۲۲۸۱۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاشانی: برانکو مربی باشخصیتی است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که سرمربی کروات این تیم بسیار فهمیده و با شخصیت است.

خبرگزاری تسنیم: جعفر کاشانی در خصوص اینکه پیراهن شماره هفت پرسپولیس با تصمیم سرپرست این باشگاه بایگانی شده است، اظهار داشت: چرا باید این اتفاق بیفتد؟! اصلاً چرا پیراهن شماره چهار را که شماره من بوده، بایگانی نمی‌کنند؟! به نظر من در باشگاه پرسپولیس مباحثی مهمتر از بایگانی پیراهن وجود دارد.

وی در مورد آخرین شرایط اسپانسر پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود قرار است اسپانسر ۱۵ تا ۲۰ میلیاردی به باشگاه پرسپولیس بیاید، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که همه چیز درست می‌شود. شما دعا کنید اسپانسر ۳۰ میلیاردی به باشگاه پرسپولیس بیاید!

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی قرار است این باشگاه با سرپرست اداره شود، گفت: طاهری در این شرایط دشوار مقابل مشکلات سینه سپر کرده و کار می‌کند. به نظر من باید از طاهری حمایت کرد، چون برای پرسپولیس کار می‌کند. الان هم شنیده‌ام طاهری در تلاش است تا برای پیشکسوتان ساختمان بزرگی بگیرد تا این قشر از باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شوند.

کاشانی در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس - پدیده در چارچوب هفته اول لیگ برتر عنوان کرد: مطمئنم پرسپولیس می‌تواند پدیده را شکست دهد. خوشبختانه پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد و بازیکنان باتجره و جوان‌ها برای بازی کردن و به موفقیت رسیدن انگیزه فراوانی دارند.

وی ادامه داد: اردوی پرسپولیس در ترکیه بسیار خوب بود و قطعاً در طول فصل به تیم کمک خواهد کرد. در این شرایط مناسب شخصی سرمربی تیم است که فهمیده و با شخصیت است و به موفقیت پرسپولیس کمک خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج