۲۳۳۸۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بایرن ۵-۰ هامبورگ

بایرن مونیخ در اولین دیدار فصل جدید بوندس لیگا با نتیجه ۵-۰ هامبورگ را درهم کوبید.

ورزش سه: شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول این دیدار تنها یک بار دروازه حریف را باز کردند اما در نیمه دوم، ۴ گل دیگر زدند تا در اولین دیدار فصل به یک پیروزی پرگل برسند.

در ۱۵دقیقه ابتدایی هر دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند تا اینکه یک پاس اشتباه از بن‌عطیه می‌رفت تا هامبورگ را صاحب یک ضد حمله کند. در این شرایط ژابی آلونسو مجبور به خطا روی بازیکن حریف شد و نخستین کارت زرد فصل ۱۶-۲۰۱۵ بوندسلیگا را دریافت کرد.

سه دقیقه بعد در صحنه مشابهی بواتنگ بعد از لو دادن توپ در میانه میدان با عجله درصدد بازپس‌گیری آن برآمد که او هم با خطا بازیکن حریف را متوقف کرد تا کارت زرد دوم هم نصیب شاگردان گواردیولا شود. نخستین موقعیت خطرناک این بازی در دقیقه ۲۲ به دست آمد.

پاس روبن در سمت راست زمین به لام رسید، او توپ را برای لواندوفسکی که در هفت متری دروازه هامبورگ ایستاده بود سانتر کرد، اما ضربه نهایی این بازیکن لهستانی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. بالاخره دقیقه ۲۷ گل نخست بازی به ثمر رسید. آلونسو ضربه آزادی که در پی خطا روی دوگلاس کاستا به دست آمده بود را به جایی فرستاد که مدافعان هامبورگ غافل بودند و بن‌عطیه با ضربه شانه‌اش به توپ گل نخست فصل جدید را به نام خود ثبت کرد.

دقایقی بعد بازیکنان بایرن بر سرعت حملات خود افزودند و مولر و بواتنگ توانستند موقعیت‌های خوبی به دست آورند اما توپشان راهی به درون دروازه حریف نیافت. بالاخره دقیقه ۴۰ بازی یک حرکت جدی و خطرناک از یاران هامبورگ سر زد، اما شیپلوک با مزاحمت بواتنگ مواجه شد و نتوانست توپ را به درون چارچوب شوت کند و ضربه‌اش از بالای دروازه بیرون رفت. نیمه اول با نتیجه ۱ بر ۰ به سود بایرن به پایان رسید.

در نیمه دوم به نظر می‌رسید هامبورگی‌ها دست از محافظه‌کاری برداشته‌اند و با جرأت بیشتری به قلب زمین حریف نفوذ می‌کردند اما پیش از آنکه بتوانند دروازه نویر را تهدید کنند، لواندوفسکی توانست توپی را که اوسترزولک در مصاف با مولر دفع ناقص کرده بود، از آن خود کند و از فاصله یازده متری گل دوم بایرن را به ثمر برساند.

دقایقی بعد بن‌عطیه توپ را به سمت راست زمین جایی که کاستا حضور داشت پاس داد. این بازیکن برزیلی با سرعتی مثال زدنی توماس مولر را صاحب توپ کرد و او موفق شد برای سومین بار دروازه آدلر را باز کند. چهار دقیقه بعد باز هم مولر اینبار روی پاس لواندوفسکی دروازه هامبورگ را باز کرد. در این دقایق هامبورگ آشفته نشان می‌داد و بیشتر بازیکنانش به زمین خودی عقب نشینی کرده بودند.

دقیقه ۷۸ چیزی نمانده بود آلابا هم پایش به گلزنی باز شود، اما اینبار آدلر با دست چپ دروازه‌اش را نجات داد، اما دقیقه ۸۷ دوگلاس کاستا گل پنجم را هم با کمک رافینیا برای باواریایی‌های میزبان به ثبت رساند تا نخستین دیدار فصل با پیروزی پر گل شاگردان گواردیولا و مدافعان عنوان قهرمانی به پایان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج