۲۲۹۱۵۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد

افتتاح مدرسه انرژی هسته‌ای در مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در شورای سلامت این استان گفت: در آینده‌ای نزدیک مراسم افتتاحیه مدرسه انرژی هسته‌ای در مشهد با حضور وزیر امور خارجه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سیدجواد حسینی در شورای سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای حوزه سلامت قابل تامل بوده و این حوزه از مصوبات اجرایی‌تری برخوردار است.

وی در خصوص برنامه‌های عملیاتی جهت شروع مهر ماه، خاطرنشان کرد: از ابتدای تابستان سال جاری فعالیت‌های مرتبط با فصل شروع مدارس در قالب پروژه مهر تدوین شده و لازم به ذکر است که تا کنون ثبت‌نام ۸۸۲ هزار و ۶۰۲ دانش‌آموز در سراسر استان که ۷۲ درصد از جمعیت کل افراد را تشکیل می‌‎دهند، انجام شده است.

حسینی مداخلات دانشگاه علوم پزشکی در مدارس را رضایت‌مندانه اعلام کرد و افزود: مداخلات دانشگاه علوم پزشکی در مدارس از بار سلامتی قابل توجهی برخوردار بوده و فعالیت‌هایی نظیر توزیع قرص آهن و ویتامین D در مدارس منجر به ارتقای سلامتی دانش‌آموزان شده است.

وی تشکیل شورای سلامت را از جمله دستاوردهای مدرسه محوری دانست و اضافه کرد: مدارس کانون مشارکت‌های گسترده اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی جامعه هستند و تشکیل شورای سلامت در دستگاه آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های بیرونی از جمله دستاوردهای مدرسه محوری به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: سامانه مجازی آموزش اصول بهداشتی از جمله طرح‌های توسعه‌دهنده نظام سلامت در میان فرهنگیان است این سامانه می‌تواند در سطح گسترده‌تری افراد را تحت پوشش خود قرار دهد و به سبب فراگیر بودن، میزان ساعات تدریس را از ۱۲۰ هزار ساعت به ۵۰۰ هزار ساعت برساند.

حسینی در زمینه مدارس مروج سلامت، اظهار کرد: ۱۵۰۰ مدرسه مروج سلامت در سراسر استان پراکنده شده‌اند و در تلاش هستیم تا در شهر مشهد دو آموزشگاه دخترانه و پسرانه را به عنوان مدارس تجربی طرح مروجان سلامت انتخاب کرده و طرح‌های عملیاتی پیشنهادی را ابتدا در این مدارس پیاده‌سازی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص همکاری‌های فرانهادی، تصریح کرد: تا کنون با ۷۳ درصد از دستگاه‌ها تفام‌نامه همکاری امضا کرده‌ایم که دانشگاه‌های علوم پزشکی و فردوسی، اداره محیط زیست، سازمان صنعت و معدن، مراکز فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی بیشترین همکاری را با آموزش و پرورش داشته‌اند.

حسینی کاهش خطرات و آسیب‌های جسمی و حوادث در مدارس را از جمله برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: ایران با دارا بودن یک درصد از جمعیت و مساحت جهان، با وقوع ۶ درصد از مخاطرات طبیعی رو به رو است که کاهش زمینه‌های خطرات و حوادث در مدارس باید با جدیت بیشتری دنبال شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      آقا ول كنيد تورو خدا..... شورشو درنياريد ديگه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج