۲۳۲۸۲
۸ نظر
۵۰۳۳
۸ نظر
۵۰۳۳
پ

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

روز مادر فرصت ویژه ای است برای اینکه به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

برترین ها:

پرونده اول: کدام گل برای کدام مادر مناسب است؟

روز مادر فرصت ویژه ای است برای اینکه به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم. در این روز خاص خیلی از ما برای مادرمان گل می خریم، چون این هم می تواند نشانه ای از عشق و علاقه ما نسبت به او باشد.

به گزارش برترین ها ، اگر می خواهید بدانید کدام گل برای مادرتان مناسب است حتماً این مطلب را بخوانید.

مادران متولد فروردین:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

مادرهای متولد این ماه شجاع، پر حرارت، خونگرم و کنجکاو هستند و هیچ وقت انرژی درونیشان فروکش نمی کند. گل های تیغ دار مثل رز یا لاله قرمز برای مادران فروردین مناسب هستند. فروردین ماهی ها احساسات خود را راحت نشان می دهند و مطمئن باشید چشم های او به محض دیدن گل های زیبای شما از خوشحالی برق خواهد زد. می توانید کارتی را به گل ها نصب کنید و روی آن بنویسید: مادران دست های فرزندشان را برای مدتی کوتاه، اما قلب آنها را تا ابد نگه می دارند.


مادران متولدین اردیبهشت:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

مادران متولد اردیبهشت به اجسام زیبا و آرامش بخش علاقمند هستند. این خانم ها اغلب سرسخت و گاهی حتی یکدنده هستند، ولی در عین حال قلبی نرم و مهربان دارند. گل نیلوفر، به دلیل ظاهر زیبا و بوی مطبوعی که دارد، احساسات رومانتیک انسان را بر می انگیزد و در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای این یک مادر اردیبهشتی است. می توانید روی کارت بنویسید: مادر ترانه ابدی خوشبختی در قلب من است. شاید کلمات را فراموش کنم ولی نغمه ها را هرگز.


مادران متولد خرداد:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

مادران متولد خرداد دوست دارند به فرزندانشان راه و رسم زندگی را بیاموزند و به آنها یاد بدهند از آنچه که دارند لذت ببرند. آنها شخصیتی شاد و پرتکاپو دارند و از قدرت تخیل زیادی برخوردارند. گل های آفتابگردانی که در گلدانی رنگارنگ و زیبا قرار داده شده اند با شخصیت خلاق این خانم ها هماهنگ است. همین طور رزهای صورتی، نارنجی، زرد و سفید در کنار هم گزینه ای مناسب هستند. می توانید روی کارت بنویسید: اگر هر لحظه که به تو فکر می کنم گلی سر از خاک به در می آورد، تا ابد در باغم قدم می زدم.


مادران متولد تیر:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

خانواده اولویت اول این خانم های حساس و مهربان است. مادران متولد تیرماه بسیار دلسوز و خوش قلب هستند و از دیدن گل هایی مثل زنبق سفید خوشحال می شوند. گل ها به او نشان می دهند که چقدر قدردان زحمات و روح بزرگ او هستید. می توانید از گل های سوسن هم به عنوان نماد احترام استفاده کنید تا بداند چقدر شخصیتش را دوست دارید. روی کارت بنویسید: مادر همیشه دو بار فکر می کند، یک بار به خودش و بار دیگر به فرزندش.


مادران متولد مرداد:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

مادران متولد مرداد قدرتمند، با اعتماد به نفس، منظم و سخاوتمند هستند. همه اطرافیان از جربزه وجسارت آنها تعجب می کنند و از خود می پرسند چگونه ممکن است که کسی در مدتی کوتاه به چنین موفقیت هایی دست پیدا کند. گلی را انتخاب کنید که نمایانگر سخاوت و شخصیت بزرگ او باشد. همه گل های زیبا او را خوشحال می کنند، به شرط اینکه به شکل یک دسته گل بزرگ و برازنده او باشد. پیشنهاد می کنیم روی کارت بنویسید: چه شغل خوبی است مادر بودن، آخر پاداش آن عشق واقعیست.


مادران متولد شهریور:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

این خانم ها مادرانی منظم و وظیفه شناس هستند. آنها به فرزندانشان یاد می دهند که چگونه در کارهای خود دقیق باشند و بهترین کیفیت را ارائه دهند. مادران متولد شهریور افرادی ایده آل گرا هستند که همیشه در کنار فرزندانشان هستند و به آنها کمک می کنند. گل مروارید یا آفتابگردان هدیه ای مناسب برای آنها است. می توانید روی کارت بنویسید: عشق مادر به فرزند عشقی الهی است... نه فقط آن لحظه که خواسته های فرزندش را پیش بینی می کند و به او آرامش می بخشد بلکه زمانی که او را در بالاترین درجات تصور می کند و هیچ چیز به جز خوشبختی فرزندش را نمی خواهد.


مادران متولد مهر:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

این مادرها همیشه بچه هایشان را لوس می کنند. آنها احساساتی، جذاب، با هوش و دوست داشتنی هستند. بونسای یا بامبو بهترین گل هایی هستند که می توانید برای این مادران هدیه بیاورید. از آن جایی که آنها تحت تاثیر سیاره ونوس هستند، مجموعه ای از گل های لاله هم خوشحالشان خواهد کرد. پیشنهاد ما برای کارت شما: آنچه در اعماق قلب یک مادر می توان یافت تنها بخشایش، بزرگی و سخاوت است.


مادران متولد آبان:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

این مادران بهترین دوست، معلم و محافظ فرزنداشان هستند. این زنان قدرتمند و با اراده، همیشه به فرزنداشان در راه رسیدن به اهداف بزرگ کمک می کنند. خیلی از آنها در زندگی بچه هایشان نقش رهبر را به عهده دارند. گل هایی گه گلبرگ های قرمز دارند، گل های سفید، و گل های بزرگ آنها را خوشحال خواهد کرد. می توانید روی کارتتان بنویسید: اگر تمامی دنیا در طرفی و مادر در طرف دیگر قرار گیرد، مادرم را ترجیح خواهم داد.


مادران متولد آذر:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

این خانم ها روشنفکر هستند و ذهنی باز و روحی مستقل دارند. همیشه محیط خانه را شاد و پرانرژی می کنند و همیشه دوست دارند فرزندانشان را به سفر و گردش ببرند. برای آنها گل میخک ببرید چون این گل ها نشاندهنده عشق و علاقه هستند. میخک ها در رنگ های مختلف وجود دارند، رنگی را انتخاب کنید که برای مادرتان جذاب تر است. روی کارت بنویسید: مادر مهربانم، چگونه هدیه ای بیابم که همسنگ آنچه تو به زندگی من بخشیده ای باشد؟!


مادران متولد دی:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

این مادران ظریف و حساس وظیفه مادری خود را کاملاً جدی می گیرند و آن را جزو اولین اولویت های زندگی خود قرار می دهند. از هوش طنز بالایی برخوردارند و سعی می کنند شادی و نشاط را در محیط خانه حاکم کنند. گل های ارکیده به دلیل زیبایی خاص و دوامی که دارند هدیه مناسبی برای مادران متولد دی ماه هستند. می توانید این جمله را روی کارت بنویسید: چه شغل خوبیست مادر بودن، آخر پاداش آن عشق واقعیست.


مادران متولد بهمن:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

این خانم ها مهربان و در عین حال منظم و مرتب هستند، و مسایل و مشکلات بزرگسالان را به راحتی با فرزاندشان مطرح می کنند. آنها در برقراری ارتباط با دیگران موفق هستند و هنگام بحث و جدل احساساتی نمی شوند. مادران متولد بهمن می توانند دوستی وفادار و همیشگی باشند. گل های بنفشه نماد وفاداری هستند و آنها را بی نهایت خوشحال می کنند، همین طورگلِ فراموشم نکن می تواند هدیه خوبی برای آنها باشد. روی کارت بنویسید: آنچه را که هستم، و آنچه را که می خواهم باشم، به فرشته ای به نام مادر مدیونم .


مادران متولد اسفند:

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

داشتن مادر متولد اسفند یعنی آزادی فکر و بیان در محیط خانه. او به رویاهای شما گوش می دهد و به شما اطمینان می دهد که آرزوهایتان به حقیقت خواهد پیوست. دسته گل های بزرگ او را چندان خوشحال نمی کند، در عوض ترجیح می دهد یک شاخه گل زیبا هدیه بگیرد. غنچه رز سفید یا زنبق زرد او را بی نهایت خوشحال خواهد کرد. روی کارت بنویسید: عشق مادر نیروییست که غیرممکن ها را ممکن می کند.


پرونده دوم: ایده های نو برای خرید کادوی روز مادر

شاید شما هم از خودتان بپرسید که به جز گل، شمع، ظرف، لباس و .... چه گزینه های دیگری وجود دارند که هم بتوانند مادر را خوشحال کنند و هم به او نشان بدهند که این هدیه از سر رفع تکلیف یا آسان طلبی تهیه نشده بلکه راجع به آن فکر شده است. بد نیست امسال کلیشه ها را بشکنیم و چیزی را بخریم که به او ثابت کند که دوستش داریم و برای خریدن هدیه نوآوری و انرژی به خرج داده ایم. برترین ها برای شما چند پیشنهاد دارد:

۱. گیاهان قابل کاشت

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

چرا برای خریدن گل هایی هزینه کنیم که بعد از چند روز پژمرده می شوند و ناچار باید دور انداخته شوند؟ می توانیم بوته های گلی را بخریم که تا سال ها سرسبز می مانند و گل می دهند، یا بوته های گوجه فرنگی که همه تابستان میوه می دهند و دیدن میوه های قرمز آنها لبخند را بر لب مادر می نشاند. حتی اگر مادر باغبان خوبی نیست، می توانیم مراقبت از این بوته ها را هم به عنوان قسمتی از هدیه خود در نظر بگیریم، به هرحال وقت گرانبها ترین هدیه ای است که می توانیم به دیگران بدهیم.

2. غذاهای خانگی خوشمزه

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

درست است که آشپزی مادر حرف ندارد، اما حتی او هم از غذاهای خانگی آماده لذت خوهد برد. می توانید بهترین غذاهای قابل فریز را تهیه کنید و آنها را در ظرف های کوچک فریز کنید. با این کار هر بار موقع صرف غذاها به یاد شما خواهد افتاد.

3. تاج

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

مادر شما مسلماً یک پرنسس است پس چرا با او مثل پرنسس ها رفتار نکنید؟ هرخانمی باید لااقل یک تاج موی زیبا در کمد لباس هایش داشته باشد.

4. آلبوم عکس دیجیتال

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

یک آلبوم عکس دیجیتال یا چیزی مثل آی پاد می تواند هدیه ای دوست داشتنی و تازه برای مادر شما باشد. عکس های موردعلاقه او را اسکن و در دستگاه ذخیره کنید. اگر امکانات دستگاه اجازه می دهد آهنگ های موردعلاقه او را هم ذخیره کنید.

5. گردنبند دردار

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

برای مادرتان گردنبندی بخرید و عکس مادرش را داخل آن بگذارید. به هرحال او هم فرزند مادرش است، حتی در روز مادر.

6. پیشبندهای آشپزخانه با طرح های خلاقانه

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

اگر مادر شما هم آشپزی را دوست دارد و زمان زیادی را در آشپزخانه می گذراند، احتمالاً لکه های غذا پیشبندش را پوشانده اند . می توانید پارچه سفیدی بخرید و نوشته های دلخواه خود را روی آن بنویسید، بعد با آن برای مادرتان یک پیشبند نو بدوزید!

7. کتاب آشپزی

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

شاید کتاب آشپزی در نگاه اول ایده چنان خلاقانه ای به نظر نرسد، اما طریقه نشان دادن آن می تواند باشد. اگر مادرتان آشپزی را دوست ندارد، بگویید این کتاب را برای پدر خریده ام تا آشپزی را یاد بگیرد . اگر مادرتان آشپزی را دوست دارد، بگویید این کتاب را برای پدر خریده ام تا بتواند یک شام رومانتیک تهیه کند. به هرحال بد نیست گاهی پدر از مبل و روزنامه و تلویزیون دل بکند و سری به آشپزخانه بزند!


پرونده سوم: بدترین هدیه های روز مادر را بشناسید!

با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می کنیم و از خودمان می پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال تر می کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده اید که کدام هدیه ها مادر را خوشحال نمی کنند؟!

۱. دئودورانت. دئودورانت محصولی است که در کیف یا کمد همه افراد پیدا می شود. اما دادن آن به عنوان هدیه می تواند یک اشاره غیرمستقیم باشد، نه؟!

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

2. سی دی های ایروبیک و کاهش وزن. خوب مسلماً چیز به دردبخوری است اما می تواند حامل یک پیام نه چندان خوشایند باشد: "شما چاق هستید و باید وزن کم کنید!"

3. حیوانات خانگی. شاید شما حیوانات را دوست داشته باشید اما واقعاً مادر هم آنها را دوست دارد؟ این هدیه را فقط در صورتی بخرید که مادرتان عاشق حیوان ها باشد!

4. گل های مصنوعی. این گل ها نه پژمرده می شوند و نه رشد می کنند، و اکثراً فاقد زیبایی واقعی هستند... کمتر خانمی این گل ها می پسندد، و مادر شما هم از این قاعده مستثنی نیست.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

5. وسایل آشپزخانه کم کاربرد. البته بعضی وسایل آشپزخانه واقعاً خوب و کاربردی هستند و می توانند خیلی از خانم ها را خوشحال کنند، ولی چیزهایی که کاربرد زیادی ندارند و شاید حتی یک بار هم به در مادر نخورند -مثلاً توت فرنگی قاچ کن! - نمی توانند ایده خوبی باشند.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

6. جوراب. همه ما چند جفت جوراب در خانه داریم که بعضی از آنها را بیشتر از بقیه دوست داریم... ولی کمتر کسی با دیدن یک جفت جوراب به عنوان هدیه خوشحال می شود.

7. قابلمه و ماهیتابه. مادرها آشپزی را دوست دارند، ولی آنها باید بدانند که در نظر بچه هایشان چیزی بیشتر از یک آشپز خصوصی هستند!

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر


پرونده چهارم: در روز مادر سلامتی را به مادرتان هدیه کنید

روز مادر نزدیک است و لابد شما هم به فکر یک هدیه خوب هستید. بد نیست امسال گل را فراموش کنیم و چیزی را برای مادران عزیز بخریم که واقعاً به آن احتیاج دارند - هدیه سلامتی.

اشتباه نکنید... لازم نیست برای او تردمیل بخرید. خیلی چیزها وجود دارد که می توانند به سلامتی مادر کمک کنند، و همه مادرهای نازنین از گرفتن هدیه ای که سلامت جسمی و روحیشان را تقویت می کند خوشحال خواهند شد.

۱. اگر هرسال برای مادرتان شکلات هدیه می بردید، امسال شکلات تلخ ببرید. شکلات تلخ حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از بیماری قلبی و سایر بیماری ها جلوگیری می کنند. فقط شکلات هایی را انتخاب کنید که شکر کمتر و کالری پایین تری دارند.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

۲.کیک و بیسکوییت های سالم تر. اگر دوست دارید کیک و بیسکوییت هدیه بدهید، محصولاتی را بخرید که چربی و کالری کمتری دارند. بعضی بسکوییت ها یا کلوچه هایی که حاوی گردو هستند، حتی مافین هایی که در آنها از روغن کانولا (نوعی روغن گیاهی) استفاده شده است می توانند گزینه های مناسبی باشند.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

۳. غذای سالم. به جای اینکه مادر را برای شام بیرون ببرید و با صرف هزینه های زیاد غذاهی ناسالم و چرب تهیه کنید، برای او شامی سالم و سبک درست کنید. اگر آشپز چندان ماهری نیستید، از یک کتاب آشپزی کمک بگیرید و بعد از صرف شام همان کتاب را به مادرتان هدیه بدهید.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

۴. سبد سلامتی. به جای اینکه برای مادر بسته های پر از شیرینی و شکلات ببرید، سبد مخصوص خودتان را درست کنید و در داخل آن سی دی های یوگا، ایروبیک و یا هر ورزش دیگری که دوست دارد بگذارید.

۵. خواب خوب. پزشکان می گویند خواب خوب و کافی خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد، همین طور به سلامت کلی بدن کمک می کند.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر

برای مادرتان ملافه ها، تشک ها، بالش ها یا پتوهای خوب و راحت بخرید. حتی اگرآقا هستید و می خواهید برای همسرتان کادو بخرید، به او پیشنهاد کنید که از این به بعد وقتی او خواب است از بچه مراقبت می کنید.

۶. حمایت روحی و جسمی. مطمئن باشید مادرهای میانسال و سالخورده این هدیه را به هدیه های مادی ترجیح می دهند. به مادرتان بگویید که از این به بعد هر زمان که به شما نیاز داشته باشد در کنارش خواهید بود، او را در مطب دکتر همراهی خواهید کرد و زمان بیشتری را به او اختصاص خواهید داد. البته مادرها همیشه می گویند "نه نمی خواهم تو زحمت بکشی" . اما یادتان باشد آنها همیشه، چه در دوران کودکی و چه در زمان حال برای ما زحمت کشیده اند، بد نیست گوشه ای از این همه خوبی و محبت آنها را جبران کنیم.

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • queen

      به نظر من کتاب آشپزی و پیش بند ایده جالی نیست مپاین یعنی مادرا باید آشپزی کنند من به عنوان یک مادر و همسر دوست دارم چیزی برایم بخرند که منحصرا مال خودم باشد.

    • fardad

      ممنون عالی بود

    • فاران

      +++++++++++++++++++++++

      مادر عزیز و مهربانم : روزت مبارک

      +++++++++++++++++++++++

    • نازنین

      مامان جون خوبم
      خیلی دوست دارم عزیز دلم . همیشه آرزوی سلامتی برات دارم . کاش هیچوقت سایه ات از سر ما کم نشه . قربونت برم .( دنیای من مادر)

    • nafas

      ولي باهمه اينااگه روز مادركادويي غيرطلاوجواهرات بخري ديگه توخونه جانداري!!

    • برف

      عشق یعنی مادر/صبر یعنی همسر/مهر یعنی دختر/نور یعنی خواهر؛ هرچه هستی، عشق یا صبر، مهر یا نور، روزت مبارک :)

      پاسخ ها

      • فاران

        درود بر شما ، خوشم میاد که ایده هاتون رو با اشعار زیبا ، قطعه ، دوبیتی و رباعی به معرض دید میزارید ( + )

    • یاسمین

      مادرم گل باشی ولی عمرت مثل گل نباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج