۲۳۲۴۵۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اخاذی مرد زن نما در فضای مجازی

مردی كه با هدف اخاذی از پسران در شبكه‌های اجتماعی خود را دختر معرفی می كرد توسط كارآگاهان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت:در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اخاذی از وی توسط فرد ناشناسی در یكی از شبكه های اجتماعی بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود: شاكی كه پسری جوان بود در اظهارات خود عنوان داشت مدتی پیش در یكی از شبكه های جتماعی با فرد ناشناسی كه خود را دختر جوانی به اسم محبوبه معرفی كرد آشنا شدم و او برای اینكه با من بیشتر آشنا شود خواست تا تصاویر خصوصی خانواده ام را برایش ارسال كنم.

من هم خواسته اش را اجرا كردم اما چند روز بعد از این كار رفتار محبوبه تغییر كرد و گفت كه دیگر نمی خواهد با من ازداج كند و تقاضای مبلغ ۵۰۰ میلیون كرد و گفت اگر مبلغ را برایش ارسال نكنم عكس های خصوصی مربوط به خانواده ام را در فضای مجازی منتشر می كند.

این مقام مسئول عنوان داشت: با اظهارات شاكی در این زمینه پرونده تشكیل و كارآگاهان با جمع آوری مدارك و مستندات لازم و اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهم كه یك پسر جوان ۲۱ ساله بود و با اسامی و تصاویر مختلف زنانه در شبكه های اجتماعی از پسران اخاذی می كرد شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود:متهم در مواجهه با مدارك و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و به چندین مورد دیگر اخاذی و دریافت پول و كارت شارژ از كاربران شبكه های اجتماعی اعتراف كرد.

سرهنگ مرتضوی در پایان افزود:فضای مجازی محیطی است كه كاربران می توانند می توانند با هر هویت و نام و نشانی حاضر شوند و خود را شخصیتی متفاوت از آن چه هستند معرفی كنند بنابراین اصل اعتماد در این فضا بسیار حائز اهمیت می باشد و نباید به هیچ عنوان با افراد غریبه در فضای مجازی ارتباط برقرار كرد و یا اطلاعات شخصی و خصوصی خود را در اختیار آنها قرار دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه ادم اینقدر ساده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      500 هزار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج