کد خبر: ۲۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۵۵۹
تعداد نظرات: ۱۲۵ نظر
به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم "نقی"، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.

خبرگزاری فارس:  به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم "نقی"، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.
 
 



بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۵
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
33
88
نمیگم حقشه یا نه ولی کسی حق نداره به مقدسات کس دیگه ای توهین کنه
نظر محمد مهدی عابدی
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
71
80
خدا لعنتش کنه عکس آلبوم جدیدش که بزرگترین کثافت کاریشه. ایشالا با یزید امثالهم محشور بشه. خدا خودش بخیر کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
59
48
خیلی بی شعوری
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
کی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
69
79
یه مشت بی شرف خائن این طور مزخرفات را میخونند امیدوارم خود امام هادی(ع) جواب این مرتد را بدهد
خدا لعنت کند شاهین نجفی و امثال شاهین نجفی ها را ان شاءالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
22
105
خط بين رك گويى و بى ادبى،گفتن حقايق و توهين اميز صحبت كردن ،خط باريكى است كه نيازمند تفكر و پختگى است
توهين به ارزشها و عقايد يك ملت يا مذهب، راه درستى براى مطرح كردن مخالفت با مسائل روز نيست....
پاسخ ها
نظر Moji
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
آفرین باهات موافقم اصل و بهترین حرف رو شما زدی!
نظر naghme
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
با نظرت موافقم تبسم جان
نظر تبسم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
ممنون دوست عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
15
34
یک خط خبر رو سه بار تکرار کردید ؟!!!!!
پاسخ ها
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
فاران جان فکر کنم قضیه 1کم حساس بوده هول شدن و 3بار تکرار کردن
نظر ابرجاهو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
هر چی بیشتر بهتر
ما با استفاده از این فضای سایبری باید محکوم کنیم
و موج راه بیندازیم تا کسی نتونه از این غلط ها کنه
نظر علی اکبر عسگری
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
GERMANY
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
48
78
با آل علی هر که در افتاد ، ور افتاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
64
43
, ولی خاک توسرش نمیدونم چه خونده اما فک کنم یا شیعه نبوده یا خاک به عقلش رسوخ کرده شایدم خواسته عین ساسی مانکن خود نمایی و جلب توجه افراطی بکنه.
در کل با خواننده هایی مثل این دو نامبرده فوق مخالفم شدیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
31
39
سلام به همگی
دوستان به نظر این بنده حقیر کاری که میشه کرد مقابله با اراجیفیه که ایشون میگه، این بابا نه آهنگ بلکه کمپین هائی در فیسبوک ساخته که شدیدا به مقدسات توهین میکنن. بهتره با ساختن کمپین هائی برای مقابله با این کافر دست به کار شد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
13
26
تاریخ این حکم برای زمان قبل از ارائه آهنگ شاهین نجفیه. منظور از مخاطبان حکم، گردانندگان صفحه امام نقی در فیسبوک هستند که آن هم با قید ا«گر »، به ارتدادشان حکم شده است.
پاسخ ها
نظر الیاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
منم موافقم این حکم عمومیه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
آفرين
يعني اين حکم مخصوص نجفي نيست . هرکسي مثل اون ٰ مهدور الدم و مصداق اين حکم است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
8
33
این فتوا 2 هفته قبل از انتشار این آهنگ صادر شده و در خصوص کسانیه که کمپین یادآوری امام نقی راه انداختن نه شاهین نجفی توی این به قول شما سند اسم شاهین هم باید باشه یا نه؟؟؟؟؟
نظر هکر سایت شاهین نجفی
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
UNITED STATES
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
62
36
سایتشو که هک کردیم به زودی خبر قتلش رو هم میبینیم

اگر روشن فکری به توهین و فحاشی به دیگران هست بهتره روشن فکر نباشیم
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
فعلا که تو المان براش بادیگارد گذاشتن ....
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
هکرجان شما فیلترشکنتو خاموش کن لطفا....
شکیبا جان انگار شما واسه قتل اقدام کرده بودی گویا...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
32
24
خییییییییییییلی بی شعور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
24
29
مشو غافل از مكافات عمل.
UNITED STATES
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
13
36
تاریخ این حکم مال 5/2/91 هست اما این آهنگ چند روزی بیشتر نیست که منتشر شده! بنظرم آقای صافی منظورشان کلا این قبیل افراد هست نه فقط خود شخص شاهین نجفی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
56
26
مطمن باش که خونتو می ریزییم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
20
40
من کارشو تایید نمیکنم. اما واقعا از این انسان که اینقد دم از حقوق بشر میزنه این کار نباید سر میزد. به هیچ عنوان. چون توهین به اعتقادات خارج از حقوق بشره. حق توهین رو نداشت. اصلا.:(
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
35
28
خیلی خیلی بی شعور خیلی.روانی.مشکل داره بدجورم مشکل داره.
GERMANY
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
29
25
مهدی موعود کجاست؟؟ دگردنیایی نمانده اقا مقدس و منحوس هم یکمعنی پیداکردند خدا اجازه پادررکاب کردن رانمیدهی؟
نظر مهدی قربانی
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
40
34
فقط در رابطه با این موارد میشه بگی :
یا امام رضا !
آقا جان شرمنده شما ایم !
شما که مهمان ما ایرانی ها هستید و تو کشوری که خودش رو قطب شیعه جهان میدونه یه سری جون آشغال مثل این بزرگ شدن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
16
11
doroste ma shayad ziad mazhabi nabashim,,vali vaghti esme emam miad vasat dg nemishe chizi goft,,,,,khoda be rahe rast hedayatesh kone,,
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
39
32
خدالعنتش کنه...خدا نگذره ازش...آبروی هرچی گیلانی رو برد...فقط متاسفم واسه کسایی که هنوزم علاقه ی مفرط بهش دارن...خاک تو سرشون...عقل تو کلشون نیست...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
38
38
شاهين نجفي حالم ازت بهم ميخوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
پاسخ
40
26
گیرت بیارم ننتو بع عزات میشونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
20
29
دوستان حرف متهم رو حتما گوش دادن که اینقدر راحت نظر میدن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
44
29
خيلي كثيفه حالم از قيافش كه مثل شيطانه بهم مي خوره خدا با يزيد محشورش كنه
پاسخ ها
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
مگه شما شیطان رو دیدی که میگی شبیه شیطلنه؟
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
مثله بچه ها حرف میزنی...در ضمن شیطانو مگه دیدی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
14
20
اين يك حكم كلي است ربطي به نحفي ندارد .چرا بي خود اين مطربها را بزرگ مي كنيد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
41
30
میدونید چیه من تعجب میکنم از این منفی دادن های بعضیا یعنی چی؟میشه یکی بگه.اگه منظور موافقت با امثال نجفیه میتونم بگم واقعامتاسفم و اینکه چقدر امام زمانمون تنهاست.وقتی یه مسلمون شیعه به خودش اجازه همچین جسارتی میده دیگه از غیر مسلمونا چه انتظاری میشه داشت
پاسخ ها
نظر سميرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
ببخشيد اين آدم مگه مسلمونه كه حالا شيعه باشه! اينا بي دينن! كسي كه به عقايد ديگران توهين كنه.....
تو هيچ ديني اين مرام و مسلك نيست
نظر z.v
| UNITED STATES |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
منم از اول تو کف این منفی هام!!
امثال همون شاهین نجفی هستن حتما
میگم اگه جنم دارن عوض منفی دادن دو خط نظر بنویسن ببینیم حرف حسابشون چیه.
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
انگار بعضی ها خیلی خوششون اومده.....که نجفی به امام هادی توهین کرده ......
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
من به نظر شخصی خودم به بعضی ها امتیاز منفی دادم نه همه.< البته قبل از اینکه به منم توهین بشه بگم هر کسی فقط میتونه یه امتیاز بده تکرار نمیشه پس همه منفی ها کار من نیست>
منفی من به خاطر اینه که با توهین مخالفم چون صحبت های هرکدوممون نمایی از شخصیت ماست. من نه تنها کارش رو تایید نمیکنم بلکه با شما عزیزان هم دردم ولی من میگم توهین توهینه شاخ و دم هم نداره اون اشتباهش خیلی بزرگ بوده و مطمعنا خدا جوابشو میده ولی ما چرا دیگه دهنمون رو نجس کنیم بخایم اشتباه اون رو هرچند کمرنگتر تکرار کنیم!!!
اره من به همه کسای که بدحرف زدن منفی دادم پشیمونم نیشتم و فکر میکنم کارم درست بوده...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
34
28
شاهین نجفی اسمی بود که خودمون با دستای خودمون بزرگش کردیم.
ایا واقعا این بی سرو پا که معلوم نیست کیه و چه کارس و اصلا چقد تحصیلات داره ویا اگه داره چرا شعور نداره همونی نیست که دم از ازادی بیان میزد...؟
مشخصه که مزدوره...
ولی امثال اینا شاهین که نیستن هیچ -کلاغم نیستن...
مرده شور صدا مزخرفشو ببرم... اخه عرعر کردن از ته حنجره هم شد آواز؟؟؟
اما جدا اگه گیرش بیارم یه طوری میکشمش که آرزو میکرد نبود...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
32
26
من نمیدونم چی خوند ولی این اشغال وامثالش از حیوون هم کمترن.تاحالا به مملکتمون توهین میکردن الان اینقدر پست وکثیف شدن که به خودشون اجازه دادن به امام عزیزمون توهین میکنند...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
28
23
خدا جای حق نشسته نمیذاره یه همچین کثافتایی هرغلطی دلشون میخواد بکنن. لابد از شیطون پرستاس دیگه با اون قیافه نحسش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
8
9
مگه تو شعرش چي گفته؟من اصولا رپ گوش نميدم نشنيدم ميشه بگين برام؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
32
21
با اون اسم البومش .هیچ هیچ هیچ.خله اگه خل نبود اسم البومش این نمیشد .حالم ازش بهم میخوره شیطان پرست.خیلی بی شعوره .از طرف همه شیعه ها میگم که انشاا...سقط شی
خیلی دیوونه ست به عقاید مردم توهین میکنه .بی ریخت .کم شعور . روانی .......
پاسخ ها
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
تو که خودتم داری به عقاید دیگران با این شدت توهین میکنی؟ توهین نکردن رو ابتدا از خودمون شروع کنیم بعد از دیگران انتظار داشته باشیم
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
عقیده؟این عقیده ی نجفیه که مذهب ما رو به تمسخر بگیره ؟شخصیتش در همین حد بود دیگه ....بعدشم...عقاید دیگران نه عقیده نجفی فکر نکنم کسی با این کار زشتش موافق باشه...شما موافقی؟وقتی اهنگی خونده که خیلی واضح داره به عقاید شیعه ها توهین میکنه بهش بگم دستت درد نکنه؟
نظر naghme
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
منم با فرشته جان موافقم. چرا ما هم بشیم یکی مث اون!!!!
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
به موافقت یا مخالفت نظر من با نظر دیگران کاری نداشته باش
ولی کسی که ادعای شیعه بودنو داره اینطوری توهین و هتاکه نمیکنه
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
فرشته باهات شدید موافقم
نظر تبسم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
شکیبا جون یک کم خودتو کنترل کن عزیزم
از اول حرص خوردی تا اینجا!!
نظر fereshte
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
ghabele toro nadasht fateme joon
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
اهنگشو گوش بدید اونوقت بگید توهین نکن من نمیدونم چی جوری روش شده اهنگ به این مبتذلی رو منتشر کنه......
شما به عنوان شنوده میتونید اسمشو بذارید هنرمند؟یک هنرمند وقتی مینویسه بعدش پاک نویس میکنه اما این هر چی از دهنش دراورده نوشته و بعد هم میگه این رپه!
رپ باید مشکل جامعه رو بیان کنه نه توهین....
یک رپر نباید چیزی رو منتشر کنه که بعد باید کارشو توجیح کنه!!!!!!!
نظر پویا ایرانی
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
11
15
اینم یه سکویی شد برای شاهین نجفی که معروف بشه مثل سلمان رشدی که کتابهاش ارزش خوندن نداشت و با فتوا به اشتهار و ثروت رسید حالا اینکه نه صدای خوبی ونه موزیک بدرد بخوری داره با این فتوا معروف میشه ....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
17
21
یادمه یکی از دوستانم یکی از اهنگاشو داد گوش کردم وقتی 1 دقیقه گذش دیگه داشت حالم بهم میخورد از حرفای زشتو رکیکی که این خواننده میزد به این جور افراد خواننده نمیگن بلکه.....
پاسخ ها
نظر ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
چند تا از کتابهاشو خوندی که نظر میدی بابا نزنین این حرفا رو
نظر داوود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
واقعا بچه گانه نظر میدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
16
20
نمیدونم ترانه های قبلیشو شنیدید یا نه ولی این بابا به خودش و ننه باباش هم فوش میده.قطعا فوش به معصوم برای این فرد کار ساده ای است.انشا الله امام زمان پاسخ بی احترامی به فرزندان علی(ع) را می دهد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
21
27
اللهم عجل لولیک الفرج
السلام علیک یا امام الرئوف یا امام علی النقی الهادی علیه السلام
لعنت بی پایان خدا بر شاهین نجفی و دشمنان خدا و دشمنان بنده های صالحش باد. آمین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
18
20
ما روزی جوانانی داشتیم که غیر از یازهرا بر زبان آنها نبود چی شد که حالا شعر این آدم ها شده ورد زبان ما ؟ وقتی ما بچه بودیم به ما یاد می دادن که خدا چند تا ؟ امام چند تا ؟ اما حالا پسر پنج ساله من تمام ترانه ها رو حفظه . چی داره میاد سر ما ؟ ما شهدای زیادی از دست دادیم که 90 درصد اونا می دونستن برای چی دارن میرن جنگ ، چی شده که اعتقادات ما اینقدر سست شده ؟ من از همه دوستان عزیزم میخوام کتابهایی مثل «وحشت از غزراییل» را همیشه بخوانند من هر وقت احساس می کنم داره گناهام زیاد میشه میرم سراغش و تا مدتی دوباره متنبه میشم...
-
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
19
31
روانیه! ادمی که سالم باشه این کارارو نمیکنه خیلی باید کثیف باشه که این جوری اهانت کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
20
21
خدا لعنتش کنه این کثافت رو که به امام ما توهین کرده
UNITED STATES
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
20
22
انشاالله خدا ریشه این آدم های رو بکنه،ویا به وسیله بندگانش نابودشون کنه.این جور آدما یه آشغال به تمام معنی هستن.انشاالله به حق فاطمه زهرا(س) خبر ساقط شدنش رو به زودی بشنویم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
11
10
اين ديوانه زنجيري رو بايد به سزاي اعمالش برسونند
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
دیوونه که هست ولی نمیدونم چرا این نجفی رو زنجیر نمیبندند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
پاسخ
9
7
سلام دوستان
من اعتقاد چندانی به دین ندارم ولی توهین به ادیانو از پست ترین کارا می دونم چون اونا که کار منفی در حق ما انجام ندادند و مجازات اون افرادو حق مسلم افرادی می دونم که به مقدساتشون توهین شده . حتی اگر این مجازات مرگ باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
11
9
چه گویم ک سخن بسیارو حرامیان افزون بر سخنند. خدایا صاحبش برسان.
الهم عجل لولیک الفرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
14
9
تعجب میکنم از کسایی که منفی میدن یعنی این آشغال کار درستی کرده؟
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
like
نظر فرشته
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
عسل جان به تعداد منفی ها ،تایید وجود داره
دلیلی وجود نداره که نظر همه مثل هم باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
13
11
خدا خود شاهین نجفی و 7 جد و آبادش رو لعنت کنه
یا امام زمان ما شرمنده ایم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
8
7
یکی از مشکلاتی که ما شیعیان داریم کم کاری خودمونه.باید تا جایی که میتونیم خودمون رو قوی کنیم.باید با اینا مقابله اصولی کرد.اینا آدمای بیسوادوحقیری هستند که اصلا نمی دونن چی میخوان.منطقشون فقط فحش و توهینه.ولی دین ما برای ذره ذره حرکاتمون برنامه داره.دین ما دین رافت و مهربونیه.مث پیامبربزرگوارمون.
پاسخ ها
نظر naghme
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
منم با ناشناس موافقم. امثال اونا رو به خدا باید واگذاشت خودش میدونه چطور باید قساسو ازش بگیره.
من فقط در این عجبم با داشتن دین نبی اینهمه توهین اون بالا!!!!! مگه ما هم کیش او هستیم که اشتباه اون رو تکرار میکنیم؟؟؟
منم خواهش میکنم چندبار دیگه نظر queenجان رو چند بار دیگه بخونید تا بجای توهین خودمون ونسل ایندمون رو بهتر بسازیم....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
7
8
گرچه احتمال ميدم بازم كامنت من سانسور ميشه ولي مي نويسم، اين حكم در مورد شخص خاصي نيست و طبق اون خيلي از وبلاگ نويسا و كسايي كه درباره مذهب جوك مي نويسن مرتد حساب ميشن.
نظر سید علی نجات
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
15
7
با سلام واحترام به همه پیروان راستین پیامبران الهی و دین اسمانی
واقعا جای تاسف است که یک نمک نشناس بی هویت به ساحت ائمه اطهار بعد 1300که از عمر شریفش می گذرد اینچنین گستاخانه جسارت می کند خدا عذابش را در دنیا و اخرت صد چندان کند و با شمر لعین محشور شود انشالله
اینها همان بازماندگان طایفه ظلمند که نشات گرفته از غریبی قدیر است که ما انواقعه عظیم را محجور کردیم که گل رسول الله را پشت در و دیوار و ماجرای کوچه بنی هاشم ، فرق حضرت علی(ع)را در محراب ،تکه تکه جگر امام حسن در تشت و سرلاخی در کربلا دو دست بریده و گلوی خشکیده و تن رزازی شده و طفل شیر خواره و غارت خیمه و اسارت اهل بیت گریه و ناله و مصیبتهای حضرت زینب کبری و سجاد(ع) ،زهر شرردار امام سجاد و امام باقر و امام صادق، اسارت 14 ساله امام کاظم و پای زنجیر شده بر کنده، غریبی و غربت ثامن الجج و مهمانی مامون رزل،بازهم غریبی دیگر در خانه و امام جواد عزیز که تنها 23ساله بود که در بیت خود هم غریب بود و مثل عموی مظلومتر از خودش امام حسن قاتلش زنش شد ، و بازهم تکرار و تکرار تاریخ باز هم زهر و زهر و شهادت امام هادی و زندانی عسگری(ع)
یا امام زمان
دیگر تاب طاقت و تحمل نداریم می دانم شیعه نداری چراکه بعد 1250سال انتظارت جمع یارانت کامل نشد تو حاضری ما غایب تو امدی ما نرسیدیم اماما دعا کن تا انتظارت به سر اید دعا کن تا ما حاضر شویم دعا کن ما زود بیاییم تورا به جان مادر مظلومت دعایمان کن
تورا به جان مادرت ام البنین بله ام البنین قسم می دهم اگر ما را شیعه خود نمی دانی در صف محبانت قرار بده و امام ما باش و ما را هدایت کن
اماما ما شما را دوست داریم چون بندگان خوب خدایید و ایینه تمام نمای خلیفه الله اید
اگر خودمان خوب نیستیم حداقل می تونیم خوبهای عالمین را دوست بداریم
مولا و مقتدای ما با دو دست های گره گشایت برایمان دعا کن
دعا کن تا سر گردان نمانیم
دعاکن تا به ساحت شما بزرگواران توهین ننماییم مولای من
اللهم عجل لولیک الفرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
14
8
این کارا حساب شده است.از چند وقته که شبکه "من و تو" روی شاهین نجفی فوکوس کرده.مصاحبش با برنامه سکو، معرفی آهنگای جدیدش توی برنامه موزیک،و اون آهنگ معروف آکادمی "...مثل رپ خونی شاهین پر از عشق و پر از کینه است..."برای این بود که اول این یارو رو بین مردم مشهور کنند بعدش با ساختن این آشغال ها قبح این کار رو از بین ببرند.من که مطمئنم شاهین نجفی فقط ظاهر کاره و پشت سرش برنامه ریزی دقیقی شده.
بچه ها خواهش میکنم حتی اگر مخاطب چنین شبکه هایی هستین با واقع بینی برنامه هاش رو نگاه کنید.
با فحش دادن هم کاری درست نمیشه.باید این علف های هرز رو از ریشه سوزوند،شاهین نجفی که فقط یه شاخه پوسیده اس.
وظیفه همه ما اینه که حالا که دستمون بهشون نمیرسه مبارزه سایبری کنیم علیه شون.
حق پیروز است.
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
شما چه قدر اطلاعاتتون درباره ی این شبکه جاسوسی بالا هست......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
7
4
با نظر پویا موافقم شاید خیلیا نجفی رو اصلا نمیشناختن
UNITED STATES
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
13
4
بسمه تعالی
شخصی که به پیامبر اکرم-ص- و ائمه معصومین-ع- توهین کند مرتد و واجب القتل است اما تشخیص موضوع و صدور حکم و اجرای آن از شئون ولی فقیه است. وظیفه دیگران این است که از طرق مختلف به بیان جایگاه نبوت و امامت بپردازند و در خصوص معارف اسلامی آگاهی بخشی کنند تا در اثر این فعالیت ها عده ای که در ضلالت و گمراهی به سر می برند انشاء الله هدایت شوند.والله العالم

دفتر مرجع عالی قدر آیت الله العظمی حسینی زنجانی دامت برکاته


2012/5/12 WordPress

سلام علیکم
اخیرا به استناد یک استفتاء از مرجع بزرگواری مبنی بر مرتد بودن اشخاصی که به پیامبر اسلام و ائمه اطهار اهانت می کنند ، اشخاصی نا آگاه بر جایگاه قضاوت نشسته اند و فتوای اعدام و قتل دیگران را می دهند و فضای رعب و وحشتی را در کشور ایجاد کرده اند آیا این اظهار نظرات که خارج از فتوای مستقیم مراجع می باشد جایز است؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
10
12
خدا اون (شاهین) وهرکسی که به مقدسات مسلمانان اهانت کنه را لعنت کنه ان شاالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
پاسخ
10
7
بچه ها چی خونده مگه؟؟؟من رپ گوش نمیدم...ولی...خورده که راجع به مقدسات ما ... زده....
پاسخ ها
نظر m.ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
1-tohin be emam zaman2-tohin be emam hadi3-estefade kardan az fosh va badamozi dar ahangash
نظر یا امام هادی
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
13
5
مگه مسلمونه این حیوون که بهش حکم ارتداد دادن؟ من حاضرم بکشمش. البته با اعمال شاقه!
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
مسلمونه؟ مگه ادمه که بتونه دین داشته باشه؟یه بی دین از خدا بی خبره این نجفی روانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
13
10
میدونستم یه روزی بلاخره یه همچین اتفاقی می افته-ما درحدی نیستیم بگیم باهاش باید چیکار کنند.....اونی که میدونه فقط خداست وانشاالله خدا جوابش رو بده
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
یعنی چی ما در حدی نیستیم بگیم باهاش چیکار کنند؟ مثل اینکه به عقایدمون توهین شده هاااااا..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
11
4
به همه عزیزانی که کامنت گذاشتن و چون دلشون به خاطر توهین به معصومین علیهم السلام به درد اومده درد دلاشونو نوشتن سلام و درود میفرستم
من هم خیلی خوشحالم که هموطن ها و هم مسلک های با حمیت و با غیرتی مثل شماها دارم وهم اینکه به همتون تبریک میگم به خاطر ابراز برائتی که از دشمنان خدا ودین خدا میکنین
این در واقع مصداق تولا و تبراست خدا شماها رو و بعدش هم منو با امام هادی علیه السلام محشور کنه انشاالله
UNITED STATES
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
12
4
ای کاش میدونستم کجاس.اول زبونشو از دهنش میکندم.بعد میکشتمش آخه اونجور کشتن لذت بخشه.خدا لعنت کنه به حق امام زمان.
پاسخ ها
نظر میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
الآن تو آلمانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
7
3
اصلا من کاری به هیچ دینی ندارم.چه میخوای مسلمون باش ، زدتشتی ، مسیحی ، کلیمی و ... همه ی ما در کنار هم داریم زندگی میکنیم داخل ایران. داخل خود ایران هیچ کس به هیچ دینی توهین نمیکنه.آخه این یارو چه فکری کرده که همچین عکسی و آهنگی داده بیرون؟؟؟
فقط میتونم بگم متاسفم واسه همچین افرادی که خودشون رو روشن فکر جا میزنن و با این جور کارا و توهیین هایی که به ادیان مختلف میکنن احساس میکنن میتونن مردم رو به سمت خودشون بکشن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
2
0
جلد آلبوم این آدم بی مقدار رو ببینید و طراحی با منظورش ( کاملا" مشخص ) شما هم تایید میکنید که این کار نه یک اثر هنری و نه یک حرف ضد نظام جمهوری و نه سیاسیه ...
فقط هدفش توهین مستقیم و سنجیدن عکس العمل جامعه اسلامی به این کاره ... باور کنید ولی شاهین نجفی اصلا مال این حرفا نیست ... آدم کوچیک و کم مقداریه که تحت تاثیر عوامل ضد اسلامی این کار رو کرده .... کاملا حساب شده ... یک بررسی به آهنگ قبلیش خیلی چیزا رو ثابت میکنه ...
داره پله پله میاد جلو ... با احتیاط .... کسی چیزی نگه حساب کتابشون اشتباه از آب در میاد ....
اینا میدونن که یک روز شیعه دکون اینا رو میبنده .... میخوان سعی کنن پیش دستی کنن ... که انشالله بیاد همونی که تو آهنگ سخیفش ازش با بی حرمتی یاد کرده و یا خواب رو از چشماش برداره یا خودش رو از رو زمین .....
UNITED STATES
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
6
7
خدا لعنش کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
پاسخ
8
8
با سلام مرگ بر منافق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
4
11
منطقی حرف زدم ،نظرم رو حذف کردین.مطمینا اگر منم فحش میدادم و بی ادب بودم نظرم رو درج میکردید.براتون متاسفم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
8
2
کمپین اعدام "شاهین نجفی"

- پایگاه خبری "شیعه آنلاین" نیز برای کشتن شاهین نجفی مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

- تارنمای عصر امروز نیز نوشت: «شاهین نجفی خواننده رپ، اهل گیلان، که ید طولایی در خزعبل‌گویی و استفاده از کلمات رکیک و ناپسند دارد در تازه‌ترین اقدام خود، با انتشار آلبومی به برخی امامان معصوم و مقدسات دین توهین کرده‌است»

- به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به نقل از کمپین مجازات خواننده هتاک "شاهین نجفی" با هدف اجرای حکم ارتداد وی طبق احکام صریح اسلامی تشکیل شد.

- خواننده هتاک فتنه 88 که مدتی است به خارج از کشور گریخته است در تازه ترین اثرش هتاکانه مقام شامخ ائمه را مورد جسارت قرار داده و با بیان الفاظی رکیک که از بیان آن معذوریم قلب همه دوست داران اهل بیت را جریحه دار کرده است.

- در این وبلاگ آمده است: از تمامی شیعیان و بلکه همه مسلمانان محب اهل بیت تقاضا داریم در صورتی که به هر نحوی به این فرد مرتد دست رسی دارند او را به سزای اعمالش رسانده و روانه دوزخ ابدی اش نمایند.
FRANCE
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
2
6
چرا نظر منو نذاشتین؟چرا فقط نظرات متعصبین و افراطیون رو میذارین؟این هم نمونه ی بارزی از دیکتاتوری به سبک برترینهاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
8
3
در اینگونه اتفاقات و بی حرمتیها مقصر اصلی خود ما هستیم که از قران و اهل بیت علیهم السلام دور شده وبی تفاوت هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
6
2
باسلام
درخواست من از تمامی اساتید حوزه های علمیه این است که حکم قرائت شده توسط آیت الله صافی را کاملا تایید کرده تا دیگر کسی چه در داخل و چه در خارج از کشور حوس چنین جسارتهای را به سرش نزند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
5
3
khak bar sare shahin va amsal oon.harze haee bi khasiat
-
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
6
12
بنظر شما این دوستامون چرا منفی میدن بابا حتی اگه مسلمونم نباشیم فکر نکنم از توهین به عقاید یه ملت ناراحت نشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
پاسخ
7
3
بدبخت فلك زده بلد نيستي اهنگ بخوني مجبوري بهت يه توصيه دارم برو روان شناسي روان پزشكي يا هم بهتره پيش دام پزشك بري به نظر من صداي يه خر بهتر از تو هستش هالوي بو گندو ريشت هم مثل ريش بز هرچند بز بازم بهتر از تو هستش همون بهتره سگ امريكا باشي
پاسخ ها
نظر ترنم
| FRANCE |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اخر بی ادبی تو هستی باید بگم به همه هم منفی دادم دستمم درد نکنه حالا دلتون میخواد بزارین دلتونم میخواد نه البته من عادت دارم چون هیچ وقت نظرای منو نمیزارین
نظر sasha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بی ادبه بی فرهنگ
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
از بس بد صحبت میکنی نظراتت رو چاپ نمیکنن.میدونی چه کسانی به نظرات بالا منفی دادن ؟کسانی که منافقن مثل تو
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
منظورم با خانم ترنم بود
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
خشم مسلمون فرو کش میشه اما تو این مسئله نه دیگه توهین به ادعیان مسلمانان هم حدی داره محمد علی لایک
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
ترنم حالت خوبه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
3
0
سلام
«...گويي امروز مرغ همسايه از هميشه غازتر است
خطاب ما به شاهين نجفي نيست كه اصلاً شايسته‌ي خطاب نيست
خطاب ما به خودِ معترضمان است...»
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
پاسخ
3
5
هرکس به ولایت علی شک دارد
با مادر خویش درمیان بگذارد
برای کشتن شاهین نجفی ملعون اماده ایم
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
بریم من امادم
UNITED STATES
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
1
2
تبسم کیه؟
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
بچه های سایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
پاسخ
2
2
شخصیت امامای ما انقدر بزرگ است که حتی اعراب جاهلیت تحت تاثیر انها قرار می گرفتنه اند خطاب من به تو ای شاهین نجفی این است که به خود بیایی و از عمل خود پشیمان شوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
پاسخ
2
2
100000+1000000 بار لعنت بهش. بی فهم وشعور
پاسخ ها
نظر شکیبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
لایک
نظر دوستداران اهل بیت محمد وآل پاک محمد(ص)
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پاسخ
2
1
خداکنه این پست به بدترین مرگها سقط شود از حیوان پست تر این جا معنا میشود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
پاسخ
1
1
ما را درآسمان تولی رها کنید در راه عشق آل پیمبر فدا کنید

کوری چشم دشمنان مولای آفتاب ، ما را غلام حضرت هادی صدا کنید...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
پاسخ
2
2
مثل اینکه اینجا طرفدارای این نجس بیشتر از مخالف هاش هست متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
پاسخ
0
1
دوستان عزیز همگی خیلی احساساتی شدید ارمترارامتر عصبانیتت فروکش کنه بعد کامنت بزار
نظر بهنام رجبي
| درباره حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد+سند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
2
0
واقعا كه جاي شرم داره امروزه بعضي آدما با طرفداري ازين آدماي خبيث ميخواند خودشونو با جنبه و بافرهنگ نشون بدند . خدا لعنتشون كنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پاسخ