۲۲۸۸۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عارف: سهم خواهی جناحی را کنار بگذارید

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان باید پیروز انتخابات پیش رو باشند و بهترین راهبرد تحقق این موضوع دستیابی به اجماع نظر در مورد کاندیداهاست.

خبرگزاری ایرنا: رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان باید پیروز انتخابات پیش رو باشند و بهترین راهبرد تحقق این موضوع دستیابی به اجماع نظر در مورد کاندیداهاست.

محمدرضا عارف شامگاه چهارشنبه در جمع شماری از اصلاح طلبان زنجان افزود: اصلاح طلبان باید با وحدت و یکپارچگی به یک اجماع نظر در مورد کاندیدای مورد نظر خود دست یابند و برای انتخاب وی تلاش کنند.

وی یاد آورشد: انتخابات سال ۹۲ نشان داد که می توان با اتحاد و یکپارچگی، آرا و مشارکت مردم را جلب کرد و به پیروزی دست یافت.

عارف اظهار کرد: پس از حوادث سال ۸۸ اصلاح طلبان در یک انزوا و رکود فرو رفتند به گونه ای که حتی فضا برای حضور در انتخابات ۹۰ مهیا نبود.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: در چنین فضایی، رقیب خود را منطق و حق و اصلاح طلبان را باطل مطلق می پنداشت در حالی که اجازه تحلیل و تجزیه فضای سال ۸۸ وجود نداشت، اصلاح طلبان مقصر اصلی وقایع این سال شناخته می شدند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه جوانان پای کار آمدند و سران اصلاح طلب را برای ورود مجدد به عرصه فعالیت سیاسی تشویق کردند.

عارف ادامه داد: همین تشویق از سوی جوانان سبب شد تا اصلاح طلبان برای انتخابات سال ۹۲ وارد عرصه شده و برای رقابت در آن فعال شوند.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: با اتحادی که میان اصلاح طلبان شکل گرفت در نهایت دولت تدبیر و امید پیروز میدان شد و سکان اجرایی کشور را در اختیار گرفت.

وی افزود: پس از پیروزی در انتخابات سال ۹۲، اصلاح طلبان به سرعت برنامه ریزی برای پیروزی در انتخابات سال ۹۴ را آغاز کردند و هم اکنون نیز در حال برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و سپس موفقیت در سال ۱۴۰۰ هستند.

عارف تاکید کرد: امروز اصلاح طلبان در آغاز اجرای چارچوب اصلاح طلبی هستند و برای پیاده سازی اصول مورد نظر خود راهی غیر از پیروزی در انتخابات پیش رو ندارند.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان باید منافع و سهم خواهی جناحی و حزبی خود را کنار بگذارند تا بتوانند در سایه اتحاد و تعاملی سازنده به بیشترین کرسی ها در مجلس شورای اسلامی دست یابند.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان معتقدند با پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند بیش از پیش کمک حال و همراه دولت در اجرای برنامه ها باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج