۲۲۵۴۵۳
۱۱۰ نظر
۸۹۶۱
۱۱۰ نظر
۸۹۶۱
پ

راه هایی برای خداحافظی با پوست لک لکی

لك‌هاي صورت يكي از دغدغه‌هاي مهم خانم‌هاست. دغدغه‌اي كه باعث مي‌شود براي هر مهماني پوست را زير لايه‌هاي كرم‌پودر و پنكيك بپوشانند و مرتب دنبال راه‌حل‌هاي جديد براي از بين بردن اين مشكل باشند.

مجله سیب سبز - یگانه خدامی: لك‌هاي صورت يكي از دغدغه‌هاي مهم خانم‌هاست. دغدغه‌اي كه باعث مي‌شود براي هر مهماني پوست را زير لايه‌هاي كرم‌پودر و پنكيك بپوشانند و مرتب دنبال راه‌حل‌هاي جديد براي از بين بردن اين مشكل باشند. سايت‌هاي مختلف در اينترنت پر از راه‌حل‌هاي متنوع گياهي براي اين مشكل است اما واقعيت اين است كه بسياري از اين راه‌حل‌ها جواب نمي‌دهند يا چندان مطلوب نيستند. حتی ممکن است مشکلاتی برای پوست شما ایجاد کنند که از لک های ساده ای که در صورت‌تان داشتید خیلی بیشتر و نمایان تر باشد. براي اينكه راه‌حل‌هاي درست از بين بردن لك‌هاي صورت را با استفاده از گياهان دارويي و روش‌هاي طبيعي پيدا كنيم، با دكتر عليرضا عباسيان، متخصص طب سنتي مشورت كرديم. پس با ما باشيد؛ از الف تا ي از بين بردن لك‌هاي صورت را براي شما آورده‌ايم.

سوداوی‌ها بیشتر لک می‌زنند

طب سنتي بر طبع‌هاي چهارگانه تاكيد زيادي دارد. اين مساله درباره پوست هم صدق مي‌كند. به گفته دكتر عباسيان و به نظر متخصصان طب سنتي، افرادي كه طبع آنها به سمت سردي و خشكي مي‌رود، پوست‌هاي پر لك‌تري خواهند داشت. درواقع سوداوي مزاج‌ها بيشتر در معرض اين مشكل هستند؛ به همين دليل بايد از خوردن بادمجان، عدس، گوشت گوساله، ترشيجات، سركه، غذاهاي كنسروي، غذاهاي مانده و درهم و برهم پرهيز كنند. پوست يكي از ارگان‌هاي بدن است و اگر بدن خوب كار كند، پوست هم شفاف مي‌شود. تعادل طبع به خوب كار كردن اعضای بدن كمك مي‌كند.

راه هایی برای خداحافظی با پوست لک لکی
غذای شفاف

غذا در شفافيت پوست يا پرلك شدن آن بسيار موثر است. براساس طب سنتي انسان چهار غذاي اصلي دارد: 1-نان گندم از آرد سبوس‌دار2- گوشت حيوانات جوان مانند جوجه، بره و بزغاله 3- شيريني‌هاي ساده كه قند و چربي مضر كمتري دارند مانند شيريني آرد نخودچي يا آرد برنجي 4- بعضي ميوه‌ها مانند انگور، انجير، سيب و خرما براي كساني كه در مناطق كشت خرما زندگي مي‌كنند. بيشتر غذاهاي مصرفي انسان بايد از اين چهار نوع باشد و بقيه مواد غذايي را به صورت گاه‌گاهي و نه ثابت، مصرف كند. شيوه تغذيه هم در شكل ظاهري پوست نقش مهمي دارد. درواقع درست غذا خوردن مي‌تواند صورت شما را از لك پاك كند. براي اين كار بايد غذا سر وقت و منظم خورده شده و خوب جويده شود. اگر گاهي ناهار مي‌خوريد و گاهي نه يا ساعت مشخصي براي غذا خوردن‌تان نداريد، بايد منتظر لكه‌ها باشيد.

بهتر است ساعت مشخصی برای غذا خوردن در سه وعده غذایی صبحانه و ناهار و شام در نظر بگیرید. مثلا اگر ساعت 8 صبح از خوا ب بیدار می شوید صبحانه را بین 10 تا 20 دقیقه بعد از بیدار شدن میل کنید و نگذارید 1 یا 2 ساعت دیگر.این برنامه زمانی را برای ناهار و شام هم داشته باشید؛ حتی در روزهای تعطیل و مسافرت ها.

بهتر است سر سفره به يك غذا اكتفا كنيد و چند نوع غذا را با هم نخوريد، مساله‌اي كه اين روزها در مهماني‌ها رعايت نمي‌شود. از خوردن ماست، نوشابه و سالاد با غذا پرهيز كنيد؛ چون به كيفيت غذا لطمه مي‌زنند. مي‌توانيد اين مواد غذايي را به‌عنوان ميان‌وعده و با فاصله يكي، دو ساعت از غذاي اصلي بخوريد. تنها سبزيجاتي مثل ريحان و جعفري كه به هضم غذا كمك مي‌كنند مجازند كنار غذا قرار بگيرند.

درمان دستگاه گوارش

شرايط مزاجي شما هم بسيار مهم است. يبوست يا نگه داشتن ادرار هم باعث باقي ماندن سموم در بدن مي‌شوند. هرچه اين سموم در بدن بيشتر بمانند احتمال بازجذب آنها در بدن بيشتر وجود دارد. بدن اين مواد اضافي را در نقاطي كه خطر كمتري دارند مانند پوست، بافت‌هاي عضلاني و مفاصل نگه مي‌دارد و مثلا در پوست باعث ايجاد لك مي‌شود. پس يبوست‌تان را درمان كنيد و ادرارتان را نگه نداريد.

خوب بخوابید

خواب را فراموش نكنيد چون يكي از مهم‌ترين فاكتورهاي تاثيرگذار بر شفافيت پوست، زمان خواب و بيداري است. افرادي كه خواب مناسب دارند پوست بهتري هم دارند. بهترين زمان خواب بين ساعت 10 شب تا دو بامداد است كه به زيبايي پوست كمك زيادي مي‌كند اما برعكس خواب روز باعث كدر شدن پوست مي‌شود. درواقع اگر سيكل طبيعي خواب و بيداري به هم بريزد، سيستم بدن به هم مي‌خورد و پوست هم تحت تاثير قرار مي‌گيرد. اگر عادت داريد شب‌ها تا ديروقت بيدار باشيد و صبح هم زودتر از 10 و 11 بيدار نمي‌شويد، نبايد انتظار يك پوست بدون لك و شفاف داشته باشيد. براي اينكه سيكل خواب‌تان طبيعي و درست باشد، بايد از ساعت 10 شب تا دو بامداد حتما خواب باشيد و در طول روز هم اگر مي‌خواهيد چرتي بزنيد، كمي قبل از ظهر اين كار را انجام دهيد تا پوست‌تان كدر و لك‌دار نشود. خواب ساعت 9 صبح به بعد اصلا براي پوست خوب نيست.

از حركت و سكون نبايد گذشت كه فاكتور مهم و تاثيرگذار بعدي بر پوست و لك‌هاي آن است. ورزش كردن و عرق‌ريزي باعث خروج سموم بدن مي‌شود و نمي‌گذارد پوست لك پيدا كند. اگر تحرك و ورزش كمي داشته باشيد يا در روزهاي گرم سال مدام جلوي كولر بنشينيد و عرق نريزيد، مواد اضافي كه بايد دفع شوند در پوست باقي مي‌مانند و باعث كدر شدن آن و ايجاد لك مي‌شوند.

زندگی‌زناشویی

نظم در روابط جنسي ‌زوج‌ها هم موردي است كه به دفع سموم بدن و شفافيت پوست كمك مي‌كند. افرادي كه به دليل تجرد روابط جنسي ندارند يا افراد متاهلی که روابط‌شان با همسرشان روابط نامنظم و كم دارند، به‌تدريج دچار تيرگي پوست مي‌شوند. به زندگي زناشويي با همسرتان نظم دهيد و مشكلاتي كه در روابط جنسي داريد برطرف كنيد تا به مرور پوست‌تان هم بهتر و شفاف‌تر شود.

ماسك گياهي برای لک‌های صورت

دكتر عباسيان يك ماسك گياهي براي از بين بردن لك‌هاي صورت به شما پيشنهاد مي‌‌کند؛ ماسك آرد باقالي.

راه هایی برای خداحافظی با پوست لک لکی

مواد لازم:

  • پودر باقالي دو قاشق غذاخوري (مي‌توانيد باقالي خشك را آسياب كنيد)
  • سركه یک قاشق مرباخوري
  • آب پنج قاشق غذاخوري

روش تهيه و استفاده:

اين مواد را با هم مخلوط كنيد و روي لك‌ها و قسمت‌هايي از پوست كه كدر هستند، بگذاريد. از يك ربع تا نيم ساعت مي‌توانيد ماسك را روي صورت بگذاريد. درواقع اين ماسك هرچه بيشتر روي پوست بماند اثر سفيدكنندگي بيشتري دارد. بعد از اين مدت با استفاده از يك پنبه آغشته به گلاب، به آرامي ماسك را از روي صورت پاك كنيد.

نكته: اگر پوست‌تان چرب است، مي‌توانيد از اين ماسك به‌عنوان اسكراپ يا لايه‌بردار هم استفاده كنيد؛ يعني بعد از يك ربع تا نيم ساعت، با سابيدن پوست به كمك انگشتان، ماسك را از روي صورت پاك كنيد و همزمان لايه‌برداري كنيد. بعد از لایه برداری پوست را با آب ولرم بشویید و با حوله نرم خشک کنید. یک مرطوب کننده مناسب هم به صورت بزنید.

با ضد لک‌های طبیعی‌آشنا شوید

حتما شنيده و خوانده‌ايد كه گياه آلوئه‌ورا معجزه‌گر پوست است و لك‌هاي آن را از بين مي‌برد اما بين تبليغات تا واقعيت فاصله زياد است. هنوز در مطالعات طب سنتي و گياهان دارويي اثر قطعي آلوئه‌ورا بر لك‌هاي پوست ثابت نشده است. بعضي مطالعه‌ها تاييد كرده‌اند ژل آلوئه‌ورا ضد نور خورشيد است و اثرات منفي اشعه ماوراءبنفش را از بين مي‌برد. شايد هم با اين مكانيسم آلوئه‌ورا بتواند تيره شدن پوست براثر نور خورشيد را از بين ببرد اما در مقابل روي روغن‌هاي گياهي مثل روغن بادام شيرين و تلخ مي‌توانيد به‌عنوان ضدلك حساب كنيد. البته استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نباید فراموش شود. طب سنتی به هیچ وجه توصیه نمی‌کند که با ماسک‌های گیاهی می‌توان همان کار کرم‌ها را انجام داد؛ فقط می‌توان به از بین بردن لک‌ها کمک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اینجور زندگی کردن بنظر من بد تراز مردن هست ده شب بخواب تا دوی بعد از نیه شب باغذا لبنیات وسالاد نخور خوب جناب عالی اصلا از زندگی چه لذتی میبری از طرفی این دشتور العمل را از کدوم منبعی بدست آوردی لطفا انقدر مردمو سر کار نگذارین اصلا چطوره بریم یه جای دنج وتارک دنیا بشیم

      پاسخ ها

      • شیما

        اینها برای آدمهای تنبلی مثل تو گفته نشده شما به کارت برس

    • مینا

      توو این دوران پر مشغله و زندگی ایرانی نمیشه به همه ی این دستور العمل ها رسید..خواهشا یه راه حل درست و منطقی بدین

    • فرزانه

      با سلام مطالبتون خیلی مفید بود ممنون

    • بدون نام

      عالی بودن من لک دارم و همه این عادتهای نادرست رد دارم و سوداوی هستم ممنون

    • بدون نام

      خیلی خوب بودش ممنون

    • زهرا

      با استفاده از این ماسک چند وقت طول میکشه صورت با لک خدا حافظی کند

    • نگار ایزدی

      سلام خسته نباشین.من صورتم خیلی لک داره اوایل برای بارداری بود ولی الان 12 سال از بارداری میگذره ولی تموم نشده لکه هام. وهرروز گریه میکنم بخاطره پوستم چون داره لکه هاش بیشتر میشه..همه نوع درمانی باهرنو ع هزینه ای هم براش انجام دادم..تروخداکمکم کنین چون واقعا اعتماد بنفسمو ازدست دادم..خاهش میکنم کمکم کنین

      پاسخ ها

      • مهدی

        ماسک خیار و ماست

      • بدون نام

        سلام من خودم نزدیک دو سال تو مطب پوست و مو کار میکردم لک های زیادی از صورت هارو با میکرودرم ابریژن کمتر و برای بعض ها هم از بین بردم از لیزر هم میشه استفاده کرد البته ولی کلا این درمان ها حوصله میخواد و پیگیری ولی قطعا جواب میده تا درصدی بستگی به پوستتونم داره کمتر یا بیشتر بودن جواب

    • بدون نام

      ممنون خيلي خوب بود

    • بدون نام

      سلام خیلی ممنون

    • Arezoo

      باتشكر از توصيه هاي خوبتون دوستان عزيز مشكلات زندگي همه جا زياده چه توايران و چه توخارج ازايران
      من از وقتي اومدم اروپا مشكلاتم صدبرابرشده دستم به هيچ جا بند نيست از همه چيزهاي خوب هم فاصله گرفتم صورتم پرازلك هاي قهوه اي شده و احساس نااميدي زيادي دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب پاشو برو همون اروپا دیگه خانم مهندس

    • Maryam

      خوب بود

    • Maryam

      ممنون

    • بدون نام

      با سلام خسته نباشیداز مطالب هاتون. ازاین ماسک ارد باقالی چند روز و تا کی میشه استفاده کرد لک های من کم ریز قهوه. رنک. رو گونه هام هستن ممنون از راهنماییهایتون با تشکر از شما

    • بدون نام

      سلام ببخشید باقلی خوشک ندارم با باقلی تازه میشه این ماسک را درست کرد یا نه

    • Ashraf

      سلامو خسته نباشید با باقلی تازه میشه این ماسک را درست کرد یانه و چیقدر مدت باید این ماسک را استفاده کرد

    • لیلا

      خوب بود ممنون ازراهنمای هاتون

    • بدون نام

      تا کیه باید استفاده کرد

    • بدون نام

      تا کیه باید استفاده کرد

    • shadi

      ممنون خوب بود

    • بدون نام

      مرسی خوب بود

    • مریم

      مطالب عالی بود البت ماست ترش برای لک بسیار عالیه امتحان کنید

    • مریم

      سلام
      وقت بخیر
      چندروز یک بار باید از این ماسک استفاده کنیم؟
      ماسک دیگه ای برای تقویت،ابرسانی،لازم نیست استفاده کنیم؟
      مرسی

    • اراد

      واقعا خوبه

    • اراد

      واقعا خوبه

    • مرتض

      سلام من یک تعدادی لکه های صورت دارم روز به روز هم دارن بیشتر میشن از این قضیه هم خیلی اعذاب می برم پیش دکتر هم رفتم فقط یک قرص کتوتیفن 1بهم داده ولی هیچ تغییری نکردم از ساحب این صفحه آگه راه حل مناسبی. دارن بهم بگن ممنون میشم

    • زهره هستم

      میخوام بگم تنها همین روشی است برای لک های صورت

    • ميترا

      سلام من هم خيلي صورتم لك داشت هركار كردم دكترپوست رفتم هزينه خيلي زياد كردم بالاخره باماسك خيار وماست ازبين رفت امتحان كنين ضرر تداره چون طبيعيه وبرگشت نداره

    • سیمرغ

      سلام این ماسک رو باید تا چه مدت استفاده کردو همینطور اگه مقدار سرکه رو در این ماسک افزایش بدهیم آیا ضرر دارد ؟

    • ميترا

      سلام من از ماسك خيار وماست حدوداً هشت ماه هفته سه بار استفاده كردم موقع كه ازخونه ميرفتم بيرون ضد افتاب استفاد مگردم اما حالا هفته دويا يك باراستفاده ميكنم اگه پوستتون چربه ميتونين بجاي ماست آبليموي تازه استفاده كنين خيلي خيلي موثره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام پوست من خشکه صورتم لک داره بنظرتون چن دقیقه روپوست بزارم

    • بدون نام

      لکه های قهوه ای کوچک روی پوست دست چطور ازبین می روند

      پاسخ ها

      • مریم

        سلام لکه های قهوه یی سودای بدن رو نشونمیده باید سم زدایی کنید

    • معصومه

      سلام معمنون خوب بود اونایی که لکه شون با دارویی خونگی رفته بگن معمنون

    • donya

      سلام
      خوب بود

    • بدون نام

      سلام من صورت لکه دار اگه میشه لطفا راه حلی بهم پیشنهاد کنید ممنون

    • فرشته

      پیشونی ام لکه داره وگونه هامم یکم لکه داره بعضی وقتام جوش درمیاد ودارم تو سن ۱۵ سالگی میرم لطفا کمکم کنید چون اصلا اعتماد بنفس ندارم

    • مصطفی

      سرکه قرمز؟

    • اميرحسين

      سلام دوستان به نظرم من برای من و به کسای ديگه که استفاده کرديم خودم دارم با چشم های خودم ميبينم بهتررررين بوده نميگم صورتم شده عين نوزاد ولی الانم تو خواب نميديدم روزي صورتم اينجور بشه فقط روزی دو بار آب پياز به مدت 20دقيقه به صورت بماليد همين موفق باشيد

    • سعاد

      دوستان ببخشید باقالی چیه

    • بدون نام

      سلام من صورتم خال های قهوهای داره خیلی وازماسک های خانگی استفاده میکنم ایا این ماسک ها راحل دارد

    • بدون نام

      سلام من صورتم خال های قهوهای داره خیلی وازماسک های خانگی استفاده میکنم ایا این ماسک ها راحل دارد

    • بهنام

      سلام باقالی همون باقلاس؟

    • حسین

      سلام یک راه خوبی بگین که از دست لکهای سفید راهت بشیم

    • نیما

      سلام ،از ماسک ،لیمو تازه،وعسل استفاده کنید

    • بدون نام

      ماسک سیب زمینی عالیه

    • بدون نام

      من از ماسک جوانه جو و آلوئه ورا استفاده کردم عالی بود

    • یگانه

      سلام من 34 سالمه هنوز صورتم جوش میزنه ولک های قهوای تو گونه هام چهار سالی هست داره در میاد وروز به روز بیشتر میشه چی ماسکی خوبه

    • بدون نام

      سلام من الان 15سال میشه ک صورتم لکه داره دکتر زیاد رفتم الانم دارم دارهای ساختنی استفاده میکنم دیگه خسته شدم نمیدون چکار کنم ممنون میشم راهنمایم کنید

    • بدون نام

      خیار رارنده کنید و آبش را بگیرید وباعسل مخلوط کنید وبه پوست بمالید.

    • بدون نام

      یک یا چند هلو را قاچ کرده و هسته اش را درآورید روی آنها روغن زیتون بریزید ودرشیشه دربسته به مدت چهل روز در آفتاب قرار دهید وهر روز شیشه حاوی روغن و هلو را چندبار تکان محکم دهید تا عصاره هلو گرفته شود.بعد از چهل روز محلول را صاف کرده وبه لکه های خود بمالید.من لکه های١٠ساله داشتم وبا این روش پوستم خوب شد ولی باید کمی صبر داشته باشید ممکن است درمان بسته به نوع لک یکسال هم طول بکشد ولی اثر گذار است. شادی وسلامتی و زیبایی را برایتان آرزومندم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شاءا... =اگه خدای متعال بخواد

    • بدون نام

      سلام من صورتم جوش های ریز داره چطوری از بین ببرم

    • علی

      سلام توروخدایه راهکترموثردرباره ازبین بردن لکهای صورت بگین که عوارضی نداشته باشه

    • پریسا

      با سلام

      دارم از دست جوشام دیوونه میشم کمک

    • بدون نام

      سلام ماسک لیمو تازه و اب سیب زمینی و عسل عالیه برای لک شفاف بودن پوست

    • بدون نام

      لکهایی که روی دست وبدن و. گردنم زده رونده هم هست دکتر هم زیاد رفتم فایده نداشت لطفا راهنماییم کنید دیگه خسته شدم هفده سال لکو دارم تازه جاهای دیگر بدنم مثل گردن رو هم زده لطفا راحکاری بهم بدین

    • بدون نام

      س چند ماهی میشه صورتم لک اورده توراخدا کمکم کنید دارم دیوانه میشم راه حل

    • alireza

      سلام لطفا یه راه واسه جوش های سرسیاه بزارید ممنون

    • غزل

      سلام منم لک داره صورتم راهنمایی کنید

    • بدون نام

      منم صورت لک داره خواهشا یه راهکار موثر معرفی کنید

      پاسخ ها

      • مریم

        سلام هر چقدر میتونی استر سون کم کن هرچقدر میتونی ژله آلوورا استفاده کن من امتحان کردم تعصیر داشت امتحانش زرر نداره ن

    • نسیم

      سلام من نسیم هستم از کابل .
      صورت منم خیلی کله های قهوه ای داشت هر چی دکتور رفتم اصلا جواب نداد.چند وقتی میشه از ماسک لیمو و ماست استفاده میکنم برای فعلا راضیم صورتم خوب شده تا حدی ولی وقت میخواد دوستان.

    • م

      من هر ماسکی بگی وهر درنانی رو امتحان کردم جونم بالا اومد وهیچ تا اینکه با ماسک پیاز وماست اشنا واستفاده می کنم همه میگن خیلی پوستت خوب شده زمانش مهم نیشت چند وقت به نظر من هر روز تا موقعی پوستت یکدست شد بزن بعد هفته ای ودو سه بار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام منظورت آب پیازه

    • کیمیا

      سلام عالی

    • گل

      سلام خواهش میکنم واسه لک قوزک پا هم راهکار بدین دیووونه شدم یه مدته لک اورده

    • ....

      سلام منم صورتم خیلی لک داشت سیب زمینی رو رنده کردم تو قالب های کوچیک یخ تو فریزر گذاشتم و هر شب ی قالب رو در میاوردم ب صورتم میزدم بعد ی مدت کم تاثیرش رو واقفا مبشه دید .خیلی خوووبههه چون هم سیب زمینی روش کنه و ًد لکه هم چون ب شکل قالب یخ استفاده میشه برا صورت خوبه

    • نگار

      با هیچی از بین نمیره منم لک دارم باید کلا بیخیالش بشید فایده نداره نه با دارو نه ماسک نه لیزر هیچ درمانی نداره فعلا

    • نگین

      آب سیب زمبنی برای لکه ها عالیه

    • کوثر

      اگه میخواهیم زیبا باشیم باید تلاش کنیم
      اگه در خودتون نمی بینید لطفاً نگید که سخت

    • مهشید

      سلام.من صورتم لک قهوهای زیای داشت .پیش یه دکتر رفتم با یه ماده خاصی دونه دونه لکه ها رو سوزوند الان از صورتم راضیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام، میشه دکترتون رو معرفی کنید به من؟

      • بدون نام

        سلام میشه نام دکترتان رو بگید

    • مهلا

      من میکرونیدلینگ انجام دادم سه دوره،جای جوشامو خوب کرد اما یکی دو قسمت صورتم لک قهوه ای زده ،چکار کنم؟

    • مهسا

      منم صورتم لک های قهوه ای داره خیلی زشتن بخدا خجالت میشم برم جلو ایینه با کرم هم نمیشه پنهونشون کرد تو رو خدا یه راه حلی بگین؟

    • بدون نام

      درمانهایی که من برای لکه های بیشتراز ده سال خودم استفاده کردم ونتیجه گرفتم:ماسک روغن زیتون وهلوکه طرز استفاده اش دربالا آمد.مالیدن عسل طبیعی به پوست. روغن کرچک و عسل وآبلیمو راباهم مخلوط کنید وبه مدت٢ساعت به پوست بزنید . یک لیوان دم کرده گیاه دم اسب رابا نصف لیوان گلاب و٢ق غ سرکه سفید مخلوط کنید وشبهابه پوست بزنید.مالیدن روغن کنجد خالص به پوست. روغن زیتون وروغن بادام تلخ وروغن کرچک راباهم مخلوط کنید وبه صورت بزنید ودر اول هر درمانی به غذایتان دقت کنید.مثلا من شکلات وغذای چرب نباید بخورم.یک دوره پاکسازی کبد راهم انجام دادم.

    • ارام

      سلام ببخشید ماسک زیتون و هلو رو باید چهل روز بزاریم جلو افتاب ایا

    • بدون نام

    • رها

      سلام . برای لک دست چه پیشنهادی دارین . لطفا یه درمان قطعی بفرمایین ,,,

    • رها

      سلام . برای لک دست چه پیشنهادی دارین . لطفا یه درمان قطعی بفرمایین ,,,

    • رها

      سلام . برای لک دست چه پیشنهادی دارین . لطفا یه درمان قطعی بفرمایین ,,,

    • رها

      سلام . برای لک دست چه پیشنهادی دارین . لطفا یه درمان قطعی بفرمایین ,,,

    • بدون نام

      من هم صورتم لک داره واز ماسک زرچوبه وابلیمو وعسل و گلاب وماست استفاده میکنم هر روز شبها هم صورتم را با روغن بنفشه چرب میکنم صورتم هم شفاف هم لکها خیلی کمتر شدن

    • طاها

      منم لک دارم خیلی ناراحتم کم رنگه ولی عذاب آور

    • نرگس

      لکه های قهوای رنگ روی گونه هاوروی پیشانی هست حدود 20سال دارم وداروهای زیادی استفاده کردم ساختگی گیاهی شیمیایی ولی جواب نگرفتم میوم دارم حالاچکارکنم

    • لیلا

      فقط و فقط لیزر

    • ثریا

      سلام پیشانیم اندازه ی سکه لک شده له حدی ناراحتم ک نپرس وهمچنین گونه هام تو رو خدا راهکار بدین

    • s :sh

      منم چند ماهی میشه صورتم لک افتاده همه خواهرام با داداشم دارن میگن ژنتیکیه در صورتی نه مادرم و نه خانواده پدری همچین مشکلی داشتن راستش دکترا هم کاری برامون نکردن خیییییلی دارم اذیت میشم

    • زهرا

      سلام من ۱۸ ساله پیوستم سفیدولک کم رنگ دارم چ
      طور بی ازبین ببرم هرجامیرم میگن میره بزرگ بشی ولی هنوزم نرفته خواهش میکنم کمکم کنین

    • زهرا

      سلام من ۱۸ ساله پیوستم سفیدولک کم رنگ دارم چ
      طور بی ازبین ببرم هرجامیرم میگن میره بزرگ بشی ولی هنوزم نرفته خواهش میکنم کمکم کنین

    • مجید

      من ک خدارو شکر پوستم عین آیینه صاف ودرخشانه خب دیگه چکار میشه کرد،،،اینا امتحان الاهیه

    • ناشناس

      معجزه ، کار هر کسی و چیزی نیست ، فراتر از اینهاست .

    • بدون نام

      یگانه فقط خدای متعالست بقیه همه کس و همه چیز همتا دارند و یا میتوانند داشته باشند بخواست خدای بزرگ.

    • الای

      سلام پشه بدن مو نیش زده تو کدل بدنم جاش مونده 2ماه بعد هم عروسیمه میشه بگن چیکار کنم جاشون بره

    • بدون نام

      س منم صورتم خیلی لک داره و خیلی هم ناراحتم اگه دکترخوب سراغ دارین ویاماسک خوب بهم بگین ممنون

    • بدون نام

      من هم لک دارم روز به روز بدتر میشه بیشتر ازحرف اطرافیان ناراحتم شب خوابم نمیبره شوهرم بدتر خیلی سخته دکترم رفتم چیکار کنم

    • فیروزه

      عزیزم هرکس لک داره بیاد پی وی یه کانالی هست برایهمبشه از شرلکهای مزاحم خلاص میشید؛؛من دارم از محشولاتش استفاده میکنم خیلی عالی جواب میده بدون لایه برداری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام معرفی کنین

      • بدون نام

        سلام من با شاخ. سوز خال برداشتم الان جاش لک شده لطفا به راهحلی برام پیدا کنیدنمیتونم بیرون برم خیلی نگرانم کرده هرروزگریه میکنم لطفا بگین چکار کنم

    • Moon

      اسم کانال لطفا

      پاسخ ها

      • لیلا زنگنه

        اسم کانا رو لطف کنید

    • لیلازنگنه

      اسم کانال لطفا

    • نازنین

      صورتم براثر بارداری لک شده و الان سه سال شده از بین نمی ره چکار کنم تو را خدا کمکم کنید خسته شدم

    • نازنین

      صورتم براثر بارداری لک شده و الان سه سال شده از بین نمی ره چکار کنم تو را خدا کمکم کنید خسته شدم

    • رضیه

      اسم کانال لطفا

    • پی وی به

      لکه های پوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج