اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۰۴۴۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

چالش ناگفته بهشت زهرا

معاون نظارتی شورای شهر تهران با اشاره به جانمایی گورستان جدید شهر تهران و طرح توسعه بهشت زهرا اظهار کرد: قرار نیست در خصوص مکان این گورستان صحبتی شود. اما می‌توانیم بگوییم مشکل ظرفیت بهشت زهرا تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

روزنامه دنیای اقتصاد: معاون نظارتی شورای شهر تهران با اشاره به جانمایی گورستان جدید شهر تهران و طرح توسعه بهشت زهرا اظهار کرد: قرار نیست در خصوص مکان این گورستان صحبتی شود. اما می‌توانیم بگوییم مشکل ظرفیت بهشت زهرا تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

عباس جدیدی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مشکل ظرفیت بهشت زهرا قابل حل خواهد بود اما این سازمان دغدغه‌های دیگری دارد و مدیران شهری تنها بر یک موضوع تمرکز کرده‌اند.

او افزود: سازمان بهشت زهرا در حال خدمات‌دهی ۲۴ ساعته است که این خدمات‌دهی موجبات فرسودگی برخی تجهیزات را فراهم آورده است.

او تصریح کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده در حال حاضر خودروهای سازمان بهشت زهرا در سال بیش از ۳ میلیون کیلومتر در سطح شهر پیمایش دارند که با در نظر گرفتن انتقال متوفی‌ها به شهرستان‌ها این رقم به بیش از ۹ میلیون کیلومتر می‌رسد. این در حالی است که این خدمات‌رسانی تنها کفاف هزینه سوخت این خودروها را می‌دهد. یک خودرو به طور معمول طی یک سال حدود ۲۰ هزار کیلومتر جا به جایی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید حسین

      با سلام لطفاً در مورد این پیشنهاد فکر کنید اگر بشود مردم هر شهر و دیاری در شهر و دیار خودشان دفن شوند متاسفانه بهشت زهرا به دلیل آن که همه را می خواهد در تهران دفن کند ما مشکل قبرستان داریم در حالی که در هیچ شهری و دیاری این مشکل وجود ندارد و فایده دوم این کار کم شدن جمعیت شهر تهران خواهد چون وقتی مرده به شهر خود برده شود کم کم بستگان آن ها هم به شهرهای خود مراجعه می کنند . لطفا کمی در این مورد فکر کنید . با تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه فكر ميكنيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج