adexo3
۲۲۳۲۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ابراز علاقه هارت برای بازی در MLS

دروازه‌بان ملی‌پوش منچسترسیتی از علاقه‌اش برای بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا گفت.

خبرگزاری تسنیم: جو هارت ۲۸ ساله که چهار سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد، به نشریه «دیلی استار» انگلیس گفت: در حال حاضر از اینکه در من‌سیتی هستم، خوشحالم و تا زمانی که سیتی من را بخواهد, می‌خواهم جزئی از این تیم باشم.

او که بدش نمی‌آید سال‌های پایانی فوتبالش را در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) پشت سر بگذارد، تصریح کرد: زمان تغییر می‌کند، نیاز به تغییرات احساس می‌شود و به طور حتم بازی در آمریکا چیزی است که نظرم را جلب می‌کند. خوشبختانه بین باشگاه منچسترسیتی و نیویورک‌سیتی هم رابطه خوبی برقرار است.

هارت فصل گذشته با منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس فصل خوبی را سپری کرد، به طوری که لیونل مسی آرژانتینی پس از بازی بارسلونا و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به پیروزی یک بر صفر کاتالان‌ها و صعود آنها به مرحله بعد انجامید، از او به عنوان دروازه‌بانی فوق‌العاده یاد کرد.

دروازه‌بان سه‌شیر در این خصوص اظهار داشت: البته زمانی که مسی آن حرف‌ها را در مورد من زد، بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. مطمئنم که اظهارات مسی هم آنی و لحظه‌ای بوده است. در آن زمان نمی‌خواستم زیاد به این تمجیدها توجه کنم.

جو هارت در مورد تیم ملی انگلیس که پس از جام جهانی ۲۰۱۴ تیمی متحول شده نشان داده و حالا در آستانه صعود به مرحله پایانی یورو ۲۰۱۶ است، گفت: ما تیم خوبی در اختیار داریم و با اعتمادبه‌نفس بالایی به مصاف رقبای‌مان می‌رویم. مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ را با ترکیبی جوان شروع و تا به امروز نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج