیه خیانت کنم چون بقیه هم کردنو میکنن! ببینید تو نظر ها چند نفر عین ابخوردن از خیانت کردنشون در گذشته یا اینده حرف زدن چی سره حیا اومده قیمت خدا این روزا چند شده؟

    • یه بنده خدا

      به نظر من خیانت خیلی کثیفه. بعضی وقتا زن ها احساس ناراحتی می‌کنند و یا فکر می‌کنند شوهرشون بهشون کم توجه شده. اون موقع هست که زن باید شوهرشو جمع و جور کنه و سعی کنه دوباره برا شوهرش جذاب باشه. خیلی وقتا کم محلی های زن باعث می‌شه که شوهر هم کم توجه بشه. بعد زن واسه خودش توجیه می‌کنه شوهرم منو دوست نداره پس باید برم سراغ یکی دیگه. اگه زن همه تلاششو بکنه و دوباره دید شوهرش به اون توجه نداره اون موقع بهتره طلاق بگیره. نه اینکه خیانت کنه . این طوری وجدانشم راحته که همه تلاششو واسه حفظ زندگیش کرده.

    • ali

      5 ساله ازدواج کردم و40 روز پیش یه دفعه متوجه اس ام اس های خانمم با معشوقه دوران مجردیش شدم که هیچگاه نه اونو دیده بودم و نه شنیده بودم .خدا این صحنه رو به هیچ کس نشون نده چون می دونم عذاب بدتر از این وجود نداره که همسرشو پاک بدونه در صورتی که اون با کسی دیگه پارک هم رفته و خوش بودن و فقط بخاطر بچه 3 ساله ام تحمل می کنم و همسرم هم میگه سخت پشیمونه از کارش ولی من هر لحظه در عذابم به نظرتون چیکار کنم؟

      پاسخ ها

      • پویان

        تحمل کن ...این مساله برای همه خانمها پیش میاد به خاطر دوران تخمک گذاریشون همیشه هوس مردای جذاب و خوش اندام رو می کنن ولی آخرش اون مردا رو مثل دستمال کاغذی استفاده شده دور می ریزن این داستان برای منم پیش اومده بود ولی همسرم الان عاشقانه کنارمه و عشقشمون بهم بیشتر از قبل شده

      • بدون نام

        سلام. به حضرت زهرا(س) متوسل شو و بخواه که همسرت از این افکار و اعمال بطور کامل بیرون بیاد.اگر امکانش هست روضه حضرت زهرا بگیر چون مجلسی که توش از خصلت های اهل بیت گفته بشه و برای سختی اهل بیت اشک ریخته بشه خیلی حاجت میده.
        اینکه شما در فکر خیانت نیستی و به بخاطر آینده فرزندت صبر میکنی پیش خدا خیییییییییییلی اجر داری. و مطمئن باش که بهترین جواب رو میگیری. خیلی مردی

    • همنوع

      سلام به همگی من مدت یک سال ونیم که نامزد کردم اوایل نامزدی خانمم بهم گفتن که باپسریکی ازفامیلا که نسبت خیلی دوری داره مثل برادروخواهربودن من دیگه اجازه ندادم اسمس بهش بده بعدچندوقت فهمیدم دوباره بهش اس میده که دگفت پشیمونه این موضوع نگرانم کرده تورو خداکمکم کنید

    • تنهای تنها

      سلام به همه دوستای عزیزم من اکثر نظراتتونو خوندم جالبه ولی راه هل این چیزا نیست شاید تویه زندگیه مشترک خیلی اتفاقا بیفته اگه زن هستید یا مرد هستید اگر بهتون خیانت شده سر منشع این خیانت خودتون هستید من مجردم ولی زنها ومردها رو خوب میشناسم به این دلیل دو جنسه مخالف به هم خیانت میکنن که شناخته دقیقی از همدیگه ندارن چون احساساته همدیگرو درک نمیکنن اگه بهتون خیانت شد را هل جدایی نیست راه رو درون خودتون پیدا کنید راهه حلش فقط شناخته نذارید برایه همسرتون خلائی ایجاد بشه که برایه اون جایه خالی دنباله کسی بگرده یادتون باشه تویه زندگیه مشترک غرور جایی نداره ویکی دیگه از مشکلاتی که تویه ذاتمونه اینه که انتظار داریم طرف مقابلمون بدونه اینکه ما حرفی بزنیم نیازمونو بدونه مگه میشه پس احساستونو به همسرتون بگید خیلی ر احت اونوقت وقتی خلائی تو وجودتون احساس نکردین ببینم باز هم واژه خیانتو به واژه های خوب تغییر میدی خیانت خیانته هیچ فرقی نمیکنه حتی اگر با کسی دیگه صحبت کنید که این حرف زدن به شما احساسه خوبی بده

    • همنوع

      من خیلی شکاکم توروخداکمکم کنید همش به خانمم شک میکنم میدونم اون پاکه ولی چون من تودوران مجردی سروگوشم میجنبید الان بهش شک دارم چی کارکنم شک نکنم

      پاسخ ها

      • زیتا

        خوش به حالت همنوع که غیرت داری.کاشکی اندازه یه جو شوهر من غیرت میداشت.اون وقت هیچ غمی نداشتم.بی غیرتی مرد زنو تباه میکنه.ولی شک داشتن هم ریشه زندگی رو سست میکنه.من زنم میدونم که اکثر زنها خیانت تو خونشون نیست.بهش هیچ وقت شک نکن.همه چیزو به خدا بسپار.تو میتونی باهاش گرم و صمیمی باش.محبتت رو ازش در یغ نکن.سعی کن نیاز جنسی اونو برطرف کنی. بهش این آرادی رو بده که بدون از تو با دوستان و فامیلش وفتش رو بگذرونه گاهی.مگه یه زن ازین بیشتر چی میخواد.

      • بدون نام

        سلام. از این افکار دوری کن تا میشه. تا خودت نخای درست نمیشه. به عبادت خدا مشغول شو . شیطان برای انسانهای بی کار و کم ایمان کار درست میکنه.

    • بدون نام

      سلام من ٢٢ساله كه ازدواج كردم و سه فرزنددارم همسر من سه ساله پيش ازطريقه اس ام اس به من خيانت كردبامردي كه نع ديده بوددش نع ميشناخد حرفهاي عشقانه وحرفهاي زشت به هم ميزدن درصورتي كه من هيچي براش كم نزاشتم چه ازنزر عطفي وجنسي ومالي چون كه دوستش داشتم وخودمن هم بهش خيانت نكردم حالا به خاطربچه هام دارم ميسوزم و ميسازم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از كجا مي داني كه نديده اند همديگر را؟
        ما مرد ها هم خوش خياليم و هم زود باور.

    • سارا

      من به شوهرم خيانت كردم عاشقش بودم اما اونقدر تنهام گذاشت و با دوستاش رفت كه وقتي همكارم بهم گفت دوستت دارم باور كردم و به شوهرم خيانت كردم اما خيلي زود پشيمون شدم اما الان همكارم با تهديد نميذاره كه رابطمون تموم بشه خيلي خستم وآرزوي مرگ ميكنم قبلا خيلي شاد و خنده رو بودم ولي حالا نه هميشه مضطربم و قلبم پر از غمه خيانت كار وحشتناكيه خيلي كثيفه و هر كس خيانت كنه نتيجه اش رو ميبينه منم نميدونم بايد چيكار كنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنیات خراب بشه بهتر از اینه که آخرتت خراب بشه. میدونم سخته ولی اگر زندگی ای که چشم به هم بذاری تموم میشه، خراب بشه بهتر از سووووختن تو آتیشیه که ابدیه.به شوهرت نگو چون بفهمه طرف رو میکشه، برو به پلیس مزاحمتشو خبر بده.و از اینکه زندگیت شاید خراب بشه نترس. هر کس به خاطر خدا دست از گناهش برداره مطمئنا هم تو دنیا خیر میبینه هم تو آخرت.

    • دانیال

      مرگ مردی که خیانت میکند
      مرگ بر زنی که خیانت میکند

      درود بر زنان و مردان وفادار

    • ARASH

      همه خيانت كارن

    • سارا

      هيچ كس نميتونه بگه من هيچ وقت اشتباه نخواهم كرد گاهي وقتا اتفاقاتي ميوفته كه آدم خودشم نميفهمه چي شد ولي نتيجش يه قلب پر از درده كه حتي نميتوني به كسي بگي

      پاسخ ها

      • بی نام

        حتما مشاوره خوب پیدا کن...

    • همنوع

      کسی نمیخوادماروکمک کنه بابا من شکاکم زنمم خیلی مومن ومعتقده چی کارکنم توروخدابگید

      پاسخ ها

      • نازی

        اینکه خیلی عالیه

      • نیوا

        سوء ظن زیاد یک اختلال روانی هست. ازش نترس. گاهی باید براش دارو تجویز بشه. حتما به روانپزشک مراجعه کن.

    • فرزانه

      کاش در محبت شک نبود تک سوار مهربانی تک نبود کاش بر لوحی که بر جان ودل است واژه ی تلخ "خیانت" حک نبود...

    • محمد حسین

      man taze motahel shodam va asheghe zanamam va az vaghti bahasham behesh khianat nakrdam vali kheily az khianat mitarsam chon moteasefane be hese moteghabel eteghadi nadaram

    • lمهدی طلوع

      تقصیر فمینیسته تانبود خیانت هم نبود چون چون زن ومرد متفاوت بودند ومساوی امامیخوان عین هم باشندوتساوی به هم ریخته

    • elham

      هروقت میشنیدم کسی خیانت کرده خصوصازن.بدترین حرفهارو بهشون میزدم..افسوس بعداز25سال متوجه خیانت شزهرم شدم..متنفرم ازش وفقط به خاطراینکه بچه هام سرشکسته نشن جدا نشدم...به مغزمi

      خطور نمیکرد سر خودم بیاد ...زن هم کمبود داره ازهرلحاظ پس بره سراغ کس دیگه؟این توجیه نمیشه واسه مردهاکه کمبودروبهونه کنن و...افسوس میخورم و ازش متنفرم که زندگیه پاکمو الوده کردواگه وجدانه لعنتیم بزاره تلافی میکنم....افسوس که نمیتونم......

      پاسخ ها

      • الهام

        معلومه خیلی براش کم گذاشتی ، از همین ی ایمیلت معلوم شد مقصر خودتی

    • ناشناس

      میگم خدا نمیگذره از اینجور ادما چه برسه به بندهی خدا اخه وقتی طاقت نداری چرا ازدواج میکنی که یکی دیگرو بد بخت کنی اگه فکر کنی میبینی که حرف من درسته

    • مصطفی فسا

      من مجرد هستم .عوامل خیانت در ایران1-فقر 2- بی میلی شوهر نسبت به زن م 3-بی تفاوتی 4- اگه درامد کم هست جلو زن خودت زرنگ و فرز جلوه بده 5- هر جور گرفتار باشی روزی نیم ساعت برید یک چرخی بزن 6- کادو بگیر واسه زنت 7- همیشه ازکار بد با یک دروغ که پسر فلانی با یک زن گرفتنش ابروش رفت 8-همیشه هم کنترل بکن زنت یواشکی و بعضی مواقع النی که بفهمه حساسی روش -در پایان خدا همه را به راه راست هدایت کنه

    • مجید

      آقایان و خانمهای محترم من این تجربه رو کردم که علی رغم اینکه هیچپگونه خیانتی به خانمم نکردم اما اون بهم خیانت کرد حالا واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم که چیکار باید کنم . آیا میتونم طوری گذشت کنم که یاد آوری اون موضوع منو عذاب نده یا به راههای دیگه ای مثل طلاق فکر کنم خواهش می کنم راهنماییم کنید چون افکارم داغون هست نمیتونم تصمیم بگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام مجید.نمی دانم خیا نتش در چه حدی بوده هر چند در حدی هم که باشه واقعا زشته.ولی ببین خودش در چه حالیست اگه می دونی سخت پشیمونه سعی کن زندگیتو حفظ کنی من این کارو کردم سخته ولی ارزش داره چون باید فرصت داد برا کار های بعدی همیشه فر صت هست.

      • بدون نام

        سلام. اگر زنت واقعا پشیمونه ازش بگذر البته میدونم خییییییییییییلی سخته ولی از خداکمک بگیر. اصلا یه پیشنهاد خوب دارم که اگر زنت پشیمون هم نیست جواب میگیری اونم اینه که یه روضه حضرت زهرا (س) بگیر تا مردم جمع بشن برای حضرت زهرا و سختیایی که بخاطر دین خدا کشید اما جوابش سیلی و بین درو دیوار موندن بود اشک بریزن و از خصوصیات و ... بشنون. به این نیت روضه بگیر که هم خانمت برای همیشه حتی از لحاظ کری دست از کارای غلطش که دنیای جفتتون و آخرت خودشو داره به آتییییییییش می کشونه برداره هم به نیت خودت که راحت اشتباه خانمت رو فراموش کنی و با هم زندگی خوبی داشته باشین. البته اینکه شما تا حالا خیانت نکردی و الآن هم تو فکر خیانت نیستی خییییییییییییلی امام زمان ازت راضیه. امام زمان خیییلی بخاطر گناه های ما پیش خدا به پهنای صورت اشک میریزه تا خدا مارو ببخشه اما ماها........

    • hossein

      ایمان داشته باشید تا مرد خیانت نکند زن وفادار خواهد بود

    • زری

      سارا جان با یه آدم عاقل و مورد اعتماد مشورت کن یا حتی مشاوره. سزیع تر حلش کن شاید تهدیداش تو خالی باشه حتما سریع تصمیم بگیر

    • مریم

      سلام.من 28 سالمه.20 سالم بود که ازدواج کردم.زندگی خیلی خوبی داشتیم تا چندوقت بیش که متوجه شدم که شوهرم با یکی دیگه تماس داشته.میخواستم ازش جدا بشم ولی نذاشت.التماسم کرد موندم

    • زری

      امیدوارم تکرار نکنه کاش با شرط و شزوط برمی گشتی نه الکی

    • زری

      مرا بازیچه خود ساخت چون موسی که دریا را
      فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را
      نسیم مست وقتی بوی گل می داد حس کردم
      که این دیوانه پرپر می کند یک روز گلها را
      خیانت قصۀ تلخی است اما از که می نالم؟
      ...
      خودم پرورده بودم در حواریّون یهودا را
      خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست
      چه آسان ننگ می خوانند نیرنگ زلیخا را
      کسی را تاب دیدار سرزلف پریشان نیست
      چرا آشفته می خواهی خدایا خاطر ما را؟
      نمی دانم چه نفرینی گریبانگیر مجنون است
      که وحشی می کند چشمانش آهوهای صحرا را
      چه خواهد کرد با ما عشق؟ پرسیدیم و خندیدی
      فقط با پاسخت پیچیده تر کردی معما را

    • مصطفی

      به نظر من زن هم حق تنوع طلبی دارد اما همسرش بایدبه این نکات توجه کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه حق همه كار دارند. به شرطي كه به ديگران ضربه نزنند. اول موضوع خيانت يا تنوع طلبي و ... را با شوهر در ميان بزارند و اگر شوهر موافق بود اقدام كنند. پنهان كاري كار درستي نيست. چون اگر پنهان كاري مي كنيم لابد در خلاف بودن آن شك نداريم. همسر من در تمام سالهايي كه به من مي گفت اگر به من خيانت كني مي كشمت. به من خيانت مي كرده. اين حقه كه بناي زندگي را بر چيزي بزاريم كه خودمان به آن عمل نكنيم؟؟؟؟ چه از جانب مرد و چه از طرف زن. فرقي نميكنه.

    • فرانک

      چند سال بود از دوران دبیرستان باهاش دوس بودم توسط همکلاسیم که پسر عمش بود. بعدا فهمیدم بازیچه بودم که دوستم که میشد دختر داییش حرسش بده و اونو دوس داش به این میگن خیانت که هنوزم فک میکنم دارم خواب میبینم

    • مهدی

      سلام به همه
      من فعلا مجردم.ولی اگه خدا بخواد دارم نامزد میکنم
      از اول عمرم تا حالا هیچ رابطه ای با حنس مخالف خودم نداشتم.بی عرضه هم نبودم.فقط اعتقاد داشتم که نمیخوای همسرت بهت خیانت بکنه .تو هم نکن.گذشته از اون وقتی این کارو نمیکنی تمام احساس و علاقتو یکجا به یه نفر هدیه میکنی.در ضمن برای خداباوران محترم این وسط خداوند هم هست و برای بی خدایان عزیز کنش و واکنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت به تو.آیه قرآن:
        الخبیثت للخبیثت. والطّیّبات لِطّیّبات
        کثیف ها برای کثیف ها( مگر کسانیکه توبه واقعی کنند.). پاک ها برای پاک ها

    • سمیه

      سلام !اللهم عجل لولیک الفرج....
      خدابه دادبرسه فقط..

    • آرش

      سلام به همگی.اگرخیانت چیز خوبی بود هیچ وقت بعد از خیانت عذاب وجدان نمیمد سراغت.خودتون کلاهتون روقاضی کنید

    • کاوه

      با سلام به همه ی دوستان.من نظرات تک تک دوستان را خواندم و به همشون احترام میزارم و در کل میخواهم بگم که اگه ما بدونیم که همه ی این خیانت ها یی که بعضی از ماها مرتکب میشیم به جایی نمیرسه و ارزشو به قول معروف حال و صفاش فقط مربوط به یه دوران کوتاه و زودگذر هست هیچ وقت فکرشم نمیکنیم و از همه مهمتر یه نگاه به زندگیه خودمون میندازیم و خودمونو اصلاح کنیم تا همسرمون هم با دیدین انرژیی که ما براش میزاریم انرژی بگیره و به سمت ما ذوق پیدا کنه.مثل همون روزای اول آشناییمون.من خودم یکبار اشتباهی مرتکب شدم که الان پیش خودم میگم که اگه برگردم به گذشته هیچ وقت انجامش نمیدم چون حالا ارزش و محبت و آغوش همسرمو بیشتر درک میکنم و حتی اگه با هم دعوا کنیم باز با عشق هردوتامون به سمت همدیگه میایم.همیشه به این فکر کنید که اگه یه وقت خدای نکرده واسه همسرمون یه اتفاقی بیافته ما چطور میتونیم زندگی کنیم؟!اون تنها عشق زندگیمون هست پس با همسرو شوهرتون هر روز بیشتر از دیروز صحبت کنید و وقت بذارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :)

    • قایق

      سلام خیانت زشته هرکی میخواد هرکاری بکنه اشکار بکنه چرا خیانت؟ من 10سال ازدواج کردم یکساله متوجه اعتیاد وخیانتش ازطریق اس مس هاش شدم از ته قلب سوختم چون باورش کرده بودم بخاطربچم فقط مشاجره توی خونه داشتیم چند وقته سرطان گرفته ولی بااین وجود محبتش میکنم ازاین دنیابدم میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو با خداي خود انداز كار و دل خوش باش/ كه رحم اگر نكند مدعي خدا بكند/
        شك نكن

    • معصومه

      سلام اگه زن ومردباهم باشن همدیگه رو واقعا دوست داشته باشن هیچوقت به هم خیانت نخواهند کردوهمیشه خوشبخت وعاقبت به خیرهستن.......چه خوبه انسان درانتخاب اول خودعاقلانه تصمیم بگیرند.

    • گلاره

      سلام ای کاش ازدواج وجود نداشت چیه تا آخر عمر باید فقط با یک نفر باشی آدم خسته میشه من سه ساله ازدواج کردمه دوسالشو با خیانت گذروندم آخرش تنهایی عذاب وجدان ترس دلهره نمیدونم چیکار کنم اون تنهام گذاشت و رفت با یکی دیگه از اینکه دوسال در حقه شوهرم و بچم کوتاهی کردم خیلی ناراحتم الان از بس فک میکنم روانی شدمه همه بهم میگن دییونه اون با رفتنش دیوونم کرد بچه دومم رو از دست دادم احساس میکنم دلیلش خیانت بود الان هم فقط ب او فک میکنم نمیتونم فراموشش کنم خدا پشت کرده بهم اصلا صدامو نمیفهمه هر چی صداش میکنم نیستش بدترم میکنه هر چی ازش میخام رو برعکس میکنه انگاری منو از بنده هاش انداخته بیرون دوست نداره من بندش باشم همیشه میتریم هر ساعت هر دقه ک بمیرم و اون دنیام شروع بشه هیچ کاری از دست هیچکسی بر نمیاد اصلا خودمو قبول ندارم پیشه خدا رو سیاهم کاش مجرد بودم ای کاش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        براي شما آرزوي بهبودي و خوشبختي در ادامه زندگي را دارم خانم محترم.
        اي كاش بقيه زنها و مرد هايي كه رازها و سر و سري در خارج از حريم خانواده دارند نوشته شما را بخوانند و بدانند چه آينده اي پبش رو دارند.
        همه براي سر سامان گرفتن زندگي شما و همسرتان و فرزندتان دعا خواهيم كرد. به شرطي كه خودت اول از همه پشيمان باشي از رفتار گذشته ات و در جهت بهبود روابط با همسرت از روح و جسم ات مايه بزاري. زندگي همينجوري خود بخود درست نميشه.
        شاد باشي.

    • علی

      به نظر من اینها بهانه هست. اروپا که مثل ایران نیست زن میتونه در دم طلاق بگیره و مجبور نیست با مردی که خوشش نمیاد زندگی کنه و بهش خیانت کنه. به نظر من تنوع طلبی و فوران شهوت هست که باعث خیانت زنها میشه و اینی هم که میگن زنها کمتر خیانت میکنن کاملا غلطه، زنها طوری خیانت میکنن که کمتر لو میره. اینقدر به دنبال دلایل پیچ در پیچ برای توجیه خیانت زنها نباشید مسئله خیلی ساده تر از این حرفهاست. زن هم انسانه نه فرشته با تمام امیال و آرزوهای انسانی و حیوانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        "زنها طوری خیانت میکنن که کمتر لو میره" آفرين خوب گفتي.
        زنهاي ايراني ميگن شوهر مي خواهم براي خرجي دادن و فرزند و ... دوست پسر هم مي خواهم براي لاو.
        به خدا قسم نمي خواهو توهيني به زنها داشته باشم ولي خيلي شنيده ام اين حرف را.

      • پویان

        با نظر کاربر موافقم
        خانمها متاسفانه در مقابل جوونای جذاب و خوش سر و زبون و هات نمی تونن جلوی خودشون رو بگیرن و یادشون میره یه مرد پاک و وفادار همه زندگی و جونشو براشون گذاشته
        ولی متاسفانه ما آقایون اهل درد و دل تو این رابطه نیستیم و همه فکر می کنن چون خیانت زن کمتر مطرح میشه پس کمتره در حالیکه 80 درصد خانمها به جرات یک بار حداقل تجربشو داشتن

    • قایق

      به نظرمن خیانت نشانه نفهمی وشهوته براهمه اونا متاسفم مخصوصا زنا.همگی براعاقبت بخیریشون وبراظهوراقا دعا کنیم .به نظرمن خدادیرگیره ولی شیرگیره تا هروقت شده تابان پس میدن من خیانت شوهرمو تحمل کردم وبه خدا سپردم درمورد اعتیادش قسمشو باورکردم که دنبالش نمیره وخدا همه چیزشو روکرد دروغگو وخیانت کار پایدارنیست انشالله خدامارا یک لحظه به حال خودمان وامگذارد

    • زیتا

      سلام
      زنها هیچ وقت نمیخوان خیانت کنند.ولی زود گول میخورند.بعضی از زنها چون بارها به مرد مورد علاقه شون که تکیه کردند،اون طرف در اوج وابستگی پشتشو خالی کرده درنتیجه زن فکر میکنه این اتفاق بارها ممکنه براش پیش بیاد واسه همین دل شکستگیهای پیاپی.فکر میکنه که تمام مردها همین جوریند.تا روزی که نیاز دارند میخوانت و وقتی هم که دلشونو زد میرن دنبال یکی دیگه.این میشه که میشن لنگه مردا و واسه همین دست پیش میزنند.نمیگم که کار درستیه،و خودم از خیانت متنفرم به هر دلیلی که باشه.ولی اون زنا از لحاظ عاظفی ضربه خوردن.و میخوان از همه مردای دنیا انتقام بگیرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چنين زنهايي به فكر زندگي كردن نيستند بلكه دنبال جنگ و ستيزند. در نتيجه زود تر خيانت مي كنندمبادا كه روزي بهشان خيانت بشه.
        در صورتي كه ما بايد خودمان را آماده كنيم كه حتي اگر همسرمان گرفتار اين پديده شوم شد دست اش را بگيريم. مگر زندگي غير از اين است. مگر غير از اين است كه ما اگر كسي را ببينيم كه در تصادف با خودرويي مجروح شده به دنبال كمك به او مي رويم؟ كمتر آدمي پيدا ميشه كه در مرحله اول بجاي امداد و كمك شروع به نصيحت و فحاشي به مجروح باشه. حتي اگر فرد مجروح مقصر هم باشه همه به او كمك مي كنيم. حالا چطوره كه در مقابل همسرمان اگر به او شك كنيم هم باز به اندازه كافي انگيزه پيدا مي كنيم كه زودتر برويم و به او خيانت كنيم . مبادا كه او خيانت كار باشد.
        اين چه منطقي است؟؟؟؟

    • بدون نام

      خاک برسر کل خائن ها ودیگر هیچ

      پاسخ ها

      • تنها

        تو میشه نظر ندی با این طرز بیان و نوشتارت هیچ کس از خیانت خوشش نمیاد لازم به تذکر جنابعالی نبود

    • محسن

      اين اشتباه بزرگي است كه چه مرد و چه زن انجام ميده و تا آخر عمر تاوان اين اشتباه را خواهد داد جه با انگيزه چه بي انگيزه چه مرد و چه زن مگر اينكه هيچ احساس گناهي نكنند . تلافي كردن هيچ دردي رو دوا نميكنه بلكه دردي به درد اضافه ميكنه . ياد بگيريم كه همه زنها از نظر فيزيكي يكجورند و همه مردهام يكجور .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهم اينه كه خيلي ها فكر مي كنند فقط همسر خودشان توي منزل با زيرشلواري و زير پوش ميگرده و بقيه مردها با كت و كراوات و يا زنها با لباس شب توي منزل مي گردند :))
        همه بيماريم به خدا.

    • محسن

      از اول درست انتخاب كنيد تا به خيانت گرفتار نشيد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هيچ كس موقع خاستگاري نميگه من با خيانت شما كنار مي آيم. روي پيشاني هيچ كس هم ننوشته خائن :)
        با عرض پوزش فراوان فراوان فراوان و شرمندگي بايد خدمتتان بگم به سلامت خانواده خودتان هم زياد مطمئن نباشيد (اميد داشته باشيد ولي مطمئن نباشيد) چرا كه خيلي ها بعد از سي و چهل سال زندگي مشترك تازه متوجه زواياي پنهان شخصيت همسرشان مي شوند. بعضي هم هيچ وقت خبردار نمي شوند.
        پس ظاهرا بايد دنبال همسري باشيم كه بسيار زرنگ باشد تا كارهاي خلاف اش را با زيركي تمام و بدون هيچ ردپايي انجام بده. درسته؟؟؟؟

    • بدون نام

      زنی که خیانت کرد باید رها بشه توی خیابون باید طلاقش داد. بره دنبال همون شرایطی که دوست داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم. ولي خيلي از مردها كه حس مي كنند زنشان خيانت نمي كند. فقط از خيانت آنها بي خبرند. پس درصد زيادي از زنها بايد در خيابان رها بشوند. خيلي از اين زنها مادر و خواهر و وابستگان خود ما هستند. چه كار كنيم؟ همچنان با موافق رفتار انتحاري هستي؟ خيلي ها ناخواسته و يا بر اثر اشتباه دچار مي شوند. اينها بايد بهشان كمك بشه كه به زندگي برگردند. البته اگر خودشان بخواهند و به زندگي سالم ايمان داشته باشند والا آب در هاون كوبيدن است.
        اين قصه سر دراز دارد.

      • تنها

        باز که نظر دادی زن و مرد نداره خیانت خیانته

    • عسل

      سلام بچه ها 25سالمه متاهلم 4ساله عاشق یه پسر شدم دارم از عشقش میمیرم دعوام نکنید دست خودم نیست فکر میکنم دارم عقلمو از دست میدم تا حالا باهاش حرف نزدم دارم از عشق دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید

      پاسخ ها

      • مصطفی

        سلام بنظرم برو مستقیم بهش بگو و نترس اگه قسمتت باشه قبول میکنه اگر نه که قسمتت نیست دیگه ناراحتی هم نداره قسمت رو باید خدا بده

      • محبوبه

        طلاق بگیر برو زنش شو؟
        ولی من جات بودم از خدا میخواستم از فکرم بندازتش بیرون وجاهایی که اون بود با یه بهانه نمیرفتم که بخوام ببینمش عشقمم میدادم به شوهرم

    • بنیامین

      من میگم هیییییچ توجیحی برایه فردی که خیانت میکنه وجود نداره در نتیجه هیچ دلیلی نیارین که چون هچین اتفاقی افتاده براش این عمل حیوانیو انجام داده از نظره من هم هر کس خیانت میکنه بااااید تاوان پس بده به طرض فجیح.اگر هم شوهر به طرض ناجوری بزنش دولت نباید مردو اگه دلیل داشته باشه مجازات کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زني كه با مهريه خودش را به مرد فروخته بايد انتظار هر رفتاري را هم از جانب مرد داشته باشه و حكومتها نبايد مرد را مجازات كنند. ولي در عمل زنها با يك شكايت كوچك در دادگستري مردشان را به بد ترين شكل مجازات مي كنند. آخرش هم ميرن ميگن اين مرده كه در زندانه براي مهريه، چرا خرجي نميده؟؟؟
        جامعه ما با اين قوانين و سنت ها محكوم به فنا است.

    • بسر آريايي

      بيخود نيست كه بسرا ديكه جرأت نميكنن زن بكيرن! در واقع سزاي دخترايي كه نهايتا ازدواج باهاشون ختم به خيانتشون ميشه اينه كه بي شوهر بمونن، تف به تمام خائنين عالم اعم از زن و مرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختري را مي شناسم كه در طي سالها به قول معروف همه كار كرده و حالا با پسري آشنا شده و ميگه كن باكر ه هستم. قصد دوختن بكارت را هم دارد.
        زندگي اي كه با دروغ شروع بشه .... واويلا است.
        درسته كه زندگي قبل از تاهل براي خيلي از افراد زياد ربطي به ديگران نداره اما دروغ هم چاره كار نيست.

      • محبوبه

        تو انگیلیس همه قبل از ازدواج همه غلطی میکنن ههه تو ایران بعد از ازدواج خوب نتیجه بگیرید حالا که دیگه بقول دوستمون راهشم پیدا کردن میرن دختریشونو درست میکنن میگن باکره هستن؟ امثال منم که پاکن مورد هجوم این افکار

    • صادق

      اگر خيانت باشد.وفايي نيست.

    • دردآشنا

      دوستان عزیز من یک مرد هستم مردی که با توکل به خدا وبا اعتماد به توانایی خودش زندگی را سپری میکند، متاسفانه همسرم در چندین نوبت به من خیانت کرد و با مردهای غریبه ارتباط احساسی برقرار کرد به خاطر خدا و فرزندم اورا بخشیدم ولی جدیدا هم متوجه شدن دوباره همان خیانت قبلی را تکرار کرده است، به شما برادر و خواهر عزیزم نصیحت را میکنم در ازدواج 1- حتما با همسرتان از نظر عقیدتی یکسان باشید 2- از ارتباطات مشکوک و... کاملا جلوگیری و حساس باشید 3- هرچه محبت دارید به همسرتان بدهید و اگر بلد نیستید یاد بگیرید4- سعی کنید برای هم بیشتر وقت بگذارید5- ضعفهای هم را بپوشانید و بازگو نکنید و به همسرتان به صورت مخفی و... کمک کنید خودش را اصلاح کند6- همسرتان را به طور کاملا نامحسوس کنترل کنید و اگر چیزی یافتید به رویش نیارید و سعی کنید با بهترین روش که متوجه نشود اورا نجات دهید 7- به زنتان یادآور شوید در زمان بچه دار شدن نباید سرکار برود وظیفه اصلی یک مادر مدیریت زندگی و تربیت و مادر بودن است و شما هم باید تمام تلاشتان را برای رفاه انان بکار ببرید8 از آنچه دارید رازی باشید و زیادخواه نباشید عشق وزندگی خوب در پول و ثروت یافت نمیشود و ثروتی که آرامش نیاورد جز شر چیزی نیست9بدانید با هر دستی که بدهید با همان دست خواهید گرفت هرکاری که بکنید نتیجه اش را خواهید دید خیانت جوابش خیانت میشود مواظب باشید.10-با یاد خدا و نام خدا و نجات انسانها زندگی کنید.در پایان شاید بپرسید چرا با این زن ادامه زندگی میدهم چون به نجاتش تا آخرین لحظه امیدوارم و مسئله بعدی فرزندم است البته در جهت جدایی دوباراقدام کردم ولی هربار گره در کارمان افتاد و ان را به فال نیک گرفتم و جدیدا هم اقدام کردم والان که این پیام را مینویسم بازهم گره دیگری در کارجداییمان افتاده و من این دفعه را به خدا وگذار میکنم که هرچه صلاح است برایم رقم زند و راهش را بازکند.

      پاسخ ها

      • سام

        متاسفانه زنها از اين مسئله كه بچه اي دارند و طرف مقابلشان به بچه اهميت مي دهد و نمي خواهد بچه شان بدون پدر و يا مادر بزرگ شود سواستفاده مي كنند و چون خيالشان تا حدودي راحت مي شود پس به راحتي به دنبال تجربه هاي جنسي در خارج ار حريم خانواده مي روند. واقعا دردناك است كه وقتي هم كار به دادگاه و ساير مراجع قانوني ميكشد خيلي از آن افراد به ظاهر موجه دنبال رابطه جنسي با همسر (زن) هستند و دائم شماره موبايل مي دهند. اينها واقعيت است نه تخيل يا افترا.
        قوانين و سنت هايي چون مهريه هم شده عامل فشار بر مردها. مرد بدبختي كه به اميد يك دنيا عشق و محبت اقدام به تشكيل خانواده ميدهد اگر بنا را بر بي اعتمادي بگذارد كه هيچ وقت اصلا ازدواج نمي كند. پس بنا بر اعتماد و زندگي سالم دارد و مثلا 500 سكه مهريه را قبول مي كند. بعد سركار خانم بعد از چند سال ميگه من را به زور به عقد تو درآوردند و من ديگه اون آدم قبلي نيستم و من پيشرفت كرده ام و ... و حالا طلاق مي خواهم . خيانت كرده ام كه كرده ام چون دوستت ندارم. اگر ميخواهي ادامه بده با همين شرايط و اگر نمي خواهي مهريه ام را بده !!!! و طلاق.
        ماشاالله اين زنهاي به ظاهر لطيف هم كه در مورد فرزندان خردسال و بي گناه كاملا مثل يك تكه سنگ بي عاطفه مي شوند.
        نتيجه اين اتفاقات اين مي شود كه مثلا يك پسر مجرد پيش خودش فكر مي كند كه كه من مغز خر خورده ام كه زن بگيرم؟ خرجي بدهم. مثل خر چند شيفت كار كنم. توي خانه هم به كارها كمك كنم و خانم ساعت 11 از خواب پاشه . غذا بلد نيست درست كنه و ... آخرش وقتي ميرم دنبال كار خانم يك پسري را بياورد منزل و ...(درسته بشر قابل خطا و اشتباه است و همه در دوران زندگي شايد اشتباه كنيم. يك بار . دوبار.. و ... و همه اين را مي دانيم و هيچ كس هم معصوم نيست.)
        كدام پسر سالم و عاقلي از ازدواج رو گردان است؟؟؟ اما وقتي يك مسئله اپيدمي مي شود. خوب پسر ها فكر مي كنند كه از كجا معلوم كه زن من از اين كارها نكند؟ چه كسي تضمين مي دهد؟ همه قوانين كه براي بستن دست و پاي مرد است. يك حق طلاق است كه اگر زني بي شرافت باشد راهكار آن را هم خوب بلدند.
        قبول كنيم كه جامعه و روابط آن را به غلط پي ريزي كرده ايم.
        لطفا نگوييد كه يكطرفه و جانبدارانه و خيالاتي برخورد مي كنم. اين ها داستان نيست بلكه كاملا داستان زندگي خود من است.
        زن من بعد از 12 سال زندگي مشترك. خانه به نامش كردم. خانه اي كه سالها قسط اش را دادم. ماشين به نامش كردم. براي كار از اين شهر به اون شهر رفتم و در حد توانم از جسم و روحم مايه گذاشتم. حالا ميگه من ديگه يك هنرمند بزرگ شده ام. تو در حد من نيستي. من را به زور به تو داده اند. درصورتي كه نه به زور زن من شد و نه الان هنرمند بزرگي است بلكه فقط و فقط يك عده بخاطر سو استفاده باد در آستينش كرده اند كه تو خيلي فلاني و ...
        بخاطر آسيبهاي دوران كودكي كه ديده قصد دارد از مادرش انتقام بگيرد و كوتاه تر از ديوار من پيدا نكرده . پس با خيانت به من از مادرش و پدر ش انتقام گرفته. اينها حرفهاي خودش است نه تصورات من.
        دوران خوبي براي ازدواج نيست چون به احتمال خيلي زيادي زنها در دام خيانت خواهند افتاد. مردي كه براي برآورده كرده حداقل هاي زندگي بايد 3شيفت كار كند وقتي يك زن نادان و رويايي و غير واقع بين داشته باشد بايد احتمال خيانت را هم بدهد. ( خواهش مي كنم كه زنان سالم و عزيز جامعه به خودشان نگيرند. شرمنده آنها هستم )
        خيانت مرد ها هم داستان خودش را دارد. تا زماني كه اكثر زنها خودشان را مثل كالا مي فروشند ( مهريه و يا هر نوع ديگر شرعي و يا غير شرعي) بايد اين احتمال را هم بدهند كه مردشان وقتي پول دارد پس حق هم دارد كه زنان بيشتري را بخرد. درست يا غلط اش بحث درگري است. بي شك غلط است ولي حقيقت دارد.
        آدمها اگر شرافت داشته باشند نه خودشان را به مهريه و پول دستي مي فروشند و نه به لذات زود گذر. چرا كه هيچ لذتي بالاتر از همسر قانوني نيست چرا كه آرامش مي آورد. خود من با اين كه همسرم به من خيانت كرده و شخصيت من را بارها لگدمال كرده است باز هم اعتراف مي كنم كه لبخند و آغوش همين زن را به هيچ زن خياباني نمي فروشم . چون به هر حال مادر فرزندم است. شايد براي من همسر خوبي نباشد ولي براي فرزندم يك مادر است.
        ببخشيد درد دلي بود با شماعزيزان
        به اميد خوشبختي براي همه.

      • پویان

        منم مثل تو سام عزیز
        داداش واقعا راست گفتی آغوش زن خود آدم با آغوش هیچ زن دیگه یی قابل مقایسه نیست حتی اگه بارها خیانت کرده باشه اما بازم برای تو پاکه و فقط آرامش رو در کنار همسر میشه جستجو کرد
        دمت گرم خیلی مردی

      • مهمان

        نظرات دوستان رو خوندم واقعا خودم که یک زنم خیلی ناراحت شدم.کاشکی خانم محترم قدر دوستان رو میدونست.

      • نیوا

        اگه واقعا به این دستوراتی که گفته ای عمل می کنی، یا دست کم این قدر می فهمی راه حل نگه داشتن زن چیه، خیلی مرد فهیمی هستی. باریکللا

      • سعید

        اینکه آدم فهمیده و باشعوری هستی شکی نیست ولی نباید خونه و ماشین رو به نام زنت میکردی کار خیلی اشتباهی کردی باعث شدی خودت در مقابل زنت خار کوچیک بشی حالا اون هم عقیده داره که فرد بزرگی شده و هم احتمالا پولش از شما بیشتره

    • ساواش

      بنظرمن چه وچه زن همیشه بایداینو درنظر داشته باشند که وقتییکه ازدواج کردند باید فقط برای همباشند یعنی فقط وفقط منافع خودشون اولویت داشته باشه زندگی بالج لج بازی بهیچ وجه ادامه پیدا نمیکنه همیشه باید ذات پاک خود را در همچین مواقعی نشان بدهیم درواقع عملی که خواستیم انجام بدهیم باید نیت ان کار را دردذهنمان جستجو کنیم اگر ناپاک بود دنبالش نرویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرين

    • عاطفه

      حضرت محمد ص فرمودند: جهنم هفت در دارد و در هر دری هفتاد هزار کوه است و در هر کوهی هفتاد هزار شعبه است در هر شعبه ای هفتاد هزار وادی است و در هر وادی هفتاد هزار شقه است و در هر شه هفتاد هزار خانه است و در هر خانه هفتاد هزار مار است که بلندی هر مار به اندازه سه روز راه است و نیشهای آنها به اندازه درخت خرماست؛ این مارها به انسانها حمله می آورند و می درند و گوشتهای بدن ایشان را متلاشی میکنند. اهل عذاب با مشاهده ی این مارها به نهارهایی از اتش که در روی زمین جهنم در جریان است و مملو از زهر مار و عقرب است پناهنده می شوند و خودشان را به درون این نهرها می اندازند؛ این نهرها هم به قدری عمیق هستند که اهل عذاب وقتی داخل این نهرها افتادند ۷۰ جریف پایین می روند و هر جریفی ۷۰ سال راه است.

      (کفایه الموحدین، مبحث نار)

    • گلی

      وقتی دونفر عاشق هم باشند هیچ وقت فکر خیانت تو سرشون نمیاد من عاشق شدم که اینو میگم مرد زندگیمم عاشق منه و ما هر دو اولین عشق هم بودیم همین تو وفادار موندن به ما خیلی کمک کرده با وجود اینکه همشهری هم نبودیم و کلی دوری و انتظار کشیدیم. واسه همه پسردخترای ایرانی هم دعا میکنیم مثل ما عاشق هم باشن و صداقت داشته باشن

      پاسخ ها

      • فرشته

        گلی خانم نمیخوام ته دلتو خالی کنم من 7 سال با شوهرم دوس بودم خیلی هم همدیگه رو میخواستیم تو روز روشن تو خونه خودم با یه زن دیدمش الان با یه بچه نمی دونم چیکار کنم داغونم

      • بدون نام

        براي تان آرزوي پيروزي و سعادت دارم. اما فراموش نكن كه خطر جلوي پاي همه سبز ميشه و كسي نميتونه بگه من با بقيه فرق دارم.
        خواهر گراميم مبادا خودت را بي تفاوت نشان بدهي. تا آنجا كه مي تواني روز به روز محبتت را به همسر و فرزندانت بيشتر كن چرا كه درياي محبت پاياني ندارد. بعد اگر روزي متوجه شدي كه در تمام اين سالها كه فكر مي كردي خوشبخت هستي و همسرت فقط به تو فكر مي كرده اگر متوجه خيانت او در تمام سالهاي گذشته بشي حداقل اين كه خودت را سرزنش نمي كني براي كم كاري هايت. بلكه با دلي روشن و روحيه خوب از مهلكه خودت و فرزندت و حتي شوهر گناه كارت را بيرون مي كشي.
        اميدوارم شما خانم محترم هميشه در كنار خانواده روزهاي شادي داشته باشيد و بلا نبينيد آمين.

      • محبوبه

        الهی خداکنه منو بی افمم همینجوری بشیم خخخ
        عزیزم الهی مستدام باشه عشقتون خدارو از یادنبرید که خودش دلارو از محبت پر میکنه
        فرشته جون ببخشش یه وقتایی ادم باید گذشت کنه بعدشم دهنشو سرویس کن ینی چی؟خخخخ
        از محبت خارها گل میشود اجی جان
        هرچندگاهی هم از محبت گل ها هار میشوند
        ولی محبت کن مامانه منم بعد از 20 سال به درد تو دچار شد ولی ایستادگی کرد

    • سامانتا

      من یک زنم.و به شدت تنوع طلب.خیلی عادیه که یک مرد بعده جتد وقت دیگه مرد سابق نیست.من نمیتونم با یک نفر کنار بیام فقط و فقط برای اینکه خوشتیپی پولداری و تمام خصوصیاتی که من میخوامو نمیشه در یک مرد پیدا کرد.لبته من هم زیبام (ب نظر خودم و اطرافیان)هم پولدار هم خوش برخورد بخاطر همین خیانت و حق خودم میدونم

      پاسخ ها

      • سام

        خانم محترم نظر شما كاملا قابل احترام است. ولي لطفا قبل از ازداج اينها را مطرح كن و اگر مرد مورد نظر با اين شرايط شما موافقت كرد ازدواج كن. نه اين كه اولش بگويي من چادري هستم و فلان و بهمان . من با نداري هايت مي سازم و ... من ... ولي بعد كه ازدواج كردي تنوع طلبي ات گل كنه. آدم فقط بايد از يك تكه سنگ باشه كه تعهد هاي خودش را زير پا بزاره. حتي اگر مردي شرطي در قبل از ازدواج مبني بر رعايت اصول اخلاقي نداشته باشه باز هم چيزي عوض نميشه چرا كه ذات ازدواج بر مبناي رعايت حد و حدود خاص و نعهد و مسئوليت است. شما اگر مبنا را فقط بر خوشگلي بزاري در اصل با عرض پوزش كم عقلي خود را نشان مي دهي. زيبايي چهره با هر عامل كوچكي قابل ار بين رفتن است. اونوقت به شوهرت حق مي دهي كه جلوي چشم تو يك زن ديگر را در آغوش بگيرد؟

      • پویان

        متاسفانه همه خانمها مثل شما شدن سامانتا خانوم
        ولی امیدوارم بالاخره سر عقل بیای و قدر شوهرت و گذشت یک مرد رو بفهمی و بدونی از روی عشق بوده که تو رو بخشیده نه از بی غیرتی

      • محبوبه

        بعضی از دخترا دلشون نمیاد به دوست پسرشون خیانت کنن شماره نمیگیرن تو خیابون؟
        والا؟
        نمیدونم چی بگم؟
        ما خودمون خوشگلیم
        مامانمونم دسته کمی از حمیرا و گوگوش نداره
        ولی از این حرفا نداریم کهاقا پووووویان جمع نبند

      • بدون نام

        پس لطفا جواب منو بده. فرق شما با مرغ و گربه و... چیه؟!!!!؟؟؟؟؟
        اولئِکَ کَالاَنعام بَل هُم اَضَلّ. 179 سوره اعراف

      • سعید

        همه آدم ها یه شکل نیستند شما حق دارین همه هر جور دوست داشتین زندگی کنین ولی حق ندارین زندگی کس دیگه ای رو خراب کنین و بهش صدمه بزنین امسال شما یا نباید ازدواج کنن یا باید به شخصی مثل خودشون ازدواج کنن بعضی مواقع هم شخصیت آدم عوض میشه و دیگه آدم ثابق نیست ولی شم باز میکنه میبینه به چند نفر متعهده به خانمش به بچه هاش یعنی اینکه دیگه نباید صد در صد برا خودش زندگی کنه بلکه باید از خودگذشتگی داشته باشه

    • elahe

      man k bazi az nazararo khondam chesham az taeajob gerd shod ama nazare man ine chera vakhti ba yki k dosesh darid ya nadarid ezdevaj mikonid mage yki nemishid pas chera be sardio yek navakhti residid ba ham darmion nemizarid ta rahe hal peda konid jori az ezdevaj harf mizanid k zoja az ham doran harki rahe khodesho khodesh taeen kone chera sadeghane nabayad harf zado moshkelo hal kard yani enghad zendegia be nazareton sard shode

    • محمد

      خیانت یعنی مرگ کسی که که خیانت میکنه سزاش فقط مرگه

      پاسخ ها

      • محبوبه

        دوست عزیز هرکسی خیانت کرد چه زن چه مرد در اصل به خودش خیانت کرده

    • بدون نام

      خاک برسر شما که به اینو اون فوش میدید

    • پیمان

      خیانت زنم داغونم کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه خيانت در دست زنها اسلحه قوي اي است و امان از روزي كه اين اسلحه در دست يك زنگي مست قرار بگيد. خانمان برانداز مي شود.

      • یوسف

        ازخداوند طلب صبربرای شما وتمامی مردانیکه خیانت همسرشان راتجربه کردندرادارم.بدرستی که غم این تجربه حتی ازغم ازدست دادن فرزند بیشتر است.

    • مریم

      میدونی چیه به نظر من اونایی که خیانت میکنند خداا شناس نیستند اگه بودند میترسیدند از خدا واین کارهارو نمیکردند

    • ارمين

      يه خانوم هست كه اتفاقا شوهر داره يه كاري كرد كه عاشقش بشم بعد كه باهاش صحبت كردم گفت ازدواج كرده از وقتي مطمن شدم همش ازش فاصله ميگيرم ولي اون همش سربه سرم ميزاره ودوباره جذبم ميكنه منم واقعادوسش دارم شما بگيد چيكار كنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شك نكن كه به تو هم خيانت خواهد كرد.

      • پویان

        مطمئن باش مثل یه دستمال کاغذی استفاده شده بعد اینکه ازت سیر شد تو رو میندازه دور
        فقط تویی که باید قدر خودت رو بدونی و خودت رو از داشتن یه زندگی پاک و حلال محروم نکنی
        باور کن وقتی جسم خودت رو عرضه کنی برای هیچ زنی با اررزش نمیشی
        چرا ارزش خودت رو در این حد پایین میاری ؟
        لیاقت یه مرد اینه که با عشق و فقط در آغوش همسرش به آرامش برسه چرا فکر می کنی تو شایستگیشو نداری و اجازه میدی باهات این رفتار بشه؟

      • بدون نام

        سلام. خودتو بذار جای اون شوهرش. خیلی سخته براش اگر بفهمه زنش چه کرده! شما از زنش بخاطر خدا و اینکه یه زندگی به ددست شما خراب نشه فاصله بگیر مطمئن باش پاداششم میگیری.

    • عباس

      من که اگر خدای نکرده زنم این کارو بکنه بی بر و برگرد می کشمش و طرف هم گیر میارم اونم میکشم! اینم بگم خیلی آدم مذهبی نیستم فقط این عمل رو یک عمل قبیح و غیرانسانی می دونم.اما اگر قبل از ازدواج رابطه داشته در حد چند مورد کوچیک مشکلی ندارم چون خودمم داشتم و مهم پایبندی بعد از ازدواجه

      پاسخ ها

      • سعید

        با کشت و کشتار که چیزی حل نمیشه من آدمی رو میشناسم که در گذشته با زنهای شوهر دار رابطه داشته ولی توبه کرده و حالا فرد مفیدی شده باید این مسئله ریشه ای حل بشه که کسی نره سراغش

    • مهر

      سلام ممنون از مطالبتون من که حدودا 4 سال پیش ازدواج کردم وحاصل این ازدواج یه فرزند دوساله اس .در دوران مجردی هم باهیچ مردی در ارتباط نبودم واعتقاد به دوستی نداشتم سن 18 سالگی با انتخاب خانواده وبعد خودم یک ازدواج سنتی کردم که بعد از ازدواج دروغ ها وخیانت های همسرم به من یکی یکی رو شد.بارها تلاش کردم جلوی اورا بگیرم اما نه موافق مشاور بود نه به حرفهای من اعتنایی میکرد.ما به شدت ازمسایل جنسی باهم مشکل داشتیم که این مسایله به شدت روی من تاثیر منفی میگذاشت بار ها از او پرسیدم ایا بامن مشکلی داری اگر از من خوشت نمیاد بگو قول میدم بدون دغدغه از زندگیت بیرون برم اما اون میگفت تو فوق العاده زیبایی جذابی خانومی ولی من این مدلیم و بیشتر ازاین نمیتونم باشم روابط ما از ابتدا خیلی دیر به دیر بود تا اینکه متوجه شدم اعتیاد به مواد مخدر دارد چندبار سعی به ترک دانش کردم اما هردفعه دروغی مرا پیچوند وبه کارش ادامه داد چند دفعه رابطه ی تلفنی اورا با خانمهای مختلف کشف کردم اما چون دوست نداشتم زندگیم از هم بپاشد زندگی کردم این اواخر دیگه شبها هم خیلی ذیر به منزل میامد حدودا بعد از سه سال بیکاری دریک سالی که مشغول به کار بود 8 ماه تمام نه حقوقی منزل میاورد نه من وفرزندمون رو بیرون میبرد تا بحال به جز یک دفعه اونم همراه دوستاش باهم مسافرت نرفتیم حتی ماه عسل .اینها همه یک طرف بی تفاوتیهایش توهین ها پرخاشگری هایش دیگه طاقت فرسا شده بود تا اینکه زندگی را ول کردم و خانه پدرم امدم الان 4 ماهه متارکه هستم علاوه بر این 4 ماه 4 سال کاملا مثله زن های مطلقه زندگی کردم حالا او به خاطر مهریه طلاقم نمیده پدرم هم مثله کوه پشتمه ومیگه مهریه تو باید بگیری حالامن موندم یه کوه غم یه دنیای نامرد که به مردا اجازه هر کاری رو میدن ولی مازنها نه.اخه ما زنها ادم نیستیم ؟ماتنهایی رو حس نمیکنیم ؟ما نیاز به ارامش نداریم ؟این چه بی عدالتیه که دادگاه بعد چهار ماه به اون اجازه ازدواج مجدد میده اونوقت من باید بشینم ببینم اقا ی معتاد خیانتکار کی میاد و من و طلاق میده تا منم برم پی زندگیم به نظر شما ما زن ها دل نداریم؟این همه سختی کم بود حالا با وقاحت تمام پدرش به من میگه حالا که گذاشتی رفتی بشین تا موهات و دندونات رنگ هم بشن پسر ماهم میره سراغ زندگیش توهم میمونیو پیر میشی.خداااااااااااااااا چرااااااا؟خدااااااااااا.اونوقت اینا خیانت نیست ولی من تو خیابون با یکی صحبتم کنم باید اضطراب داشته باشم نکنه کسی ببینه متهمم کنه بهم بگه خیانتکار خداااااااا خودت قضاوت کن کدوم خیانته؟؟؟

      پاسخ ها

      • طهورا

        واقعا خیلی واست ناراحت شدم عزیزم انشالله سر دخترش بیاد که دل دختر مردمو درد نیاره بی شرف کثافت خدا لعنتشون کنه من جای تو بودم مهرمو میبخشیدم طلاق میگرفتم یه زندگی خوب تشکیل میدادم

      • محبوبه

        خدا از سرش نگذره
        استغفرالله مگه میذارن
        عزیز جان ناراحت نباش منم یه دخترمو حس میکنمت چون منم با هیچکس رابطه نداشتم
        میفهمم ادم پاک باشه ولی اخرش بازنده شه خیلی بده اگه میتونی مهرتو ببخشو ول کن بذار خدا خودش جوابشو بده

    • حمزه دورقی

      هنگام عروسی زن ومرد دراتاق عروسی چکار می کنند؟

    • امیررضا

      دیونه ها

    • رضا

      خیانت خوبه

    • محمدرضا آزرم نیا

      سلام.
      سه دلیل عمده برای خیانت زن به مرد
      1-مرد نتواند زن را از نظر جنسی تامین کند.
      2-مرد برای محبت کردن به زن کم توجه باشد.
      3-برای اینکه بتواند با زن خود سکس خوب داشته باشد ازعوامل مخرب استفاده کند.
      اگر مردی این سه مورد را رعایت کند فکر کنم کمی امار زنهای شوهر دار پائین بیاید%

    • هم اندیش

      من خانمی 26 ساله هستم 3،4ماهی از ازدواجم گذشته بود که متوجه شدم همسرم با خانمی رابطه تلفنی داره وقتی فهمید من متوجه شدم دست بر داشت. چند ماه بعد هم متوجه شدم با خانم ها رابطه اینترنتی داره وقتی فهمید متوجه شدم از این کارش هم دست برداشت. قبل از این قضیایا شوهرمو می پرستیدم اما حالا فقط دوستش دارم بچه ها نظر؟

      پاسخ ها

      • الف نون

        اینجور که معلومه شوهر شما قبل ازدواج خلع های زیادی داشته در زندگی و الوده و بیمار این کار شده شما در مرتبه اول خلع هارا بیابید بعد از شناخت کافی تمامی خلع های زندگی قبلی شوهرتان که موجب بیماری امروزش شده انهارا تا جای ممکن رفع و شوهرتان را از بیماری برهانید.امیدوارم به زندگی ایده ال خود برسید و طم خوشبختی را به تمام معنا بچشید.

      • محبوبه

        اره با نظر الف نون موافقم
        ولی این همسرشما باید یک فست کتک بخورد خخخخ نه ولی دلسرد نشوید ادمیزاد شیر خام خوردست شاید شما کم توجهی داشتی

    • امید

      آقا دلیل اصلی خیانت،آموزشهای غیر مستقیم ماهواره است که این موضوع رو می خوان یک امر طبیعی در جوامع تبدیل کنند!وهدف اصلیشون همون کشورهای جهان سومی بیچاره است که فکر میکنند بی قیدی و بی دینی یک نوع پیشرفت است

    • سياوش

      عزيزم بدبيني و تعصب بي جا باعث خيانت ميشه

    • محبوبه

      امید راست میگه جم تی وی یه فیلم نشون نداد که توش یه ادم درستو حسابی داشته باشه همش خیانت همش خیانت عه عه حالم بهم خورد
      درضمن خاک برسر هرکی که یادنگرفت با طرف مقابلش بشینه حرف بزنه رفت خیانت کرد یاد بگیریم اگه ناراضی هستیم از هرچی حالا روک و روراست بگیم خوب چه اشکال داره خانمی به همسرش بگه من از این رفتار ناراحت شدم یا برعکس البته به شرطی که قبلش طرز حرف زدن بلد باشیم

    • afsorde

      سلام
      من 24سالمه و 15فروردین امسال متوجه شدم که شوهرم تواین2سال زندگیمون بهم خیانت کرده خداییشم تو زندگیم خیلی بهش فداکاری کردم عروسی نخواستم ،از لحاظ مالی کمکش کردم ،محبت کردم وعاشقش بودم و پرستشش میکردم در کل هیچ کمیتی براش نذاشتم ولی اون خیانت کرد و شبها که من میخوابیدم فیلمهای مبتذل نگاه میکرد خیلی عذابم داد و الان به کلی از چشم افتاده بهش گفتم مهریمو میبخشم طلاقم بدهگفت نمیدمازطرفی هم خانوادم نمیذارن و من الانخیلی افسرده شدم....

    • رزا

      همش بهونه کسی که تعهد داره نباید هرگزززززززززز به همسرش خیانت کنه این حرف ها هم همش بهونست اقا طلاق بگیرید بعد هر کاری دلتون خواست بکنید نه مرد و نه زن حق خیانت نداره تا وقتی متعهد اگر هر دلیلیم میارن برای توجیحه کارهای زشت و کثیف خودشونه می خوان وجدان نداشتشونو آروم کنن.زن و مرد هم نداره وقتی خیلی مسائل عادی میشه و انقدر مردم وقیح میشن نتیجش اینی میشه که میبینید

    • شهرام

      سلام افسرده. منو تو هم دردیم. تو از جانب شوهرت من از جانب زنم. اما من عذابی که میکشم خیلی از تو بیشتره.

    • مينا از آمريكا

      من يك سال هست كه ازدواج كردم و خودم ٣١ سالمه و شوهرم نزديكه ٥٠ سالشه . ابتداي ازدواجم با چند تا دختر كه تو استريپ كلاب كار ميكرد رفت بيرون و من فهميدم دعوامون شد و گفت فقط دوستاي قبليم بودند ، من هم قبول كردم و ديگه حرفشو نزدم ولي هنوز هم ميره استريپ كلاب و اين قضيه منو ناراحت مي كنه و نمي خوام بهش چيزي بگم . در ضمن رفتارش با من خوبه ولي خيلي وقتش رو صرفه كامپيوتر مي كنه و خيلي كم با من حرف مي زنه در ضمن خيلي هن پورن نگاه مي كنه لطفا راهنماييم كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟ كه چه كاركنم ؟؟

    • سمیرا

      سلام من یه خانم 24ساله ام نزدیک دوساله ازشوهرم دورم اون مردخیانتکارنبودخیلی هم اطمینان دارم ولی خیلی زجرم داددرمدت سه سالی که باهاش زندگی کردم الان ازهم دوریم من بعدازمدت یک سال دوری ازیه مردی خوشم اومداوایل ازاسم مردجماعت متنفربودم ولی این آقابه حدی بهم محبت کردکه کاملا نظرم عوض شددرمدت این دوسال هم شوهرم ازشنیدن صدای دختر2 ساله ام محرومم کردچندماهی میشه که طلاق غیابی گرفتم اماهمش عذاب وجدان دارم که نکنه خیانت کرده باشم من آدم مذهبی بودم همش بخاطر یه مردپست به این عذاب کشیده شدم آیا خدامنومیبخشه ؟؟

      پاسخ ها

      • پوریا

        سمیرا خانوم شوهر بدبختتو من میشناختم از گل کمتر بهت نگفته بود هر کاری برات کرد.ولی............حالا بیا ببینش بد بختو
        بیچاره مردای این دوره و زمونه.خدا لعنت کنه امثالی مثله تورو

    • حسین

      داشت با خانم و یکی از دوستای صمیمیش تو خیابون راه می رفت، یه جون ِموتوری از کنارشون رد شد و یه تیکه به خانومش انداخت، خندش گرفت، وقتی رسیدن دوستش گفت: حاج آقا شرمنده نمیتونم دیگه جلوی خودمو بگیرم، چرا وقتی اُون موتور تو خیابون به خانمِت مَتَلَک گفت هیچی نگفتی و فقط خندیدی؟ یه مکث کرد و بعد گفت: یه روز که هم سن اُون موتوری بودم، همون چیزی که اُون جون به خانمم گفت، به خانمی که داشت با شوهرش راه میرفت گفتم، خندم گرفت از کار خدا که از هیچ چیز نمی گذره.

    • yasan

      خدا لعنت کنه هر زنی رو که به شوهرش خیانت کنه

    • amir

      be nazare agha mahmod ye adame havas baze ke dust dare masaln roshan fekrane be ghazie fekr kone be nazare man behtarin esmi ke mishe roin kar gozasht hamon yajewye khianate khanomha va aghayon havaseshon bashe khaen nabashan.

    • ارش

      مولانا: ای رها کرده تو باغی از پیِ انجیرکی، حور را از دست داده از پیِ کم پیرکی، چیست کم پیرک یکی سالوسکِ بی چاشنی، تو به تو همچون پیاز و گنده همچون سیرکی
      سالوسک: فریب کار
      به این نکته توجه داشته باشین، ما به نقش و نگارهای زیباییکه از دخترا و پسرا داریم میبینیم توکوچه و خیابون(که همشونم ساختگی و با عمل کردن و آرایش و لباسهای جذابه) سخت مشغول شدیم و از نقاش غافل شدیم.بابا هدف از زندگی این چیزا نیست چرا انقدر غرق سطحیات شدید؟ چرا آخه انقدر عاشق کف روی آب شدید و از مروارید ته دریا بی خبرین؟چرا همون پایین موندین، بیاین بالا لذتش خیییییییییییلی بیشتره به خدا.
      اگر لذتِ ترکِ لذت بدانی، دگر لذتِ نفس، لذت ندانی.

    • احمد رضا م

      اگر یه مسابقه برای بچمون برگزار کنن و یه طرف ظرف شکلات رنگارنگ و متنوع بذارنو طرف دیگه یه چک سفیدامضا، قطعا با تمام وجود دلمون میخاد بچمون چک رو برداره تا هم براش یه دنیا شکلات بخریم هم هرچی دلمون میخاد مثل ویلا و ماشین و زمین و مغازه و..... ولی قطعا و حتما بچه میره سمت شکلات ها.چرا؟ چون درک اینو نداره که چه اشتباه بزرگی رو داره مرتکب میشه و نمی فهمه اگر از این ظاهر فریبنده بگذره چیا نصیبش میشه!!!
      چرا ما باید انقدر سطحی باشیم و زرق و برق دنیا گولمون بزنه؟؟؟ چرا داریم این پایین پایینا دست و پا میزنیم. بیاید یکم پا رو دلمون بذاریم و خودمونو بسازیم. ارزش ما خییییییییلی بیشتر از ایناست دلم میخاد فریاد بزنم بگم انقدر خودتونو پست نکنید. تمام این چیزا برای آدمای بزرگوارپوچ و بی ارزشه. مثل اینه که به یه مرد 50 ساله بگن اگر امروز حرفم رو گوش بدی شب میبرمت شهر بازی. دست از این بی بند و باریا بردارین. چرا میگین زن ها خودشون پیشنهاد میدن؟؟ خب داستان حضرت یوسف که بیخود تو قرآن نیومده. برای منو شماست.زلیخا زیباترین زن اون زمان بود اونم با اون جاه و جلال، اما حضرت یوسف بخاطر ایمان قوی ای که داشت باطن زلیخا رو شبیه خوک دید. و دیدید که زلیخا هم بخاطر پیشنهاد کثیفش چندین سال زجر و بدبختی کشید. ولی دست آخر که به خدا ایمان آورد هم بیناییش رو گرفت، هم جوانی و زیباییش برگشت، هم یوسف ازش خاستگاری کرد و 40 روز به انتظارش نشست تا زلیخا بله بگه و مهمتر از همه هم به معرفت الله که میگن تو بهشت هییییییییییچ لذتی، (حتی لذت با حوریان بودن)، به لذت لقاء پروردگار و خشنودی پروردگار نمیرسه رسید.

    • احمد رضا م

      اگر یه مسابقه برای بچمون برگزار کنن و یه طرف ظرف شکلات رنگارنگ و متنوع بذارنو طرف دیگه یه چک سفیدامضا، قطعا با تمام وجود دلمون میخاد بچمون چک رو برداره تا هم براش یه دنیا شکلات بخریم هم هرچی دلمون میخاد مثل ویلا و ماشین و زمین و مغازه و..... ولی قطعا و حتما بچه میره سمت شکلات ها.چرا؟ چون درک اینو نداره که چه اشتباه بزرگی رو داره مرتکب میشه و نمی فهمه اگر از این ظاهر فریبنده بگذره چیا نصیبش میشه!!!
      چرا ما باید انقدر سطحی باشیم و زرق و برق دنیا گولمون بزنه؟؟؟ چرا داریم این پایین پایینا دست و پا میزنیم. بیاید یکم پا رو دلمون بذاریم و خودمونو بسازیم. ارزش ما خییییییییلی بیشتر از ایناست دلم میخاد فریاد بزنم بگم انقدر خودتونو پست نکنید. تمام این چیزا برای آدمای بزرگوارپوچ و بی ارزشه. مثل اینه که به یه مرد 50 ساله بگن اگر امروز حرفم رو گوش بدی شب میبرمت شهر بازی. دست از این بی بند و باریا بردارین. چرا میگین زن ها خودشون پیشنهاد میدن؟؟ خب داستان حضرت یوسف که بیخود تو قرآن نیومده. برای منو شماست.زلیخا زیباترین زن اون زمان بود اونم با اون جاه و جلال، اما حضرت یوسف بخاطر ایمان قوی ای که داشت باطن زلیخا رو شبیه خوک دید. و دیدید که زلیخا هم بخاطر پیشنهاد کثیفش چندین سال زجر و بدبختی کشید. ولی دست آخر که به خدا ایمان آورد هم بیناییش رو گرفت، هم جوانی و زیباییش برگشت، هم یوسف ازش خاستگاری کرد و 40 روز به انتظارش نشست تا زلیخا بله بگه و مهمتر از همه هم به معرفت الله که میگن تو بهشت هییییییییییچ لذتی، (حتی لذت با حوریان بودن)، به لذت لقاء پروردگار و خشنودی پروردگار نمیرسه رسید.

    • اکرم

      سلام بچه هاجونم بنظراینجانب درکل نباید به آدمای زمینی زیاد وابسته شدحتی همسرت همیشه نذار تمام صفحات توروبخونه و نذارفکرکنه که صد درصد مال اونی که خیالش راحت شه بره دنبال کثافت کاری هاش
      اصولا مرد جماعت موجودات کم جنبه ای هستن اوناجنبه اینو ندارن که کامل دراختیارشون باشی باید براشون کلاس بذاری اون وقته که میمیرنننننن برات
      ودرضمن گاهی اوقات به مردها هم حق میدم زنی که حتی یه معاشقه ساده رو بلد نیست وتمام وقتش تو اشپزخونه ومثل یه خدمتکار فقط سرگرم کارای خونه اس خودش به مردش اجازه میده که بره سراغ یکی دیگه باباخانوما دخترخانوما اونایی که درشرف ازدواجن یا اونایی که چندساله ازدواج کردن یه کم اطلاعات جنسی تون روبالا ببرید اون مرد بیچاره چه گناهی کرده که تو خیابون زنا رو با هزار قلم آرایش وساپورت وکوفت وزهزمار میبینه ولی وقتی میاد خونه زنش بو قورمه سبزی میده بخدا نیازجنسی اولین چیز مهم واسه یه مرده تو خونه داری ات وآشپزی تم ضعیف باشه اما ازاین لحاظ خوب به مردت برسی عمرااگه خیانت کنه بخداکسی که تاخرخره سیره بهترین غذام جلوش باشه هوس نمیکنه
      البته یه سری خانوما از نظر خودشون واسه شوهرشون کم نذاشتن امابنظرمن کسی که اینقدربااطمینان ازخودش میگه اتفاقا اون یه جای کارش ایرادداره
      شایدشمازنظر خودت واسه شوهرت از نظرجنسی چیزی کم نذاشتی امااین فقط نظر تویه باید ببینی اونم اینطوری فکرمیکنه
      ببخشید که اینقدربی پرده گفتم چون بنظرم باتوجه به جامعه الان ومحیط آلوده بیرون خونه همین مسایل جنسی دردسرسازشده خانوما حیا خوبه امانه واسه شوهرت
      به امیدروزی که همه درکنارهم بی دغدغه وترس هامون زندگی کنیم

    • yasan

      قبلنا از نظر خیانت اقایون حرف اولو میزدن اما جدیدا خانوم ها در جایگاه اول قرار گرفتن.من تعجب میکنم یه زن چطور میتونه اینقدر بی ارزش و بی حیا باشه که خیانت کنه و با نامحرم رابطه داشته باشه حتی اگر در حد یه دوست تلفنی باشه..................................ایشالا هرچی زن و مرد خیانت کار هست به بدترین سرنوشت دچار بشن و نه از این دنیا ونه از اون دنیا خیری نبرن

      پاسخ ها

      • سارا

        yasanمن خیلیا رو دیدم که بصورت حمله ای اظهار نظر کردن و چند سال بعد به بدترین وجه ممکن خودشون همون کارو انجام دادن...بخاطر آینده خودتم که شده هیچوقت هیچ کسو زیر سوال نبر...مردی رو دیدم که همه رو سرش قسم میخوردن و اهل قضاوتای کوبنده بود ولی گندش در اومد...همه آدما با ارزشن...

    • محسون

      با سلام خیانت این کلمه زشت که برای هرچیزی میشه ازش استفاده کرد حاصل از لذت طلبیه که بعضی از ادمها نمی توانند بر نفس خود غلبه کنند پس به این نتیجه میرسیم که هیچ چیزی بجز کمی وکیفی زندگی نمی تواند حاصل خیانت کند بجز لذت طلبی پس با حلال خود لذت ببر که گناه کبیره هم شاملتان نشود

    • سارا

      سلام.من زنی ام که 2 ماه بعد از بد اخلاقی هام(که گاهی شوهرم هم بد اخلاقی میکرد باهام)شوهرم شروع کرد به خیانت و تا 2 سال 7 بار خیانت کرد.افسرده شدم...با اینکه ازش سرتر بودم...بعد از 2 سال منم خیاننت کردم واقعا بارها بخشیدمش بارها گفتم دارم از دستت میرم...مواظبم باش! بارها تحمل کردم...الآن با 1 مردی هستم که مجرده 10 سال از من بزرگتره و ازم دوره ولی اینقدر باهام خوبه که با اینکه یکبار هم ندیدمش از لحاظ روحی کمکم میکنه.گند خورد زندگیم...طلاق نمیگیرم چون میترسم از عواقب طلاق خودمم بچه طلاقم.

      پاسخ ها

      • مسعود

        اینطوری که شما نوشتی به نظر من فقط تهمت زدی به شوهر بیچاره و کار خودتو کردی..سرتر؟؟بعد 2سال زندگی این حرف عجیب بود....10سال بزرگتر!!!ازم دوره؟؟!باهام خوبه!!ا!!!عجب.اینا همه بهونست.باور کنین خدا هست.خیانت نکنین

    • حمید

      کسانی که خیانت می کنن به خدا ایمان ندارن

    • پاشا

      بابا اینچیزایی ک نوشتی همش چرتن

      فردای روز زن یکی خیانت کنه بعد این دری وریارو بگه و خودشو توجیه کنه
      ن .فقط هوس و بی خدا بودن باعث این مشکل بزرگه
      اینا همش بهونس.تمام

    • ارش

      سلام ازتون میخوام بهم کمک کنید ۱۵ سال ازدواج کردم ویه دختر۱۱ ساله داروزندگیمون تاهمین ۱۰ ماه پیس خیلی خوب بود تااینکه خانمم یه روز به من گفت یه همکار جدید اومده واسمون که من خیلی بهش وابسته شدم بیاباهاشون رفت وتمز خونوادگی داشته باشیم اوایل خیلب عادی بود ولی به مرور رفت وامدها بیشترواس ام ای وتماس خیلی زیاد شد هرچی من گفتم ادامه ندیم امن بیشتر لج کردوگفت توبه من شک داری میخوام ارت جداشم حالا هم میگه من مریضم ازت جدا میشم ولی برام وایستادوباره برمیگردم تنهام نزار راستی همکارشم یه پسر داره واز خودش ۳ سال کوچکتره. یکی دوبار بیرون باهم دیدمشون توروخدابگین چکارکنم

    • تكتا

      يك زن و مرد وقتي ميبينن كارشون به خيانت كشيده بهتره از هم جدا بشن تا اينكه باهم زندگي كنن ولي براي هم نباشن ومن دليل خيانت رو در بي محبتي و كم ميلي نسبت به هم و دوست نداشتنو نبود عشق تو زندگي ميبينم

    • ارش

      ممنون ن از اینکه نظرتونو گفتین راستش از یه طرف نگران اینده دخترمم که بعدا وصله بچه طلاق وعواقبش بهش نچسبه وازیه طرف باتوجه به اینکه خانمم باپررویی تمام میغگه اون اقا رودوست داره به اینده زندگیم امیدی ندارم وازتنهایی خودم ودخترم میترسم منتظررااهنماییتون هستم راستی میدونید خانمم چی میگه میگه یه مدتی طلاق بگیریم جداباشیم بعدا من برمیگردم

    • ارش

      توروخدابه من کمک کنید چیکار کنم خیلی دارم عذاب میکشم

    • حامد

      سلام من نمیدونم چرا همه چی رو سر آقایون میشکنید آقایی که میاد از خونه بیرون اونقد بی حجابی میبینه بخدا کاملا تحریک میشه ما مردا هم که معصوم نیستیم اگه واقعا خانومی از خیانت بدش میاد چرا خودشو اونجوری تو جامعه ظاهر میکنه که زمینه خیانت رو برا شوهر و یا برادر خودش فراهم کنه؟

    • باران

      اقا‌ارش‌سلام‌من‌یک‌زنم‌منم‌هم‌چی‌مشکلی‌داشتم‌ودارم‌
      با‌این‌فرق‌که‌شوهر‌من‌دلبسته‌همسر‌برادرم‌
      شده‌بود‌‌و‌اینها‌مدتی‌با‌هم‌بودند‌و‌بعد‌که‌من‌فهمیدم‌هم‌
      دیگرو‌رها‌کردند‌منم‌به‌خاطر‌پسرم‌وزندگی‌‌برادرم‌
      سکوت‌کردم‌ولی‌با‌اینکه‌سالها‌گذشته‌ولی‌یه‌بغض‌
      فروخورده‌دارم‌مثل‌یه‌خواهر‌بهتون‌میگم‌رهاش‌کنید
      چون‌‌حستون‌تغییر‌میکنه‌دنیاتون‌عوض‌میشه‌‌‌شما‌مرد
      هستین‌و‌زندگی‌برای‌شما‌‌‌بعد‌از‌طلاق‌تموم‌نمیشه

    • نسیم م

      سلام اقای ارش شایدمن دیرمطلبتونوخوندم ولی میخواستم بهتون بگم ازتنهایی نترسیدچون دخترتونوداریدو بیشترازاین بترسیدکه چه الگوی نامناسبی داره بچه طلاق بودن بهترازاینه که شاهداین چیزاباشه ودلیل رفتاراوحرفای همسرتونم خودشماهستید چون ازاول شل اومدیدوخودتونوضعیف نشون دادیدواونم سواستفاده کرده وترسش ریخته...بذاریدبره ولی مطمین باشیدزودبرمیگرده

    • ارش

      سلام باتشکر ازراهنمایی شما نسیم خانم وباران خانم راستش الان چند روزیه بااصراراون طلاق گرفتیم وداره خونه جدامیگیره ولی همش مبیگه چند ماه تایه سال به خونواده ها نگیم من برمیگردم ولی من دیگه دلم باهاش نیست ازیه طرف طلاق گرفته از طرف دیگه میگه من برمیگردم ومیگه اگه کسی فهمید بگیم توافقی جداشیم تاالانم من به هیچکس از خونوادم نگفتم اخه چه تعریفا که ازش نکردم وحالا منتظرراهنماییتون هستم اخه خیلی تنهام برام دعاکنین ممنون ازلطفتون

      پاسخ ها

      • هیچکس

        مغزتو دادی دست زنت؟؟ خیلی احمقی، زنت هر وقت خاست طلاق میگیره هر وقت خاست میاد؟شدی عروسکش ، لیاقتت همین زندگیه، خدا به هر کی زندگی که لایقشه رو میده

    • باران

      با سلام من برای شما از ته دلم دعا میکنم بعد راستگویی بهترین کاره شما که تقصیری نداشتید ولی زیاد هم مسئله رو باز نکنید همین که بگید دیگه دلش با شما نبوده کافیه به خاطر اینده بچتون نمیشه همه چیزو گفت ولی به نظر من دیگه به بازگشتش امید نداشته باش

    • باران

      من نظرات خیلی از دوستانو خوندم واقعا برام تعجب اوره که چطور بعضی از افراد از خیانت خانمها و اقایان دفاع میکنند مگر این افراد به عنوان انسان به حداقل ارزشهای انسانی پایبند نیستند مگر به اینده فرزندان خانواده ها فکر نمیکنند مگر به این فکر نمیکنند که همسر جز صداقت و وفا از طرف مقابل چی میخواد واقعا چیز هایی میشنویم که به این که داریم به اخرزمان نزدیک می شویم مطمئن می شویم

    • ارش

      بازم ازلطف وهمراهیتون ممنونم اخه تاهمین یه سال پیش که این اتفاقات برام بیفته فکر میکردم فقط اقایونن که خیانت میکنند ولی دیدم بی وفایی زن ومرد نمیشناسه حالا میبینم که چقدر ساده اندیش بودم که حرفای همسرمکه میگفت من اون دنیا هم ارش رو رهانمیکنم باور میکردم منم براتون ارزوی ارامش دارم ومطمینم خدا به یاد بنده های مظلومش واونا رو از یاد نمیبره

    • نسیم م

      سلام دوستان.امیدوارم که خدامشکلات همه روحل کنه ...من بانظرباران خانم موافقم واینکه چراشمااین مساله روقایم کنیدمگه فک میکنیدمقصریدوقرارشماروشماتت کنن!!ولی چیزای خصوصی ورمزوراز زندگیتونم نگیدچون واسه دخترتون خوب نیست وبلاخره ایشون خانومتون بودن ومادر بچتون.ووقتی تمام حرفاودرددلاتونو بگیدبقیه به خودشون اجازه میدن هرحرفی بزنن وبیشترازارتون بدن...عکس العمل دخترتون ازاین جریانات وطلاق چی بوده؟چراهنوزباوجوداین مسایل واینکه طلاق گرفتیدبازمِ درجریان کاراشون هستید ؟

    • ارش

      سلام اخه ازیه طرف فکر میکنم اگه مسایل زندگیمو بگم خودم خورد میشم بهم میگن عجب ادم بدبختیه تواین سالها چقدر سختی کشیده واین خیلی ازارم میده ازطرف دیگه نمیخوام خوردش کنم اخه به قول شما تااخر عمرم مادر دخترمه اره هنوز تازه خونه گرفته وچند روز دیگه میره درمورد عکس العمل دخترم باید بگم یه چیزایی رومیدونه ومیگه بزاربره ماباهم خیلی خوب زندگی میکنیم ممنونم از اینکه وقتتون واسم میزارین نمیدونم شاید اینم یه جور امتحان برای من اخه همونطور که شما خیلی راحت حدس زدید من یه ادم ضعیفم که همسرم ازین ضعفم کمال سو استفاده رو کرد راستش اگه جریانات کامل این ده ماهه رو تعریف کنم به سادگی من می خندین اخه هنوز م.خیلی چیزارو که باچشم خودم دیدم باور ندارم فکر میکنم خواب دیدم بازم ازتون ممنونم

    • نسیم م

      سلام..فک میکنم ازحرفای من ناراحت شدیدولی منظورمن ضعیف بودن شمانبودمنظورم این بودگه زیادکوتاه اومدیدشایدم ازدوستداشتن زیادبوده واین مساله باعث شده ازبابت شماخیالش راحت بشه..بعدم همه ادما به شکلای مختلف مشکل دارن وسختی کشیدن بس همه بدبختن..خداروشکرکه دخترخوبی داریدودلگرمتون میکنه بس ناراحت نباشیدخدابزرگترازاونی که ماادما فک میکنیم..فقط ازاین به بعدمسیولیتتون بیشترمیشه.. وچون تنهاییدخیلی مواظب احساساتتون باشیدتواین شرایطا که مغزادم هنگ میکنه ادم تصمیمات اشتباه زیادمیگیره خدایی نکرده ازچاله توچاه نیوفتید.

    • باران

      با سلام اقا ارش اینطور که از صحبت های شما پیداست شما هم شخصی هستید که به خانه وخانواده اهمییت زیادی می دهید مردی که چشم بر خطای همسرش ببندد مطمئنم که می خواد زندگیشو به هر نحو حفظ کنه ولی ایا میخواین این وسط غرورتون جریحه دار بشه حس مورد خیانت واقع شدن. و دم بر نیاوردن اصلا قابل تحمل نیست من میدونم که روزی که دور نیست شما به خاطر صبرتون و شکیبایتون خوشبخت هستید این حرفو از من داشته باشید

    • ارش

      سلام نسیم خانوم ممنونم از همدلیتون راستش من اصلا از حرفاتون ناراحت نشدم وحدستون دقیقادرست بود واگه شیوه رفتاری من اینحوریه یه قسمتش از ضعفمه ویه قسمتش اینه که میخوام خونوادم پایدار بمونه که دخترم دعم بی مادری رو نکشه اخه مازندگیمونه باعشق شروع کردیم هرچند که الان دیگه هیچ اعتقادی به عشق ندارم وفک میکنم عشق فقط توکتاباست واسه شعرا ومنتوم عزمم گذاشتم برای خوشبختی دخترم وفک میکنم اون نباید تاوان اشتباهات ما بزرگترا روبده

    • ارش

      باران خانوم شما لطف دارین راستی گفته بودید این اتفاق چند سال پیش براتون افتاد زندگیتون وحستون بعد از اون چی شده وایا این ارتباط قطع شده ویااین نگرانی تو فکر وزندگیتون باقی مونده اخه من چند ماه اول که این اتفاق افتاده بود تموم زندگیم گریه بود ولی الان دیگ این مسله رو قبول کردم بازم ازتون ممنونم

    • باران

      اقا ارش نمیدونم چطوری احساسمو بیان کنم ولی همینو بدونین که خسته شدم افسردم ولی به خاطر پسرم تحمل میکنم چون من پسرمو به علت این که همسرم مشکل داشت از بهزیستی اونم زمانی که بیست روز داشت گرفتم نمیزارم به خاطر اونم که شده بچه طلاق بشه ولی اینها هنوزم توی مهمانیای اندکمون هم که شده به هم توجه میکنند ومن چقدر عذاب میکشم

    • نسیم م

      سلام..باران خانم منم یه بچه دارم احساستونودرک میکنم.شماخیلی خوبیدخیلی خانومی ایشاا خدابهت صبروحوصله بده که این روزام تموم شه ولی خیلی سخت نگیریدبه خودتون.شایدچون اشتباه شوهرتونوفهمیدیدحساس شدیدناراحت نباشید.ایشااخودش سرعقل میادولی فداکاری وخوبیتون باریکلاداره

    • نسیم م

      سلام..اقاارش نمیدونم شایدخوبی زیادم خوب نباشه شایداگه شما..باران خانم وامثال ماها اگه یه کم سنگ دل بودیم یاخودخواه .یابه خودمون وخواستهامون بیشترتوجه میکردیم عزیزتربودیم..اینومیدونم که خوبی هیچوقت گم نمیشه ولی خیلی دیدم ادمایی که اونجوری هستن اوضاعشونم بهتره حداقل دلشون نمیسوزه...

    • ارش

      باران خانم خیلی ناراحت شدم ودلم گرفت ولی مطمینم گذشت ومهرشما بدون پاداش نیست هرچند که خیانت بدترین دردی که میشه دچارش شد ولی شک ندارم خداییم اون بالاهست که هوای ادمای تنهارو داره وشک ندارم که یه روز م روز خوب ماست مخصوصا بااون شرایطی که تعریف کردید واقعا برای همسرتون متاسفم که قدر شما رونمیدونه

    • ارش

      سلام نسیم خانوم تاحدودی حق باشماست وگاهی وقتا طرف مقابل از خوبی وحسن نیت سواستفاده میکنندولی بعضی ادما ذاتا نمیتونن انتقام بگیرن یکیش خود من باانکه همسرم به من خیلی بد کرده واگه این ده ماهه رو واستون تعریف کنم تعجب میکنید ولی بایه جونم وقربونت بشم همه چی رو یادم میره ودلم براش میسوزه شما درنظر بگیرید همیرتون بیاد توچساتون نگاه کنه وبگه من اونو دویت دارم وابسته شم ولی اونو مس برادرم دویت دارم بقیشم که اصلا قابل گفتن نیست

    • نسیم م

      سلام.نه منظورم انتقام نیست چون اینجوری ادم ازدوطرف ضربه میخوره هم خودشوبه گناه کشیده وواسه خودش عذاب واعصاب خوردی درست کرده وهم زندگیش خراب شده..این حرفم کلی بود اخه خیلیارودیدم..مثلاوقتی بایکی خوبی وکوتاه میای وازحقت میگذری وساده ومهربونی طرف سریع سواستفاده میکنه وباج میگیره حالاچه دوست.زن.مرد .فامیل .هرکسی..ولی اگه برتوقع وبرافاده وخودخواه و.....باشی بیشترعزیزی زندگیت بهتره وطرف بیشترواست تره خوردمیکنه..یعنی شماتواین مدت اعتراض نکردید هیچی نگفتید؟؟احساس خطرنکردید

    • ارش

      سلام اره فهمیدم راستش دو ماه اول چیزی نگفتم وبیشتر یه اتفاق ویه اشتباه میدونستم که درست میشه ولی بعدا اعتراض وبحث کردم که هرچی بیشتر اعتراض بیشتر لج کرد مثلا اگه ساعت کاریش۲ بود ساعت ۶ میومد وقتی اعتراض میکردم ومیگفتم ومیگفتم کجا بودی میگفت بهت ربطی نداره هروقت دوست دارم میرم میام الانم من اهل اینکار نیستم ولی حالا که طلاق گرفتم بزار یه مدت جداباشیم خیلی حرفای عجیبی میزنه که گفتنی نیست بعدشم میگه من میدونم تو من میبخشی ولی من فک میکنم میخواد ببینه اون چی میشه اگه جواب گرفت که هیچی اگهنشد راه برگشت داشته باشه ممنونم از راهنماییتون

    • نسیم م

      بله خوب مسلمه میخوادراه برگشتشوخراب نکنه.اگه میخواست باشماباشه که نمیرفت.ولی حالاشایدم بنده خدا یک درصدم ازتکرارومسیولیت زندگی خسته شده خواسته یه مدت تنها باشه وحرفاشم بخاطراینه که ازتصمیمش مطمین نیست..همکارشون مگه متاهل نیست بچه نداره؟؟

    • باران

      دوستاان سلام به نظر من همسر اقا ارش میدونه داره چکار میکنه هم میخواد در صورتی که رابطش با این اقا سرانجام نگرفت پشت سرشو زیاد خراب نکرده باشه وامیدی داشته باشه برادر کوچکتر من وکیله همین لمروز داشت داستان یکی از موکلاشو تعریف میکرد که خانمه با یه اقا رابطه داشته به خاطر همینم داد خواست طلاق میده همه ی حقوقشم ازجمله بچش میبخشه به شوهرش اما لحظهی اخرتوی محضر که میاد میگه با طرفم به مشکل خوردم و طلاق نمیگیرم خلاصه بعضی ادمها اگر پشتشون کسی نباشه حتی به جدایی فکر نمیکنند

    • ارش

      سلام اره چرایه بچه سه چهار ساله داره اره میخواد پلهای پشت سرش رو خراب نکنه شما باورمیکنید اونا اولس فقط نیم ساعت تومحل کار همو دیده بودن یه دل نه صد دل ......اونم اصلا تو یه اتاق نیستن راستش من باید بگم من اصلا روحیات خانومهارو نمیشناختم وهمش فک میکردم اقایونند که بی وفان وهمیسه میگفتم تو قوانین ما حق خانوما خورده میشه هرچند هنوز معتقدم درصد اقایون بی وفا بیشتره من مطمینم اون تو این مسیر سرش به سنگ میخوره شما میگین اون موقع چه عکس العملی بهتر باتوجه به اینکه شما خانومید واحساس خانوما رابهتر میدونید

    • باران

      اقا ارش سلام راستش اون موقع این شمایید که باید تصمیم بگیرید چکار کنید وهمسرتون ایا با تمام وجود برگشته یا از سر ناچاری برگشته و ایا شما میتونید دوباره طوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده مثل زمانی که عاشقش بودید با او از نو شروع کنید بله به نظر من عجله نکنید زمان بهترین دوای هر مشکلی است

    • ارش

      باران خانوم سلام من مطمینم اگه برگرده از سر ناچاریه وشاید ازترس ابروشه وکاملا منو میشناسه که هرطوری که خواسته رفتار کرده میشه همچین زنیو بخشید ودل روصاف کرد هرچند منه ساده وبی غیرتو هرجوری میشه چرخوند کاش یخورده قویتر بودم فک میکنم اگه اینطوری بود زندگیم به اینجا نمیکشید ممنونم که نظر میدیدهمین گفتمان به من خیلی کمک کردهانشالا زندگیتون پر ازشادی بشه

    • محمد

      سلام بچه ها من تازه اومدم

    • پریا

      به نظر من اگر در ایران هم از نظر فرهنگی پذیرفته میشد که اشخاص شش ماه قبل از ازدواج با هم زیر یک سقف باشند بدون هیچ محدودیتی انقدر خیانت و طلاق اتفاق نمی افتاد. دوستی و دوران نامزدی با زندگی زیر یک سقف فرق میکنه. من اگر میدونستم زندگی زیر یک سقف انقدر خسته کننده ست اصلا ازدواج نمیکردم. خیلیها اصلا در قالب ازدواج واقعا عذاب میکشن. ازدواج لباسیه که مناسب همه نیست. کاش فرهنگ ما چنین فرصتی به ما میداد.

      پاسخ ها

      • هیچکس

        خب بجاش فرهنگ ما اجازه طلاق داده. همه چی راهی داره

    • باران

      محمد خوش اومدی میخواستم بدونم تو با نظر پریا موافقی

    • باران

      پریا جون سلام خوش اومدی میخواستم بدونم چه چیز ازدواج خسته کنندس مگر این نیست که این هم دوره ای اززندگی است ما که نمیتونیم همیشه تنها باشیم دوران قبل از ازدواج راحتی وارامش خودشو داره دوران ازدواج هم شیرینی خودشو داره عزیزم بنده با این همه مسائلی که داشتم هیچ وقت نگفتم کاش این طور نمیشد بالاخره این هم قسمتی از زندگی من بوده اگر صحبت های منو بالا خونده باشی میبینی که خیلی مشکل داشته ودارم ولی باهاش روبرو میشم

    • ارش

      سلام دوستان من بانظرپریا موافق نیستم اخه جامعه ما جنبه وفرهنگ اینکارو ندارو ومطمینا اینکار باعث سوکاستفاده ای زیادی میشه که گاهی قابل جبران نیست ولی زن وشوهر میتونن بااحساس تازه وعشق نو باتفریحات جدید وروابط تازه زندگیشون از یکنواختی نجات بدن کاری که ما خیلب ازون دوریم

    • نسیم م

      سلام دوستان.بریاجان این حرفونزن اون موقع دیگه خدارحم کنه.الانش که به اصطلاح روابط قانونیه طرف زن وبچه شوبه خاطریکی دیگه راحت ول میکنه وحرفه طلاقو میزنه وبعدم جوونای ما ماشاا اینقداروبایی وراحتن که دیگه زنم نمیگیرن فک کنم دیگه نسل بچه های نوزادمنقرض بشه حالاحساب کن که بطوررسمی بتونن باهم زیریه سقف باشن......... واویلا اون موقع دیگه هرکی چندتاخونه داره نمیدونه به کجا سربزنه

    • زجر کشیده

      سلام مردی هستم 28 ساله همسرم 25 ساله دو فرزند یک پسر 1 و یک دختر 4 ساله دارم، تا چند روز قبل رابطه‌ی من و همسرم طوری بود که همه به زندگی ما حسادت میکردند. چند روز پیش متوجه رابطه‌ی نامشروع همسرم با یکی از دوستانم (متاهل و دارای 1 فرزند) - که مثل برادر بهش اعتماد داشتم خدا لعنتش کنه در ضمن قدیم الایام خواستگار همسرم هم بوده و همسرم هر وقت اسم اون میومد میگفت ازش بدم میاد - شدم، بعد از مطرح کردن موضوع خودش هم به همه چیز اعتراف کرد، فکرهای زیادی ذهنم را مشغول کرده از بخشش گرفته تا انتقام و طلاق و ... . در ابتدا دلیل کارش را میپرسیدم فقط گریه و ابراز پشیمانی بود. اما در پیامک هایی که ردوبدل کرده بود حرف از عشق و ... زده بود. میدونم 2 هفته است از طریق واتساپ در ارتباط بودن و قبل از اون هیچ رابطه‌ای نبوده و چند روز قبل رابطه ی نامشروع...، لطفا راهنمایی کنید هم درمورد زن هم بچه ها و هم اون نامرد

      پاسخ ها

      • هیچکس

        هم زنت هم اون دوستت باید سنگسار شه چون اعتراف کرده

    • ارش

      سلام دوست عزیز میدونم خیلی ناراحتید وزجرمیکشید اخه منم همچین اتفاقی برام افتاده بااین تفاوت که نه تنها همسرم از کار پشیمون نشده بلکه طلاق گرفت وگفت به خونواده هامون نگیم تامن برگردم ولی اگه همسرتون واقعا پشیمونه ومطمینید دیگه دراینده رابطه نداره به خاطر بچه های نازتون ببخششینش وامیدتون به خداباشه وشک نکنید خدا جواب صبرو وفاداریتونو میده من که فقط دلم به لطف خداگرمه همه چیزو بسپارید به خدا

    • بدون نام

      بکشینش

    • ارش

      سلام باران خانوم حالا بعد از سه ماه از حرفای شما میفهمم کسی که خیانت کنه دیگه امیدی به زندگی باهاش نیست درست مثل بازگشت یه معتاد

    • باران

      سلام اقا ارش چی شد همسر سابقتون چی کار کرد.

    • ارش

      سلام باران خانوم راستش بعداز چند باری که باهم دیدمشون وازون طرف اون اقا جلو همسرش لو رفت نمیدونم حدود ۲۰ روزیه برگشته ولی باهم ازدواج نکردیم..همسرم میگه اگه اون اقا ازت نمیترسید من تااخر باهاش زندگی میکردم از یه طرفم میگه نامردی کرده من به خاطرش زندگیمو دادم ولی اون بعد ازاینکه خانمش فهمید من ول کرد .......خیلی جالبه خانمم هنوز از خیانتش دفاع میکنه وخودشو محق میدونه ومیگه من هیچ کاربدی نکردم حالا یه نفر دیگه رو دوست داشتم والانم به خاطر ابرو م باهات زندگی میکنم ....میدونید باچند تا مشاور صحبت کردم میگن ولش کن ولی یه حس. درونی نمیذاره دلم گرمه به وجود دخترم وحکمت ولطف خدا..ودعای دوستان پاک دل

    • ارش

      خدایاارامش رااز زندگی خیانتکاران بگیر

    • داش آکل

      باسلام دوستان عزیز...داشتم نظرهاتونو میخوندم ..خداییش وضعیت خیلی خراب شده،تو این شبا که محرمه بیا ببین زنای شوهر دارباچه تیپ وقیافه ای میریزن تو خیابون..من حقیقت آدم خیلی مذهبی نیستم..اما میگم دور از انصاف که آدم تو این شبا به جایی که یه مقدار معرفت وبینش پیدا کنه،بره به اسم پاک امام حسین دنبال یه سری مسایل دیگه..من خونه میشیشنم نوحه واسه خودم گوش میدم..بهتره برم بیرون،حال خودمو خراب کنم..آقا از قدیم میگن دندونی که درد میکنه بکن بنداز دور،زنی که خیانت میکنه طلاق بهترین گزینه است..خداییش چه دلیلی داره که دوباره این کارو انجام نده؟؟؟

    • بابك

      حق با محموده همتون اشتباه ميكنيد .

    • باران

      سلام اقای داش اکل نمیدونم شما مجرید یا متاهل که میتونید بگید طلاق بکیرید ولی من یا اقا ارش که صاحب بچه هستیم ایا میتونیم در اینده بهشون بگیم که ماجرای زندگی پدر یا مادرشون چی بوده اصلا اگه تنهایی یا مشکل بزرگ کردن این فرشته ها رو نبینیم با سرنوشتشون جیکار کنیم. من که به شخصه همیشه دعا میکنم خدایا به راه راست هدایتشون کن

    • ارشس

      سلام باران خانوم من همیشه دلم گرم حکمت خدا وودعای دوستان بوده امروز بعداز ماهها یه ووز خوب بود برام اخه_اون اقا دو تا اس ام اس زشت وقرارخونه به جای اینکه به دوست دخترش بده اشتباها واسه خانم من ارسال کرده بود اونم عصبانی شد وورفت به خانمش گفت وبه منم گفت من اشتباه شناخته بودمش من فکر می کردم ادم پاکی (خانمم مغرورترازاینکه جرات عذرخاهی داشته باشه)نمیدونم چه اتفاقی میخواد بیفته ولیرهمینو فهمیدم که خداتوتموم لحظه هوای بنده هاش داره وخورشید هیچوقت پشت ابرنمیمونه خدایا ابروی هرچی ادم بی ابروی ببر

    • سیروان

      کسی که میدونه آدم سست عنصری ونمیتونه بر هوا هوسش کنترلی داشته باشه بهتره ازدوج نکه

    • ولی الله

      سلام به همه زجر کشیده ها , خدا به همتون صبر بده , خودم زن و بچه دارم ولی اگه من بجای اونای بودم که بهشون خیانت شده , طلاق و جدا شدن بهترین راه حله

    • از جنوب

      سلام
      مطالب و نظرات خوبي بود

    • رسا

      سلام

    • رسا

      سلام من دوسال که نامزدشدم بادخترداییم توی این دوسال سه بارازش خیانت دیدم که داره باپسری حرف میزنه تلفونی من بایدچیکارکنم اگه طلاق بدم فامیل هامون ازهم دورمیشن اگه باهش ازدواج کنم هرروزفکرمیکنم که اوداره خیانت میکنه من بایدچیکارکنم جواب بدید

      پاسخ ها

      • سعید

        اگه مطمعن هستی که داره بهت خیانت میکنه شک نکن هر چه زودتر طلاقش بده مطمعن باش این عادت رو کنار نمیزاره

    • حامد

      خیانت تو ذات دختراس همین و بس

    • امین

      سلام . زنهایی که لذت بدن غیر از شوهرش براش رویایی بوده همیشه دنبال بهترینشه . و میره

    • پری

      خیانت دربرابرخیانت اتفاق میفته.خاطرتون جمع.چراواسه مردها ازاد واسه خانوما محدود؟اصلا هم اینطورنیست.

    • علی

      باسلام به دوستان.
      با استناد به قانون روابط بین فردی عرض میکنم که هر خیانتی که اتفاق میفته چه از طرف زن چه مرد ، همیشه بدلیل مشکلات بین دو نفر یا کمبودهایی هست که یکی از طرفین احساس میکنه . هر وقت کسی خیانت کرد بهتره به جای شماتت اول به این فکر کنیم که چی باعث شد طرف دست باین کار بزنه . البت که هیچ دلیلی نمیتونه انقدر خوب باشه که دیگران بابت اون خیانت به طرف حق بدن ، چون مسلما راه های بهتری هم هست . خوب از هیچ کس پوشیده نیست که تو این چند ساله ماهواره و سریال های ترکیه ای چقدر به ترویج فرهنگ خیانت کمک کردن ، ولی بازم اعتقاد دارم که هیچ کس ذاتا خیانتکار نیست و در مواجهه با این مساله باید ریشه رو پیدا کرد . دوستان ، منطقی تر فکر کنیم. ممنونم

    • مریم

      به نظرمان ازخداوازخیلی اعمالمون بترسیم چون همه چی عین یه چشم به هم زدن گذکراست پس چراخوب باایمان زندگی نکنیم مثل دانش آموزی نباشیم که به فکرامتحان آخرسالش نیست وخیلی راحت مردودمیشه نباشیم

      پاسخ ها

      • علی

        مریم جان الان دوره ای نیست که بخوایم روابط بین فردی رو با مسائل مذهبی بسنجیم . الان خیانت خیلی راحت اتفاق میفته و دلیلشم نترسیدن از خدا یا از این قبیل مسائل نیست .ریشه جای دیگس عزیزم . لطفا همه چیزو با هم قاطی نکنیم . مرسی

    • علی

      مریم جان الان دوره ای نیست که بخوایم روابط بین فردی رو با مسائل مذهبی بسنجیم . الان خیانت خیلی راحت اتفاق میفته و دلیلشم نترسیدن از خدا یا از این قبیل مسائل نیست .ریشه جای دیگس عزیزم . لطفا همه چیزو با هم قاطی نکنیم . مرسی

    • بدون نام

      ازمکافات عمل غافل مشو

    • علی

      سوال اینه که چرا خیانت صورت میگیره نه اینکه عقوبتش چی میتونه باشه . که البته هممون میدونیم که عقوبتی در کار هست ولی برای ریشه کن کردن این قضیه احتیاج به ریشه یابی هست نه ترسوندن چون ترس تا یجایی کاربرد داره و بعدش از بین میره .
      قراره فکر کنیم . ممنونم

    • لیلا 56

      چرا همش زن ها...همه مردهای متاهلو من بارها با چشم دیدم که دارن به ریش زنشون میخندن وخیانت میکنند....این یک واقیت محضه که بیشتر مردا بویی ازباوفا بودن نبردن...مطمئن باشین که تعدادمردهای خیانت کارتوجامعه بیش ترتازنا...مطمئن نمیخوادبشین یه نیگا دورتون بندازین کافیه....

    • مبینا

      زندگی خوبی داشتم تنها فکرم آرامش همسرم و بچم بود تا اینکه شوهرم به من خیانت کرد .افسردگی گرفتم زندگی برام مفهومی نداشت.منم به فکر انتقام افتادم تا اینکه عاشق شدم تو رابطم رفتار و توجه اون با شوهرم فرق می کرد...تا اینکه به منجلاب گناه افتادم شوهرم منو بخشید فهمید رابطه ی من رو ولی در حد سطحی.مثل دیوونه ها شدم منی که دستم هم به نامحرم نخورده بود الان ی آدم پسم الان هر کاری می کنم که زندگیم رو نجات بدم از رابطهی گندم پاک شدم ولی با ی وجدان درب و داغون و ی عمر پشیمانی و شرمنده از انسانیتم دارم زندگی می کنم .به نظرتون با این اوضاع زندگی کنم یا خودکشییی

      پاسخ ها

      • سعید

        کارتون اشتباه بوده و کار شوهرتون هم که بدتر ولی باور کنید که انسانها زیاد اشتباه میکنند مهم اینه که متوجه اشتباهشون بشن و دیگه تکرار نکنند با شوهرتون صحبنت کنید که دیگه سمت اینکار نرید و از صفر شروع کنید خودکشی اشتباه بعدی شماست

    • علی

      به نظر من همتون شکست عشقی خوردین ولی نصیحت من به شما ها زن داشتی غم داشتی زن نداشتی غم نداشتی قربون بی زنی یک نون رو تنها میزنی خخخخخ

    • پیام

      به نظر من همه زنا حتی بهترینشون حداقل یه بار تو زندگیشون به شوهرشون خیانت می کنند کاریش نمیشه کرد تو ذاتشونه

    • منصور

      بعد از 14 سال زندگی متوحه شدم زنم زنم مرد اورده خونه اونم شب احیا 23 فکر کنید با این زن باید چیگار کرد په خاطر دخترم مجبورم این همه ذجه و لابه رو کوش کنم فقط میکه نمیدونستم چیگار کردم دست خودم نبود هیچ چیزیش تا حالا 3 بار خودکشی کرده نمیدونم چیکار کنم ولی زنی که به این راحتی خیانت میکنه بازم میکنه

      پاسخ ها

      • سعید

        دوست عزیز اگه پشیمونه و چند بار هم اقدام به خودکشی کرده بزرگی کنید و ببخشیدشون و تاکید کنید که اگه بار دیگر اینکارو تکرار کنه دخترتون آواره میشه و اتفاقات بدی خواهد افتاد البته باید شما هم قضیه رو بکل فراموش کنید و سعی کنید کمبودهاش رو جبران کنید

    • بدون نام

      من 29ساله ازدواج کردم وقتی 12سالم بود الان 3تاپسربزرگ دارم شوهرم بیماری پارانویاداشت ولی باهمون سن کمم خیلی صبروتحمل داشتم حتی رفتیم پیش روانپزشک والان 20ساله داره دارومصرف میکنه حالش گاهی خوبه وگاهی بدحالادیگه به من سوظن نداره بیشتربه فک و فامیلاش داره ولی من دیگه خسته شدم ازین زندگی بااینکه منو دوست داره ولی ازش متنفرم الان میخوام طلاق بگیرم بخاطر بچه هام نمیتونم چن ماهه که به یه نقرعلاقه مندشدم وعاشقش شدم ولی اون بخاطر اینکه من متاهلم فقط اجازه داده که توی یک گروه فیسبوک باهم باشیم اونم فقط درحدلایک زدن پیامای همدیگه میدونم که اونم عاشقمه ولی نمیزاره من هیچ چیزی,روبهش بگم چون میگه تو داری خیانت میکنی ولی میدونه که اگه یه روز ازش بی خبر باشم میمیرم الان شمابه این چی میگین خیانت..... بخدااز سی سال زندگیم پشیمونم ازینکه به زور شوهرم دادن ازینکه مثه کلفت ازصب تاشب دارم کارمیکنم واسه کسی که بهش علاقه ندارم ایا من حق ندارم زندگی دلخواهمو داشته باشم باکسی که دوستش دارم شما بگین من چکارکنم....

      پاسخ ها

      • سعید

        خانم محترم اینجوری که شما تعریف کردین باید زندگی سختی داشته باشین اول اینکه کاری که شما دارین انجام میدین اسمش خیانته فقط رابطه جنسی ندارن هم اینکه بهش احساس داری و بدون ایشون حس بدی داری به خانوادت داری خیانت میکنی و بهتره دیگه اینکارو انجام ندی چون این آقا آدم بدونه و سمتت نیومده گرگ هایی هستند که تا گیرشون بی افتی از پا درمیارنت اگه بچه هات بزرگ شدن و بدون شما لطمه ای بهشون وارد نمیشه میتونید از شوهرتون طلاق بگیرید و چون شوهرتون مریضه راحت میتونید طلاق بگیرید ولی یادتون باشه فکر نکنید اگه طلاق بگیرید و زندگی جدیدی با کس دیگه یا به تنهایی شروع کنید خوشبخت خواهید شد مطمعن باشید که که همه زندگی های مشترک و تجردی دارای مشکلات گوناگونی هستند

    • مهدی

      سلام
      من رشته ام علوم انسانی بوده بر عکس خیلی از دوستان مخصوصا اون هایییکه در صدر نظر دادند دقیقا اسم این مسعله خیانت هست ولی نمیدونم چرا تو ایرن ما فقط روی الفاظ صحبت میکنیم خیانت کلمه ای هست که در زمانی به کار میره که شما بر عهدی که بستی پشت میکنی صرفا ابزاری برای توصیف یک واقعه هست همین حتی اگه این ابزار در سال های آینده تغییر کنه شما نیمتونی از عملی که انجام میدی فرار کنی اینکه ما یک روز فهمیدیم زمین مرکز جهان نیست با این قضیه بی ربط هست ما هر چقدر که پیشرفت بکینم شکستن عهد ها یک عمل هست و حتی با اسم های مختلف یک احساس به مردم جهان میده حتی بدونه اسم من یک ابر دوستم بهم خیانت کرد وبعد از 10 سال دوستی سرم کلاه بزرگ مالی گذاشت مثلا اسم این بشه خوبی - در عمل چه فرقی به حال من یا اون داره
      در این مسعله این یک نوع خیانت به کسی هست که شما در روز اول ازدواج با هم قول دادید که هم دیگه رو دوست داشته باشید و با هم وفادار باشید من خیلی دوست دارم اگه یک روزی همسر بگیرم به جای خیانت خیلی قبل ترش بیاد به من بگه من تو رو دوست ندارم طلاق می خوام اوج خیانت از این جا شروع میشه که طرف تورو نگه میداره برای حمالی یا کلفتی و بعد یواشکی میره عشق و حال یعنی یا با پول تو یا با کار اون یکی تو خونه برای خودش یک شرایط زندگی ایده آل میسازه و عشق و و.... رو میبره با یکی دیگه
      در واقع این دقیقا یعنی تورو به عنوان بی ارزش ترین چیز داره حساب میکنه
      حالا این بماند بر عکس خیلی از دوستان من چون از این دست افراد رو تو خانواده خودمان داشتیم اینکه فکر میکنند شاید یک روزی دیگه اسم این کار خیانت نشه در آینده خیانت در مفهوم کلی به شکست عهد گفته میشه مثلا دو تا دوست که با هم عهد کاری میبندند و بعد یکیشون این عهد رو میشکنه در واقع ما به هم قول می دهیم وشکستن این قول ها میشه خیانت گاهی حتی قول هم نیست بلکه مثلا رفتاری از شما سر میزنه بر ضد یک دوست حتی همسر شما نیست جنس مخالف هم نیست ولی کسی با بی رحمی محبت های دیگری رو نابود میکنه و برای خواست خودش
      ببنید دوستان این ها همگی نیاز هست بله درست ما نیاز به مساعل جنسی داریم و ....
      ولی و اما انسان ها بر عکس تفرکات غربی که تقریبا یک نوع حیوان تصور میکنند و در تفکرات آزادیشون میان خودشون رو با حیوانات مقاسیسه میکنند و میگن پس همه این ها نیاز هست به نظر من فرق داره
      یعنی چی یعنی به نظر من انسان صد برابر از اینکه نیاز به مساعل جنسی داشته باشه نیاز به مساعلی همچون ارشمند دانستن درونی و وسعت روح داره من چون زیاد این گونه افراد رو دیدم حتی با روحیه تریناشون یک احساس خود شکستی بسیار داغون کننده دارند و این که یک مقدار اون ور قضیه رو خراب میکنه
      هر مسعله خیانت در هر مسعله شراکت ازدواج و.... دو طرف داره یک طرف بزرگ قضیه که خیلی هم داغون کننده هست همین احساس شکست هست که با خیلی ها میمونه و احساس خود کم بینی میدونید حتی اگه کسی نفهمه ما نیمتونیم به خودمون دروغ بگیم من در بر خورد این ادم ها با دیگران رو دیدم بعد از خیانت خود خیانت کار مقدار زیادی تغییر میکنه افسردگی داعم گاهی هم احساس پوچی از طرفی ترس شدید از مرگ و .... به سراغش میاد
      بعد از دوره 50 سالگی با احساس نزدیکی مرگ این خیانت ها و آزار دیگران کابوس این افراد میشه
      افراد برای تعادل نیاز به این دارند که فکر کنند مرگ خاموشی نیست ولی با این کار ها دیگه بین دو چیز قرار میگیرن اگر جهان پس از مرگ هست جای من بد جاییست -
      اگر مرگ و جهان بعد از مرگ نیست پس من خواهم خاموش شد برای هیمشه این یک کابوس واقعی هست
      پس ببنید حتی از بعد های روان شناسی بی بندو باری خودش مشکلات بسیار بزرگ روانی رو ایجاد میکنه
      در مورد مساعل دینی هم علل خصوص دین خودمون متاسفانه اشراف ما ایرانی ها بسیار کم هست مثلا قضیه سنگ شار اصلا در اسلام نیست و مخصوص مسیحیت هست که اون هم متاسفانه دست خوش تحریف شده در اسلام نگه داشتن خیانت کار در منزل و گرفتن توبه از اون حکم اصلی هست بع داز اون ه مدیگه با شماست میتونی طلاقش بدی این قضیه سنگسار هم از زمان عمر وارد اسلام شده ضمن اینکه در آیات قرآن هم هیچ اشاره مستقیم بر سنگ سار نداریم مجازات ها در حد همون حبس شدن در خانه وگرفتن توبه هست
      این قضیه سنگ سار در مسیحیت هست که متاسفانه مخصوص شیعه هم نیست و در زمان عمر حکم از مسیحیت وارد اسلام شده
      اندفعه هرغربی اومد بهتون گفت سنگ سار بهشون بگید تومسیحیت هست نه اسلام اون هم مسلمانان سونی به حکم مسیحیت عمل میکنند

    • امیرحسین

      برای خیانت کردن هیچ دلیلی موجه نیس
      تو



























      توی هیچ دینی و به نظر همه کارشناسان
      خیانت کردن هیچ دلیل موجهی نداره
      ادم ها تحت هیچ شرایطی حق خیانت ندارن
      باید ببخشید بی ادبیه ولی هرکسی که با یه دلیلی به همسرس خیانت کنه فقط و فقط خودشو خررررر کرده
      گناهشو بی ابرییشو نجس بودن فاعل هم به کنار

    • سینا

      با سلام
      من متن را کامل خواندم و همچنین تعدادی از نظر ها را. متوجه شدم که به مهمترین عامل این اتفاق هیچ اشاره ای نشده شاید دلیلش هم این باشد که این عامل در سال های اخیر( البته در ایران) شروع و بسرعت درحال گسترش است. و این عامل چیزی نیست جز تنوع طلبی.
      شاید در ابتدا خیلی ها با من مخالف باشند ولی اگر کمی فکر و جستجو کنید متوجه این عامل میشوید. من به جرآت میتوانم بگویم که هشتاد درصد جوانان امروزی دچار افزایش این عامل در خودشان شده اند. البته انتظار چنین فاجعه ای از سالها پیش میرفت چرا که با ورود تکنولوژی در میان روابط انسانی دیگر هیچ محدودیتی نبود تا جلوی مغز کنجکاو و تشنه جوانان و نوجوانان را بگیرد. من مخالف تکنولوژی ابدا نیستم من یک دانشجوی مهندسی برق هستم و تکنولوژی از مهمترین علایق من است.


      نگاهی به نوع روابط خودمان در طول روز بیندازیم. اکثر جوانان و نوجوانان امروزی حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستند. بر اساس علم و شواهد انسان ها وقتی با یک مورد جدید روبرو میشوند در ابتدا نوعی ترس و حجاب در برابر آن دارند چون نمیشناسنش اما پس از مدتی انسان آرام آرام وارد اعماق برنامه هایی میشود که یک روزی حتی تصورش را هم نمیکرد.

      خیلی ها هستند که مواظب خودشانند خیلی ها برای زندگی اشان چارچوب های خاص و امنی تعریف میکنند اما بدانید که اگر من بخواهم شما را به چیزی نزدیک کنم که خارج از چارچوب تعریفی شماست کاری میکنم که خودتان با دست خودتان و با انگیزه خودتان چارچوب های زندگیتان را آرام آرام باز کنید.


      جوانان امروز دیگر مانند جوانان بیست سال پیش نیستند حتی مانند جوانان ده سال پیش هم نیستند. همه چیز عوض شده.


      امروز من اگر بخواهم با دختری رابطه داشته باشم دیگر نیاز نیست ظاهرم را آراسته کنم , نقشه بکشم و ترس خراب شدنش را داشته باشم بلکه کافیست گوشی موبایلم را دستم بگیرم باقی کار ها خودشان لینک میشوند (متوجه هستید که؟)



      همین روابط خصوصیتی را هم در پسران و هم در دختران بوجود می آورد به نام تنوع طلبی که از نظر تعداد مصادیق بی شمار است.


      و کسی که تنوع طلب باشد دلیلی برای وفادار بودن و خسته نشدن نمیبیند....


      مرسی که خوندید....

    • امین

      با سلام و دورود فراوان
      بزرگترین مشکل خیانت زنها پول
      یعنی زمانی که شوهر از پس مخارج زندگیش بر نمیاد زن دست به این کار میزنه
      البته یک دسته هم هستن بخاطر شوهر های معتادشون هست

    • بدون نام

      سلام دوستان اگه این بحثا تو تلگرام یا تو شبکه ای هست بهم معرفی کتید بنده اینجا نمیتونم حرفامو بگم سرعت نت یاری نمیکنه . خاهشا جواب بدید دگ خسم تنا راهی ک بهش فک میکنم خودکشی ب جن نفرم گفتم ک برام قرص برنج تهیه کنن تا الانشم بخاطر دوتا بجه ام نتونسم اقدام ب اینکار کنم

    • بدون نام

      سلام ینی کسی نیست اینحااااا !!!!!!

    • یه بی کس

      اقایون محترم یه لحظه سکوت من ۷سال پیش ازدواج کردم شوهرمو دوس داشتم شوهرم خورد و خوراکش با دوستاش بود شب و روزش با دوستاش هفته ها با دوستاش جمعه ها با دوستاش برنامه ریزیش با دوستاش سفرهای شبانه با دوستاش حالا انتظار دارین و داشتین وفادار موند به همچین ادمی ک حتیپول هم نداره دوساله دوستاشو ول کرد هه ب چه دردم میخورهاحساسم .شب و روز برا توجه کردن بهم گریه کردم بهش چه فایده الان متنفرم ازش بچه دارم موندم چکار کنم زودی ازش خلاص شم

      پاسخ ها

      • سعید

        اگه بچه دارین خواهشا به طلاق فکر نکنید یادتون باشه هر کسی نقص داره و هیچ کس کامل نیست شوهر شما هم رفیق بازه اگه صحبت و مشاوره عوضش نکرده بهتره شما باهاش مدارا کنی تا بچتون آواره نشه

    • hamid

      سلام.
      والا نمیدونم از کجا بگم نظرات خیلیارو خوندم واقعا ادم با خوندن بعضی از این نظرات تعجب میکنه اصن نمیشه باور کرد یه ادم با فکرو منطق نوشته اینارو با نه
      هممون اینو میدونیم اگه زن بخواد خیانت کنه بهترین مرد دنیارو بش بدی با بهترین حس عاطفه و فلان بازم خیانت میکنه و همین مورد در مرد ها هم صادقه..اما این شرایطش استثنایی است یعنی در اکثر موارد خیانت تو خانواده هایی بیشتر به چشم میخوره ک مشکل دارن..اول این که خیانت چیز بدیه و به هیچ وجه قابل توجیه نیست از هر دو طرف...گناه دیگران گناه مارو توجیه نمیکنه ک بخوایم بگیم چون اون کرد منم بکنم ک بفهمه خ.ب در این صورت ما هم میشیم مثله همون ادم اگه اون کثیفه ما هم هستیم ..هیچ وقت تو هیچ جای دنیا نمیشه یه اتیشو با اتیش خاموش کرد چون زیاد تر شدن شعله خود ادمو میسوزونه ادم در مقابل هر چیز بدی باید با خوبی روبرو بشه تا خنثی کنه ..البته در برخی از موارد جواب نمیده ولی کلیه..یکی از دوستان فرمودن ما باید رابطه هارو ازاد بزاریم با احترام کامل به شخص خودشون این طزرز فکر بیشتر خانمان سوز تره وقتی من با زن خودم حس راحتی ندارم و حس مسکنم یه غریبه بیشتر منو میفهمه سعی میکنم برم و باش دردو دل کنم اما نمیدونیم تو اون شرایط تصمیم درست چیه خوب مسلمه وقتی با شخص غریبه دردو دل میکنی اون مسلما بات احساس همدردی میکنه تا دلتو بدست بیاره .البته گاهی اوقات ادما واقعا از رو دلسوزی کمک میکنن اینم باید مد نظر داشت.من فقط کلیاتو میگم..ما خانمی ک تو نظر اخر نوشتی شوهرت همچین ادمیه شما خودت و خدات میدونید ک به عنوان یه همسر چیزی برا اقاتون کم نذاشتین و ایشون هستن ک دارن در حقتون کوتاهی میکنن مطمعن باشین شما جواب خوبیاتونو میگیرین و این همسرتونه که بعد ها دچار مشکل میشه چون شما بعد گذشت این همه مدت سالم زندگی کردی و خودتو با توجه به بی تفاوتی های همسرت از الودگی ها نگه داشتی این کارتون تحسین برانگیزه..و مشکل همه ما الان همینه دخترامون تا از طرف شوهر بی توجهی ببینن ازش فاصله میگیرن و دقیقا مردا هم همین..بجا این که نزدیک بشن دور میشن و این خودش مشکلو بد تر میکنه..زت ها معمولا خیانتاشون به خاطر بی توجهی میتوهنه باشه تاکید میکنم معمولا بعضیا مرض دارن به عبارتی کثیفن اما در مورد مرد ها باید بگم اون دسته از مردایی که خیانت میکنن بیشترشون مرض دارن تا اینکه بهشون کم توجهی بشه من تو محلی زندگی میکنم ک 300 نفر جمعیت داره و مردایی رو میبینم که علارغم خوبیه زنشون بازم خیانت میکنن..کلا منظورم اینه ک بیشتر مردا برا خیانتشون ئلیل ندارن البته منظورم این نیس ک اونا ک دلیل دارن باید این کارو. میکردن اولم گفتم کار کثیفیث و هرکی انجام بده کثیفه ...مثله خود کشی دیگه چه ادمی که تو اشغالا غذاشو پیدا میکنه و چه مومن ترین ادم اگه خودکشی کنن گناه بزرگیه اینم همینه و هیچ دلیل قانع کننئه ای وجود نداره...تو جواب اون دسته از عزیزایی که گفتن تنوع طلبی مشکل نداره باید بگم عشق چیزی نیس ک تقسیمش کرد .ما عاشق خئامونیم و این عشق برا افراد با ایمان نه تنها تکاری نمیشه بلکه روز به روز تنوع بیشتری برا ایم میاره و ازونچجا که ازدواج پیوند مقدسیه مسلما خدا ازدواج ادمای با ایمان رد بدون هیچ یکنواختی پیش میبره اکثره بدبختیامون به دست خودمونه ما خودمون بلد نیستیم ک زندگیمونو اداره کنیم برا همین دچار یکناختی میشیم وگرنه اگه عشق انسان از ته دل باشه هیچ وقت یکنواخت نمیشه اینا همش توجیه برا کارای خودمونه..مرسی از دوست عزیزی ک گفت شما نمیتونی عاشق چند پدرو مادر باشی ..1 خط حرف زد جواب کلی از دوستای دیگرو داد هیچوقت عشق به پدر مادر تکراری نمیشه چون از ته دل دوسشون داریم اما زنمون یا شوهرمون متاسفانه بعضیا بی توجهن.مشکل هممون بی توجهی به خداست هیچ کدوممون خدامونو از ته دل دوس نداریم یه حدیث میگه اگه بدونین خدا شمارو میبینه و ایمان به این حرف داشته باشین و بازم گناه کنید خدارو خارترین بیننده به خودتون قرار دادین..دیگه هرکی خدارو واقعا دوس داره همین یه تیکه حرف هم جواب کل این تیتر خبر بود هم جواب همه خاعن ها...موفق باشید

    • Maryam

      به نظر من خیانت فقط وفقط به دلیل تنوع طلبی بیش از حد ماادماست .

    • حمیدرضا

      سلام
      از همه خواهش میکنم هیچوقت حتی فکر خیانت به سرتون نزنه چون اولا ارتباط با نامحرم گناه هست و غیر از اون ,قبل از ازدواج کاملا با عقل و منطق و البته دوست داشتن و نه از روی هوا و هوس انتخاب کنیم و اینکه باید غرایز خودمون رو کنترل کنیم و به خدا پناه ببریم و وقتی میبینیم حتی از دست همسرمون نارحت هستیم باید به روزهای خوبی که با هم داشتیم فکر کنیم و اینکه آدم غریبه هیچوقت معلوم نمیشه چطور هست و حتی اگه جدا بشیم و با کسی دیگه ازدواج کنیم معلوم نیست که اون حتما بهتر باشه و خدای نکرده در حالت دوستی هم چون نه ما به طرف مقابل و نه اون نسبت به ما مسئولیتی نداره به همین خاطر همه چی خوب به نظر میاد ولی این رو باید بدونیم کسی که داریم باهاش زندگی میکنیم برای ما داره زحمت میکشه و نباید یکطرفه قضاوت کنیم چون خیلی وقتها هم شده که ما همسرمون رو ناراحت و عصبانی کردیم , سعی کنیم با همسرمون کنار بیایم و به همدیگه محبت کنیم و تنوع طلب و شهوترانی نکنیم.
      ممنون

    • مریم

      سلام خوبی بچه ها

    • Mohsen

      به نظر من تاثيرى كه فيلم هاى ماهواره اى رو فرهنگ و آزاد سازى خيانت داشته رو نبايد چشم پوشى كنيم همه فيلم هايى كه توليد ميشن يك هدفى رو دنبال ميكنن حتى فيلم هاى كوتاه ١٠٠ ثانيه اى..
      انقدر ماهرانه و فكرشده اين فيلم ها ساخته ميشن كه ناخودآگاه تو فكر همه خيانت ، فساد رشد ميكنه انقدر اين فيلم ها تكرار ميشن كه يك عادت ميشه و اكثرا قهرمان داستان با اينكه متاهل هست اما يك عشق به ظاهر واقعى و عميق داره كه تماشاگر رو دعوت به خيانت ميكنه
      ببخشيد زياد حرف زدم .

      پاسخ ها

      • سعید

        درسته مخصوصا سریال های ترکیه

    • بدون نام

      سلام
      شوهر من از همون اولش چشم چران بود با دوربین توی خونه های مردم را تا پاسی از شب نگاه میکرد جلوی من و دخترم همش اهل ماهواره بود حتی صحنه هاسش را جلوی دخترم می دید و حاضر نبود کانال را عوض کنه یه چند تا زن مطلقه توی کوچمون بودن میرفت توی آشغالاشون را می گشت یکبار هم متوجه شدم رفته رد خانمی که توی هایپر مارکت کار می رد و مارفته بودییم خرید را بگیره رفتم خونه بابام برا قهر بهم خیانت کرد و زن آورد البته مترکه مون 5 ماه طول کشید و منم برا طلاق اقدام کرده بودم آخر همه این کارا رفته آزمایش ایدزش را برا من آورده و افتخار می کنه میگه منفیه بیا با هم باشیم و طلاق نگیریم شما بودین چه می کردین تو دوره متارکمون عکس زنا را توی گوشیش به من و دخترم نشون میداد و می گفت اینا دوستای من اند خرجی ام نمی ده خیلی کم میداد

      پاسخ ها

      • سعید

        دوست عزیز اکثر مردها تنوع طلب هستند بعضی وقتها نمیشه کاریش کرد ولی طلاق راه حل خوبی نیست دخترت آواره میشه بدترین کار اینه که جلوی دخترت بعضی کارها رو میکنه که شما باید با صحبت و شرط و شروط مانع اینکار بشی و دیگه جلوی دخترت اینکارو هرگز انجام نده بعدش هم میتونید بهش اجازه بدید که عقد موقت کنه مطمعن باشید که چند ماه یا سال دیگه خسته میشه و به زندگی برمیگرده و دخترتون هم آواره نمیشه

    • زندگی باخته

      سلام زیاد طولانی نمیکنم بحث زندگیم رو.
      چند روز پیش تلگرام زنم رو چک کردم من 6 ساله ازدواج کردم دیدم 4-5تا دوست پسر تلگرامی داره.
      برای یکیشونم عکس لباس ش رو فرستاده ببخشید رک گفتم. تلگرامش رو حک کردم و پیاماش رو دنبال کردم.
      راستی یادم رفت بگم من یه دختر 2 ساله دارم.
      مطمعن هستم زنم باهاشون رابطه جنسی نداشته.
      و میدونم مشکل من چی بوده من از محبت و قیافه و اهمیت دادن بهش واقعا براش کم نگذاشتم این رو مطمعنم.
      دروغ نگم گاهی اوقات مثل دختر بچه ها لوسش میکردم.
      تنها مشکل من بیکاری بود و بی پولی که مشکلش هم وضع بازار بود.
      من خودم تصمیم طلاق هست اما دخترم نمیدونم چی میشه.
      واقعا مهری بهش ندارم اما دخترم رو هم دوست دارم اگر بدونم میتونم دخترم رو بزرگ کنم بدون لطمه خوردن طفل معصوم حتی فکر هم نمیکنم.
      اگر طلاق بگیرم دخترم نابود میشه اگر بمونم میشم بی غیرت
      کمکم کنید بهتون نیاز دارم.

      پاسخ ها

      • سعید

        اگه الانم رابطه جنسی نداشته باشه بعدا میره سمتش چون مردها فقط برای رابطه جنسی سمت خانم ها متاهل میرن طلاق روحیه دخترت رو دگرگون میکنه دخترت هم به پدر نیاز داره هم به مادر باید یه جوری جلوی خانمت رو بگیری و متوجه اشتباهش بکنی که بخاطر دخترش دست از این کارا برداره اگه فاز بی غیرتی بگیری و به روی خانمت نیاری مطمعن باش چند ماه دیگه یا حداکثر چند سال دیگه خانمت خودش درخواست طلاق میده و برمیگردین به نقطه سر خط یادت باشه هر خانمی بهانه داره برای خیانت همه مردها که از هر لحاظ کامل نیستند بهانه خانم تو هم میتونه درامد کمت باشه بهتره باهاش برخورد کنی و کاری کنی که دیگه اینکارو تکرار نکنه

    • علی

      اینا همه چرته..دگ اخرزمان شده..همه همینکارار و میکنن .دگ مد شده..ناموس دگ وجود ندارهه.اقا اخرزمانه ..

    • مهدی

      ای کاش یاد بگیریم به کسی که قلبشو با ما تقسیم کرده اینقدر راحت خیانت نکنیم، این کارکثیف ترین کاریه که یه نفر میتونه انجام بده
      به نظرم تنهایی خیلی خیلی زیباست، ازدواج تو این روزگار مثل مرگه. نه مرد وفاداره و نه زن .
      در آخر از خانم ها یه سوال داشتم تا اونجایی که من یادم میاد شما همیشه مدعی بودید که فقط زنان درک درستی از عشق دارن و مرد ها موجوداتی تنوع طلب هستند و از محبت و وفاداری بویی نبرده اند اما حالا چه اتفاقی افتاده که شما که ادعای وفادار بودنتان گوش فلک رو کر کرده بود به این راحتی به دلایل واهی به خودتون اجازه میدهید خیانت کنید؟؟؟
      ما مرد ها به گفته ی شما بد قبول اما شما که ما مرد ها محاکمه میکردید چرا؟؟؟
      ای کاش این دنیا هر چه زودتر از بین بره چون دیگه عشق از بین رفته وقتی درون چیزی عشق نباشه همون بهتر که نابود بشه

      پاسخ ها

      • سعید

        بیچاره بچه ها که چوب هوا و حوس بزرگتر ها رو میخورن

    • حسام

      خیانت زن و مرد حالیش نیست به شخصه دو ساله تو عقدم زنم به قدری بهم گیر داد و باباش فحشم داد و مادرش تحقیرم کرد با اینکه نه تحصیلاتشون نه اصالتشون نه تیپ و قیافشون نه زندگیشون به پای منو خانوادم نمیرسید با کمال بی ادبی همه کار کردند دست اخر هم در دوران عقد خانومم بهم گفت من بکارتم ارتجاعیه با تحقیق فهمیدم تو سن 18 سالگی دوست پسرش بکارتشو برداشته الان 20 سالشه و این کار رو گردن من انداخت بعضی دخترا حیوون بیش نیستن الان رفته دادخواست مهریه داده منم دارم قسطی بهش میدم ولی به همون خدا قسم تا وقتی یائسه نشه طلاقش نمیدم که بپوسه دیگه با جوونی و زندگی کسی بازی نکنه خیر سرم 28 سالم بود از یه بچه 20 ساله رو دست خوردم حکم ازدواج مجدد رو هم گرفتم من که میرم دنبال زندگیم اون عوضی بپوسه تا اخر عمرش

      پاسخ ها

      • سعید

        حسام جان باید در انتخابت دقت میکردی حالا هم داری چوب عجول بودن و تحقیق درست حسابی نکردن خودت رو میخوری به نظر من مثل دندون خراب بکش بندازش دور برو دنبال زندگیت مگه چند سال دیگه جوونی برو با تحقیق درست زن زندگی بگیر

      • نینا

        وای بر تو که تحمت میزنی اخه کی تو تحقیقات میگه طرف پردشو برداشتن از زور سکه ها عفت کسی رو زیر سوال نبر من خودم پردم ارتجاعی بود یه قطره خون نداشتم هرگز شوهرم ازم سوالی نپرسید خیلی از زنا و دخترا پردشون ارتجاعیه گیرم که زنت دوس پسر داشته که الان نود درصد بچه مدرسه ای ها هم دارن ربطی نداره به بکارت برداشتن معلومه تهمت میزنی

    • پژوهشگر

      با سلام
      من دانشجوی دکترای مطالعات زنان و خانواده هستم و در حال کار کردن روی مسأله روابط فرا زناشویی و ارتباطات خارج از چارچوب خانواده. می خواستم از دوستانی که به نوعی با این مسئله درگیر بوده اند و حاضر هستند که در این پژوهش علمی و دانشگاهی جهت شناخت عوامل پدید آورنده این معضل شرکت کنند، یک ایمیل با ذکر شماره تماس و یا بدون آن به آدرس زیر ارسال کنند تا با آنها ارتباط برقرار شود. ضمنا هیچگونه اطلاعات شخصی از قبیل اسم و فامیل و ... در مصاحبه خواسته نمی شود و به هر طریقی که فرد تمایل داشته باشد، مصاحبه انجام خواهد شد.........

    • حسن

      من ۳۵ سالمه
      ومیدونم که اگه اگه خدا بخواد نهایتا ۴۰تا یا ۴۵ تا سال تحویل دیگه رو میبینم ودرک میکنم .
      ومیدونم که از ۴۵ سال فقط نهایتا حدود ۲۰ سال رو سالم هستم و یواش یواش گرد پیری و کهولت سرو کله اش پیدا میشه .
      خوب بعدش هم بااجازه بزرگترا میریم زیر خاک .
      خاک هم که میدونید سرده .
      یعنی بعد از گذشت یک سال از مرگ من اینگار که نه حسنی آمده و نه حسنی رفته .
      خب مگه من دیوانه ام که جلوی خودم رو بگیرم !!!!
      مگه دیوانه ام که حس تنوع جویی خودم رو در میل جنسی سرکوب کنم!!!
      اصلا مگه اگر من سرکوب نکردم آدم بدی هستم!!!.........
      منه بدبخت فقط دوست دارم بغیر از زن دائمی یه دونه موقتی هم داشته باشم این گناهه!
      ..............
      تازه میگند ثواب هم داره.
      علاوه بر اینه از نظر مالی توانایی اداره کردن را هم دارم .
      ..........
      .........
      ...................
      آیا من آدم خیانتکاری هستم!!!!
      ...........

    • حسن

      آقا حسام جان
      شما دیوانه اید اگر دنبال ازدواج موقت نباشید
      در ضمن اگه به امید خدا کیس مناسبی پیدا کردین چه اشکالی داره که بدلیل وجود قوانین بابت عدم طلاق همسر اول ، ازدواج دوم شما تا آخر عمر بصورت عقد موقت باشه!
      تازه میتونه بصورت عقد موقت ۹۹ ساله باشه
      برو حالشو ببر
      و از زندگی لذت ببر آدمهای کثیف هم ارزش فکر کردن بهشون را ندارند
      موفق باشید

    • بینام

      سلام. خواهش میکنم کمک کنید. من یه زن شوهر دار هستم با دو تا بچه. تا حالا نشده بود یه بارم با شوهرم مشاجره داشته باشیم. اون خیلی خیلی خوب و با محبت هست و از همه لحاظ من و بچه هارو تامین میکنه. متاسفانه چن ماه پیش توی تلگرام با یه آقایی آشنا شدم.که بعدا فهمیدم متاهله. کار به جایی کشید که الان با هم رابطه داریم. دیگه افسرده شدم. نمیدونم چیکار کنم. به خاطر بچه هام خودمو نمیکشم. نه میتونم به این وضع ادامه بدم نه میتونم ازش دل بکنم

      پاسخ ها

      • noname

        ببین مثلا خانوم
        اگه آدم بودی خیانت نمیکردی
        اونم به کسی که خیلی دوستت داره
        دلم به حالش میسوزه
        بدبخت نمیدونه واسه کی داره کار میکنه و زحمت میکشه
        برو دعا کن نفهمه
        با پررویی میای میگی خیانت کردم
        میدونی چیه شما ها رو باید دار زد ...که عبرت شین
        بهتره بری خودتو بکشی
        خدا کنه بچه هات بهت نرن
        البته یه راه هست واسه جبران
        برو به شوهرت بگو
        بعد بهش بگو که با اون مرد قرار بذاره و بهش بگه که یه کاری کنه که بیخیالش بشی
        البته بعید میدونم کار به اینجاهاش بکشه
        احتمالا وقتی شوهرت بفهمه همون جا مردی
        ولی بدون هر چی بشه بالاخره جواب خیانتتو میگیری
        یا این دنیا یا اون دنیا
        فقط برو توبه کن شاید دری به روت باز بشه
        با اون هم دیگه نه حرفی بزن و نه قراری بذار
        بشین خونه مادریتو بکن
        خدا کنه بفهمی چه اشتباهی کردی

      • سعید

        همین الانشم که فهمیدی کارت اشتباهه دیر نشده برو خدا رو شکر کن که تا حالا خدا دوستت داشته و رازت فاش نشده گوشی رو خورد کن بنداز دور فقط یک ماه اگه تحمل کنی همه چی کم کم درست میشه و مطمعنن برمیگردی به روال ثابق اگه بتونی اینکارو بکنی میفهمی که یه جایگاهی نزد خدا داشتی که تونستی توبه کنی

    • خدا

      لعنت بر همه قاتلان زهرای مرضیه مرگ جمیع قاتلان زهرا

    • محسن

      سلام به تمام خواهر وبرادران محترم من تازه وارد شدم ولی میخام حرفای جدیدی بزنم که که خیلی راهگشاست اگه دوست دارید بگید تا من شروع کنم

    • noname

      ههههههه....
      یعنی لعنت به دختر و پسرای خیانت کار....*
      لعنت به همشون....*
      خر گیر آوردین؟؟...*
      به هر دلیلی هیچ انسانی حق خیانت کردن نداره....*
      الان هم که انگار مد شده خیانت....*
      مخصوصا تو دخترا که روز به روز پوشش و افکارشون شبیه آمریکایی و چه عرض کنم حتی بدتر میشه....*
      طرف شوهر داره بعد میره با یکی دیگه ...*
      یعنی اینا رو باس گردن زد...*
      یه همچین آشغالایی رو باید دار زد و جنازشونو بذارن وسط خیابون تا عبرت بشه....*
      وگرنه این جوری بخوایم پیش بریم خدا میدونه تهش چی میشه....*


      فقط یه چیز ...*
      شما رو به روح عزیزترین کستون به هر دلیلی که داشتین خیانت نکنین....*
      به ناموس مردم چشم ندوزین....*
      مزاحم ناموس مردم نشین...*
      کسی هم که این جوری باشه قطعا خوشش میاد ناموسش مورد تجاوز قرار بگیرن.....*
      یا علی....*

      پاسخ ها

      • سعید

        عزیزم شما حرص نخور کبوتر بتا کبوتر باز با باز هر کسی اهل اینکارا باشه مطمعن باشید همسرش هم اهل این کاراست خدا پاک رو با ناپاک یه جا نمیندازه

    • محسن

      سلام به تمام خواهر وبرادران محترم من تازه وارد شدم ولی میخام حرفای جدیدی بزنم که که خیلی راهگشاست اگه دوست دارید بگید تا من شروع کنم

      پاسخ ها

      • سعید

        نه نگو

    • پشیمان

      سلام به دوستان. چقدر خیانت کردن و خیانت دیدن زیاد شده! اگرچه که خیلی دردناکه ولی اینکه تو جمع هم دردهای خودت باشی یه نوع قوت قلب محسوب میشه حداقل برای من. من یه دختر 24 ساله هستم که 3 سال هست که ازدواج کردم. شوهرم همیشه دوست داشت من خانه داری کنم و سر کار نرم و بارها این رو به من گفته بود ولی من بی توجه به اون رفتم سر کار و همیشه دوست داشت من چند کیلو از وزن فعلی بیشتر باشم ولی من خیلی برام مهم بود که لاغر باشم و تناسب اندام داشته باشم. به هرترتیب اخیرا متوجه شدم که با یه خانم خانه دار که دقیقا چند کیلو از من چاق تر هست رابطه برقرار کرده. یعنی رفته دنبال کسی که با ایده آل هاش هماهنگ بوده. حالا من خیلی عذاب وجدان دارم. فکر میکنم تقصیر من بوده که این اتفاق افتاده. عقلم به هیچ جا قد نمیده. به نظر شما باید چکار کنم؟ تو رو خدا اگه چیزی به ذهنتون میرسه بگین. کسی هست که شرایط من رو داشته باشه؟ یعنی خودش رو مقصر بدونه؟

      پاسخ ها

      • سعید

        دوست عزیز هیچ کس نباید خودش رو بخاطر کس دیگه عوض کنه هر کسی علایق و سلیقه ای داره که قابل احترامه شما دوست داری لاغر باشی و سرکار بری شوهرت باید شما رو همینطور که هستی قبول میکرد مطمعن باشید شما گناهکار نیستید بهتره با شوهرتون صحبت کنید و پیش روانشناس برید تا دست از این کارها برداره انسان خطاکاره لطفا ببخشیدش و پیش مشاور برید

    • بهزاد

      ما خیانت نداریم
      یعنی جی اینهمه توجیه و تفسیر احمقانه؟ طلاق بگیر و تنوع طلب باش کسی کاریت نداره . تا زمانی که تعهد دادی باید بمونی . بی جنگ و دعوا طلاق بگیر و برو پی کارت
      نمیفهمم خیانت چرا پشتش باید توضیح و توجیه باشه
      نه . چون با عواطف و غرور یه نفر بازی کردی باید کشته بشی
      این خودخواهیه که مثل یه ابله کنار بیایم یا زمان و وقت و پول و دلمون رو صرف یه احمق کنیم

      پاسخ ها

      • سعید

        همیشه که نمیشه طلاق گرفت و طلاق داد فرض کن بچه داری آخه درسته بخاطر تنوع زندگی بچه ات رو خراب کنی؟؟؟؟؟؟

    • بهزاد

      نمیخوام طرفداری همجنسیتی داشته باشم اما باور کنید جنس خانمها از بیخ وبن خرابه ، اگر خانمی اجازه نده هیچ مردی بزن نزدیک نمیشه متاسفانه این خانمها هستن زمینه هر بی اخلاقی رو فراهم میکنن بعد اشک تیمساح میریزن ومظلوم نمایی میکنن،

      پاسخ ها

      • سعید

        راس میگه خب فرض کنید هیچ خانمی خیانت نکنه اونوقت مردها میخوان با کی رابطه داشته باشن و خیانت کنن؟؟؟؟؟

    • mansor

      خداورسولش گفته مردمیتوکه ۴تا زن داشته باشه ایا این برای خانومها اسمش خیانته چرا زنها قبول نمیکنن هو داشته باشن که مرد سمت خیانت کشیده نشه

      پاسخ ها

      • سعید

        هوو که از خیانت بدتره یه چیزی هم باید از سرمایه زندگی بده مهریه خانم دومی

    • مريم

      سلام به همه دوستان. من شخص متديني هستم. و از اين بابت خيلي خوشحالم. تمام عشق من همسر و دخترم هستند. اما متاسفانه نتونستم بر نفسم غلبه كنم و با آقايي از طريق تلگرام دوست شدم. البته فقط در حد تلگرام. اينو هم بگم ايشون دو ماه به من پيامك مي داد و اصرار و اصرار كه متاسفانه من پذيرفتم. فكر مي كردم در حد يك چت معمولي است. ولي بعد از يك هفته متوجه شدم اين آقا بيمار است. از نوع جنسي. با اين وجود نتونستم ارتباطم رو قطع كنم. بعد از گذشت 2 ماه بالاخره خودمو راضي كردم. از خدا كمك خواستم. چون ادم احساساتي هستم برام خيلي سخت بود. ولي واقعا از ته دل خدا رو شاكرم كه فقط در حد چت بود و تمام. يك ماهه از آخرين روز ارتباطمون گذشته و حالم خوبه. خدا رو شكر مي كنم كه تونستم (البته به سختي) جلوي نقسم بايستم و خودمو نجات بدم. من در طول زندگيم اين اولين اشتباهم بود كه به شكرانه خداوند به خير گذشت. خواستم بگم انسان هر چقدر خودشو به خدا نزديك كنه ضرر نمي كنه و يك پشتيبان خوب رو هميشه داره. اميدوارم خداوند منو به خاطر صحبت با يك نامحرم ببخشه.

      پاسخ ها

      • سعید

        عذر میخوام شما راضی هستی شوهرت همین کارهایی رو که تو کردی و انجام بده و با زن دیگری چند ماه چت کنه

    • آق سمیر

      ینی توو روحتون که نظر منو نذاشتین.

    • بی نام

      من اگه همسرم بهم خیانت کنه هیچ وقت جوابشو با خیانت نمیدم چون نمیخوام مثل اون رذل باشم ولی وانمود میکنم که دارم بهش خیانت می کنم تا دردشو تا مغز استخونش بکشه بعد که زخممو زدم ازش جدا میشم

    • الهام

      از نظر من خیانت به دیگری معنا ندارد. این افرادخیانت به خود میکنند.صحت گفته های من از امار اعتیاد و ایدز و حپاتیت پیداست. همانگونه که خداوند در قرآن می فرماید اسرار کننده بر زنا رسوایی در دنیا و آخرت خواهد داشت. متاسفم که ما هنوز سطح فکرمان رشد نکرده که از قالب این مباحث فراتر نرفته.

    • وکیل

      اگه زن به شوهرش خیانت کنه بالاترین حکمش اعدامه در ضمن زن خیانت کار چی به ازدواج دائم بره خودشو با صیغه یا متعه ارضا کنه و شوهر دائمشو اینقد ر اسیر نکنه----مگه اون زمانی که اومد خواستگارید بهش گفتی دوس دارم بهت خیانت کنم یا میترسیدی بهت پیشنهاد صیغه بدهد امام علی گفته زن عقلش زناقصه یه زنی که به شوهرش خیانت میکنه عدالت نداره انسانیت هم نداره نداره مهریه بالا باعث خیانت از طرف زن میشه

    • علی

      زنم به من خیانت کرد با همدستی خواهرو داداش فکرش رو نمیکرد لو بره ولی پرینت تلفن هاش. پرده از رابطه چندین ساله برمیداشت حالا نمیدونم شانس با اون یار بود یا من اگه قبل از رفتنش میفهمیدم قطعا ..... بار این گناه نه تنها منجر به طلاق شد بلکه تماما رو دوش طفل معصومه شده بطوری که از مادر الان چیزی بجز یک رحم اجاره ای ازمن پدر نخواهد شنید مرگ وذلت بر فاسدان که بجز نابودی وعقاید شیطانی چیزی ندارن بیش از 70درصد از فساد امروز که جامعه ما را نشان گرفته است از طرف اسراییل است ازطریق شیشه عرضه آن درپایان سوالم ورزشی بانوان باهدف خوش اندامی ولاغری وزنان بامصرف خودآگاه یا ناخودآگاه حتی فرزند خود رانید فراموش میکنند کاری که هیچ حیوانی در طبیعت نمیکند خانمها برید ببینید شبکه جم تیوی وشیشه وقلیان باهاتون چیکار داره ....

    • متخصص

      میدونی چرا خیانت میکنند ؟؟بخاطر اینکه ما پسرای مجرد میریم خواستگاریشون میریم از خانوادش خواستگاری میکنیم رو فرشش بهش اهمیت میدیم بهش ازشش میدیم ادم جمع میکنییم تامهریه براش تعیین میکنیم تو خواستگاری تواولین جلسه اش بهش نمیگیم بیا یه صیغه موقت بخونیم تا نیاز جنسیش تکمیل بشه هم پسر هم دختر راستش رو بخواهید 90درصد پسر ها دوست دارند دختررو صیغه موقت کنند نه دائم حالا میشه یه زن واقعی جواب سوال من رو بده

    • حمید

      دلیلش هر چی که باشه قابل قبول نی اما متسفانه خیلی این اتفاق پیش میاد خدا همه روو ب راه راست هدایت کنه

    • زیبا احمدپور از تبریز

      به اقایی بد کردم و اون اقا بهم گفته شب و روز نفرینم میکنه حلالم نمیکنه میگه دلمو با نامردی شکستی و من چیکار باید بکنم؟ الانم که ازدواج کردم دیگه کاری نمیشه کرد شما بگید لطفا
      این پیامیه که برای مشاور فرستاده و منم اتفاقی دیدم:
      سلام،من ۴ سال یه دختری رو عاشقانه دوست داشتم و ی حس پاک یود، بعد از ۴ سال بهم گفت دارم ازدواج میکنم برو دنبال زندگیت،از وقتی اینا رو گفته دنیا برام تموم شده ،زندگی برام بی معنی شده،من همه موقعیت های خوب ازدواجمو بخاطر اون نامردپس زدم،اما اون با نامردی تنهام گذاشت، واگذارش کردم بخدا ،انشالله خدا با عدالتش جوابشو میده ،دنیا دار مکافاته،از خدا میخوام رنگ خوشبختی رو نبینه و یه روزی یادش بیاد که چقدر دلم شکست و روحم آزرده شد
      اون ی دختر زشت بود با 400 تومن حقوق تو ی شرکت داغون و رفته با یک پسر زشت مثل خودش ازدواج کرده
      از خدا میخوام تاوان دو سال گریه ها و بغضامو خدا ازش بگیره زندگیش به اخر نرسه و یکیشون بمیره بچش علیل بشه بخاطر خیانتی که بهم کرد

    • قاسم

      مشکی پوش درست گفتی

    • زیبا احمدپور از تبریز

      عالی بود

    • مهدی

      سلام
      من تمام این نظرات را خوندم جالبه ولی توجه کنید هر چیزی چند مقدمه روانی دیگر هم دارد . البته نظر من هم به زنان هست و هم به مردان
      یک سوال ؟ بهتر نیست کسی که میخواهد خیانت کند کمی فکر کند و در خواست طلاق دهد بعد به زندگی مجردی بپردازد بزرگترین ضربه را همسران زمانی میخورند که متوجه میشوند همسرشان در خانه آنها زندگی کرده از پول انها خورده و به آنها ابراز علاقه کرده از پول آنها لباس خریده و آرایشکرده و بعد خود را برای کسی دیگر فراهم و اماده کرده در حقیقت ان ها به بدترین احساس ممکن در هر زمینه می رسند . به انها خیانت شده - آنها فریب خورده اند انها ابزار بوده اند از آنها سو استفاده شده در جلوی هزار نفر از آشنایان سر شکسته و بی آبرو شده اند از ابراز علاقه خود به همسرشان حجالت میکشند تا بعد از طلاق حتی کسی اسم همسر خاعنشون رو میاره خجالت میکشند شرمنده میشن و درد میکشن
      بهتر نیست حتی اگر ما نمی توانیم خودمان را کنترل کنیم صادقانه به همسر خود بگیم و طلاق بگیریم ؟
      این همه صدمه به یک انسان بی گناه فقط برای لذت بردن ما و تامین نیازهای خودمان ؟
      وقتی لذت بردن ما و تامین نیازهای ما به انسان دیگر صدمات جدی وارد میکند و این تامین نیازها با فریفتن همراه می شود این دیگر یک مساله ساده و عرف و فرهنگی نیست این دقیقا خود جرم است
      یک نگاه به جرم ها بندازیم سارقان هم در فکر تامین نیازهای خود هستند ولی به چی روشی ؟
      اینکه بعضی از کاربران فکر میکنن خیانت باید عرف شود و به دید دیگر به آن نگاه شود من به ایشان می گویم در روز اول ازدواج به همسرت بگو من می خوام خیانت کنم اگر قبول کرد که عمرا قبول کنه برو ازدواج کن - شما قول دادی مثل یک قرار داد هر جای دنیا قرار داد رو بی علت باطل کنی و بد تر از آن با فریفتن جرم مرتکب شدی این ربطی به مساعل فرهنگی نداره
      اگر اطلاعی نداری دوست عزیز میتوانی مجازات خیانت به همسر رو در کشور های غربی دنبال کنی تا ببنی نصف اموالت رو میگیرن و به همسرت میدن حالا هر چقدرباشه پس ندونسته الکی برای خودت محمود جان بی خود نظر نده در کشورهای دیگه هم جرم هست چون قول دادی و شرط ازدواجت بوده - نمی تونی ؟ ازدواج نکن
      ازدواج کردی نمیتونی برو دادگاه طلاق بگیر

    • رویای باطل

      سلام من 24 سالمه و 7 ساله ک متاهلم.نمیتونم بگم از سر بچگی یا هرچیزی خودمم موندم چی بگم. ولی ب شوهرم خیانت کردم.هیچوقت نامحرمی رو لمس نکردم و حضوری کسی رو ملاقات نکردم همش در حد فضای مجازی و تلگرام بوده اونم ن در حد حرفای غیر متعارف.و هیچوقتم کسی عکسی ازم ندیده با این حال بازم گناهمو کم نمیدونم چون شوهرم هیچوقت بهم خیانت نکرده درسته مشکلات جنسی و اخلاقی زیادی داشتیم ولی هیچکدومش دلیل نمیشه میدونم.الان ک فهمیده و پیامارو خونده همه امکاناتو ازم گرفته ب مادرم گفته و ب خواهرش .میگه منم میخوام مث تو اینکارو کنم ولی میرم یک نفرو صیغه میکنم و میارم جلوی چشم خودت.ب خدا قسم پشیمونم شب روزم گریس توبه کردم ولی باور نمیکنه بهم گفت بیا توافقی جدا شیم مهریتو میدم خونه میگیرم برات فقط جدا شیم من قبول نکردم گفتم میخوامت و میمونمو بهت ثابت میکنم ک جبران میکنم میگه نمیتونی دووم بیاری نمیدونم چی میخواد سرم بیاد ولی طلاق برام حکم مرگ رو داره بدون اون نمیتونم.تورو خدا بگید چکار کنم اینقد قرص اعصاب خوردم دیگه دیوونه شدم از صب تا شب تو خونه زندونیم

      پاسخ ها

      • علی

        کاش یه مقدار راحت تر میبخشیدیم
        کار شوهرتون خیلی عجیبه انگار یه پتانسیلی از خیانت درونش بوده و وقتی خیانت شما رو دیده فوران کرده و اون رو بهانه قرار داده

    • مریم

      زن ک بتنهایی خیانت نمیکنه...در حقیقت شما مردا خودتونم دارین بخودتون خیانت میکنیدددد....خااااک بر سر اینجور مردا ک همه چیو ب گند کشیدن...اینجور مواقع بین بد و بدتر باید انتخاب کنید و جدایی بهترین گزینس

    • بدون نام

      سلام به همه دوستان من هشت ساله ازدواج کردم ویک دخت 5ساله دارم بعد از ازدواجم فهمیدم شوهرم باکسی دوست بوده خیلی دعوا کردیم اون میگفت حتی تو سفره عقد هم بودم باهم ارتباط داشتیم...خیلی قسم خورد تموم شده من بخشیدمش خیلی ها گفتن این برات شوهر نمیشه چون دوسش داشتم بخشیدمش حالا که دخترم 5ساله شده فهمیدم هنوز با اون دختر که حالا ازدواج کرده هنوز رابطه داره قلبم شکسته افسرده ام از زندگی سیرم اما فقط به خاطر بچم تحمل میکنم خستم خیلی به فکر خیانت افتادم تا بفهمه چقدر سخته اما وجدانم نگذاشت از خدای خودم ترسیدم...ترو خدا برام دعا کنین خیلی خسته وافسرده ام من به شدت عاشقش بودم حالا شکاک وبد دل شدم ازش بدم میاد اما به خاطر دخترم زندگی میکنم واسم دعا کنین دوستان

    • بدون نام

      امیدوارم تقاصشو بد جور پس بده هم خودش هم اون دختر خیلی وقت ها نفرین کردم اشک ریختم باخدای خودم قهر کردم چراااااا؟حتی رفتم در خونش با شوهرش حرف زدم با پدر مادرش اما قسم وآیه میخورد من بی تقصیرم.....گفت کربلا رفتم میخوام خادم حرم بشم....گفتم عکس هاس سر لختیت چجور اومده تو گوشی شوهرم میگه فتوشاپه ...نمیدونم چرا خدا جواب این بند هاشو نمیده هشت ساله یک چشم خون بوده یک چشمم اشک بعضی وقت ها میگم خیلی پوستم کلفته که تو این زندگی وایستادم اما دلم واسه دخترم میسوزه تو دعواها میگه میخوای بری مامان منو تنها بزاری من دوست دارم ومن بجز اشک هیچ جوابی واسش ندارم....امیدوارم خدا عاقبتمو به خیر کنه ویک روز لذت خوب زندگی کردن وبچشم

    • بدون نام

      همه این نامردیا از بی ایمانی و نترسیدن از خدایه...تو زندگی هایی که خیانت هست فقط بچه هان که ضربه می بینن چون بعد از طلاق هر دو میرن دنبال زندگی خودشون اما این بچه هان که بد بخت میشن.....

    • الهام

      دوستان خواهش میکنم اگر میخواهید خیانت کنید هرگز ازدواج نکنید .آخه ازدواجی که آرامش و امنیت روانی نداره به چه دردی میخوره. انقدر به بندگان خدا ستم نکنید.به خدا قسم ما به این دنیا نیامدیم که فساد کنیم.چرا کمی فکر نمیکنیم.من از این همه بی ایمانی و بی اعتقادی حالم بهم میخوره .ای کاش به خودمون احترام بگذاریم.حتی اگر به خدا و بهشت و جهنم اعتقاد نداریم هیچ کس با پاک زندگی کردن و درست زندگی کردن ضرر نمیکنه

    • پیمان زیبایی

      به ولای علی علت خیانت .محبت و عاطفس.عشق و صمیمیته. توجه کردن و دوست داشته.مثلا وقتی یه مرد روز تولد همسرش یادش رفته.یا روز ازدواجشون یادش رفته .یا وقتی روز عشق یادش نیس.ویا بلد نیس گل ساده حتی یه شاخه بیاره تقدیمش کنه. و برعکس . ببنید دوستان شاید قیافه خوشکل جلب توجه کنه ولی شخصیت فوق العاده ی یه مرد از نظر یع زن میتونه قلب یه زنو تسخیر کنه. ندای درونی یه زن قلبشه. موفق باشید در زندگیتون دوستان

    • مسعود

      زني كه تو ذاتش خيانته هر كاري كنيد بازم خيانت ميكنه،من تجربه تلخي در يك رابطه داشتم،زني بود كه ماه اول اولين خيانتش را با يك پيامك به همكارش كه متاهل بود به من ثابت كرد و من ميخواستم او را از اين كارش دور كنم و اورا كاملا رازي كنم كه فقط به من فكر كند نه به مرداي زن دار،هر فكري كه به ذهن هر انسان برسد انجام دادم به جز جدايي ولي باز خيانت ديدم ،(جوري بهش از ته دل ابراز علاقه ميكردم كه تو دنيا نتونه كسي رو مثل من پيدا كنه ولي باز خيانت كرد،كتكش زدم ولي باز خيانت كرد،همه جوره بهش توجه كردم ولي باز خيانت كرد،با ي خانوم ديگه دوست شدم كه بهش بگم بلدم خيانت كنم ولي نميكنم تو رو دوست دارم ولي باز خيانت كرد،باهاش رفيق شدم ببينم خواستش چيه براش براورده كنم ولي باز خيانت كرد،باهاش قهر كردم ولي باز خيانت كرد،از لحاظ نياز جنسي براش فراتر از كامل بودم، و موارد ديگه كه بازم خيانت كرد)اين زن مريض مريض و تنها راه حل فقط جدايي هرچند سخت باشه.شايد بگيد حتما دوستم نداشته ولي بايد ميديد وقتي منو ميديد چطوري بال بال ميزد.
      تنها نتيجه اي كه گرفتم اين بود كه وقتي اولين خيانت رو ديدين حتي يك پيامك ،هرگز نه ميتوني بهش اعتماد كني و نه ميتوني درستش كني فقط بايد تركش كرد فقط به خاطر خود خودت،حتي براي لذت جنسي هم نبايد باهاش ادامه داد

    • مسعود

      زني كه تو ذاتش خيانته هر كاري كنيد بازم خيانت ميكنه،من تجربه تلخي در يك رابطه داشتم،زني بود كه ماه اول اولين خيانتش را با يك پيامك به همكارش كه متاهل بود به من ثابت كرد و من ميخواستم او را از اين كارش دور كنم و اورا كاملا رازي كنم كه فقط به من فكر كند نه به مرداي زن دار،هر فكري كه به ذهن هر انسان برسد انجام دادم به جز جدايي ولي باز خيانت ديدم ،(جوري بهش از ته دل ابراز علاقه ميكردم كه تو دنيا نتونه كسي رو مثل من پيدا كنه ولي باز خيانت كرد،كتكش زدم ولي باز خيانت كرد،همه جوره بهش توجه كردم ولي باز خيانت كرد،با ي خانوم ديگه دوست شدم كه بهش بگم بلدم خيانت كنم ولي نميكنم تو رو دوست دارم ولي باز خيانت كرد،باهاش رفيق شدم ببينم خواستش چيه براش براورده كنم ولي باز خيانت كرد،باهاش قهر كردم ولي باز خيانت كرد،از لحاظ نياز جنسي براش فراتر از كامل بودم، و موارد ديگه كه بازم خيانت كرد)اين زن مريض مريض و تنها راه حل فقط جدايي هرچند سخت باشه.شايد بگيد حتما دوستم نداشته ولي بايد ميديد وقتي منو ميديد چطوري بال بال ميزد.
      تنها نتيجه اي كه گرفتم اين بود كه وقتي اولين خيانت رو ديدين حتي يك پيامك ،هرگز نه ميتوني بهش اعتماد كني و نه ميتوني درستش كني فقط بايد تركش كرد فقط به خاطر خود خودت،حتي براي لذت جنسي هم نبايد باهاش ادامه داد

    • رضابهرامی

      "هروقت خیانت دیدی بدون قیمتت بالاس"
      امارازسال92ب بعد نشون داده ک امارخیانت وطلاق ازطرف زن بوده ولی برامن توفامیل پیش اومده مرده خودش [خیانت زن ومردنمیشناسه]وچندتادلیلش اینه ک توقع هاخیلی بالاس چشم وهم چشمی زیاده دختراهم خیلی حسودن...زودانزالی...مشکلات ظاهری وباوضع بدبیرون اومدن
      من پسرعموم عقدموقت کرد دختره براش شرط وشروطی گزاشته بودک من شاخ دراوردم مثلاگفته بودمن هرجارفتم باهرنره خری بودم تونبایدازمن اجازه بگیری یاببینی کجامیرم باکی میرم باچ وسیله ای میرم و.....
      قبل ازاینکه میخوایدازدواج کنیدهمدیگه روبشناسید عقدموقت کنیدهرچه بگذره زمانش بهتره وبهترین کارب مدت 2ماه بریدسفرخودتون دوتایی توسفرکلامیشه ادموشناخت بیشترم جای شلوغ
      ازش خیلی سوال بپرسین اگه ب جواب درست دادنش شک داشتین دوهفته بعدهمون سوال روازش بپرسین ببینیدباهمون جواب قبلی مطابقت داره یانه وخودتون مقایسه کنید
      والااوضاع خیلی افتضاحه
      همیشه زندگیتون روبه روال وسلامت وخوش باشید
      یاعلی

    • رضابهرامی

      "خیانت همیشه دراوج اعتماد اتفاق میافتد"

      پاسخ ها

      • بهرام

        این حرف و باید با طلا نوشت

    • رضابهرامی

      وقتی مردی یازنی خیانت میکنه ینی هردوتاشون کلابگم ذات ادم ن میتونه ب همسرش اعتمادکنه ن ب دوستش بعیده ک توزندگی سختی نباشه بایدبسازی ببینیدخیانت داریم تاخیانت اگه جنسی باشه صددرصدمنجر ب طلاقه روانشناساامارشودادن ولی اگه غیراین باشه اونایی ک بیش از10سال زندگی کردن براحفظ ابرواینکارانمیکنن ولی زندگی سخت ترباشک وتردیدبیشتری دارن ک هیچوقت درس نمیشه تااینکه ادم خودش بخواد دنبال رفیقم نریدچون باحرف پرتون میکنن درکل میگم طلاق راهش نیس
      ببینیدمن الان بامحمودهم موافقم هم مخالفم یکی غیرت یکی ازادی مساله این ...
      ....

    • بهنام

      خیانت علت اصلی و اصلی اش نبود ایمان و نبود معنویت است در خانواده هایی که اخلاق جنسی از هم پاشیده مهم ترین و حیاتی ترین بخش خانواده یعنی ایمان به خدا نیست وقتی ایمان نبود تفاوت باوفایی و بی وفایی در چیست؟
      .

    • ساناز

      ای بابا پس چرا نظرم پخش نمیشه

    • سحر

      سلام من ١٩سالمه اولين بارمه كه اينجاپيام ميدم خيلي درگيرم لطفااگه كسي جواب سوالموميدونه بهم كمك كنه من وقتي ١٤سالم بودنشون يه اقايي شدم بعدبخاطره دلايلي بهم زديم بعدازون توسن ١٧سالگي يه اقاي اومدخواستگاريم من باهاش رابطه داشتم اونشب ازم خوني نيومد همون شب بهم گفت كه بهم اعتماد دارم ولي من بعدش متوجه شدم كه معتادهستش يه چندسال بعددرخواست طلاق دادم به دليل اينكه شبي كه بااين اقارابطه داشتم وازم خون نيومدرفتم دكترگفتش كه پردت حلقويه علتش هم همين بود الان يه اقاميگه ميخادازمن به جرم اينكه سرش كلاه گذاشتم شكايت كنه من خيلي فكرو خيال ميكنم اگه كسي جوابي داره كه بتوانه كمكم كنه بگه لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهر گرامی اینجا افراد متخصص نمیان نظر بدن که شما سوال میکنی شما اگر واقعا دنبال جواب هستی به نظر من برو پزشک قانونی و بگو سوال دارم یا برو پیش یک (خانم وکیل) کار درست و سوالت را مطرح کن نه اینجا که یه نفر بیاد یک جوابی هم به شما بده و گمراه بشی.

    • Che Guevara

      درود به همه دوستان
      خیانت همیشه بوده و هست و از نسلی به نسل دیگر انتقال داده میشه من میخوام نظر خودمو به طور خلاصه وار بگم در مورد خیانت زن ها ، زن ها موجودات عاطفی هستند و همه تصمیماتشون رو از روی احساساتشون میگیرن و دوست دارن جلب توجه کنن و متاسفانه از روزی که پای تلگرام ، اینستاگرام ، گوشی های لمسی به ایران رسید خیانت زن ها نصبت به گذشته 50% افزایش یافت و این نشان دهنده بی جنبه بودن ملت ماست بیشتر زنها بر این عقیده هستند شوهر چون به من توجه نمیکنه این کار رو کردم یا هزار جور بهونه های دیگه خوب و بد جدا نگردد جان که بنیادش بد است زنها کسی سرتر از دوست یا شوهر خودشون ببینن چه از لحاظ ظاهری چه لحاظ مال میرن سمتش این همیشه بوده الان شاید بگید همه زن ها اینجور نیستن درسته !! ولی آیا دخترای امروزی و زنان امروزی مثل دوران پدر و مادر همه ما هستند؟ نخیر اصلا هم نیستن چون انتظارات بالاس چشم هم چشمی و هزار تا چیز دیگر حرف زیاده برا گفتن ولی اینجور حرفا رو نمیشه اینجا گفت من حرف کلیم اینه 95% زن ها خیانت میکنن اون 5% هم به خاطر این خیانت نمیکنن یا از خانوادشون میترسن ، یا به خودشون اعتماد به نفس ندارن ، یا به خاطر آبروشون میترسن کاری انجام بدن یعنی مثال اینجوری عرض کنم اون دسته زن ها که به فکر آبروشون هستند میگن کاره خوبیه با یه آدم جدید رابطه ایجاد کنیم ولی من اونو بردم تو اون کوچه یه مرد دیگه منو ببینه اون مرده هم میاد پیشنهاد میده در کل هر چقدر از دنیای زن ها دور تر باشید به نفع همتون هست و دیگر نه حرص چیزی رو میخورید نه غیره من خودم شخصا میگم من مجردم 30 سالمه اگر بفهمم زنی که دوستش دارم قبلا با کسی رابطه داشته چه مجازی چه تلفنی چه حصوری قیدشو میزنم شاید بگید مریضه این طرف آره مریضم و به زن جماعت اعتماد نیست الان دقت کنین اخیرا آمار تجاوز به بچه زیاد شده چرا؟ دلیلش اینه مادره میره تو عمق تلگرام و چت کردن و لاس زدن با طرف جدید و مجبور به دور کردن بچه از اون محیط میشن و حاصل کارشون رو میخورن فعلا تا این حد بسه ادامه بدم اعصاب آدم به هم میریزه

    • بدون نام

      اوووووووووو چخبرتونه بابا.....یک کلام میگم وتمام ندزد ونترس

    • بدون نام

      اوه این پست خ قدیمیه من یادمه سال 91 این پستو خونده بودم ...از اون موقع تا حالا خیانت زنها و مردها بیشتر شده ...به کجا چنین شتابان؟

    • بدون نام

      هی نوشتم هی پاک کردم آخرش به این نتیجه رسیدم بنویسم.........
      از انسان کثیف تر و و لجن تر نیست

    • بدون نام

      چه خبره اینجا... همه افتادید به جون هم...عجبا...

    • محمد حسین

      یکی از دلایل مهم این خیانت ها هم اینه که رسانه ها در طول 20 سال اخیر به شکلی هدفمند به اسم حمایت از زنان و حقوق زن و این حرفها به جای این که اقایون را با فرهنگ و شعور کنن به نوعی جایگاه مرد در خانواده را ضعیف کردند و زن و مرد را به تقابل با هم وا داشتند.
      اگر رسانه ها روی اخلاق و فهم و شعور مرد ها کار میکردن زن با ازدواج هم نیاز هاش چه عاطفی چه جنسی بهتر برطرف میشد هم اینقدر پایه خانواده ها سست نمیشد.
      تلویزیون میلی که مفت پولها را گرفت و خورد و مضخرف ساخت رسانه های اون ور اب هم که خدا خیرشون بده هیزم اتش شدن.

    • بدون نام

      وای چه خبره این همه دل پر . سالم باشید و با ادم سالم و اصیل بگردید . دیگه این قدر اسمون وریسمون نداره. اگر هم گیر نیاوردید فعلا مثل من مجرد بمانید تا با کمک خداوند به موقع یک ادم حسابی نصیبتون بشه. ادم حسابی دیگه دنبال جو و این و اون و جامعه ای که عمدا منحرف شده نمیره .جامعه ما از حالت عادی خارج اش کردن.اگر روش من که خیلی توش اعتبار و ارزش و انسانیت و ارامش واقعی هست تنهایی داشته باشه عوضش خیانت هم هزار بلا و نگرانی و مصیبت دیگه داره.!!
      یک کم فکر کنید بجای تقلید و انتقام.

    • بدون نام

      اگه دنبال این چیزان چرا ازدواج میکنن, قصه بعضیا همون عینکه که چون زیادی نزدیکه فراموش میکنیم که هست, عشق از بین نمیره اگه ببینیمش خیانت خیلی بده مرد و زن هم نداره بهتره بعد هر دعوا عیبای خودمون رو رفع کنیم و برای هم بهتر بشیم نه که دنبال راه اشتباه بریم

    • بدون نام

      اهورا
      اهورا
      اهورا

      شماها رو به خدا اون طفل بی گناه رو به یاد بیارید که چطور قربانی طلاق پدر مادرش شد ،
      لعنت ابدی بر کسانی که باعث مرگش شدن
      لعنت بر همسایه های بی تفاوتی که به دادش نرسیدند

    • khasteh

      سلام دوستان من خودم شاهد قسمتایی از خیانت پدرم به مادر دست گلم بودم ...
      واقعا خیلی سخته خدا به سر هیچ کس نیاره ... از همه ی مردای مرد نما متنفرم متنفررررررررررر

    • Sara

      جالب بودن

    • سید

      سلام واقعا نویسنده و بویژه مترجم چقدر مخ بودند که این موضوع را به اشتراک گذاشته اند .

    • ببو

      سلام چه خبر

    • احمد

      سلام لطفا راهنمایی کنید خیلی درمانده شدم،
      الن دو ساله که با دختری از فامیلمون عقد کردم توی این دو سال رابطه خوبی با هم نداشتیم تا اینکه دو ماه پیش اتفاقی دیدم در حال چت کردنه بعد از سوال و دعوا بهم گفت که قبل از عقدمون با ی نفر بوده و همدیگرو دوست داشتن و عاشق هم بودن تا اینکه گذشت و باز دلم راضی نشد و شروع کردم ب کنجکاوی تا متوجه شدم شخص سوم پسرخاله خودم که متاهل و دارای بچه هم هست بوده و توی این مدت هم قبل از عقدمون و هم بعد از عقدمون با هم رابطه داشتن و بیشتر بعد از عقدمون هم بیشتر در ارتباط بودن و هم رابطشون ادامه داشته، حالا بعد از اینکه من فهمیدم الان داره ابراز پشیمونی میکنه و میگه نمیخواد جدا بشه التماس و گریه و ....، لطفا راهنماییم کنید حالم خیلی بده

      پاسخ ها

      • مهتی

        ببین رفیق اگه رابطش مجازی بود بهت میگفتم ببخشییش
        ولی اگه زیاد دوسشم نداری طلاقش بده

    • بدون نام

      آقای احمد هیچ خیانتی قابل بخشش نیست زندگی وآیندتو خراب نکن...کسی که یک بار قبح و زشتی یه کار زشت واسش ریخته بشه بار دوم راحت تر به اون عمل زشت میپردازه و اگر دلتون به رحم بیاد و باهاش ادامه بدین در آینده نه چندان دور باز هم خیانت میکنه و میگه میدونستی و خودت خواستی و ادامه دادی پس جوانیتو و عمرتو پای آدم بی ارزش هدر نده

    • احمد

      ممنون از راهنماییتون

    • گمنام

      واقعان ازاین موضوع خسته نشدید مردم رفتند کره ماه خوش باشید سال ۱۳۵۲

    • کهنه سرباز

      باسلام به دوستان.به نظرمن نبایدغیبت کنیم پشت سرهم که فلانی چرا غذا زیاد میخوره فلان زن چرا خیانت میکنه.بنده شخصا اعتقاد زیادبه ژن طرف دارم.باورکنید 80درصد انسانها به ژنی که دارن میشن.به خاطراین که میگن زن میخوای بگیری تحقیق کنید حتی از خاله ها وفامیلهای دور.مطمن باشید زنی که مادر یا خاله هاش فساد بودن جایی برای خیانت پیدا کند حتما انجام میده.

    • محمد گیم پلی

      تقصیر شماهاست که خیلی زود و با عجله و هوسرانی ازدواج میکنید، دختره ۱۸ سالشه و مرده ۲۰ سالشه باهم ازدواج میکنند، واقعاً براتون متأسفم، زن ها فقط بلدن جیب شوهرشون رو خرج کنند و به خاطر ماشین بگیرنشون، مردا هم الکی به زن ها وعده الکی میدهند و زن ها هم غر می زنند، واقعاً که..........، دختر ها زیاد حرف نکنید چون ازدواج نکردید حرف می زنید، برید بمیرید، هار هم نشید که کلی بهم فحش بدین سپاس.
      تمام.

    • کارشناس آسیب های اجتماعی

      میزان خیانت در زوجین زمانی که تلفن همراه،تلگرام،ماهواره...نبود بسیار کم بود زمانی که دختر پسر یک رابطه برقرار میکنن بعد ازدواج هم احتمال خیانت در آن ها بسیار بالا می رود زمانی که شبکه های اجتماعی بین مردم رواج پیدا کرد میزان خیانت هم به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کرد و اما سن ازدواج بین جوانان به دلیل فقدان شغل بالا رفته است واین موضوع رابطه نادرست را بین دختران و پسران افزایش داده بعداز ازدواج همین موضوع ارکان خانواده را بر هم میزند.

    • پارسا

      سلام متاسفانه به نظر بنده یکی از دلایل مهمی که بعضی زنان خیانت می کنندزندگی گذشته آنها قبل از ازدواج چگونه بوده ؛به قول معروف می گویند سگی که به دزدی عادت کرد دیگه ای کار کنار نمی گذارد زنی قبلن دوست پسر ؛دوست مرد زن دار داشته آنهم به تعداد متنوع ؛ اگر این شوهر بیچاره تمام بدن این زن را از طلا بپوشاند؛ تمام شبانه روز این زن در آغوش بگیرد از عشق ودوست داشتن حرف بزند این زن خیانت می کند شک نکنید چون قبلن در زندگی لجنزار گذشته خود دنبال تنوع طلبی ارضا غریزه جنس اش بوده دنبال تیپ های مردان خوشکل و خوش تیپ بوده باز هم میرود دنبال این کثافت کاریهای خودش به قول معروف داخل شیشه هم بگذاریدش کار خودش می کند دلم به حال این شوهران می سوزد خصوصن شوهر پاک و وفاداری باشد لعنت خدا وملائکه بر اینگونه زنان پست فطرت

    • روژینا

      من اگه شوهرم بهم خیانت کنه منم بهش خیانت میکنم با اینکه این کار رو دوست ندارم

    • زهرا

      متاسفم ک اینو میگم متاهل ها جامعه رو ب گند کشوندن شما نکاه بکنی برخورد یک مرد مجرد با یک مرد متاهل زمین تا اسمان فرق میکنه مجردا ها بسیار سنجیده تر و سنگین ترند.. خودم مجردم کارمند دولتم محیط خصوصی هم نیست ک بگید فلانه برخورد همکاران مجردچ زن و چ مرد خیلی بهتره از متاهل هاست ...والا ما هم جوونیم احساس تنهایی هم میکنم بعضی وقت ها ولی دلیل نمیشه ارزش اول خودمه ببرم زیر سوال برم با ی مرد مثلا متاهل دوست بشم زندگی ی زن بدبختو جهنم کنم...
      خیانت ربطی ب مجرد یا متاهل بودن یا زن و مرد بودن نداره ادم های اینجوری سیر نمیشن و روز ب روز کثافت تر میشن ...ظلم نکنید ب اول خودتون بعد ب خانوادتون

    • میتی

      با سلام ١٩ سالمه با مقاله کاملا موافقم
      ولی درکل به زات انسان هم ربط داره
      من خودم تو این سن به شخصه تنوع طلبم
      البته بگم مطمن بشم طرفم واقعا دوسم داره فقط مال اون میشم و فکر و ذکرم خودشه
      ولی بیایید قبول کنید فضای مجازی هم بی تقصیر نیست
      چه بسا خانمهایی بچه داد دیدم که با پسری کوچکتر از خودشون بهم ریختن

    • مهدیه.....

      سلام...نظرات رو خوندم...به نظر من خونه ای که توش ماهواره باشه احتمال این خیانت ها هم هست..
      شما یکی رو پیدا کنید خیانت کرده باشه ولی تو خونه اش ماهواره نباشه.....
      در ضمن مثل اینکه خیلی ها از طریق تلگرام با طرف آشنا میشن......خب ببخشیدااااااا میشه تو گروه های الکی عضو نشید؟؟؟؟؟؟؟؟
      در ضمن خانوم ها که دم از خیانت آقایون میزنید این خودتونید که با عشوه و رژ لب های پررنگتون و آرایش های غلیظتون میاین تو خیابون....این خیانت به شوهر نیست؟؟؟؟؟
      عادلانه ببینیم....
      خدا عادلانه رفتار میکنه....اگه رژ لب خانومی باعث بشه مردی به همسرش خیانت کنه خدا همون بلا رو سر اون خانوم میاره....
      اگه هردو عفت داشته باشند مشکلات حل میشه.

    • بدون نام

      باهمه این نظرات فهمیدم زنها بیشتر خیانت میکن تا مردها

    • ناشناس

      بنظرمن هریکی از زن یا مرد هروقت اقدام به خیانت کردن به طرف بگن من این مشگلو دارم یا ازت خسته شدم فوری طلاق بگیرن.راحت برن هر غلطی بکنن
      خیانت یعنی از پشت خنجر زدن فوق نامردیه این هیچ جوابی نداره

    • فرزاد

      باسلام این همه صحبتا واسه چیه تو ذات اکثر زنها چه دوست داشته باشن چه نه خیانت وفساد حرف اولو میزنه چنانچه در ذات اکثرمردان جوانمردی ولوتی گری هست پس از همچین جنس سست وبی اراده ای نمیشه انتظار وفاداری داشت.والسلام این مخلص تمام حرفای بالاس چه زنان دوستداشته باشن چه نه

      پاسخ ها

      • علی

        خیلی حرفتون توهین آمیزه

        زنها روحیه عاطفی تری نسبت به مردها دارن
        نیاز بیشتر زنها فقط توجه و محبت و احترام و همدلی هست

        یه مقدار درباره زنها تحقیق کنی عاشق احساسات و عواطفشون میشی و درکشون میکنی
        و نمیتونی خیانت بهش رو حتی تصور کنی

    • سعید

      عقده ای هایی که میخواین بگین بیشتر از بقیه میفهمید.

    • مخلص مادر

      سلام دوستان
      ببنیند باید دید چرا این اتفاقات می افته تا مشکلات حل بشند
      خانم یا اقایی ک داره ب زوج خودش این بلای روحی میاره قابل گذشت نیس.. بنظر من شناخت اگاهانه میتونه جلوی خیلی از اتفاقات بد و خیلی بدتر رو بگیر ممنون ک بنظرم توجه کردید...
      راه حلش هم خیلی سادس ولی چون متخصص های غیر تخصص روانشناسی زیاد شدن منظورم عمه خاله دوستان و بقیه هستند بجای کمک کردن آتیش زیر اجاق زیاد میکنن یا اگه دشمن ادم هم باشن آب تو آسیاب میریزن ... انشاا... هیچ زوجی دچار این مشکلات نشن زندگیتون زیبا نورعشق در چشم دلتون زیاد بلند و سرفراز باشید. در ضمن مشکلات هر خانواده باید تو همون خانواده حل بشه یادتون نره در دهن مردم نمیشه بست... التماس دعا

    • جلال

      اتفاقا خیانت خیلی هم حال میده.چهره های متفاوت بدن های متفاوت و خلاصه کلی عشق و حال.

      زنده باد خیانت

    • بدون نام

      همه زنها یه چیز دارن و مردها هم یه چیز پس گناهامونا بیشترنکنیم بچسبید به زندگیتون

    • ن/م

      متاسفانه دخترا پول پرستند .خودم تجربه تلخی داشتم .چندسالی با دختری دوست بودم وقرار ازدواج وخواستگاری وهمه چیز مهیا بود ک متاسفانه تا چشمش به ی پسر پولدار افتاد قید قول وقرار ووفاداری رو زد ورک گفت که من با طرفی میخام باشم که واسم آینده بسازه.واقعا سنگدل وبیمعرفت بود .هرگز نمیبخشمش هرگززز

    • حسام

      ۴ سال تو عقد عستیم بخاطر دخالت خانوادش از همون هفته اول جدا زندگی میکنیم و خونه خودمون نرفتیم ۶ماه اول تحملش کردم بعد بهش گفتم یکبار دیگه بچه بازی در بیاری و برای هر چیزی گیر بدی بیخیال همه چی میشم و دیگه اهمیت نمیدم چکار میکنی ولی باز هم تکرار کرد منم به خانوادش گفتم هیچ علاقه ای دیگه به زندگی با یک دختری که فکر کرده من برده اش هستم ندارم کار به جایی رسید که خانوادش فحش ناموسی بهم دادن از اون روز ۳ سال میگذره و دوست پسر پیدا کرده و دادحواست طلاق هم داده و نمیتونهدطلاق بگیره دادگاه بهم اجازه ازدواج مجدد داد
      هم خودم ازش سرتر بودم هم خانوادم اصیل بودن منتها خیانت نکردم متاسفانه زنها محتاج محبت هستن و خیانت میکنن مردها لوتی ان و صبر میکنن منم صبر کردم و میخوام ازدواج کنم اینبار با چشمای باز
      اون زن خیانتکار رو هم طلاق نمیدم با همون دوست پسر مجردش خوش باشه و بهش سرویس بده اینوسط اون ضرر کرد نه من

    • بانو

      انسان موجودی تنوع طلب خلاص

    • رهگذر

      یادتون نره هر خیانتی که صورت بگیره
      دو طرف داره. یک زن و یک مرد ‌ پس تا زنی چراغ سبز نشون نده هیچ مردی قدرت انجام این کار رو نداره
      اینکه زن چرا قبول کرده این کار و بکنه توجیه نداره ،

    • رهگذر

      یادتون نره هر خیانتی که صورت بگیره
      دو طرف داره. یک زن و یک مرد ‌ پس تا زنی چراغ سبز نشون نده هیچ مردی قدرت انجام این کار رو نداره
      اینکه زن چرا قبول کرده این کار و بکنه توجیه نداره ،

    • رهگذر

      یادتون نره هر خیانتی که صورت بگیره
      دو طرف داره. یک زن و یک مرد ‌ پس تا زنی چراغ سبز نشون نده هیچ مردی قدرت انجام این کار رو نداره
      اینکه زن چرا قبول کرده این کار و بکنه توجیه نداره ،

    • محمد

      با سلام به نظرم ادم باید با شرافت زندگی کنه اسلام گفته تشکیل خانواده رو به خاطر شرافت انسانی درست کردیم که همه نیازهای انسان در خانواده براورده میشوند .ولی متاسفانه چونکه انسان موجود ضعیفیه و شیطان هر لحظه در کمینه که سرکاریش کنه و با توجه به وضعیت بدحجاب تو این زمونه ادم خیلی زود وسوسه میشه و تنوع طلبه از یه طرف نمیدونه که اگر خیانت کند از یه خوک نجس تر است واقعا بیشتر ادما مخصوصا زنا عقلشونو دست هوس میدن که نیاز به تقوا و پرهیزگاری زیاد داره کسی که همسرش بهش خیانت میکنه به نظرم همونجا زندگی رو تموم کنه اول همسرو بکشه بعد خودشو

    • رُزا

      من ۲۶ سالمه سیزده سالم بود ک ازدواج کردم شوهرم ۲۰ سال ازم بزرگتره این ازدواج جز افسردگی هیچی برایه من نداشت خیلی درد بدیه ک ببینی جوونیتو زیباییت همه رو داری از دست میدی من نمتونم طلاق بگیرم بخاطر اینکه دو تا بچه دارم نمیتونم عاشق بشم چون ک خیانته من زندگیمو باختمو این خیلی درد اوره و بدتر ازون کسی نباشه ک درکت کنه ....
      لعنت ب این دنیا و قانونایه لعنتیش...

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        متاسفانه خیلیا مثل تو هستن ، اما هیچوقت فکر خیانت نکن مرد داغون میشه تورو قرآن آدم باشید نکنید زندگی دوبار پشت هم روی خیانت زن رو بهم نشون داد

    • حمیدرضا

      آقایی که متاهلی و به خودت حق میدی هر غلطی کنی اما زنت سالم بمونه ، نکن آدم باش چرا فکر میکنید حق داری هرغلطی کنی چون گفتن مرد تا ۴ تا بگیره آزاده ؟ چه قانونی چرا زن نتونه ؟ اگه برای مرد آزاده برای زن هم باید آزاد باشه
      مرتیکه اسیر که نگرفتی زن گرفتی یا نکن آدم باش یا کردی پی همه چیشو به تنت بمال ، با هر دست بدی با همون دست پس میگیری

    • ابوالفضل

      خانم وآقایی که واقعا هم دیگه رو دوست داشته باشن به هم دیگه خیانت نمیکنن اگه خیانت کنن دوست داشتنی در کارنبوده .دوای دردشون طلاق وجدایی هست .فرق بین انسان وحیوان تو اینه دیگه اگه دلش خواست اگه شوهر خودش پژمرده بود یا اگه زن خودش با بچه آوردن از رنگ لعاب افتاد ه نباید بره سراغ دیگران باید آدم باشه

    • Amirimohsen70@yahoo.com

      خاک بر سر کسی که میگه تنوع طلب باشیم، ببینم درآورد خواهر و مادرخودت هم همین عقیده رو داری حیوون، خیانت خیانت، مردوزن نداره، آشغالهای هرزه

      پاسخ ها

      • محسن

        هشششششش

      • رسول

        مرحبا به اینهمه خریت

    • محمد

      حتی فکر اینکه یک روز زن ایندم بهم خیانت کنه
      من تا حد مرگ عصبانی میکنه

    • کربلایی سید جعفر

      با سلام
      در کتاب (( آلات الرجال فی مقاعدالنساء ))خواندم که خیانت بر ۷ قسم است و پنجمین قسم آن افکار خائنانه میباشد
      با سپاس

    • کربلایی سید جعفر

      نفهم خیانت مرد چه صیغه ایه دیگه!!؟؟ هر مرد میتونه ۴ تا زن دایم و بی نهایت زن صیغه ای داشته باشه
      خیانت برای زنه که مالک بدن خودشم نیست

    • محسن

      عجب اسمی داره این کتاب !!! حالا معنیش چی میشه

    • علامه تفریجی

      با تسلیم بهترین سلامها
      عزیزان دل باید درد خیانت را چاره کرد و چاره اش فقط در کتب قدیمه است و آن فشار از هردو سو در مفارج و مقاعد است تا ایجاد شکاف سیستماتیک در هر دوسو
      عزیزان
      با تشکر و سپاس و درود و بدرود

    • علی بابا

      سلام
      پارسال همسرم خیانت کرد اورا پیش مشاور بردم
      مشاور بمن گفت حتما اورا خوب نمیساختی
      گفتم آقای دکتر ،من این ضعیفه را عین حیوان میکردم این چه حرفیست؟!! دکتر گفت پس اورا از مقعد بساز
      باتشکر

    • فری

      خانم من بیماری شیزوفرنی داره ومن هر طوری که باید راضی نگهش دارم تلاش کردم ولی وصله خیانت بهم زد تا آخر سر بهتر دیدم تا مرتکب گناهی نشده میخواهم جداشم ضمنا مصرف شیشه هم دارد و تمام تلاشم را کردم ولی نشد خیلی سخته وضعیت کنونی من واقعا کم آوردم

    • آرش

      باسلام
      متاسفانه باید بگم روزگار خیلی خیلی بدی شده ، بعداز زوال مردسالاری و شکل جدید زندگی که خانمها بقدرت نسبی رسیدن ، ناگهان چهره اصلی خودشونو نشان دادن و ولع سیری ناپذیری نسبت به پول و قدرت درزنها نمایان شد که مردها به گردشم نمیرسیدن چون مردها حالتی دارن که وقتی در موضع قدرت بودن ،تاحد زیادی مراعات حال زنو میکردن اما زنها وقتی بقدرت میرسن بیش از حد بی رحم و سخت دل میشن و واقعا مردو تاجایی که فکرشو نمیکنی خوار و زیون میکنن
      و اینجاست که به اعجاز قرآن پی میبرم چون قرآن میگه قدرت باید بیشتر در دست مرد باشه ((الرجال قوامون علی النساء)) و عجیبه که در آثار بزرگان ما مثل فردوسی ، خاقانی ، نظامی و مخصوصا سعدی ، بارها و بارها این مساله یادآوری شده و حیف که مجالش نیست وگرنه مطلبو باز میکردم
      درکل وای بحال مردایی که متاهل میشن ، ممکنه دوسه درصدی قسر در برن اما واقعا ازدواج شده اسارت و بردگی مرد برای رسیدن زن به آرزوهاش و مردها خودشون تنها کسی ان که باید حواسشون خیلی باشه و تا میتونن ازدواج نکنن و تحت تاثیر تبلیغات کذب فریبکارانه قرار نگیرن
      من سه سال متاهل بودم و باید بگم برای تمام عمرم بس بود
      الان وقتی تو خیابون و مترو زنها و دخترار و اداهاشونو میبینم واقعا حالم بد میشه

    • وحید

      واقعا آقا آرش عجب حرفی زدی منهم اینارو با دل و جون حس میکردم ولی الان که شما گفتین ، واسم شفافتر شد
      یک اعترافی میخوام بکنم خیلی تلخه ولی حقیقتو نباید قایم کرد وقتی دقت میکنم میبینم همسرمن تاجاییکه زروش برسه نظر خودشو بمن تحمیل میکنه و از هر ابزاری مخصوصا تحریم جنسی نهایت بهره برداری رو میکنه ، فقط وقتی واقعا دیگه کاری ازش ساخته نیست بحرف من ارزش قایل میشه
      این حالت زنسالاری جانکاه که در کشور ماهست و صدا سیما بشدت تبلیغش میکنه ، اکثرش بخاطر محدودیتهای شدید ارتباط با غیر همجنسه و الانکه فضا یذره باز شده ، این حالت داره کم میشه و آقایون دارن کم کم بیدار میشن و این کلیشه ای که رسانه ها صبح تا شب تو مغز مردها فرو میکنن که مرد فقط وسیله ای برای براوردن نیازها و آرزوهای خانوادست و به خود مرد و آزادی و شخصیت و روح مستقلش ارزشی قایل نیستن ، داره کم کم رنگ میبازه و مرها دارن خیلی آرام آرام خودشونو پیدا میکنن و میفهمن که زندگی شخصی و دل خودشون هم ارزشمنده و نباید فقط ماشین تولید اسکناس برای زن و بچه باشن بلکه باید به خواسته های فردی خودشون هم ارزش قایل بشن ، برای همینه که پسرها براحتی زیر بار ازدواج نمیرن زیرا متاسفانه ازدواج در مفهوم و عمل عرف ما شده پایان آسایش و آرامش مرد و اینو بشدت تبلیغ کردن و طبیعتا خیلیها هم تحت تاثیر این تبلیغات رفتن و باعجله و دستپاچگی ازدواج کردن و بعد کم آوردن ، دلیلش همینه که طلاق اینقدر زیاد شده چون مرد بشدت تحت فشار و پرس از همه طرفه و بیاد آزادی و آرامش و عزت و احترام دوران تجردش میفته و میبرّه
      لذا مسوولین اگر میخواهند ازدواجها دوام داشته باشد ، باید فردیت و شخصیت و عزت و غرور و احترام مردو بهش برگردونن نه اینکه در سریالها و فیلمها ، مردان ایرانی را موجوداتی خوار و حقیر و دست آموز نشان دهند
      شما ببینید در فیلمهای غربی ، مرد چه عظمت و صلابتی داره و حرفش تو خانواده برش داره اما در ایران اینطور نیست
      من خودم ۳۸ سالمه ، تمام دوستانی که میشناسم ، بلا استثنا یا مجردن یا جدا شدن و دارن با بدبختی و نداری اقساط مهریه میدن و وقتی حساب میکنی میبینی این بدبخت باید تا آخر عمر فقط قسط مهریه همسر سابقشو بده ‌، پس خودش انسان نیست؟ آرامش نمیخواد
      و من پیشبینی میکنم اگر اوضاع بهمین منوال ادامه پیدا کنه ، نهاد خانواده در ایران از بیخ و بن نابود میشه و چون مردم ایران مردم احساسی ان ، خواهی دید که گوی سبقتو از کشورهای اروپایی و آمریکایی هم خواهند ربود پس مسولین گرامی بیان تا ذره ای وقت باقی مونده فکری بحال این کشور عزیز هفت هزارساله بکنن و هی پشت گوش نندازن و بجای حرف و وعده دادن ، ذره ای عمل کنن
      بقول جناب فردوسی:
      بزرگی ، سراسر به گفتار نیست
      دوصد گفته ، چون نیم کردار نیست
      باسپاس بیکران

    • آرش

      عزیزان دل درکتابی از پرفسور هوشنگ عندلیب خوانده ام که دلیل خیانت زنان ، اتساع ناحیه واژنی بعلت ورود آلت مردانه و عدم ارضاء مناسب از ناحیه مقعد است

    • شادان

      خیانت کردن کار درست وانسانی نیست مرد و زن هم فرقی نداره ..در دوستی وازدواج هم باز فرقی نداره
      ازدواج فقط فرقش تعهدمحضری هست همین
      دوستی ها دیگه زیادشده وعادی نمیشه این ونادیده گرفت پس اگرادمها یادبگیرن متعهدبودن رو در رابطه ای وبراشون مهم باشه قطعا این خصلت نفوذمیکنه در درونشون و ازدواج هم بکنن نسبت ب همسرخود متعهد هستند
      یه ادمی ک دررابطه باچندین نفرباشه دختروپسرش هم فرقی نداره (منظورم رابطه ی بسیارساده هست نه روابط خارج ازاخلاق)وبتونه هم زمان ب چندین نفر احساس خوشایندی داشته باشه صددرصد درازدواجش هم این اخلاقش رو ادامه میده وصرفا پایبند به یه تیکه کاغذ نخواهد شد

      افرادی ک دررابطه نیستن ..افرادی ک هستند..مردها..وزن ها..قبل از ازدواج باید متعهدبودن رو یادبگیرن ومتعهد باشند والا یه برگه ی کاغذ هیچ وقت جنبه ی اموزشی برای هیچ کس نداشته وصرفا یه سند هست برای اعلام زوجیت ولاغیر
      پس همیشه سعی کنید درست انتخاب کنید وانسانیت ملاک اصلی انتخاب باشه تا درد خیانت رو هم تجربه نکنید

      پاسخ ها

      • سیدآقا

        واقعا که افکارتان کفرآمیز و ملحدانست

    • سمین

      چه جالب ولی چه چیزهای بیخود

    • بیرانوند

      خداوند 124 هزار پیامبر فرستاده که این مسائلو برا ما روشن کنن نه هر کی بیاد یه نظر الکی بده مسئله خیلی حیاتی تر از این حرف هاست

      پاسخ ها

      • نیما

        شما شمردی؟

    • بدون نام

      خیانت کار خوبی نیست چه ازطرف مرد باشه یازن دوره زمونه عوض شده شیطون وسوسه میکنه انسان پیروی میکنه چرا بگیم مردا زنا خیانت میکنن مشکل اصلی دشمنی شیطان به نسبت بنده مومن خداست*جوانان ایرانی تا سوریه عراق رفتن داعش جنگیدن به خاطرناموس بود و ایرانی همیشه غیرت داره

      پاسخ ها

      • سید حبیب

        ابله ناقص العقل

    • ناامید از زندگی

      شوهرم خیانت کرد

    • S

      من یه خانومم، با هزار امید و آرزو ازدواج کردم ... وقتی همسرت حتی حرف ها تو نمیفهمه نمیشنوه، یه خانوم تمام زندگیش میشه غصه خوردن و موزیک های غمگین گوش کردن ... یه ژن حق زندگی نداره؟ حق حس زنده بودن رو نداره ؟ من با خیانت مخالفم ولی چرا باید یه خانوم که مادر آینده ست تو اوج جوونیش دلسرد و دلمرده بشه ... هیچ کسی هم نمیفهمه ... ما خانوم ها آروم آروم میمیریم و شما آقایون فقط روز مرگمون میفهمین

    • S

      من یه خانومم، با هزار امید و آرزو ازدواج کردم ... وقتی همسرت حتی حرف ها تو نمیفهمه نمیشنوه، یه خانوم تمام زندگیش میشه غصه خوردن و موزیک های غمگین گوش کردن ... یه ژن حق زندگی نداره؟ حق حس زنده بودن رو نداره ؟ من با خیانت مخالفم ولی چرا باید یه خانوم که مادر آینده ست تو اوج جوونیش دلسرد و دلمرده بشه ... هیچ کسی هم نمیفهمه ... ما خانوم ها آروم آروم میمیریم و شما آقایون فقط روز مرگمون میفهمین

    • بامزی

      چه عجیب، این مطلب مال یک ساعت پیشه، اما کامنت ها این همه زیاد و مال سال 91؟

    • فریبا

      خیانت، خیانت چه ازطرف مردچه ازطرف زن باش نمی شه ازش دفاع کرد مثلاچون اقا این کاروانجام دادم منم باید همون باشم یابلعکس.من خودم چندماه بنابه دلیلی مریض شدم وزمین گیر طوری که نمی تونستم مثل قبل حواسم به همه چیز زندگی وشوهرم باشه بعد ازچند ماه که خوب شدم یه پیامکی توگوشی شوهرم دیدم که همه دنیاروسرم خراب شد بهش گفتم همه روانکارکرد چند وقت گذشت دوباره پیامک از همون شماره دیگه طاقت نیاوردم وهرکاری از دستم اومد برای نجات زندگیم کردم هرچند دیگه مثل قبل شوهرموواقعادوس نداشتم اماهیچ وقت به این فکرنکردم من این کاروانجام بدم شوهرمم خیلی ازکارش پشیمون شده بود ازمن معذرت خواهی کرد الانم چندسال ازاون ماجرا گذشته ودیگه همچین مشکلی برام پیش نیومده ولی هنوزم فکرمی کنم چرا شوهرم این کاروکرده من هیچ چیزی براش کم نزاشتم دلیل نمیشه که باچند وقت مریض شدن من بخوادخیانت بکنه؟؟؟!!!

    • راش

      و یکی از دلیل های اینجا نبود گذشته بی بند و بار زن و مرد قبل از ازدواج هست ادم ب راحتی نمیتونه گذشته شو فراموش کنه ب همین خاطر دوباره خیانت میکنند چون ترس و عذاب وجدانی کمتری نسبت به خیانت دارن براشون راحت هست

    • بدون نام

      این بحث خیانتو یادم رفت وقتی نظرات دوستان رو میخوندم
      املای خیلیل صفره
      موهیا(مهیا)
      توجیح(توجیه)
      خیلی داغون اوضاع

    • miss.raouf

      چرا؟؟؟؟؟؟؟
      چون خیانت می بینن
      چون یه سره از پله های دادگاه بالا پایین کنن تا حقشونو بگیرن
      چون مملکت تبعیض قائل میشه
      چون تحقیر می شن

    • miss.raouf

      برترین ها بیکاری مگه ؟؟؟
      انقدر درگیر می کنی مردمو کامنت می ذارن هی خاک تو سر این خاک توسر اون

    • دکی جون

      دوستان. به نظر من علت خیانت فقط یه چیزه... حس خلٱ این حس روفقط عشق پرمیکنه ولی چیز به اسم عشق زمینی وجود نداره عشق فقط خداست... انسان موجودی معنوی بوده ک با گذر زمان وتکنولوژی از وجود حقیقی خودش دور شده به صورت ذاتی میدونه وحس میکنه جای خالی این عشق الهی رو ومرتب سعی میکنه این جای خالی رو پر کنه ولی ازاونجایی ک همسر فرزند خونه ماشین و...عشق حقیقی نیستن اون انرژی رو به ما انسان ها نمیدن وما باز هم به دنبال پر کردن این خلٱ جاهای دیگ میگردیم ولی حتی اگ هزاران زن وبچه داشته باشی باز هم احساس خلٱ رو تجربه میکنی.. همونطور ک میبینید درحال حاضر توی کشورمون دین اسلام بسیار باب میل یه عده وتفکراتشون اون طور ک میخوان دستکاری شده به ما معرفی شده وهیچ کدوم از مارو جذب نکرده هرچقدر معنویات کمتر احساس خلٱ بیشتر جستجو برای پرکردنش بیشتر...دنبال حقیقت خودتون بگردین تا زنده هستین

    • رها

      زنان خیانت میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردا تو رابطه خیلی بیشتر خیانت میکنن. یه زن که تو رابطه ای بخواد خیانت کنه فحشا میشه ولی یه مرد خیانت کنه و نگاهش همش دنباله این زن و اون زن باشه زرنگ خونده میشه

    • زیبا احمدپور از تبریز

      عالی بود

    • سکینه

      به نظر بنده ارتباط با نامحرم از هر نوعی که باشه ( چه برای مرد و چه برای زن ) در دوران مجردی خیانت به پدر و مادر محسوب میشه چون اونا برای داشتن زندگی آبرومندانه برای فرزند زحمت می کشن و انتظار این کارهای شرم آور رو از فرزندان ندارند و از طرفی ارتباط با نا محرم در دوران متاهلی ، خیانت به همسر محسوب میشه - و در هر دوحالت نا بخشودنی و چندش آور

    • سما

      تا مرد خیانت نکنه زن خیانت نمیکنه اشتباه یه زن بستگی ب اخلاق ورفتار مردوشریک وهمراهش داره ....پاکدامن باشید تازنانتان پاکدامن باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا برعکس!! همیشه منشا فساد و خیانت از طرف زنان
        می باشد
        هوسباز نباشید تا مردانتان هوسباز نباشند

      • حنا

        منم گرفتارهمچین شرایطی شدم.....وخیلی هم ناراحتم ک پارو عقایدم گداشتم ،ولی شوهرم چن ساله همش بابیرونه ،کاری ب من وبچه ها نداره .قبلا میگفتم پولش کمه،،درست میسه،اخلاقش بده وعصبی هست،گفتم بزرگ میشه،درست میسه،درکم نمکرد میگفتم هرکس باشه ی مشکل دارهگبداراینم مشکل من باشه

    • بنده خدا

      باسلام انسان وحیوان هردوغریضه جنسی دارند پس باید یک فرق بین انسان وحیوان باشد

    • بنده خدا

      باسلام انسان وحیوان هردوغریضه جنسی دارند پس باید یک فرق بین انسان وحیوان باشد

    • ناشناس

      سلام وتشکر از مطالب ارایه شده اینهمه گفتید و راه کار برای زنان که به هر دلیلی خیانت کرده اند ذکر ننموده اید باید چکار کن طلاق بگیرد یا ادامه زنگی بدهد یا با عذاب وجدان بمیرد

    • سارا

      سلام
      خانمهایی که با وجود فشار وسوسه و کمبود شدید و نیاز خیانت نمیکنند، از فرشته بالاترند.
      مگه این فشار چند ساله. مهم اینه که وقتی یائسه شدیم روسیاه پیش خدا و وجدانمون نباشیم.

    • سارا

      سلام
      خانمهایی که با وجود فشار وسوسه و کمبود شدید و نیاز خیانت نمیکنند، از فرشته بالاترند.
      مگه این فشار چند ساله. مهم اینه که وقتی یائسه شدیم روسیاه پیش خدا و وجدانمون نباشیم.

    • احسان

      من زنم هوسش بالاست بهش گفتم هر چی دوست داری بهم بگو اینهمه باهاش راه اومدم گفتم باهم دوستیم خیلی چیزها هم برام گفت بازم دیدم یواشکی داره با یکی میچته سکسی و بعدش پاک میکنه چتهاشو زنهت مشکلات عجیبی دارن دوست دارن خودشون زلیخا باشن طرفشون یوسف باشه و این خیلی عجیبه برام

    • ...

      من خودم متاهلم والان هم میبینم اینقد حرص میخورم چون دروغگوست ونه حرف راست میزنه درحالی که من همه چیزشو دیدم میدونم بهم خیانت میکنه چیزی هم گفتنی نه زندگیمو تامیین میکنه نه چیزی هشت ساله من از زندگیم چیزی نمیدونم ازش هم پرسیدنی نمیگه ولی با زنا اینقد خوب حرف میزنه میسوزم به من اومدنی نه بهم میرسه نه محبت میکنه پس نتیجه میگیریم مشکل از مرداست اول اونا شروع میکنن درسته منم اگه بخوام خیانت میکنم ولی بخاطر ابرو و خدا اینکارو نمیکنم بازم صبر میکنم

    • بدون

      یه پسر مجردی بود که با زن متاهلی رابطه بود زنه وابسته میشه و بخاطر پسره طلاق می گیره هر کاری می کنه پسره نمی گیردش ناچار میشه شکایت کنه و قاضی میگه که بخاطر اینطلاق گرفت و با من رابطه داره قاضی به پسره میگه باهاش ازدواج کن و یک حرف پسر زبان همه رو می بنده : کنم که عذاب می کشم در حق شوهرش ظلم کردم و عذاب می کشم که هرلظه با دیگری به راحتی وارد رابطه بشه هیچ چیزی نمی تونه تضمین کنه که به من خیانت نکنه چرا زنان دیگر با وجود مشکلات به من رو ندادن

    • رسوای زمانه

      خاطرات این صفحه محاله یادم بره

    • ناشناس

      زنا به خاطر اینکه حق گرفتن مهریه رو دارن راحت خیانت میکنن و در صورتی هم که لو بره در دادگاه مرد به دلیل مهریه ندادن به زن مجازات میشه و زن هم با هر کی که بخواد رابطه **** برقرار میکنه از معتاد بگیر تا نونوایی سر محل.منم بخاطر نداشتن مهریه چن سال زندان بودم و خیلیم بهم خوش گذشت جاتون خالی.

    • بدون نام

      زنا اگه خودشونو اصلاح کنن مردا هم اصلاح میشن مرد که نمیتونه زوری رابطه برقرار کنه

    • Ana

      مردها باعث میشن که زنها خیانت کنن ...من وقتی که تصادف کردم تو بیمارستان بودم یک هفته ..شوهرم تواین یک هفته با یکی از پرستارها رابطه پیدا کرد که من فکرشو نمیکردم که انقد سست عنصر باشه بعد اون دیگه چشم گوش اش بازشده بود منم دیدم اینطوریه مثله خودش شدم ..عوض گله نداره

    • علیرضا نیکرو

      اونایی که خیانت میکنند دلیل دارن

    • علیرضا نیکرو

      اونایی که خیانت میکنند دلیل دارن

    • علیرضا نیکرو

      اونایی که خیانت میکنند دلیل دارن

    • علیرضا نیکرو

      اونایی که خیانت میکنند دلیل دارن

    • علیرضا نیکرو

      اونایی که خیانت میکنند دلیل دارن

    • لوسیفر

      من اگه تمام سلول های بدنمو به طور زنده بیرون بیارن هیچ وقت ازدواج نمیکنم و رابطه خارج از ازدواج هم نخواهم داشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدا برا من کافیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای لوسیفر (شیطان) چرا به حرف خدا گوش ندادی و بر من سجده نمی کنی

    • دیوار

      فضای مجازی وعدم شناخت درست نیازهای خودمان وفریب ظواهردنیایی بیشترین علت خارج شدن از چارچوب خانوه هست.

    • پسر جهنمی

      هر کی بعد از من کامنت بزاره احمقه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • تنها

      بعضی ها هم به خاطر شرایطی که دارن نمیتونن جدا بشن یا خوانوادها نمیزارن یا به خاطر بچه هاشون مجبورن طلاق نگیرن چون راهی ندارن وگر نه هیچکی دلش نمیخاد خیانت کنه

    • بدون نام

      فقط اون موسسه coffee and company هخخخخخ

    • شادی

      سلام بله زنان خیانت کارهستند .من مادرم وخواهرم و عمه هام و زنداییم به شوهراشون خیانت میکنند.جالب اینجاست همشون شوهراشون واقعا وفادار واقعی هستند.اصلا تواین فازا نیستن و از خیانت زنشون هم باخبر نیستن.فقط شوهرعمم متوجه شد وبخشید خیانت زنشو به شرط عدم تکرار.وایتجور زنا عقیده دارن یک شوهر کافی نیست و اگر دوس پسر نداشته باشیم افسرده میشیم.ولی من شخصا راه اونارو در پیش نمیگیرم و به همسر آیندم خیانت نخواهم کرد

    • کاملیا

      من هم به شوهرم ۵ ساله خیانت کردم بخاطر اینکه اون سرکار میره و من حوصلم سر میره و عذاب وجدان هم ندارم.دوس پسرم خیلی بیشتر حمایتم میکنه از نظر جنسی و مالی و محبت شدید.اما شوهرم خیر

    • کیوان از کرج

      من عاشق زنم بودم و حتی به دختری نگاه نمیکردم و خیلی بهش وفادار بودم اما اون منو داغون کرد.از سرکار اومدم خونه و اونو با یک پسر دیدم ومتوجه شدم مم میرفتم ماموریت پزشکی وکاری وزنم با پسر توخونه بوده.من ۲ تا بچه دارم دادگاه ازم خواسته ببخشمش خیلی سختمه ۱۰ کیلولاغرشدم کارنمیتونم بکنم درصورتی که پرستار بودم.دوستان یکم راهنماییم کنید؟

      پاسخ ها

      • مشاور

        دادگاه گفته ببخش که نباید ببخشید
        زنی که خیانت میکنه یعنی نه شما رو دوست داره نه اون بچه
        و کسی که شماها را دوست ندارد لیاقت ندارد با شما زندگی کند
        به نظر من ازش شکایت زنای محنصه بکن اگه نتونستی لااقل طلاقش بده ولی هیچ‌وقت باهاش نمون
        اگه ولش کنی روی روحیت هم تاثیرات خوبی داره

    • فرشاد

      منم متاسفانه زنم عکس های پسرهای خوش هیکل توگوشیش میبینم.نمیدونم خیانت داره میکنه یا نه.روحیم داغونه من هرگز بهش خیانت نکردم.اما اون با من سرد

    • دانیال

      همه ی زنان خیانت کار وتنوع طلب هستند .مردان به کار ممشعولن اما زنان بیکار و پی هوا و هوس و لذت.نمونش زنان شوهرداری ک به من پیشنهاد دوستی میدن و من قبول نمیکنم.خاک بر سرتون زنا

    • راضیه

      بله ما خانوم ها به شدت تنوع طلب هستیم و به یک مرد راضی نیستیم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        لایک چون دوسداری نمیشه کاريش کرد

    • کیوان

      لطفا زن و مرد نگین،انسان بهیچ وجه نمیتونه خیانت رو توجیح کنه ینی اصلا حق نداره خیانتشو توجیح کنه ،انسان هرچقدر هم با هم ناسازگاری داشته باشن حق خیانت رو ندارن ،پس خیانت قابل بخشش نیس

    • موطلا

      خیانت قصه تلخیه .....ک باجبران ازطرف مقابل،اتیشش کمترمیشه
      موافقید؟

    • ستاره

      بنظرم خانوما بیشترخیانت میکنن
      اکثر زنان تنوع طلب هستن.

    • Amir

      کسی که بیش از حد شهوت داشته باشع و همسرش رو هم خیلی دوستداشته باشه بازم امکان خیانتش هست ؟

    • امیر

      سلام راستش من خیانت نکردم ولی خیلی رنج میکشم اگه بمن نرسه دیوونه میشم چیکار کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج