اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۰۲۳۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یک ابتکار جدید در گوگل

فناوری Aclima با استفاده از خودروی مجهز به تجهیزات هواشناسی در سطح خیابان‌ها تردد می‌کند و اطلاعات هواشناسی را در اختیار google map می‌گذارد.

یک ابتکار جدید در گوگل
برترین ها: فرض کنید به داده‌های اطلاعاتی مربوط به آب و هوای خیابان‌ها، میزان آلودگی و رطوبت مسیرهای رفت و آمد در نقشه به راحتی در دسترس بودند.

یک ابتکار جدید در گوگل

گوگل در حال تحقیق بر روی این موضوع و درج آن در google map با عنوان google map street view است و برای شروع از خیابان‌های سانفرانسیسکو شروع کرده است. نام این پروژه در گوگل Aclima نام گذاری شده است.

فناوری Aclima با استفاده از خودروی مجهز به تجهیزات هواشناسی در سطح خیابان‌ها تردد می‌کند و اطلاعات هواشناسی را در اختیار google map می‌گذارد.

روز سه شنبه به‌طور رسمی همکاری Aclima و google earth و سازمان محیط زیست سانفرانسیسکو برای جمع آوری اطلاعات هواشناسی این شهر اعلام شد.

فن آوری Aclima برای شناسایی وضعیت آب و هوا از نقاط مختلف سیار زیادی استفاده می‌کند و میزان دما، رطوبت و آلودگی را اندازه گیری کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پیش بینی‌ها از این تکنولوژی جدید حاکی از آن است که این فناوری خیلی زود به یک فناوری پرطرفدار تبدیل خواهد شد.

مدیر google earth در یک پیام ویدئوئی اعلام کرد این فناوری کمک شایانی به میلیون‌ها نفر در درک مقیاسی آب و هوا می‌کند و همچنین می‌تواند به کاهش آلودگی هوا نیز کمک کند. همچنین اعلام نمود این شرکت در حال جمع آوری اطلاعات مربوط به هواشناسی در سراسر دنیا برای تزریق به نقشه گوگل می‌باشد و به‌زودی این فناوری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

فرق این فناوری با ایستگاه‌های هواشناسی این است که این فناوری به‌صورت سیار بوده و در نقاط مختلف زیادی اقدام به شناسایی وضعیت جوی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      آفرین به گوگل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج