۲۲۵۱۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آتش سوزي انبار کالا در جنوب شهر تهران

انبار کالایی در خیابان فدائیان اسلام جنب بزرگراه آزادگان تهران بامداد امروز دچار حریق شد و تقریبا به طور کامل در آتش سوخت.

خبرگزاری صدا و سیما: انبار کالایی در خیابان فدائیان اسلام جنب بزرگراه آزادگان تهران بامداد امروز دچار حریق شد و تقریبا به طور کامل در آتش سوخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در تشریح حادثه گفت: ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه بامداد امروز آتش سوزی گسترده ای به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان از ۶ ایستگاه آتش نشانی همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب و تجهیزات ایمنی و تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی با اشاره به اینکه آتش نشانان در حدود دو دقیقه پس از اطلاع به محل حادثه رسیدند افزود: زمانی که آنها به محل حادثه رسیدند آتش به طور گسترده ای شعله ور شده بود و حتی از سقف انبار زبانه می کشید به طوری که از فاصله های دور هم قابل رویت بود و سقف انبار هم تخریب شد.

وی گفت: انبار مسقفی به وسعت بیش از ۱۵۰۰ متر مربع که کالاهای مختلفی از جمله نخ، پارچه، لوازم یدکی خودرو و کالاهای دیگر در حجم خیلی زیاد و ناایمن در کنار هم چیدمان شده بود در آتش سوخت .

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با تلاش بسیار زیاد از چند طرف اقدام به اطفای حریق کردند و در پایان توانستند آتش را کاملا مهار و خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها دو نفر دچار دودگرفتگی خفیف شدند اما خسارت مالی زیادی بر جا ماند.
وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج