۲۲۸۴۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جذب ۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، با عنوان این مطلب که برای استخدام ۵ هزار نیروی جدید نیازسنجی شده است، تاکید کرد: این افراد باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند.

خبرگزاری مهر: معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، با عنوان این مطلب که برای استخدام ۵ هزار نیروی جدید نیازسنجی شده است، تاکید کرد: این افراد باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند.

عباس قنبری اظهار کرد: مهر ۹۵ اولین ورودی های دانشگاه فرهنگیان که ورودی سال ۹۲ هستند، فارغ‌التحصیل خواهند شد و این گروه از دانشجویان برای غنی‌سازی کیفیت آموزش و پرورش مسئولیت کار را برعهده می گیرند.

وی با اشاره به آزمون استخدام ۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش، افزود: این استخدام مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید وزیر آموزش و پرورش است و ماموریت آن به دانشگاه فرهنگیان داده خواهد شد و نوع انتخاب ها زیر نظر دانشگاه فرهنگیان است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نیاز این گروه ۵ هزار نفری به آموزش های لازم، عنوان کرد: این استخدامی ها باید دوره حرفه ای معلمی را بگذرانند و یک سال زمان برای کسب صلاحیت های حرفه ای معلمی برای آنها پیش بینی شده است.

قنبری ادامه داد: آموزش در دانشگاه فرهنگیان بر اساس ضوابط مشخص و بر مبنای رشته های تحصیلی است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای استخدام این نیروها نیازسنجی نیز شده یا نه، تصریح کرد: در وزارت آموزش و پرورش مرکزی به نام مرکز نیروی انسانی وجود دارد که وظیفه آن نیازسنجی است و بر اساس رشته ها، جنسیت و منطقه نیازهای موجود در حوزه نیروی انسانی را اعلام کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این سئوال که متولی برگزاری این آزمون کیست، گفت: باید در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش به توافق برسیم ولی قطعا برگزاری آزمون مشارکتی است.

قنبری همچنین درباره مسائلی که در آزمون پیشین به وجود آمده بود و عدم تکرار آن خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر هیات رئیسه دانشگاه و شورای معاونان آموزش و پرورش تدبیری بیاندیشند که آزمون به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت برگزار شود و نیازهای منطقه ای مورد توجه باشند، شاهد برگزاری آزمونی مناسب و بی هیچ حرف و حدیثی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزییه…!!! راجب این موضوع حداقل ۵۰۰۰ بار اطلاع رسانی کردین...اگه اگه شما رسالتتونو میدونید برید راجب استخدامای بی سروصدای صدا و سیما و بانکها و دادگستری و … خبر بزارید...هرچند این ۵۰۰۰ تا هم معلومه نهایتن کیان که استخدام میشن.

    • بدون نام

      واقعا مسولین معلوم نیست چیکار میکنن که نمیرن سر اصل مطلت ,ملتو خدایی اسکل گیر اوردن!!چند ماه پیام استخدام میزارن همش حرف تکراری!!یه چیزی گفتن موندن توش!!شرایطو بگید دیگه خبر مرگم سنم میخوره شرکت کنم!!خسته شدم هر روز تو این اخبار و سازمان سنجش معطل شرایط هستیم!!خدا بگم چیکارتون کنه

    • کیا نی

      خواب دیدی خیر باشه اینا حالا سر کارکن شماها را دارن رنگ می کنن

    • بدون نام

      پس اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان چی شد؟؟؟
      بابا همه نهاد ها از بانک گرفته تا مخابرات و اداره برق دارن فرزندان کارکنان رو استخدام می کنن اونوقت جایی که باید فرهنگ حاکم باشه می رن فرزندان غیر فرهنگی استخدام می کنن

      پاسخ ها

      • Hossein

        مشخصه شما خیلی با فرهنگی
        عزیزم اگه به شما میگن فرهنگی دلیل نمیشه به ما بگن غیر فرهنگی. کلا با پارتی بازی عجین شدی
        اگه صلاحیت داشتی حرف بزن

    • بدون نام

      یه روز محمود اومد گفت من تا اخر سال دومیلیون شغل ایجاد میکنم تونست فقط 5 میلیون شغل از بین ببره .

    • مجتبی

      فقط نظراتی که باب میل شماست را می زنین و الا جواب کسی را که میگه محمود پنج میلیون شغل را از بین برده می دادم. محمود بشترین استخدام را در طول تاریخ ایران داشته است.

    • بدون نام

      سلام اینا همش حرفه تو ایران فقط بند پ حاکمه هر جا بری فرزند دارن که جایگزین خودشون بشه ما هم باید بریم غاز بچرونیم خدا از باعث و بانیش نگذره ما دهه شصتی ها همه چیزمون بدبختی بود و هست ای خدا کجایی...

    • بدون نام

      یعنی هر که فرزند فرهنگی نیست نباید استخدام شه؟
      استخدام واسه همست شما هم اگه لایق باشی استخدام میشی. از فضل پدر تو رو چه حاصل؟
      هر کسی زحمت کشیده درس خونده تازه اونی که خانواده فرهنگی نداشته و زحمت کشیده درس خونده مستحق تر از تو فرهنگیه

    • تو سري خور

      دعوا نكنيد دولت تدبير و اميد برا همتون كار كنار گذاشته مرگ به اين همه نيرنگ خدايا كجايي دارم ديونه ميشم

    • رضا

      امیدوارم استخدام واقعا همرا نیاز سنجی وکار کارشناسی باشد نه مثل استخدام های قبلی.

    • بدون نام

      کوتاه قدها چه گناهی کردند که کوتاه قد به دنیا امدند مگه کوتاه قدهایی که تابحال در خدمت اموزش و پرورش بودند مشگلی ایجاد کردند شاید خیلی ها از هوش واستعداد خیلی زیادی برخوردار باشندکه بلند قدها نداشته باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج