۲۲۳۶۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

كافي است هشتگ مربوط را در اينستاگرام چك كنيم، بعد خيلي راحت عكس مورد نظرمان را ببينيم. البته اگر پيج‌هاي خوب را بشناسيم و فالو كنيم باز هم دردسر كمتري براي ديدن عكس‌هاي مورد علاقه‌مان داریم. مخصوصا پيج‌هاي دكوراسيون داخلي كه بازارشان داغ‌داغ است.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید
مجله منزل - شقايق جهانباني: بيشتر ما نخستین كاري كه صبح‌ها قبل از بلند شدن از تخت‌خواب‌مان و شب‌ها قبل از خواب انجام می‌دهیم، چك كردن اينستاگرام‌مان است. با وجود اپليكيشن‌هايي مثل اينستاگرام يا پينترست لازم نيست وقتي دنبال عكس خاصي هستيم در گوگل سرچ كنيم و كلي عكس بي‌ربط ببينيم. كافي است هشتگ مربوط را در اينستاگرام چك كنيم، بعد خيلي راحت عكس مورد نظرمان را ببينيم. البته اگر پيج‌هاي خوب را بشناسيم و فالو كنيم باز هم دردسر كمتري براي ديدن عكس‌هاي مورد علاقه‌مان داریم. مخصوصا پيج‌هاي دكوراسيون داخلي كه بازارشان داغ‌داغ است و معمولا بيشترين تعداد فالور را دارند. در اين پيج‌ها همه دنبال ايده براي خانه يا اتاق‌هاي‌شان هستند. در اين صفحه‌ها سعي كرديم چند پيج پرطرفدار اين روزهاي دكوراسيون داخلي‌ را به‌ شما معرفي كنيم.

انتظار خانم‌ها از آشپزخانه ‌شان چيست؟ كابينت‌هاي زياد. آپارتمان‌هاي كوچك امروزي معمولا اين انتظار خانم‌ها را برآورده نمي‌كنند. اما اين طراحي كابينت كاملا موردپسند خانم خانه است و بهترين استفاده را از فضاي كوچك آشپزخانه كرده است. البته يكي از بهترين نكته‌هاي اين طراحي رنگ آشپزخانه است. با اين رنگ كابينت و كف مي‌توانيد ديوار را به هررنگي كه دوست داريد درآورید چون همه رنگ‌ها با رنگ كابينت هماهنگ مي‌شوند.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

كاشيكاري با طرح‌هاي ايراني فقط براي مكان‌هايي با معماري تاريخي يا مذهبي نيست. مي‌توانيد قسمتي از خانه‌تان را به شكلي تزئين كنيد كه گوشه‌اي از تاريخ در كنارتان باشد. مهم‌ترين نكته اين طراحي اين است كه هم سنتي است و هم طوري طراحي شده كه حتي با فضاي مدرن خانه‌هاي امروزي هماهنگي دارد. فكرش را بكنيد، روي بالكن نقلي خانه‌تان مي‌توانيد چنين فضايي را طراحي كنيد.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

اين عكس يك پيج دكوراسيون با طراحي‌هاي ساختگي و چيده شده نيست بلكه از پيج يك خانم خانه‌دار آمريكايي برداشته شده كه سعي مي‌كند خانه‌اش را به زيبايي و با وسايل ساده تزئين كند و عكس بگيرد. طراحي عجيبي هم در كار نيست، تصويرهاي ساده با قاب‌هاي مقوايي با كمي سليقه فضايي جذاب در خانه به وجود آورده است. داشتن خانه‌اي زيبا و مدرن احتياج به صرف هزينه‌هاي زياد ندارد فقط كمي حوصله و خلاقيت مي‌خواهد.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

با وجود مبلي با رنگ آبي زنده و روشن اولين چيزي كه در عكس خودنمايي مي‌كند رنگ ديوار است. با اينكه از تركيب رنگ‌هاي كدر و طوسي استفاده شده، هارموني زيبايي بين رنگ‌هاي مبلمان و ديوار به وجود آمده است. با اين تركيب رنگ‌ و طرح هندسي مي‌توانيد دست از انتخاب كاغذديواري‌هاي گلدار ‌برداريد و اتاق پذيرايي خانه‌تان را مدرن‌تر ديزاين كنيد. با انتخاب اين تركيب رنگ مي‌توانيد هر وقت دوست داشتيد و با خيال راحت مبلمان و دكوراسيون خانه‌تان را بدون فكر كردن به رنگ ديوار عوض كنيد. تصور كنيد از مبلمان سفيد گرفته تا قهوه‌اي، از رنگ‌هاي روشن تا اكرها (رنگ‌هايي با تِم خردلي يا زرد تيره) و خاكستري‌ها با اين ديوار هماهنگ مي‌شوند.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

كمي بيشتر به عكس دقت كنيد. مبلي كه مي‌بينيد مشكي نيست سرمه‌اي است. دكوراسيون سفيد و مشكي احتمالا جذاب‌ترين دكوراسيوني است كه خيلي از ما دوست داريم ولي جراتش را نداريم در خانه خودمان اجرا كنيم؛ مخصوصا استفاده از وسايل مشكي كه دردسرهاي خاص خودش را دارد. تا به حال به اين فكر كرده‌ايد که مي‌شود به جاي مبلمان و وسايل مشكي از رنگ سرمه‌اي استفاده كرد؟ با انتخاب اين رنگ مي‌شود هم كنتراست سفيد و مشكي را در خانه داشت و هم خانه را مثل صفحه شطرنج تزئين نكرد. البته تزئينات رنگي مثل قاب در لطافت دادن به فضا بي‌تاثير نيست. حالا اگر كمي بيشتر به عكس دقت كنيد، متوجه مي‌شويد رنگ سفيدي كه در عكس مي‌بينيد سفيد محض نيست كمي زرد و طوسي به آن اضافه شده است. پس به‌راحتي مي‌توانيد با رنگ‌هايي كه دوست داريد حس سفيد و مشكي به وجود آورید.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

احتمالا اولين چيزي كه با ديدن اين عكس به خودتان مي‌گوييد اين است كه چه تابلوي خوش‌رنگي! بيشتر ما از كودكي چشم‌مان به دكوراسيون تيره مثل قهوه‌اي و طوسي عادت كرده است. به همين دليل با وسايل روشن و رنگي راحت نيستيم. بعضي‌ها هم فكر مي‌كنند وسايل روشن خاك و كثيفي را بيشتر نشان مي‌دهند و مجبور مي‌شوند زحمت بيشتري براي تميز كردن‌شان بكشند. از آنجاكه وسايل خانه بايد در خدمت ما باشند نه ما در خدمت وسايل خانه، خودتان را مجبور نكنيد به خاطر مد يا شاد كردن محيط خانه وسايل رنگي بخريد. با يك قاب عكس رنگي و ساده هم مي‌شود كل فضاي خانه را به يك فضاي شاد و روشن تبديل كرد.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

عجيب‌ترين نكته‌اي كه در اين عكس مي‌بينيم انتخاب رنگ قهوه‌اي و مشكي براي اتاق خواب است. البته عجيب‌تر از آن اين است كه با وجود اين رنگ‌ها اتاق خواب به نظرمان پر از حس خوب و آرامش مي‌آيد. رنگ‌هاي اتاق خواب هميشه در ذهن‌مان رنگ‌هاي آرامش‌بخش و خواب‌آور مثل بنفش و آبي است اما مي‌بينيم كه هر رنگي با تركيب و هارموني درست مي‌تواند آرامش‌بخش باشد. به رنگ ديوار نگاه كنيد. انتخاب يك رنگ گرم به اين تركيب‌بندي كمك زيادي كرده است. همچنين قاب عكس‌هايي كه كادر سفيد پهن دارد، فضاي اتاق را دوستانه‌تر كرده است. اگر كمي خلاق باشيم از تمام رنگ‌ها مي‌شود فضاي زيبايي به وجود آورد.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

گاهي پيش مي‌آيد ناخواسته از رنگ‌هاي زيادي براي اتاق‌خواب‌مان استفاده مي‌كنيم كه زود هم دل‌مان را مي‌زند. تصور كنيد چشم‌تان را باز كنيد و همه جا را فقط نارنجي ببينيد. احتمالا بعد از يك ماه از اين همه رنگ و طرح دل‌زده مي‌شويد. اما ببينيد چطور فقط با يك تابلوی سياه و سفيد مي‌شود فضا را عوض كرد. در اين تصوير شما هم از نارنجي‌هاي راه‌راه لذت مي‌بريد و هم از عكس سياه‌سفيد و هيچ‌كدام هم چشم‌تان را خسته نمي‌كند. البته بهترين قسمتش اين است كه هزينه چاپ يك عكس خيلي كمتر از عوض كردن كل دكوراسيون اتاق‌خواب می‌شود.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید

سرويس بهداشتي سفيد هميشه احساس بهتري دارد. سفيدي باعث مي‌شود احساس تميزي كنيد و خيال‌تان راحت باشد. همچنین مي‌توانيد كوچك‌ترين كثيفي‌ها را به‌راحتي تشخيص دهيد و تميز كنيد. با اضافه كردن پرده حمام رنگي فضاي شادتر و قشنگ‌تري به سرويس بهداشتي و حمام‌تان بدهيد. حوله و پادري همرنگ با رنگ‌هاي شاد به زيبا شدن فضاي حمام كمك مي‌كند.

ایده های دکوراسیونی را در اينستاگرام پیدا کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج