اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۸۴۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گمانه‌زنی‌ درمورد حضور کی‌روش در مکزیک

رسانه‌های مکزیکی از سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت مربیگری قهرمان کونکاکاف نام بردند.

خبرگزاری تسنیم: میگل هررا، سرمربی مکزیک پس از به قهرمانی رساندن این تیم در دوره اخیر جام‌ملت‌های آمریکای‌شمالی موسوم به گلدکاپ، به‌دلیل مشت زدن به یک خبرنگار از سمتش برکنار شد. پس از این اتفاق، دسیو دی‌ماریا، رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک به‌دلیل آنچه آن را رفتار زشت نامید، با اکثریت آرا و نظر اعضای فدراسیون، سرمربی موفق اما جنجالی را اخراج کرد.

رسانه‌های مکزیکی گزارش دادند؛ مجموعه‌ای از اشتباهات میگل هررا در خارج از حیطه مربیگری او در کنار ناکامی مکزیک در مسابقات کوپا آمه‌ریکا، صعود این تیم از مرحله نیمه‌نهایی گلدکاپ در پی اشتباهات داوری، تماس بیش از حد با رسانه‌ها، گذاشتن پیام‌های منفی در صفحه شخصی توئیترش، از بین رفتن پرده بین او و رسانه‌ها و در نهایت کتک زدن روزنامه‌نگار دست در دست هم دادند تا اخراج این مربی ۶۵ ساله رقم بخورد.

رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک در حال جمع‌بندی وضعیت چند کاندیدای سرمربیگری تیم ملی این کشور است تا هر چه زودتر جانشین میگل هررا را مشخص کند. گزینه‌هایی که به گزارش رسانه‌های مکزیکی روی میز دسیو دی‌ماریا است عبارتند از گوستاوو ماتوساس سرمربی اطلس مکزیک، پدرو کایشینیا سرمربی سانتوس لاگونا مکزیک، پائولو بنتو سرمربی پیشین پرتغال، کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی ایران و ریکاردو فرتی سرمربی تیم تایگرز مکزیک. رسانه‌های مکزیکی در این بین شانس گوستاوو ماتوساس را بیشتر از کاندیداهای دیگر می‌دانند.

همچنین شبکه ESPN از مارچلو بیلسا، سرمربی فصل گذشته المپیک مارسی به عنوان کاندیدای سرمربیگری اِل‌تری نام برد و در فهرست پنج نفره این شبکه تلویزیونی آمریکایی خبری از کی‌روش نیست. پنج کاندیدای احتمالی سرمربیگری مکزیک از نظر این رسانه پدرو کایشینیا، گوستاوو ماتوساس، مارچلو بیلسا، ریکاردو فرتی و رائول گوئیترز (سرمربی تیم المپیک مکزیک) هستند.

ESPN از گزینه‌های خارجی از جمله خورخه سامپائولی، فرانک رایکارد و برند شوستر برای احراز این پست نام برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج