اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۰۴۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورحیدری: بازی با ملوان حساسیتی ندارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که بازی با ملوان و تقابل با امیر قلعه‌نویی حساسیتی برای آنها ندارد.

خبرگزاری تسنیم: منصور پورحیدری در مورد شرایط استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: هفته به هفته بهتر خواهیم شد و بازیکنان محروم، مصدوم و خارجی نیز در حال اضافه شدن به جمع ما هستند. دو بازیکن خارجی مشغول آماده کردن خود هستند و محرومیت هرایر مگویان هم به پایان رسیده است. با این حال خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی مصدوم هستند و حنیف عمران‌زاده نیز محروم.

وی در پاسخ به این سوال که تقابل استقلال با امیر قلعه‌نویی چقدر حساسیت دارد، گفت: این موضوع برای رسانه‌‌ها حساس است اما برای ما هیچ فرقی نمی‌کند. هم امیر قلعه‌نویی و هم پرویز مظلومی استقلالی هستند. هر دو مربی در تیم‌های خود مسئولیت دارند و برای‌ تیم خودشان تلاش می‌کنند و این مسئله حرفه‌ای است.

«برای ما دیدار با ملوان مانند بازی با سیاه‌جامگان است». سرپرست تیم استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: این بازی برای استقلال حساسیتی ندارد و مانند همه مسابقات تنها ۳ امتیاز دارد. از هواداران استقلال خواهش می‌کنم مواظب باشند اسیر برخی افرادی که قصد ایجاد حاشیه دارند و می خواهند شیطنت کنند، نشوند. هر فردی که تحمل ندارد و می‌خواهد در ورزشگاه چیزی بگوید، به ورزشگاه نیاید. نام استقلال نه تنها از من، بلکه از همه بزرگتر است و همه باید برای نام استقلال تلاش کنند.

پورحیدری در خصوص اینکه پرویز مظلومی به حنیف عمران‌زاده اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداده است، به تسنیم گفت: این درخواست مظلومی بوده و بهتر است خودش در این زمینه پاسخ بدهد. من از این صحنه دور بودم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج