۲۲۴۶۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه راه آهن برای جذب نکونام و صادقی

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: تیم، فوتبالی در لیگ مانده است و این حق مسلم ماست که در لیگ برتر بازی کنیم.

ایرنا: فرهاد کاظمی در حاشیه تمرین چهارشنبه تیمش در گفت و گو با خبرنگاران حاضر به تلاش کادرمدیریتی، فنی و بازیکنان این تیم در هفته های آخر لیگ اشاره کرد و افزود: در هفته های آخر ما تلاش زیادی کرده و نتایج خوبی نیز کسب کردیم که بقای ما در لیگ برتر را رقم زد.

وی افزود: بر همین اساس و از آنجا که ما فوتبالی در لیگ برتر مانده ایم حق ماست که در این لیگ بمانیم و بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با ابراز گلایه از مسوولان فدراسیون فوتبال ادامه داد: فدراسیون تا به حال چنین آرایی را صادر نکرده بود و شاید من یادم نیست.

وی در این ارتباط به صدور آرای کمیته انضباطی و استیناف در گذشته اشاره کرد و افزود: اعضای این دو کمیته در گذشته درباره بازیکنانی که سرباز بودند چه آرایی صادر کرده است آیا نتیجه بازی تیم سربازها را تغییر داده که نتیجه دیدارهای ما را تغییر می دهند.

کاظمی اضافه کرد: همچنین درخصوص مساله جذب محمدرضا خلعتبری درپرسپولیس درحالی که با باشگاه عجمان قرارداد داشت این گونه رای صادر شده است درتمامی این موارد هیچگاه نتیجه بازی را تغییر ندادند و تیم را جریمه نکردند چطور امروز این گونه رای صادر می شود.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پاسخ به این سووال که آیا بازیکنان مطالبات فصل خود را دریافت کرده اند نیز گفت: باشگاه همچنان مشکل دارد کادرفنی و بازیکنان هنوز مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند.

به گفته وی بازیکنان تنها ۱۱ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند خوشبختانه داداستانی قول داده بزودی مطالبات کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کند.

وی درخصوص آغاز تمرینات تیمش نیز گفت: تمرینات تیم را با بازیکنان که از قبل در تیم بوده و بازیکنانی که به تیم اضافه شدن از دیروز آغاز کردیم و درنظر داریم تیم جوان و با انگیزه ای را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

وی درباره شایعه جذب امیر حسین صادقی درتیم راه آهن نیز گفت: درصورت تصویب بودجه مناسب و وجود پول امیرحسین صادقی را جذب خواهیم کرد همچنین برای جذب جواد نکونام و کریم انصاری فرد نیز برنامه داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج