۲۳۲۲۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شبکه اجتماعی مخصوص ترک اعتیاد

بیومان، از جمله افرادی است که با در نظر گرفتن یک هدف تخصصی شبکه اجتماعی ویژه ای را با نام Sober Grid راه اندازی کرده است.

شبکه اجتماعی مخصوص ترک اعتیاد





هفته نامه عصر ارتباط: شبکه های رسانه ای آنلاین که پلتفرم های دوستیابی عمومی محسوب می شدند، این روزها به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کنند و با درنظر گرفتن اهداف مشخص سعی می کنند کاربران بیشتری را به سمت خود بکشانند. از توییتر و فیس بوک و اینستاگرام گرفته تا Ello و Reddit، هر یک با اهداف ویژه گام های پیش رو را بر می داند. بیومان، از جمله افرادی است که با در نظر گرفتن یک هدف تخصصی شبکه اجتماعی ویژه ای را با نام Sober Grid راه اندازی کرده است.

او معتقد است عضویت در این شبکه اجتماعی که با هدف ترک اعتیاد فعالیت می کند، برای بسیاری از کاربران جهانی حکم مرگ و زندگی را دارد. ممکن است بسیاری از کاربران تصور کنند با عضویت در یک شبکه اجتماعی نمی توان اعتیاد را ترک کرد، اما بیومان ادعا می کند پلتفرم اجتماعی او این کار را انجام می دهد.

شبکه اجتماعی مخصوص ترک اعتیاد

شبکه اجتماعی Sober Grid برای افرادی طراحی شده که به نوعی ماده مخدر اعتیاد دارند. در این ابزار موبایلی به صورت روزانه انواع اخبار مربوط به ترک اعتیاد منتشر می شود و پیوست آن عکس ها و ویدیوهایی در اختیار مشترکان قرار می گیرد تا بتوانند با پیرامون خود بهتر آشنا شوند. این شبکه اجتماعی انواع مختلف مواد اعتیادآور را ارایه کرده است و برای ترک هر یک از آنها راهکارهای مناسبی ارایه می دهد. در این شبکه اجتماعی هر عضو می تواند ماده مخدری را که به آن اعتیاد دارد انتخاب کند و پس از آن برنامه های دقیق مخصوص ترک را در اختیار بگیرد.

اعضای شبکه اجتماعی Sober Grid می توانند به صورت ناشناس یا با اسم واقعی خود با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنند و تصاویر مربوط به قبل و بعد از اعتیاد خود را در قسمت ویژه به اشتراک بگذارند. سیستم کلی Sober Grid شبیه به فیس بوک طراحی شده است و کاربران یک صفحه شخصی در اختیار دارند که می توانند انواع مطالب مربوطه را در آن به اشتراک بگذارند و البته یک بخش پیام رسان اختصاصی هم برای آنها ارایه شده است. هر کاربر در Sober Grid می تواند با دیگر اعضا رابطه دوستی برقرار کند یا کاربرانی را که هنوز به عضویت این شبکه اجتماعی در نیامده اند دعوت کند.

بیومان پیش بینی کرده که به زودی Sober Grid را به بزرگ ترین کمپین ترک اعتیاد جهان تبدیل کند. این شبکه اجتماعی نوپا در تاریخ ۹ ژوییه امسال در نیویورک فعالت خود را آغاز کرد و توضیح داد که تمام خدمات آن به صورت رایگان عرضه می شود و البته اگر کاربران بخواهند از سرویس های اختصاصی برای دریافت برنامه و ترک مواد مخدر موردنظر خود استفاده کنند، باید سالانه ۳۹.۹۹ دلار بپردازند. باید توجه داشت که Sober Grid تنها شبکه اجتماعی اختصاصی جهان برای ترک اعتیاد محسوب می شود و به همین دلیل قابلیت های ویژه ای را که در آن ارایه شده نمی توان در هیچ پلتفرم اجتماعی دیگر مشاهده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج