۲۲۸۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آزادی جاسوس اسرائیلی با حکم دادگاه آمریکا

وکلای مدافع «جاناتان پولارد» مامور اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا که از سال ۱۹۸۷ تاکنون به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در زندان های این کشور به سر می برد به خبرنگاران اعلام کردند که وی بنا به تصمیم یک دادگاه فرجام، ۲۱نوامبر (۳۰آبان) امسال آزاد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: وکلای مدافع «جاناتان پولارد» مامور اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا که از سال ۱۹۸۷ تاکنون به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در زندان های این کشور به سر می برد به خبرنگاران اعلام کردند که وی بنا به تصمیم یک دادگاه فرجام، ۲۱نوامبر (۳۰آبان) امسال آزاد خواهد شد.

جاناتان پولارد تحلیلگر اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا درسال ۱۹۸۷ به اتهام دادن اطلاعات محرمانه به رژیم صهیونیستی محاکمه و به حبس ابد محکوم شد.

در حالی که برخی ناظران موضوع آزادی این جاسوس اسرائیلی را به موضوع توافق هسته ای ایران ربط داده و آن را اقدامی از سوی دولت آمریکا برای رفع کدورت سران تل آویو درمورد این توافقنامه دانسته اند، وکلای مدافع وی منکر چنین ارتباطی شده اند.

جان کری وزیر امورخار آمریکا نیز روز سه شنبه هنگام خروج از ساختمان کنگره این کشور با چنین پرسشی از سوی خبرنگاران روبه رو شد و در جواب فقط گفت: من حتی در این مورد با کسی یک کلمه هم گفت وگو نکرده ام.

جاناتان پولارد و همسرش ان پولارد در سال ۱۹۸۵ از سوی ماموران اف بی آی به اتهام خروج اسناد محرمانه دولت آمریکا از محل کار خود مورد بازجویی قرار گرفتند و سپس برای فرار از مجازات احتمالی به سفارت اسرائیل در این کشور پناهنده شدند اما مدتی بعد مقامات اسرائیلی آنها را به دولت آمریکا مسترد کردند.

پولارد یک سال بعد به جرم جاسوسی برای تل آویو به حبس ابد محکوم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج