۲۳۱۱۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رقابت کشورها برای میزبانی از روحانی

وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با روحانی ضمن تقدیم دعوتنامه رسمی نخست وزیر ایتالیا برای دیدار رییس جمهوری ایران از رم، اظهار امیدواری کرد با توجه به رقابت بسیار میان کشورهای مختلف برای میزبانی از دکتر روحانی، این دیدار در نزدیک ترین زمان ممکن انجام شود.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با روحانی ضمن تقدیم دعوتنامه رسمی نخست وزیر ایتالیا برای دیدار رییس جمهوری ایران از رم، اظهار امیدواری کرد با توجه به رقابت بسیار میان کشورهای مختلف برای میزبانی از دکتر روحانی، این دیدار در نزدیک ترین زمان ممکن انجام شود.

«پائولوجنتیلونی» روز چهارشنبه در این دیدار افزود: در دوران های مختلف و فراز و نشیب های سیاسی، ایتالیا همواره باب گفت وگو و مودت را با جمهوری اسلامی ایران باز نگه داشته است.

وی هدف از سفر مجدد خود را توسعه هر چه بیشتر و سریع تر روابط موجود دانست و ادامه داد: دو کشور می توانند علاوه بر تعاملات سیاسی، در حوزه های تجارت، بازرگانی، اقتصاد و بین المللی همکاری کنند؛ زیرا جامعه جهانی نیاز به نقش آفرینی ایران در راستای ثبات و آرامش منطقه دارد.

پائولوجنتیلونی سابقه روابط تجاری و بازرگانی دو کشور در مسیر جاده ابریشم را میراثی اقتصادی و فرهنگی توصیف و تاکید کرد: رم نیز بر این باور است که باید برنامه ریزی ها در حوزه اقتصادی به نحوی انجام شود که از طریق سرمایه گذاری و تولید مشترک به منطقه و کشورهای ثالث که پیرامون ایران قرار گرفتند، صادرات داشته باشیم.

وزیر خارجه ایتالیا با بیان این که در هیات همراهش بازرگانان و صاحبان صنایع بسیار مهم ایتالیا حضور دارند و در حال حاضر مشغول مذاکره با صنایع و بنگاه های اقتصادی ایران هستند، اظهار امیدواری کرد: این همکاری به نفع طرفین بوده و منجر به انتقال سرمایه و فناوری به ایران و توسعه شبکه ارتباطی و راه ها و نیز توسعه صنایع نفت و گاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج