۲۳۰۰۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علی علیپــور طارمی جدید پرسپولیس!

در ۲، ۳ سال اخیر گرچه پرسپولیس به عنوانی دندان‌گیر در فوتبال ایران نرسیده است اما پدیده‌هایی رو کرده که حسابی هواداران را به وجد آورده‌اند.

خبر ورزشی: در ۲، ۳ سال اخیر گرچه پرسپولیس به عنوانی دندان‌گیر در فوتبال ایران نرسیده است اما پدیده‌هایی رو کرده که حسابی هواداران را به وجد آورده‌اند. به نظر‌ می‌رسد سرخپوشان این سنت خود را حفظ کرده‌ و پس از محمد عباس‌زاده - که از سرنوشتش اطلاعی در دست نیست! - و مهدی طارمی، یک جوان دیگر به عنوان پدیده رو کرده باشند.

نمايش فوق‌العاده علي عليپور جوان در بازي با پديده مشهد همه پرسپوليسي‌ها را به آينده اميدوار كرد. جواني ۲۰ ساله كه آخرين گل سرخپوشان در ليگ چهاردهم را در شهرآورد پايتخت مقابل استقلال به ثمر رسانده بود، در آغاز ليگ پانزدهم نيز اولين گل پرسپوليس را به زيبايي هر چه تمام‌تر زد.

اين جوان در يكي، دو نوبت ديگر هم دروازه حريف را تهديد كرد تا خلأ مهدي طارمي احساس نشود.

ويژگي منحصر به فرد علي عليپور اين است كه نه تنها چهارچوب دروازه را خوب مي‌شناسد، بلكه در كارهاي تدافعي و پرسينگ مدافعان حريف نيز مشاركت دائمي دارد.

عليپور بچه مازندران است كه خيلي هم زود ازدواج كرده و در حال حاضر متأهل است. چندي پيش مصاحبه‌اي از قول او چاپ كرديم و نوشتيم براي تهيه مسكن با مشكلاتي روبه‌رو است و به همراه همسرش در نازي‌آباد در منزل يكي از دوستان نزديكش اسكان دارد.

حالا گفته مي‌شود مشكل او تا حدود زيادي حل شده است؛ جواني كه اگر از لحاظ ذهني آماده باشد، مي‌تواند حتي يك فرشاد پيوس ديگر هم براي پرسپوليس باشد.

فراموش نكنيد همين علي عليپور در اردوي تركيه ۴ گل در ۳ ديدار تداركاتي به ثمر رساند و در اولين هفته ليگ پانزدهم نيز گلزني كرد تا آمادگي بالاي خود را به رخ بكشد. البته اميدواريم اين جوان مستعد، پاسوز خريد خارجي برانكو - بخوانيد جري بنتسون هندوراسي - نشود! عليپور توانايي آن را دارد كه پديده ليگ پانزدهم شود و در انتخابات برترين‌هاي فصل توسط سازمان ليگ جايزه بگيرد، به شرط آنكه سرمربي كروات قدر اين استعداد مسلم را بداند.

همچنين مي‌دانيم علي عليپور كه شماره ۷۰ مي‌پوشد، علاقه وافري به پيراهن شماره ۷ علي پروين دارد و شايد با ادامه همين روند به آرزويش برسد. خدا را چه ديديد؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج