۲۳۳۰۸۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تیراندازی اوباش ۲۰ ساله به سوی پلیس

رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی از برخورد پلیس با اوباشگرانی که به منزل یک خواهر و برادر یورش برده و اقدام به مضروب کردن آنان با قمه کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی از برخورد پلیس با اوباشگرانی که به منزل یک خواهر و برادر یورش برده و اقدام به مضروب کردن آنان با قمه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سیف اله نوایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۹:۴۰ روز ۱۶ مرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ یک مورد شرارت و درگیری در آدرس خیابان یخچال به ماموران گشت انتظامی این یگان اعلام شد که بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد که چند تن از اراذل و اوباش با قمه مقابل در منزل یکی از شهروندان تجمع و اقدام به تهدید خانواده وی و همسایه هایش کرده‌اند که ماموران با مشاهده این وضعیت ضمن هشدار قصد متوقف کردن آنها را داشتند که یکی از افراد شرور با در دست داشتن یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند اقدام به تیراندازی کرد.

رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی با بیان اینکه ماموران نیز با دیدن این وضعیت ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک کردند، اظهارکرد: ماموران اقدام به شلیک دو عدد تیر هوایی کردند اما متهم توجهی نکرد و مجددا قصد تیر اندازی به سمت ماموران را داشت که ماموران نیز با هوشیاری کامل کمر به پایین فرد شرور را نشانه گرفته و تعداد دو عدد تیر یکی به پای راست و یکی به پای چپ متهم شلیک و او را زمین گیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم خود را داریوش ۲۰ ساله معرفی کرد، گفت: وی از افراد شرور منطقه مولوی است و دوتن از برادران وی نیز در زندان بسر می‌برند که دارای سابقه شرارت و فروش مواد مخدر در سطح منطقه هستند.

نوایی با اشاره به اینکه تفنگ متهم نیز همراه با چهار عدد گلوله به مقر دلالت داده شد، گفت: متهم تیر خورده نیز به بیمارستان منتقل شد، همچنین شاکیان که خواهر و برادر جوان به نام های محمود و اعظم بودند نیز تحت درمان قرار گرفتند چراکه اراذل مقابل جلوی در منزل آنان هجوم برده محمود را از ناحیه دست چپ و خواهر وی را از ناحیه بازوی راست با قمه مورد جراحت قرار داده بودند.

رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی با بیان اینکه دو متهم دیگر با استفاده از شلوغی محل از صحنه متواری شدند، گفت: تمامی این وقایع توسط دوربین جلوی در منزل شاکی ضبط شده و تحقیقات برای دستگیری بقیه عوامل موضوع همچنان ادامه دارد.

وی همچنین درباره چرایی اقدام سه اوباش در هجوم به در منزل این خواهر و برادر گفت: اختلافات مالی باعث این واقعه شده بود که پرونده ای در این رابطه تشکیل و بنا به دستور مقام قضایی برای بررسی های بیشتر در اختیار ماموران پلیس امینت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امنیت خواه

      اگر این مطالب را مسئولین محترم قضائی و انتظامی رویت میکنند خواهشمندم برای ریشه کن شدن
      و درس عبرت برای سایر مجرمین با
      اشد مجازات به این اراذل برخورد کنند
      و نگذارند با عدم برخورد لازم باعث
      گستردگی خلاف و نا امنی در جامعه
      گردد.

    • بدون نام

      با تشکر از نیروی انتظامی. امید است با این گونه افراد قاطعانه و به شدت برخورد شود و مجازاتهای سنگین حکم کنند. توهین به پلیس در کشورهای پیشرفته جرم بزرگیست چه رسد به تیراندازی به پلیس. لطفا مجرمان را به اشد مجازات برسانید.

    • علی

      مسولین قوه قضاییه از این تیپ رییس کلانتری ها ونیروهایشان حمایت کنند تا این اشرار بیشرف قطع ریشه شوند. حق تیر بهشون بدید با این کثافت ها برخورد کنند. انشائالله امنیت در این نظام مقدس برقرار بشه بحوله وقوته

    • سهند

      متاسفانه فردی که به شرارت شهرت دارد نباید در جامعه و اجتماع ازادانه تردد کند. این یک اشکال مهم ماست. که عده ای جرات کنند با قمه به منزل کسی هجوم بیاورند. هزارن جرایم دیگر را علیه شهروندان قطعا انجام میدهند که خیلی از انها غیر قابل پیگرد هستند. باید این شرورها توسط نیرو ی انتظامی دقیقا شناسایی بشوند و برای همیشه در یک جزیزه و یا تبعیدگاه نگهداری شوند. تا بعداز ان کسی جرات قمه کشی نداشته باشد. با سه ماه زندان اینها درست بشو نیستند.

    • محمد

      دو ماه پیش یک جوان 18 ساله سرباز با همدستی دوستانش با یک موتور دزدی صورت خواهرم رو با شیشه نوشابه خط انداختند! و بعد از شکایت و دستگیری مشخص شد که این حیوان در 16 سالگی قمه کشی کرده وهم اکنون هم 50 نفر شاکی خصوصی داره!!!
      حکمهای سبک هم احساس امنیت برای این حیوانات فراهم میکنه هم مردم رو دلسرد و ممکنه بعد از مدتی باعث افزایش میزان جرایم در کشور بشه. از مسئولین عزیز خواهش میکنم اصلا مدارا نکنند ودیدگاه های سیاسی رو به دیدگاه های اخلاقی و اجتماعی ارحج ندونند. به امید جامعه ای سالم و پاک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج