۲۳۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اطلاعات تمامی پروازهای جهان در نتایج جستجوی گوگل!

غول جستجوگر اینترنتی گوگل در ادامه تسلط خود بر بازار جستجو و پس از اضافه کردن دستور آشپزی به نتایج جستجو این بار برنامه پرواز فرودگاه‌ها را نیز به نتایج جستجوی خود افزوده است.

غول جستجوگر اینترنتی گوگل در ادامه تسلط خود بر بازار جستجو و پس از اضافه کردن دستور آشپزی به نتایج جستجو این بار برنامه پرواز فرودگاه‌ها را نیز به نتایج جستجوی خود افزوده است. اکنون کافیست تا شما تنها نام دو شهر مورد نظر خود را در کادر جستجوی گوگل به این صورت وارد کنید " flights from [a city] to [another city]" تا به سرعت ساعات پرواز هواپیماهای خطوط هوایی مختلف بر روی صفحه نتایج جستجوی شما ظاهر شود.

نتایج جستجو در این قابلیت که با توجه به بزرگی و اهمیت شهرهای مورد نظر شما دقیق‌تر نیز می‌شوند، در ده زبان شامل انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، هلندی، برزیلی، پرتغالی، لهستانی، روسی، ترکیه‌ای و کاتالانی در دسترس می‌باشد.

اطلاعات تمامی پروازهای جهان در نتایج جستجوی گوگل!

به طور مثال شما با تایپ این عبارت "flight THR MHD" تمامی پروازها از مبدا تهران به مقصد مشهد را به شما نمایش می‌دهد اما اگر شما تنها عبارت "flights from tehran" را تایپ کنید، گوگل لیست تمامی پروازها به مقصد تهران و یا توقف در فرودگاه این شهر از تمامی فرودگاه‌ها را نمایش می‌دهد.

اطلاعات تمامی پروازهای جهان در نتایج جستجوی گوگل!

البته مطابق معمول اطلاعات پرواز برخی شهرهای گمنام‌تر در این نتایج جستجو دیده نشده است و شما به طور مثال با تایپ عبارت "flights from Milwaukee to Tahiti" به هیچ نتیجه‌ای دست نخواهید یافت و البته پروازهای شهرهای کوچک ایالات متحده نیز شامل همین قانون شده است.

همانطور که در ابتدای خبر اشاره کردیم گوگل چندی پیش قابلیت جستجوی برنامه آشپزی را به قابلیت‌های جستجوی خود افزوده بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های شیرین جستجو در گوگل تبدیل واحدهای پولی و .. به یکدیگر است به طور مثال شما با تایپ عبارت "۳۰۰ gbp in usd" به معنای ۳۰۰ پوند انگلیس در دلار به نتیجه $۴۹۴٫۱۹ خواهید رسید. شما همچنین می توانید با تایپ "۲۵۰ km in miles" به معادل ۲۵۰ کیلومتر در واحد مایل برسید که در برخی مواقع بسیار کار راه انداز و راهگشاست. گوگل دوباره کار را در دنیای آنلاین برای کاربران خود راحت‌تر کرد. متشکریم گوگل!

منبع : Farnet.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج