۲۳۰۳۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نمایندگان بوئینگ در راه ایران

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی همکاری با فرانسوی ها و مذاکره با شرکت زیمنس آلمان برای نوسازی ناوگان ریلی و همکاری با شرکت بوئینگ در حوزه ناوگان هوایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی از آمادگی همکاری با فرانسوی ها و مذاکره با شرکت زیمنس آلمان برای نوسازی ناوگان ریلی و همکاری با شرکت بوئینگ در حوزه ناوگان هوایی خبر داد.

عباس آخوندی در دیدار با لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد: در زمینه ساخت فرودگاه، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ۲۵۰۰ هکتار وسعت تجاری و منطقه آزاد تجاری در دست اجرا است که از شرکت های فرانسوی برای حضور در این پروژه دعوت می کنیم. همچنین سیستم رادار هوایی ایران در دست بازسازی قرار دارد. از امن ترین کریدور هوایی منطقه در ایران روزانه ۱۵۰۰ پرواز عبور می کند که ارزان ترین مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب است.

وی بیان کرد: حدود ۵۰ درصد ناوگان هوایی ایران ایرباس است و در سفر به فرانسه با رئیس اجرایی این شرکت گفت وگو کردم و خواستار ارائه برنامه اجرایی بازسازی ناوگان هوایی شدم و در عین حال با بوئینگ هم در ارتباط هستیم و نمایندگان آنها به زودی وارد ایران می شوند.

وی تصریح کرد: پیش از این ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو از شرکت آلستوم فرانسه خریداری و وارد ایران شد و برای همکاری در زمینه نوسازی ناوگان ریلی وزارت راه وشهرسازی آماده همکاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج