جاباما
۲۳۲۲۲۹
۶ نظر
۵۰۳۴
۶ نظر
۵۰۳۴
پ

برترین کسب و کارهای ایران و جهان

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

نئوباکس دات کام، یک کارآفرینی دیجیتالی تمام عیار هست. نئوباکس، یک سایت تبلیغاتی هست که هم برای تبلیغ دهندگان و هم برای تبلیغ شونده، درامد زا هست و افراد می‌توانند در تبلیغاتی اینترنتی این سایت، درآمد کسب کنند.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!
برترین ها: سلسه گفتارهای باشگاه کارآفرینی دیجیتالی، در چند ماه اخیر، بستری برای معرفی اصول و مبانی کارآفرینی دیجیتالی، معرفی ایده‌های خلاقانه و مطلوب و هم چنین، معرفی مدل‌های موفق کسب و کار مجازی ایرانی و خارجی در وب است. همه این مطالب، سبب می‌شود تا علاقمندان به راه اندازی استارت آپ، با حجم گسترده ای از اطلاعات و تجربه‌های موفق حوزه کسب و کارهای مجازی و دنیای رنگارنگ و درامد زایان استفاده شود.

پرتال برترین‌ها، برای نخستین بار در میان سایت‌های فارسی اینترنتی، به معرفی یکپارچه فرصت‌های کسب و کار خلاقانه ایرانی و خارجی پهنه جهانی وب روی آورده است که جشنواره‌ای‌ از سایت‌های موفق و فعال را در عرصه‌های گوناگون کسب و کار، در اختیار کاربران جامعه اطلاعاتی ایران به ویژه، کاربران محترم سایت قرار می‌دهد. در گفتار امروز، به معرفی یکی دیگر از سایت‌های فعال در عرصه کارآفرینی دیجیتالی می‌پردازیم. سایت نئوباکس دات کام، یکی از جالب‌ترین ایده‌های کارآفرینی دیجیتالی را ارائه کرده است. با ما همراه باشید با نئوباکس دات کام...
کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!
کارآفرینی دیجیتالی را همان طور که بارها تعریف کرده‌ایم، درامد زایی از طریق فضای مجازی هست. یعنی شما بتوانید با قابلیت‌های موجود در سرزمین دیجیتالی وب، یک شغل را تعریف راه اندازی و مدیریت کنید تا خود و دیگران، بتوانند از طریق آن، درامد داشته باشند. کارآفرینی‌های دیجیتالی بزرگ اینترنت مانند گوگل، فیس بوک، آمازون، دان دیل، یوتیوب، علی بابا، توییتر و اینستاگرام، سالانه صدها هزار نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم، پوشش مالی می‌دهند و زمینه کسب و کار صدها میلیون نفر را در دنیا، فراهم کرده‌اند. همه این‌ها، مثال‌هایی از مدل‌های موفق کارآفرینی دیجیتالی می‌باشد. در عرصه کسب و کار اینترنتی، تبلیغات و بازاریابی، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هست.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

این به این معنی هست که شما، بتواند از طریق تبلیغات مجازی، محصولات و خدماتی را برای طیف گسترده از مخاطبان، معرفی کرده و مخاطب کسب کنید. سایت‌هایی که چنین فرصت‌های تبلیغاتی را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند، معمولاً درامد زا هستند و با استقبال وب مس‌ترها قرار می‌گیرند. سایت نئوباکس، در واقع از مدل کسب و کار تبلیغات مجازی استفاده می‌کند. یعنی شما می‌توانید با عضویت در سایت و مشاهده آگهی‌ها و به اشتراک گذاشتن آن ها، درآمد کسب کنید و در صورتی که در این سایت هم آگهی بدهید، آگهی شما در سایت‌های مختلف عضو این پرتال به نمایش در می‌آیند.

یعنی یک اقتصاد مشارکتی تعاملی بین خریدار و فروشنده در فضای دیجیتال. یعنی یک کارآفرینی دیجیتالی دو طرفه تمام عیار! این که چطور این سایت فعال هست، موضوع این گفتار می‌باشد. این سایت، از بهترین سایت‌های وب، در قالب مدل کسب و کار دیجیتالی Paid to Click (PTC) می‌باشد.

بزرگ‌ترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام می‌گیرد و به راحتی این پرتال در دسترس مخاطبان اینترنت هست. در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی، همون لحظه مبلغی پول به حسابی که معرفی کرده‌اید، واریز می‌شود.

مراحل ثبت نام در سایت Neobux

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام داد، ثبت نام در وب‌سایت رسمی Neobux هست. وارد سایت شده و بر روی گزینه رجیستر کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شود و کد کاربری و رمز عبور بگیرید و فرایند ثبت نام را مانند شیوه متداول در سایت‌های وب، دنبال کنید. این کار یک دقیقه طول می‌کشد.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

توجه داشته باشید که نئوباکس، یک سایت پرداخت پول به ازای کلیک بر روی هر آگهی می‌باشد. پس اینجا، موضوع آی پی از اهمیت بالا برخوردار خواهد بود. به این منظور که شما نمی‌توانید با ترفند، بر روی یک آگهی بارها کلیک کنید. چون وقتی آی پی معتبر شما در پرتال ثبت شد، شما به عنوان یک کاربر معتبر در سایت ثبت شده و شما به ازای هر بار کلیک بر روی ۱ آگهی تنها ۱ بار پول دریافت می‌کنید. در واقع، با هر آی پی آدرس و هر کامپیوتر فقط یک حساب می‌توانید باز کنید، یعنی اگر یک خط اینترنت دارید، فقط یک حساب می‌توانید باز کنید، دیگر بقیهٔ اعضای خانه قادر نخواهند بود تا از طریق اینترنت شما، به سایت وصل شده و مانند شما درامد کسب کنند از یک رایانه دو اکانت نمی‌شود باز کرد و از یک خط اینترنت نیز، چون یک آی پی دارید، دو بار نمی‌توانید از این سایت پول بگیرید. به این موارد توجه کنید.

مسائل حقوقی در پرتال بسیار مهم هست چرا که مقوله درامد و پول و تبلیغات و مسائل حقوقی و قانونی مد نظر هست. اگر بر خلاف قوانین سایت نئوباکس دات کام اقدام کنید، حتماً با کاربر متخلف برخورد می‌شود و این برخورد منجر به بسته شدن اکانت دراین پرتال می‌گردد.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!
(تصویر ایندکس پرتال نئوباکس در ۴ آگوست ۲۰۱۵)

همان طور که گفته شد، برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد، روی Register کلیک کنید، بعد از اینکه روی Register کلیک کردید، یک پنجرهٔ جدید باز می شه که شبیه تصویر زیر هست.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!
(تصویر صفحه ثبت نام در سایت نئوباکس)

تصویر صفحه ثبت نام، من‌اند ثبت نام در سایت‌های دیگر مانند جی میل و یاهو می‌باشد.

برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمت‌های فرم Register را که در تصویر بالا می‌بینید با دقت پر کنید، در واقع باید قسمت‌های فرم رو به صورت زیر پر کنید.

Username: شناسه کاربری، در این قسمت شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید، بعداً برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید، هر چیزی شما می تونید انتخاب کنید برای Username، اسم، فامیل یا هر چیزی که زود فراموش نشود انتخاب کنید.

Password : رمز ورود، در این قسمت باید یک پسورد برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید.

Password Confirmation: تائید رمز ورود هست، در این کادر باید مشابه رمز عبوری که در کادر قبلی نوشتید، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملاً شبیه هم باشه وگرنه سیستم قبول نمی‌کند.

Email: در این قسمت هم باید پست الکترونیک را وارد کنید دقت کنید که پست الکترونیک باید فعال، چون بعد از فرآیند ثبت نام، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال می‌شود که باید تائیدش کنید پس فراموش نکنید که ایمیل، فعال و صحیح باشد..

Payza/Paypal Email: فعلاً همون پست الکترونیکی رو که در کادر قبلی نوشتید، در همین کادر هم بنویسیدش.

Referre : ریفرر یعنی باید کد کاربری (Username) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید

Birth Year: سال تولد شما، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید، دقت کنید که سال تولد خود باید به میلادی بنویسید نه به شمسی. مثلاً یک نفر تاریخ تولدش 26/10/1366 هست، درواقع سال تولدش میشه 1366، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید. تاریخ تولد بالا رو آگه به میلادی تبدیل کنید این میشه: 17/12/1987 پس سال تولدش به میلادی میشه 1987 و باید این عدد رو توی کادر در فرم ثبت نام بنویسید.

Verification Cod: کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کند، در جلوی این وریفکیشن کد، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره، اون ها رو توی کادر بنویسید.

Declaration: بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست:

I declare to have read, understood and accepted the terms of service

این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید.

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده‌اید، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید

زمانی که روی Continue کلیک کردید، وارد یک پنجره جدید می شید که شبیه تصویر زیر هست:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

همان طور که در عکس می‌بینید، دو تا باکس خالی وجود دارد که با نام‌های Bux۱ و Bux۲ نامگذاری شان کردیم.

Bux۱ : بالای باکس ۱ نوشته Validation Cod For، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد، دقیقاً به همون ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کردید.

حالا باید وارد پست الکترونیک خود بشوید و پست الکترونیکی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده را باز کنید، ایمیلی که به دستتان رسید شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر می بینید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux۱ بذارید (Copy/Paste)

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

Bux۲: در جلوی باکس ۲ هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش می‌بینید رو بنویسید.

خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید.

حالا شما حساب فعال دارید، و باید از طریق همان کد کاربری و رمز عبور که دارید وارد سایت بشید.

مراحل ورود به حساب کاربری‌تان در سایت Neobux

اکنون می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

روی گزینه لاگین در ایندکس سایت کلیک کنید.

وقتی روی Login کلیک کردید وارد یک پنجره جدید می‌شوید که شبیه تصویر زیر هست:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

برای ورود به حسابتان، اطلاعاتی که در تصویر بالا می‌بینید رو باید اینطوری وارد کنید:

Username: اینجا باید همان یوزرنیمی که موقع ثبت نام وارد کردید رو بنویسید.

Password: اینجا باید همان پسوردی را که که موقع ثبت نام وارد کردید رو بنویسید.

Secondary Password : اینجا چیزی نیاز نیست بنویسید، این رمز عبور، برای امنیت بیشتر حسابتان هست و بعد از وارد شدن به حسابتان می‌توانید یک secondary password در حسابتان تعریف کنید. پس فعلاً چیزی نیاز نیست بنویسید و خالی بذاریدش.

Send: بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که مطمئن هستید اطلاعات رو درست وارد کرده‌اید، روی دکمهٔ Send کلیک کنید.

نکته:

در قسمت سمت راست شما یک کیبورد مجازی می‌بینید که این رو برای امنیت بیشتر قرار دادند و شما می‌توانید برای وارد کردن کد کاربری و رمز عبور از این کیبورد استفاده کنید، اگر هم ازش استفاده نکنید هیچ طوری نیست. بعد از اینکه روی دکمه Send کلیک کردید، در صورتی که یوزرنیم و پسورد تون رو صحیح وارد کرده باشید، یک پنجره شبیه تصویر زیر میاد:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

خوب حالا شما، داخل حساب خود در نئوباکس هستید و می‌توانید از حساب خود استفاده کنید و به راحتی پول درآوردن را شروع کنید.

آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux

خوب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبت نام کردید و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی توانستید وارد حساب کاربری خود بشید.

بعد از اینکه ثبت نام کردید و با استفاده از Username و Password که دارید، در سایت Login شدید، یعنی وارد حساب کاربری خود شدید، در صفحه حساب خود (قسمت بالای صفحه)، می‌توانید کد کاربری‌تان را ببینید، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو می‌بینید.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

شما وقتی تازه ثبت نام کنید، صفحه ای که ملاحظه می‌کنید، با تصویر فوق الذکر متفاوت هست. چون این صفحه متعلق به کاربری هست که در این سایت، سابقه فعالیت دارد. همان طور که در صفحه حساب خود می‌بینید، این صفحه دارای چند قسمت هست. در قسمت بالای حسابتان، تقریباً ۹ تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که شماره گذاری شده است تا توضیحات بهتری داده شود

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

۱- اینجا username شما هست و هر بار هم که خواستین صفحه خود رو refresh کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حساب تون بروید می‌توانید رویان کلیک کنید.

۲- اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون می‌دهد و هر روز هر مقدار که شما آگهی کلیک کنید، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت می تونید ببینید.

۳- این قسمت رو شما که تازه ثبت نام کرده‌اید ندارید اینجا، وقتی که حسابتان به طلایی تبدیل شد، این قسمت برای شما ظاهر می‌شود، این قسمت یک حسابی هست که از موجودی تون توش می‌ریزید برای اینکه یک سری کارها مثل اجارهٔ زیرمجموعه، خرید حساب طلایی و …

۴- همون طور که می‌بینید تصویر ۲ تا آدمک رو نشون می‌دهد..

آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه‌های مستقیم رو می تونید ببینید و آگه سمت راستی را کلیک کنید، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه‌های اجاره ای را می‌توانید ببینید، البته وقتی که زیرمجموعه بگیرید این آدمک‌ها را که کلیک کنید اطلاعات زیر مجموعه‌های شما در آن هست و آگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمک‌ها رو نمی‌بینید.

زیر مجموعه اجاره ای را در این سایت به Rent referral. می‌نامند.

زیر مجموعه مستقیم را در این سایت به Direct referral . نامیده می‌شوند.

۵- این گزینه اسمش Referral statistic هست، همان طور که از شکلش پیداست، تعداد کلیک‌هایی که زیرمجموعه‌های شما در روز می‌زنید را نشون می‌دهد. البته باید روی آن کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید.

۶- عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست، یعنی تنظیمات شخصی، با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحهٔ تنظیمات شخصی حسابتان می‌شوید، در واقع جایی هست که ایمیل‌هایی هست و همچنین رمز عبور دوم حسابتان، البته فعلاً با این قسمت کار خاصی ندارید.

۷- این قسمت نوع عضویت شما در سایت نئوباکس رو نشان میده، اگر تازه ثبت نام کرده‌اید، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard نشان داده میشه،

۸- اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست، وقتی کارتون کلاً در Neobux تمام شد و خواستین از سایت خارج بشید، باید روی گزینه شماره ۸ یا همون Logout کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید.

۹- تصویر یک قفل رو می‌بینید که کلید هم نداره (J)، وقتی می‌خواهید حسابتان را برای چند لحظه قفل کنید، روی این قفل کلیک می‌کنید،
دوباره در قسمت بالای حسابتان، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

۱۰- رویان نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همان جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سر و کار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه می تونید به صفحهٔ تبلیغات وارد بشوید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. (لطفاً فعلاً روی آگهی‌ها کلیک نکنید، چون قسمت بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی‌ها و نحوه کار با آن‌ها هست) لطفاً صبور باشید صبور.

۱۱- نام این قسمت هم Offers هست، آگه موس رو بگیرید روی این گزینه، متوجه خواهید شد که خودش ۳ تا زیرشاخه داره شامل:

Points

Coins

Mini Jobs

از این گزینه‌ها هم می‌توانید از طریق سایت نئوباکس، درامد زایی داشته باشید. وقتی به مینی باکس بروید، تکست ها و اطلاعاتی نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن ها درامد کسب کنید.

۱۲- این گزینه رویان درج شده، Chat یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند، به خوبی می‌دانند چت یعنی چی. وقتی روی چت کلیک کنید می تونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی، با اعضای سایت صحبت کنید و آگه سوالی داشتید می‌توانید اینجا مطرح کنید و جوابش رو بگیرید.

دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولاً نمی تونید وارد چت روم بشید، باید یکی دو هفته بگذره و چند آگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید، بعد گزینه چت رو براتون فعال می‌کند..

هر زمان گزینه‌ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و آگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند.

۱۳- این قسمت مربوط به فروم های سایت هست، در قسمت فروم ها، معمولاً اعضای سایت میان نظرات خود رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته‌اند و شرایط حسابشان را می‌نویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو می‌گذارد و خیلی چیزهای دیگه می‌شود در این فروم ها یاد گرفت.

۱۴- روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سؤالات متداولی هست که معمولاً برای کاربران پیش میاد، در این قسمت در مورد تقریباً همه موارد سایت یک سری سؤال و جواب‌ها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که شما را قادر می‌سازد از آن ها استفاده کنید و اگر درباره سایت و خدماتش سوالی دارید، خودکار دریافت کنید. البته تسلط به انگلیسی، شرط لازم می‌باشد.

۱۵- عکس یک پرچم رو نمایش می‌دهد، آگه موس رو روی آن نگه دارید، عکس پرچم چند کشور رو نشان می‌دهد که پرچم هر کشوری را که کلیک کنید، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور می‌شود، از بالای صفحهٔ حسابتان که نگاه کنید، در ردیف سوم از بالا، یک دستهٔ ۴ تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

۱۶- روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسعه دادن و ارتقا دادن هست، هر زمان که بخواهید نوع عضویت تون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید، مثلاً بعد از مدتی خواستید از عضویت استاندارد به طلایی تبدیل بشید و بالاتر.

۱۷ روی این گزینه نوشته Advertise یعنی آگهی یا همان تبلیغ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید، فراموش نکنید که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید.

۱۸.Referral، یعنی زیرمجموعه، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral، باید از این گزینه استفاده کنید

۱۹. Your Payment یعنی پرداختی شما، هر زمان که موجودی حساب شما بالای ۲ دلار باشه این گزینه سبز می شه یعنی فعال می‌شود و شما می‌توانید روی این گزینه کلیک کنید و موجودی حساب خود را در سایت نئوباکس، به حساب شخصی خود انتقال بدهید

فراموش نشود که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت ۲ دلار هست.

قبل از ادامه مطالب، این ویدئو را در چند دقیقه ملاحظه کنید



دیدن آگهی‌ها

از قدم اول تا قدم چهارم، شما به خوبی در سایت Neobux ثبت نام کردید و یک حساب برای خود ایجاد کردیم و به راحتی هم وارد حساب شدیم و با محیط کار در حساب خود هم تقریباً آشنا گشتیم، اکنون می‌توانیم کار را آغاز کنیم و آگهی را مشاهده و درامد زایی کنیم.

لطفاً بخش قوانین سایت در مورد آگهی‌ها و نحوهٔ استفاده از سایت حتماً بخوانید. اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید، هیچ پولی به حسابتان نمیاد و حتی حساب تون بسته می شه!!!

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!
(تصویر بخش Terms and Services در سایت نئوباکس)

برای شروع کار باید روی آگهی‌های موجود در حساب خود کلیک کنید و پول دریافت کنید.

از طرف سایت نئوباکس، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات در حساب کاربری شما که این آگهی‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند، و شما هر زمان که روی این آگهی‌ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه در حساب شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با چک کردن موجودی حساب خود، این مورد را ببینید، قیمت هر آگهی هم رویان نوشته شده است.

توجه داشته باشید، اگر شما هر روز هر چی آگهی میاد در خودروی آن کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حساب شما واریز میاد (که این مبلغ بستگی به تعداد آگهی‌ها، نوع آگهی‌ها و نوع عضویت شما دارد). هر روز هم تقریباً 10 دقیقه وقت نیاز دارد.

وقتی وارد حساب کاربری خود در سایت Neobux شدید، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم که شبیه تصویر زیر هست، باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحهٔ آگهی‌ها می‌شوید که شبیه تصویر زیر هست.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

و حالا باید آگهی‌ها را یکی یکی کلیک کنیم و هر زمان که اولی تمام شد باید سراغ آگهی بعدی بروید. وقتی روی یک آگهی کلیک می‌کنیم، یک دایره قرمز رنگ رویان ظاهر می‌شود، شبیه تصویر زیر و باید روی آن دایره کلیک کنید تا آگهی شما در صفحه جدید باز بشود..

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

وقتی روی دایرهٔ قرمز روی آگهی کلیک کنیم یک پنجرهٔ جدید باز می‌شود که مختص اون آگهی هست و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر می شه که شبیه تصویر زیر هست:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

همان طور که می‌بینید به انگلیسی در این صفحه جدید که باز شده نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی، در طول این مدت نباید هیچ صفحهٔ جدیدی باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید.

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکس زیر هست، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر شود.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

شما باید پیغامی که آمده است، به زبان انگلیسی نوشته شده که آگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد حالا کار این آگهی تموم شد و می تونید روی گزینهٔ Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید سراغ آگهی بعدی، گاهی اوقات با زدن روی گزینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید.

آگهی‌هایی که برای شما به نمایش در می‌آید، در واقع انواع و اقسام مختلفی دارد و نرخان ها هم بر اساس نوع عضویت شما و نوع آگهی هست که می‌زنید، جدول زیر قیمت انواع آگهی‌ها رو بر اساس نوع عضویت شما نشان می‌دهد. برای مثال کسی که عضویتش طلایی (Golden) باشه و روی یک آگهی نارنجی رنگ به نام Fixed Advertisement کلیک کنه، ۰.۰۱ دلار به حسابش واریز می‌شود و برای رسیدن به این سطح، باید در پرتال فعال باشید.

ریفرال مستقیم (Direct Referral):

این‌ها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که می‌خواهند در سایت نئوباکس ثبت نام کنند، از طریق لینک شما ثبت نام می‌کنند و مستقیم میان زیر مجموعهٔ شما می شن.

در قسمت حساب کاربری خود در سایت Neobux، سمت راست حسابتان یک گزینه وجود داره به نام Banner که در تصویر زیر مشخص شده:

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

وقتی روی banner کلیک کنید، در آن جا یک صفحه باز می‌شود و داخلش یک لینک وجود داره که کد کاربری شما هم بخشی از این لینک هست، هر کسی از دوستان و آشنا هاتون که می‌خواهد در نئوباکس ثبت نام کند، می‌تواند این لینک رو برای وی ارسال کنید، و رویان کلیک کنند و وارد سایت نئوباکس بشوند، اگر از طریق اون لینک در سایت Neobux ثبت نام کنند، به طور اتوماتیک زیرمجموعهٔ شما به حساب خواهند آمد و فعالیتان ها، بخشیش جز درامد شما محسوب خواهد شد.

یا اینکه اگر کسی خودش مستقیم وارد سایت نئوباکس بشود و بخواهد ثبت نام کند، در این صورت که خودش مستقیم وارد سایت نئوباکس شده، در فرم ثبت نامش یک گزینه ای خواهد بود به عنوان Referrer که در قسمت ثبت نام در نئوباکس توضیح مربوطه ارائه شد، یعنی چه کسی شما رو معرفی کرده؟ حالا آگه آن شخص Username شما رو بزنه، مجدد میاد زیرمجموعهٔ مستقیم شما می‌شود.

به کسی که اینطوری و از این طریق زیرمجموعه شما بشود، دایرکت ریفرال (Direct Referral). می گویند.

وقتی کسی زیرمجموعهٔ شما می شود مثل بقیهٔ اعضا با کلیک کردن روی هر آگهی همان قدری پول می‌گیرد که شما و بقیهٔ اعضای سایت Neobux از کلیک هاشون می‌گیرند، یعنی هیچ تغییری در درآمدش ایجاد نمی‌شود، تحت هیچ شرایطی، پس زیر مجموعهٔ کسی شدن، تغییری در درآمد شما ایجاد نخواهد کرد و وقتی کسی زیر مجموعهٔ آن یکی می‌شود، این فایده را دارد که آن شخص، که زیر مجموعه شده، قادر خواهد بود تا از کاربر بالایی خود کمک بگیرد و از تجربیاتش استفاده کند و اشتباهاتی رو که وی انجام داده را انجام ندهد.

خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral شما شده، روی هر آگهی که کلیک کنه، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همون لحظه به حسابش میره و چون این شخص از طریق شما ثبت نام کرده و زیرمجموعهٔ مستقیم شما نیز هست به ازای هر یک دونه کلیکی که می کنه، از طرف سایت همان لحظه یک مبلغی هم به حساب شما میاد، بدون هیچ زحمتی و فقط به خاطر اینکه اون شخص که کلیک کرده، زیر مجموعهٔ مستقیم شما هست، پس فراموش نکنید که این مبلغ از طرف سایت به حساب شما میاد نه از طرف زیر مجموعه شما.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!

همان طور که از جدول می‌بینید، مقدار پولی که از کلیک کردن هر Direct Referral به حساب شما واریز می‌شود، بستگی به نوع آگهی که اون ریفرال کلیک می‌کند و همچنین نوع عضویت شما دارد.

به مثال نگاه کنید، مثلاً اگر عضویت شما Golden باشه و دایرکت ریفرال شما یک آگهی از نوع Standard Exposure کلیک کنه، مبلغ ۰.۰۱ دلار همون لحظه به حساب شما واریز خواهد شد.

سایت نئوباکس، رفتار کسب و کاری مشابه سایت‌های چون پرکت مانی یا. Paidvert دارد که روش های خلاقانه ای برای کسب درامد از طریق اینترنت و تبلیغات الکترونیکی می‌باشد.

بخشی از شرایط استفاده از خدمات سایت

۱.۱. شما بجز مناطق محرمانه، به خواندن تمامی انجمن‌ها دسترسی دارید.

۱.۲. زمانی که شما ثبت نام می‌کنید و وارد حساب خود می‌شوید، می‌توانید تاپیک های جدید یا نظرسنجی بسازید یا در نظرسنجی‌ها و بحث‌های قبلی شرکت کنید و همچنین به چت دسترسی خواهید داشت.

۱.۳. شما باید به تمام کاربران انجمن احترام بگذارید وگرنه مشمول محرومیت می‌شوید.

۱.۴. این حق شماست که بدون بی احترامی و متهم کردن کاربران دیگر، نظر خود را ارائه کنید.

۱.۵. هرگونه تبلیغات، تلاش برای دریافت زیرمجموعه، درخواست، تبدیل یا پیشنهادهای مالی، و یا درخواست یا پیشنهاد هرگونه سرویس در انجمن‌ها و در چت ممنوع است. اسپم کردن (Spamming) در انجمن‌ها و چت با پیام‌های نامربوط یا محتواهای غیرقانونی نیز ممنوع است.

۱.۶. هرگونه تهمت زدن بدون مدرک، تهدید، ارعاب یا بی احترامی نسبت به NeoBux و یا کارکنان یا همیاران NeoBux، اینجا یا هرجای دیگر بی حرمتی شناخته شده و ممکن است باعث حذف امتیاز استفاده از چت و انجمن شود، به همین شکل باعث به تعلیق در آمدن حساب یا هرگونه انتفاعات دیگر نیز می‌شود.

۱.۷. ارسال تاپیک و پیام‌هایی که مستقیماً یا غیر مستقیم برای NeoBux، کاربرانش، یا اسپانسرهایش و یا ارائه دهنده‌های سرویس مضر باشد به عنوان یک تجاوز شناخته شده و به شدت ممنوع می‌باشد.
1.8. شما باید 30 عدد کلیک انجام داده باشید تا بتوانید از انجمن‌ها و چت استفاده کنید.

2- حساب کاربری

2.1. از آنجایی که رمز عبور شما باید از دیگران مخفی بماند، ما آن را با یک فرمت غیرقابل بازخوانی ذخیره می‌کنیم. پس درصورتی که حساب شما هک شد، ما هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنیم. درصورتی که شما رمز عبورتان را درخواست کنید، یک رمز عبور جدید به ایمیلتان ارسال می‌گردد.

2.2. شما تنها می‌توانید یک حساب داشته باشید. هرگونه تلاش برای ساختن بیش از یک حساب باعث از بین رفتن همهٔ آن‌ها می‌شود. این مسئله همچنین شامل حساب‌های Alertpay، Paypal یا NETELLER نیز می‌شود. این حساب‌ها باید یکتا باشند و نباید بین دو کاربر، مشترک باشند.

2.3. شما تنها می‌توانید از یک IP در شبانه روز برای دیدن تبلیغات استفاده کنید. از سوی دیگر، شما می‌توانید از چندین IP برای ورود به حسابتان استفاده کنید. هرگونه تلاش برای عمل کردن خلاف این قوانین باعث مسدود شدن حساب شما می‌شود. لاگین کردن از پراکسی‌ها یا شبکه‌های اشتراکی مانند مدرسه، شبکه‌های LAN، کافی نت‌ها و… نیز ممنوع است.

2.4. آدرس ایمیل شما به کسی نشان داده نمی‌شود. همچنین به کسی داده نمی‌شود و فروخته هم نخواهد شد.

2.5. حساب‌های کاربری قابل انتقال به غیر نیستند.

2.6. NeoBux اطلاعات کاربران را بر اساس درخواست آن‌ها تغییر نمی‌دهد.

2.7. کاربرانی که هنگام ثبت نام یا تغییر در اطلاعات خود، اطلاعات دروغین و نادرست وارد کنند، حسابشان مسدود خواهد شد.

2.8. بر روی هرکامپیوتر تنها یک حساب برای دیدن تبلیغات قابل استفاده است. اگر از آن بیشتر شود همهٔ آن حساب‌ها مسدود خواهند شد.

2.9. شما فقط می‌توانید حداکثر از 3 کامپیوتر مختلف در طول یک دوره 10 روزه برای دیدن تبلیغات استفاده کنید. هر گونه تلاش برای در طول این دوره منجر به مسدود شدن حساب شما می‌شود.

2.10. شما نمی‌توانید از Auto Redirection به سایت NeoBux استفاده کنید و همچنین اجازهٔ استفاده از فریم به سایت NeoBux را ندارید.

مواردی که در معرفی سایت کارآفرینی نئوباکس، مورد اشاره قرارگرفت، یک راهنمای جامع عملی و مصور برای استفاده از این پرتال پر مخاطب هست. روش خلاقانه نئوباکس در ایجاد درامد برای فعالان کسب و کار حقیقی و حقوقی، می‌تواند ایده جالبی برای استارت آپ های ایرانی باشد. پرتال http://neobux.ir تلاش کرده است تا شما را با نسخه فارسی زبان این پرتال آشنا کند.

کارآفرینی دیجیتالی Neobux.com پرتغالی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • matin

      سلام ممنون از آموزش فقط در آمدی که بدست آوردیم چطوری به حساب بانک ایرانی بریزیم یا همون شماره حساب ایرانی قبول میکنه اگر نمیکنه چطوری به حساب داخل ایران پول بریزیم آموزش بگذارید + نئوباکس های ایرانی کار کردم پولم ندادن بدرد نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا متین
        باید عرض کنم که شما می توانید مبلغ دلاری را به یک حساب صرافی انتقال داده و معادل ریالیش را در کشور دریافت کنید. نئوباکس های ایرانی را با نئوباکس پرتغالی مقایسه نکنید

    • سجاد

      من یه سال تو ده تا سایت ایرانی و خارجی بودم و حدود دویست هزار هم درآمد داشتم :-)
      زمان و پولتون رو هدر ندید ، تجربه یه سال کلیک کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما احتمالا حرفه ای نیستید

    • anis

      پیشنهاد میکنم وقتتونو با این کارا هدر ندید

    • ابوالفضل

      با عرض سلام ...
      می خواستم بپرسم، من با وای فای خونمون تو نئوباکس ثبت نام کردم و دارم باهاش کار می کنم ولی هفته بعد میرم دانشگاه و اونجا می مونم، آیا می تونم از وای فای اونجا استفاده کنم و کارام رو تو نئوباکس انجام بدم؟؟؟
      (ممنون میشم زودتر جواب رو بدین)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج