۲۲۸۲۹۵
۲۶ نظر
۵۰۰۵
۲۶ نظر
۵۰۰۵
پ

درگیری عراقچی و جان کری در حین مذاکرات

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "در مذاکرات هسته‌ای میان تیم ایرانی و طرف‌های غربی اتفاقاتی رخ داده که کمتر رسانه‌ای شده است"، گفت: قطعاً اقدامات اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان حاکی از انقلابی بودن آنها و حفظ اصول و خطوط قرمز کشورمان است.

خبرگزاری خانه ملت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "در مذاکرات هسته‌ای میان تیم ایرانی و طرف‌های غربی اتفاقاتی رخ داده که کمتر رسانه‌ای شده است"، گفت: قطعاً اقدامات اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان حاکی از انقلابی بودن آنها و حفظ اصول و خطوط قرمز کشورمان است.

علاءالدین بروجردی درخصوص درگیری‌ها و اتفاقات رخ‌داده میان تیم مذاکره‌کننده کشورمان و هیأت‌های غربی، گفت: در یکی از جلسات مذاکرات هسته‌ای میان تیم مذاکره‌کننده کشورمان با مقامات آمریکایی که وزرای خارجه دو کشور حضور داشته‌اند، سنگینی مباحث به حدی می‌رسد که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به ایستادگی تیم مذاکره‌کننده ایرانی بر اصول و خطوط قرمز خود، به حدی عصبانی می‌شود که دو دست خود را محکم بر روی میز می‌کوبد.

وی ادامه داد: در پی این اقدام وزیر خارجه آمریکا، خودکاری که جلوی وی بود، به سمت سیدعباس عراقچی عضو تیم کمانه می‌کند که عراقچی نیز در پاسخ به این واکنش کری،‌ بلافاصله خودکار را برداشته و به سمت این مقام ارشد تیم آمریکایی پرتاب می‌کند و این عمل باعث می‌شود که به قولی تیم آمریکایی حساب کار دستش بیاید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: پس از این اتفاقات و در پایان نشست، جان کری به طرف اعضای مذاکره‌کننده کشورمان می‌آید و از آنها عذرخواهی کرده و اعلام می‌کند که تعمدی در انجام این کار نداشته است.

بروجردی ادامه داد: اینگونه اتفاقات که تنها بخش کوچکی از آن رسانه‌ای شده، نشان‌دهنده زحمات اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی و مهر تأییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص انقلابی بودن اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست برعكس رفتارى كه مااز اسلام آموخته ايم

    • مرتضی

      درود به غیرت و جسارتشون.
      درد و بلاشون هم بخوره تو سر اون مذاکره کننده هایی که بدون علم و بی هدف میرفتن سر میز مذاکره...

      پاسخ ها

      • رضا

        خوشم اومد.آفرین

      • ایرانی اصلاح طلب

        نباید به تیم مذاکره کننده قبلی توهین کرد اونها هم اگه اشتباهی کردن از قصد و غرض نبوده.همونطور که بی احترامی و افراطی گری طیف احمدی نژاد باعث سختی کشور و مردم شد و باعث شد قدرت را از دست بدن افراط گری اینطرفی و بی ادبی و بی احترامی هم همین بلا رو به سر اعتدالیون و اطلاح طلبان میاره.

      • محسن

        وطن فروشی و وا دادن که هنر نیست آقای ذوق زده جوجه روآخر پاییز می شمارند

      • بدون نام

        خواهشا دیگه قضیه رو احساسی نکنین.
        داره میشه عین فیلمفارسی و فیلمای دفاع مقدس بکارگردانی سلحشور

    • بدون نام

      بجای اینکه به فکر کمونه کردن خودکار جان کری باشید برید مشکلات مردم رو حل کنید تو اون مجلس همش دنبال مسائل سیاسی بی هدف هستید یه نمونه اش سود بانکی زیاد داره اقتصاد کشور رو لطمه سنگینی میزنه و باعث تعطیلی فعالیت های اقتصادی و بیکاری شاغلان و رواج راحت طلبی و... میشه اونوقت شما دنبال چی هستین

    • User

      خدايا كي ميشه ما ازين مملكت بريم؟ اين همه داستان نشنويم!
      كشتن ما رو با اين مذاكره. مردم يه لقمه نون از زير سنگ درميارن ميكنن تو حلق زن و بچشون اونوقت پرت كردن خودكار شده حركت انقلابي...
      يكي ميگه ايول يكي ميگه واي واي ، ول كنيد بابا آدم بره جزيره مانوس بهتره والا....

    • اشکان

      درود بر شما . منظورش این بوده که هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید.

      پاسخ ها

      • محسن

        ذوق زده نشو مصرف داخلیه

    • مصطفی

      یه لره ساعت میخره چند نفر میان ازش میپرسن ساعت چنده به اولی و دومی جواب میده به سومی میگه انقدر بپرسید تا برینید بهش . حالا شده کار شما اینقدر خاله زنکه بازی دربیارید و بگید این چیکار کرد و اون چیکار کرد تا .......

      پاسخ ها

      • علیرضا

        جناب مصطفی خان!
        بهتر است برای بیان جک، ازواژه هایی مثل حیف نون ، ملا نصرالدین و ......استفاده فرمایید.توهین به طوایف ، قبایل لر ، ترک ، عرب ، کرد و......را که تزریق اختلاف ،آنهم توسط بیگانگان بوده ، کنار بگذاریم.

    • بدون نام

      مد شده هر کی می خواهد اعتباری برای خودش کسب کند از برخورد با کری و طرف های مذاکره کنند بگویند.
      چرا از برخورد های اونا با خودشان حرفی به میان نمی آورند؟

    • کاوشگر فضایی

      درود بر عزت و شرف شما بزرگواران ...

      پاسخ ها

      • محسن

        زرشک

    • موسوی

      درحالی که نتیجه مذاکره کنندگان این دوره هنوز معلوم نیست و به اعتراف دشمن امتیازات بسیاری از ایران داده شد ، بدگویی مذاکره کنندگان قبلی که روی اصول ایستادگی کردند و امتیازات مفت به دشمن ندادند ، کار درستی نیست.

    • محمد

      انصافا تیم مذاکره کننده ما بسیار حرفه ای عمل کردند و سر سختی قابل تقدیری در مورد خطوط قرمز اعلام شده نشان دادند. قطعا مذاکره با نمایندگان شش قدرت جهانی و رسیدن به توافق و بعد از ان تصویب قطعنامه شورای امنیت کار بسیار بزرگی بود که تیم مذاکره هسته ای انجام دادند.

    • مهدیـ

      اون افرادی که دولت قبلی رو لایق و دولت فعلی رو خائن و وطن فروش میخوندن کجان؟
      به راحتی میشه فهمید کی بی لیاقت بوده
      درود بر شرفت ظریف. درود بر تیم مذاکره کننده. درود بر همه کسانی که در به ثمر رسیدن توافق کمک کردن.

    • بدون نام

      خدا حفظتون کنه.... همینکه هر روز مثل زمان احمدی نژاد دلار چهل پنجاه تومن (و بالطبع کلیه اقلام دیگر) بالا نمیره باید هزار مرتبه خدا را شکر و از شما تشکر کرد.

    • مردم ایران

      بنازمت عراقچی.
      اینو میگن جذبه و غیرت ایرانی
      درود بر مردمم

    • فریبرز از سلطانآباد

      این قلم چه کارها که نمیکند

    • کاربر

      اقای عراقچی را قلبا دوست دارم اما در واکنش به خودکار جان کری بهتر بود به جان کری میگفت خودکار پرت کردن برای من هم زیاد سخت نیست اما اخلاق و فرهنگ ما یک چیز دیگه میگه و اقای کری شاید بیشتر شرمنده میشدند

    • بدون نام

      یه روز هم دلواپسا رو ازمجلس و سیاست مثل خودکار به بیرون پرتاب خواهیم کرد.

    • بدون نام

      یاد ذعواهای زمان بچگیم افتادم...عجب داستان زیبایی :)))))))

    • صیاد

      چه قدر از درگیری خوشت میاد فرارو

    • irani

      جلیلی میرفت اونجا و دست خالی برمیگشت برای این بود که تزش با ظریف و گروه جدید فرق داشت، گروه احمدی نژاد معتقد بودند ما کوچکترین عقب گردی نباید داشته باشیم و هیچ باجی هم نمیدیم چون رهبر و انقلاب و نظام قبول نمیکنه، واسه همین میرفتن و بیخودی مذاکره میکردن، ولی تز ظریف و بقیه فرق داره، اینا معتقدن معامله بدو بستان هست و شما نمیتونی همه چیز رو بخوای و از اون طرف چیزی ندی، برد- برد باید باشه، با این تز جلو رفتن و ار رو پیش بردن، پس به گروه احمدی نژاد نمیشه ایراد گرفت چون تزشون همون بودو کوتاه بیا نبودن . . .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج