۲۳۰۵۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تاتا: آرژانتین بدون مسی تصور ناشدنی است

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید که تصور آلبی سلسته بدون لیونل مسی غیرممکن است و این بازیکن به دنبال خداحافظی از بازیهای ملی نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رادیو اونو آرژانتین، تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم در دیدار فینال برابر شیلی در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد و طبق روال مردم آرژانتین مسی را عامل ناکامی خود دانستند و سخنان تندی را علیه او بر زبان آوردند.

بعد از انتقادهای تندی که علیه مسی شد بعضی از رسانه‌ها از ناراحتی شدید کاپیتان آلبی سلسته نوشتند و تاکید کردند که این بازیکن به خداحافظی از بازی‌های ملی فکر می‌کند تا جایی که حتی از انصراف مسی برای دیدار برابر مکزیک خبر داده شد اما خراردو مارتینو سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که مسی از دیدار برابر مکزیک انصراف نداده است و به دنبال خداحافظی از بازیهای ملی هم نیست.

او گفت: این اصلا درست نیست که مسی از حضور در این دیدار انصراف داده است. من هفته آینده فهرست بازیکنان دعوت شده برای دیدار برابر مکزیک را اعلام می‌کنم و مسی هم در بین آنها خواهد بود. براین باور هستم که مسی عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا داشت. من نباید اصلا به انتقادها از مسی پاسخ دهم چرا که براین باورم این انتقادهای بی پایه و اساس است.

سرمربی سابق آبی-اناریها ادامه داد: تصور تیم ملی فوتبال آرژانتین بدون مسی امکان ندارد. این برای هر آرژانتینی یک ناامیدی بزرگ است که مسی در این شرایط خداحافظی کند. هیچ کس دوست ندارد که بهترین بازیکن جهان را در تیم خود از دست بدهد.

مارتینو بار دیگر به دیدار فینال برابر شیلی پرداخت و گفت: بعد از شکست وقتی چهره بازیکنان را دیدم بسیار ناراحت شدم. همه ما خود را آماده بالا بردن جام کرده بودیم. از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودیم اما متاسفانه در ضربات پنالتی بخت با ما یار نبود. همه ناراحت بودیم. وقتی در نهایت ناراحتی و ناامیدی هستی افکار عجیبی به ذهن شما خطور می‌کند.

سرمربی آلبی سلسته تاکید کرد که در فهرست جدید باردیگر کارلوس توس را دعوت خواهد کرد. او گفت: می خواهم از توس بهترین استفاده را داشته باشم. او بازیکن بزرگی است و آمادگی بالایی هم دارد. آرژانتین سه مهاجم نوک خوب به نام‌های سرخیو آگرو، کارلوس توس و هیگواین را دارد اما من بیشتر ترجیح می‌دهم که از آگرو استفاده کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج