adexo3
۲۳۲۰۲۵
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

۲ میلیارد دلار پول مردم در دست بابک زنجانی

معاون اول رئیس جمهور به پرونده بابک زنجانی اشاره و با تأکید بر این‌که پرونده وی یکی از بزرگترین و تلخ‌ترین اتفاقات دوران جمهوری اسلامی و حتی قبل‌تر از آن است، اظهار کرد: بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول مردم به مدت زیادی در اختیار این فرد قرار گرفته است. با این حال اکنون که وی در زندان حضور دارد تاکنون هیچ سرنخی برای دسترسی به این حجم از پول پیدا نشده است.

خبرگزاری ایسنا: اسحاق جهانگیری ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید دارای انگیزه بالا، سلامت اخلاقی، حقوق شناخته شده صنفی، معیشت مناسب، دانش تخصصی و مهارت بالا باشند.

معاون اول رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در ایسنا برگزار شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خبری این رسانه در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار به خانواده بزرگ خبری و رسانه‌ای و ارتباطات و اطلاع رسانی اظهار کرد: از شورای فرهنگ عمومی کشور که در سال ۱۳۷۷ برای نامگذاری روز خبرنگار در سالگرد شهادت شهید صارمی در مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان به همراه تعدادی از دیپلماتهای عزیز تدبیر به خرج دادند، تشکر می‌کنیم و یاد همه کسانی که در حوزه خبری و رسانه در دوران‌های مختلف مشروطه، جنگ و غیره فعالیت داشتند از جمله شهید آوینی، دکتر کاظم معتمد نژاد، مرحوم بورقانی و حسین قندی را گرامی می‌داریم.

جهانگیری با بیان این که روز خبرنگار روزی نمادین است که نقش مهم تاریخی خبرنگار را مورد توجه قرار می‌دهد اظهار کرد: خبرنگار به عنوان دیده‌بان جامعه نقش آگاهی‌رسانی را بر عهده دارد و زبان تفاهم و گفت‌وگوی میان نسلی بین حکومت و مردم و جامعه و دولت است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که خبرنگاران در جامعه مانند اعصاب در بدن عمل می‌کنند، خاطر نشان کرد: ایسنا، که متشکل از عده‌ای جوان فعال و تاثیرگذار بوده و در حال حاضر مجموعه‌ای جوان و پرانگیزه و سخت کوش است، در عمر کوتاه خود خوش درخشیده است.

ایسنا در عمر کوتاه خود خوش درخشیده است

وی در ادامه به سابقه رابطه خوب خود با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در دوران حضور در وزارت صنعت و معدن، دوره‌ی بیکاری و امروز که در دولت حضور دارد اشاره کرد و گفت: ما به عنوان مسئولین اجرایی کشور تا آنجا که توان داریم باید سختی کار خبرنگاران را کم کنیم و حقوق صنفی و حرفه‌ای خبرنگاران، که میدانی برای درستکاری شما و نقش آفرینی مثبت و موثر خبرنگاران است را به درستی بشناسیم و بشناسانیم.

جهانگیری تصریح کرد:‌خبرنگاران، سردبیران و مدیران رسانه‌ها، به خوبی می‌دانند روزنامه‌نگار خوب به چه چیزهایی نیاز دارند و در واقع آنچه که یک روزنامه‌نگار خوب به جامعه تحویل می‌دهد انگیزه بالا و سلامت اخلاق و حقوق شناخته شده صنفی ،معیشت مناسب، دانش تخصصی و مهارت بالاست.

جهانگیری با بیان این که روزنامه‌نگار باید شأن و وظیفه‌ی خود رابه خوبی بداند خاطر نشان کرد:‌ مدیران رسانه و سیاست‌گذاران حکومت در دولت و همچنین دستگاه قضایی قانون‌گذاری باید شأن و وظیفه و جایگاه خبرنگاران را به خوبی شناسایی کند.

وی با بیان اینکه نظام جامعه، دولت و رسانه‌های امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند بهسازی وضعیت نظام اطلاع رسانی کشور، از صدا و سیما تا دیگر رسانه‌ها و مطبوعات است، گفت: بهسازی باید در حوزه‌ی تولید پیام ، انتقال و توزیع پیام و دریافت پیام مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری با بیان این‌که حاصل کار رسانه‌ها باید بالا رفتن تفاهم باشد، افزود: رسانه‌ها باید بدانند که چه کار کنند تا جامعه ما منطق درست دیدن، درست شنیدن و درست گفتن را پیدا کند. دولت به جد طرفدار نقد و تضارب آرا در کشور است. اگر انصاف دهیم به لحاظ کمیت و کیفیت در تخطئه و تخریب رسانه‌های مخالف دولت دست بالا را دارند. کاش رسانه‌ها و خبرنگارانی که التزام خاص به رأی مردم و تحقق مصالح ملی دارند نیز سخن دولت را به درستی بشنوند و منعکس کنند.

وی ادامه داد: سرمایه و امید ما همین روزنامه‌نگاران و رسانه‌هایی هستند که دوست دارند زبان مردم و واسطه واقعی باشند و چشم بر حق نبندند و تنها نظاره‌گر نباشند. بلکه حقیقت‌جو، حقیقت‌بین و حقیقت‌گو باشند. به رسانه‌ها توصیه می‌کنم در گفت‌وگوی فعال و عمل منصفانه لحظه‌ای تردید نکنید و اطلاع رسانی شما بر مدار مصالح و منافع ملی بچرخد.

جهانگیری در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که هر جامعه‌ای را تهدید می‌کند خروج از قانون است. این دولت خود را متعهد می‌داند تا بازگشت به قانون را در رأس کارهای خود قرار دهد.

متأسفانه پدیده شوم فساد مثل موریانه به تن نظام و کشور افتاده

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیگیری مدام و عالمانه و درست در امر مبارزه با فساد سازمان یافته در کشور را از دیگر وظایف رسانه‌ها دانست و تأکید کرد: متأسفانه این پدیده شوم مثل موریانه به تن نظام و کشور افتاده و باید آن را از بین ببریم. سابقه نداشته تاکنون این‌همه مقامات کشور متهم و یا در زندان باشند و بعضاً به جای عذرخواهی و پشیمانی طلبکار هم باشند. کسانی که به هر نحوی در ایجاد فسادها مقصر بوده‌اند باید در جامعه و بین مردم سر به زیر باشند چون نتوانستند به وظایفشان خوب عمل کنند.

رسانه‌ها در مواقع لزوم هشدار بدهند

معاون اول رئیس جمهور درباره وظیفه دیگر رسانه‌ها، گفت: دفاع از حق‌الناس، بیت‌المال و سرمایه‌های مادی و اجتماعی از دیگر وظایف رسانه‌هاست. چون سرمایه‌ها متعلق به یک نسل نیستند. مثلاً وقتی گفته می‌شود در میادین مشترک ما به موقع کار نکرده‌ایم و کشورهای دیگر کار کرده‌اند و در حال برداشت هستند یعنی سرمایه ملی ما جلوی چشممان به غارت می‌رود، رسانه‌ها در این مواقع باید هشدار بدهند.

عده‌ای خواسته یا ناخواسته سعی می‌کنند امید و اعتماد مردم را از بین ببرند

وی همچنین یادآور شد: مهمترین سرمایه اجتماعی اعتماد و امید مردم است. عده‌ای خواسته یا ناخواسته سعی می‌کنند امید و اعتماد مردم را از بین ببرند. انتقال نیازها و خواسته‌های اساسی مردم به مسئولین از دیگر وظایف رسانه‌هاست که همواره باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

جهانگیری همچنین انتقال درست سیاست‌ها و عملکرد واقعی دستگاه‌ها و مردم را از وظایف رسانه‌ها دانست و اضافه کرد: زمانی امام (ره) می‌فرمودند که هر کار کوچکی کردید موظفید به مردم بگویید تا مردم بدانند کارها انجام می‌شود. رسانه‌هایی که از دولت پول دریافت می‌کنند مهمترین وظیفه‌شان این است که عملکرد واقعی را اطلاع بدهند. چون ما به اندازه کافی دشمن در خارج داریم که تهدید می‌کنند و دیگر نیازی نیست که آنهایی که پول دولت به آنها تزریق می‌شود نقاط ضعف را عمده کنند.

نان عده‌ای در التهاب است

وی با بیان این‌که توصیف و تبیین دستاوردهایی که کشور را از مخاطرات بزرگ دور کرده مثل توافق هسته‌ای از وظایف رسانه‌هاست، اظهار کرد: متأسفانه یا خوشبختانه ما دوران سخت را زود فراموش می‌کنیم و تا از آن فاصله می‌گیریم تلاش می‌کنیم باز دوران سخت دیگری به وجود بیاید. به نظر می‌رسد نان عده‌ای در التهاب است و این‌که کشور و مردم آرامش کمتری داشته باشند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: توافق هسته‌ای کار بزرگی بود. اطلاعات تاریخی نشان نمی‌دهد که یک کشور به اصطلاح آنها جهان سومی مقابل چند قدرت جهانی بنشیند و در مورد موضوع مهمی گفت‌وگو کند. بالاخره ایران مقابل ۶ کشور بزرگ دنیا گفت‌وگو کرد و ما از این مذاکره سربلند و موفق بیرون آمدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: چه کسی تصور می‌کرد راجع به یک موضوع بین‌المللی ایران گفت‌وگو کند و رژیم صهیونیستی احساس کند که بزرگترین بازنده آن است. حتی یک دولت در دنیا پیدا نشده که اسرائیل را در این زمینه تأیید کند یا چه کسی تصور می‌کرد چنین شرایطی در آمریکا و میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به وجود بیاید. البته متأسفانه نخبگان و سیاست‌مداران آمریکایی در سال‌های اخیر خیلی وابسته پول‌هایی شده‌اند تا به خاطر آن حرف بزنند.

جهانگیری یادآور شد: برخی در منطقه به همراه رژیم صهیونیستی مبالغ زیادی هزینه می‌کنند تا علیه توافق هسته‌ای حرف زده شود. چه کسی تصور می‌کرد در یک موضوع بین آمریکا و رژیم صهیونیستی این‌ همه اختلاف به وجود بیاید یا این‌که اروپایی‌ها احساس کنند که راهشان را باید از ‌آمریکا جدا کنند.

وی همچنین عنوان کرد: با وجود همه سروصداهایی که در آمریکا به وجود آمده این موجی که در اروپایی‌ها ایجاد شده و تلاش می‌کنند به ایران بیایند و در مذاکرات خود می‌گویند چه زمانی وارد مرحله اجرای توافق شویم و چقدر سرمایه‌گذاری و همکاری کنیم نشان می‌دهد که اگر زمانی آمریکایی‌ها به هر دلیلی با توافق همراهی نکنند دنیا با آمریکا همراهی نخواهد کرد و این آمریکا و اسرائیل هستند که منزوی می‌شوند. آنها می‌خواستند ایران هراسی به راه بیندازند اما در جهان ایران دوستی شکل گرفته است.

وی در ادامه این مراسم با اشاره به مطالب بیان‌شده توسط مدیرعامل ایسنا و رییس جهاد دانشگاهی، گفت: محدودیت‌های دولت را هم دوستان می‌دانند و این که محدودیت‌های بودجه‌ای دولت به ویژه در سال جاری بسیار جدی است.

وی ادامه داد: من شنیده‌ام یکی از مواردی که بر اساس آن شکایت شده این است که گفته‌اند چرا ایشان(جهانگیری) گفته سال۹۰ ، ۱۱۸ میلیارد درآمد وجود داشته و این درآمد چه شده است؟

جهانگیری افزود: ‌۱۱۸ میلیارد دلار درآمد که وجود داشته است و در این که ظاهرا تردید ندارند، ما امسال به سختی به ۲۵ میلیارد دلار درآمد می‌رسیم. این کشور ۲-۳ سال پیش ۱۱۸ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته ولی امسال نهایتا با نفت زیر ۵۰ دلار بتوانیم ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشیم و در همین حالت امیدواریم که رشد اقتصادی مثبت و کاهش تورم و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

دولت برای منابع آزاد شده برنامه دارد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا دولت برای پول‌های بلوکه شده برنامه‌ای دارد با تأکید بر این‌که دولت برای دوران پساتحریم برنامه‌ دارد، اظهار کرد: در دولت یازدهم مکلف به این هستیم که به پیشرفت و اشتغال در کشور بیندیشیم. در همین راستا امیدواریم که بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در کشور ایجاد کنیم که منجر به ایجاد شغل برای جوانان و توسعه و پیشرفت کشور شود.

وی با تأکید بر این‌که یکی از منابع مورد استفاده برای در توسعه کشور منابع آزاد شده در جریان توافق اخیر است، گفت: همان‌طور که بارها مطرح شده منابع آزاد شده عموماً منابع متعلق به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی هستند و در میان آنها منابعی به عنوان منابع دولتی وجود ندارد.

جهانگیری با تأکید بر این‌که دولت یازدهم هیچ‌گاه به منابع بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی چشم ندارد، خاطرنشان کرد: صندوق توسعه ملی منابع خود را در ارائه تسهیلات به بخش خصوصی و غیردولتی تخصیص می‌دهد. بانک مرکزی نیز مسئول ارزش پول ملی، کنترل تورم و تأمین منابع برای تجارت خارجی کشور است. در همین راستا نیز منابع خارجی آزاد شده متعلق به این دو نهاد است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این‌که دولت حتماً برای منابع آزادشده برنامه‌هایی دارد و مردم در این زمینه نگران نباشند، گفت: موضوعی که بیش از آزاد شدن منابع برای کشور اهمیت دارد این است که در شرایط ایجاد شده باید ده‌ها برابر منابع آزاد شده منابع خارجی به سمت اقتصاد کشور سوق داده شود. در همین راستا هنر دولت بر این است که با استفاده از منابع آزاد شده و نیز منابع خارجی که می‌تواند به سمت اقتصاد کشور جذب کند، ‌آسیب‌ها و کندی‌های گذشته را جبران کرده و به روند توسعه و پیشرفت کشور سرعت بخشد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در مورد اقدامات ستاد مبارزه با فساد، گفت: در این ستاد به مواردی که زمینه‌های فساد وجود داشته است به ویژه در مورد سیستم بانکی و سازمان‌هایی که گلوگاه‌های زیادی بودند مانند گمرکات توجه و تمرکز شده است. میان قوای سه‌گانه به ویژه قوه قضائیه و مجریه نیز که مسئولیت اصلی این کار را برعهده دارد ایجاد شده است.

وی با اشاره به ایجاد کارگروهی در همه سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها برای رسیدگی به تخلفات خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در دولت یازدهم انجام گرفته است ایجاد یک ساختار شبکه‌مند برای همه دستگاه‌ها با استفاده از همه نیروهای موجود در آن است که وظیفه این کارگروه جلوگیری از تخلفات مختلف از جمله تخلفات مالی است.

وی با بیان این‌که مسئولیت این کارگروه بر عهده بالاترین مقام دستگاه‌ گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: با استفاده از یک سامانه که در دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد ایجاد شده است این کارگروه‌ها در دبیرخانه این ستاد کنترل می‌شود.

جهانگیری همچنین با تأکید بر لزوم اجرایی شدن دولت الکترونیک در کشور، اظهار کرد: سامانه‌های الکترونیکی می‌توانند به عنوان مراکزی که شفاف‌سازی را انجام می‌دهند در موارد مختلف از جمله نظام بانکی و گمرکات مورد استفاده قرار بگیرند تا با استفاده از این سامانه‌ها روند اختصاص ارزی که برای واردات کالایی اختصاص داده می‌شود از ابتدا تا لحظه ورود کالا به کشور به صورت شفاف در دسترس باشد.

پرونده بابک زنجانی یکی از بزرگترین و تلخ‌ترین اتفاقات دوران جمهوری اسلامی و حتی قبل‌تر از آن است

وی همچنین به پرونده بابک زنجانی اشاره و با تأکید بر این‌که پرونده وی یکی از بزرگترین و تلخ‌ترین اتفاقات دوران جمهوری اسلامی و حتی قبل‌تر از آن است، اظهار کرد: بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول مردم به مدت زیادی در اختیار این فرد قرار گرفته است. با این حال اکنون که وی در زندان حضور دارد تاکنون هیچ سرنخی برای دسترسی به این حجم از پول پیدا نشده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم با اقدامات قوه قضائیه و کمک دولت بتوانیم همه حقوق بیت‌المال را بازگردانیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا پیگیر پرونده مسئولان رسمی دولت گذشته هستید با بیان این‌که اگر پیگیری نمی‌کردیم کار به اینجا نمی‌رسید، گفت: ما به دستگاه قضا اعتقاد و اعتماد داریم و معتقدیم که در اینگونه موارد هنگامی که پرونده‌ای ایجاد شد و به دستگاه قضا رسید این دستگاه به عنوان حاکم نهایی باید رأی پایانی را صادر کند.

جهانگیری با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق در مورد اتفاقات مهم کشور، خاطرنشان کرد: نباید هیچ گاه افکار عمومی را در رابطه با برخی موضوعات در معرض عدم اطلاع رسانی و آگاهی قرار داد. چرا که افکار عمومی یکی از مواردی است که زمانی که در جریان موضوعی قرار بگیرد تصمیمات لازم را به موقع اتخاذ می‌کند و مانع از رخ دادن اتفاقی نظیر بابک زنجانی در تاریخ کشور می‌شود.

ایسنا انصافا یک مجموعه مخلص، دلسوز و سخت‌کوش است

معاون اول رئیس جمهور گفت: وقتی ایسنا را با رسانه‌های دیگر مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که ایسنا انصافا یک مجموعه مخلص، دلسوز و سخت‌کوش است که با حداقل‌ها دارند کار می‌کنند و ما باید حتما کمک کنیم. اما اگر کمک نمی‌کنیم به حساب این نگذارید که در جریان نیستیم یا نمی‌خواهیم کمک کنیم. بلکه محدودیت‌ها‌ی ما زیاد است.

هنوز شکایت احمدی‌نژاد به صورت رسمی به من نرسیده است

همچنین اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار درباره آخرین وضعیت این پرونده، اظهار کرد: درباره پرونده باید از دستگاه قضائی بپرسید. دستگاه قضائی مسئول رسیدگی است و بالأخره باید رسیدگی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرجع قضائی شما را بابت این شکایت فرا خوانده است یا خیر، گفت: هنوز به طور رسمی به من منتقل نشده است.

معاون اول رئیس جمهور درباره جزئیات پرونده حمید بقایی و ضرورت شفاف‌سازی نسبت به این پرونده نیز گفت: من در جریان جزئیات نیستم. حکم اصلی کشور در اینگونه مسائل دستگاه قضائی است و باید منتظر بمانیم تا دستگاه قضائی نسبت به مطالبی که منتقل شده رسیدگی کند.

ایسنا در دولت یازدهم یکی از تکیه‌گاه های دولت محسوب می‌شود

وی در ادامه بازدید از خبرگزاری ایسنا در مورد جایگاه خبرگزاری ایسنا در جهاد دانشگاهی و دولت یازدهم، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا یک خبرگزاری جوان و موفق در جمهوری اسلامی ایران بوده است که در دوره کوتاهی که از عمرش می‌گذرد نیروهای جوان خوبی جمع کرده است که همه با انگیزه و سختکوش‌اند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این‌که ایسنا در دوره کوتاهی که از عمرش گذشته است به خوبی درخشیده است، اظهار کرد: ایسنا در دولت یازدهم یکی از تکیه‌گاه های دولت محسوب می‌شود و دولت همواره به ایسنا به عنوان یک مجموعه منصفی که نسبت به کارهای دولت با دید انصاف برخورد کرده و مسائل دولت را به خوبی میان جامعه و مسائل مردم را به خوبی به دولت منتقل کرده است نگاه کرده و می‌کند.

جهانگیری گفت: امیدواریم که ایسنا در آینده در مسیر خود موفق‌تر عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین امروز رفتم بانک برای وام کم رئیس بانک گفت رک بگم باید معرفی بشی از بالا ! تونل باید بزنی ! سیستم بانکی هنوز فاسد هر کی بود سوء استفاده میکرد خنده داره فکر کنید این یه نفر بوده

    • بدون نام

      فاجعه اس
      متأسفانه این پدیده شوم مثل موریانه به تن نظام و کشور افتاده و باید آن را از بین ببریم. سابقه نداشته تاکنون این‌همه مقامات کشور متهم و یا در زندان باشند و بعضاً به جای عذرخواهی و پشیمانی طلبکار هم باشند. کسانی که به هر نحوی در ایجاد فسادها مقصر بوده‌اند باید در جامعه و بین مردم سر به زیر باشند چون نتوانستند به وظایفشان خوب عمل کنند.

    • محمود

      یه کارت بانک معمولی تو بانک کلی چیز میخوان مگه میشه سر نخ نباشه

    • بدون نام

      کشش ندهید !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکته خوبی بود!!

      • قربان علی

        این کشش ندین از اون حرفاست داشی که همه میگن اگه کشش ندن پس من و شما با چی سرمون گرم شود این کش دادن ها برای اینه که برخی هنوز هم اعتقاد دارند که با خوشرویی میتوان نتیجه خوب گرفت وگرنه بابک خان اگه یک تشر بهش برن میگه که پولهای ملت الآن در کدام حساب در بانکهای سویس داره برای دیگران سود آوری می کنه

    • بدون نام

      چرا پول هایی که پیش اینا هست میشه مال مردم

      ولی زمانی که از اونا دریافتش می کنن مال آقازاده ها هستش و مال مردم نیست

    • بدون نام

      خیلی زشته ما پول رهن خونه نداشته باشیم

    • امير از كرج

      يه سوال :
      تو سرتيتر خبر گفته شده 2 ميليارد دلار پول مردم دست بابك زنجاني درسته ؟
      چرا موقعي كه خبري از پول نيست ميگيد پول مردم ! اما اگه خبري بشه غير از مردم همه از اين پول بهره مي برن
      منظورتون از پول مردم چيه دقيقاً‌؟
      مردم تا زماني كه يه لقمه نون راحت از گلوشون پايين نره نميتونن احساس كنن كه اين پول مال اوناست
      لطفاً‌از مردم مايه الكي نذاريد.

    • بدون نام

      کدوم مردم؟گرفتین خیلیم میاین به مردم بدین؟

    • بدون نام

      زنجانی نمیخورد . یکی دیگه میبرد!!!
      خاک تو سر کشوری که نفتشو باید زنجانی بفروشه

    • بدون نام

      نوش جونش بابك نخوره يكي ديگه ميخوره

    • زهره

      خدا ازسر باعث و بانی این اختلاسها نگذره.

    • عدالت

      پول مردم چه حکایت تلخی پیدا بشه مال دولت میشه جالبه

    • بدون نام

      حلالت باشه نوش جون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج