اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۰۹۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روند تولید خودرو معکوس شد

برخلاف روند رشد تولید خودرو در ماه‌های اخیر تولید این محصول در تیر ماه امسال نزولی شد.

خبرگزاری ایسنا: برخلاف روند رشد تولید خودرو در ماه‌های اخیر تولید این محصول در تیر ماه امسال نزولی شد.

براساس جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید خودرو در تیر ماه امسال با کاهش ۱۰.۱ درصدی از ۱۰۲ هزار و ۸۱۵ دستگاه در تیر ۱۳۹۳ به ۹۲ هزار و ۴۵۷ دستگاه در تیر ۱۳۹۴ کاهش یافت.

در این مدت تولید انواع سواری با کاهش ۳.۳ درصدی از ۸۷ هزار و ۵۵۵ دستگاه در تیر ۱۳۹۳ به ۸۴ هزار و ۶۶۱ دستگاه کاهش یافته است. تیر ماه امسال تولید انواع وانت نیز با کاهش ۴۹.۱ درصدی از ۱۳ هزار و ۸۱۷ دستگاه در تیر ۱۳۹۳ به ۷۰۳۷ دستگاه کاهش یافت.

تیر ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در کشور با رشد ۱۲۱.۷ درصدی از ۲۳ دستگاه در تیر ۱۳۹۳ به ۵۱ دستگاه افزایش یافت. در این مدت تولید انواع اتوبوس با افت ۵۱.۷ درصدی از ۸۹ دستگاه در تیر ۱۳۹۳ به ۴۳ دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز با کاهش ۵۰ درصدی از ۱۳۳۱ دستگاه در تیر ۱۳۹۳ به ۶۶۵ دستگاه کاهش یافته است.

اما در چهار ماهه نخست امسال تولید انواع خودرو در کشور با رشد ۸.۴ درصدی از ۳۲۸ هزار و ۵۱۵ دستگاه در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۳۵۶ هزار و ۲۳۹ دستگاه افزایش یافته است.

چهار ماهه نخست امسال تولید انواع سواری با رشد ۱۷.۶ درصدی از ۲۷۹ هزار و ۸۵۲ دستگاه در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۳۲۹ هزار و ۵۵ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع وانت با کاهش ۴۸.۹ درصدی از ۴۴ هزار و ۸۵۴ دستگاه در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۲۲ هزار و ۹۰۵ دستگاه کاهش یافته است. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز با رشد ۱۲۹.۶ درصدی از ۷۱ دستگاه در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۱۶۳ دستگاه افزایش یافته است.

تولید انواع اتوبوس نیز با کاهش ۱۸.۸ درصدی از ۲۹۸ دستگاه در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۲۴۲ دستگاه کاهش یافته است. تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده با رشد ۱۲.۶ درصدی از ۳۴۴۰ دستگاه در چهار ماهه نخست سال گذشته به ۳۸۷۴ دستگاه افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج