۲۳۴۲۴۲
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

جنایت هولناک خانوادگی در شهرک ‌غرب

پسری جوان که پدر، مادر و خواهر خود را در جنایتی هولناک به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها جزئیات قتل را توضیح داد.

باشگاه خبرنگاران: ساعت ٢٠:٢٠ روز چهارشنبه هفته پیش به «سعید احمدبیگی»، بازپرس ویژه قتل تهران، اطلاع دادند جنایتی در خانه‌ای در شهرک‌ غرب به وقوع پیوسته است.

پس از اعلام این گزارش بازپرس و کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها جسد پدر خانواده را که مردی ٦٢ساله بود در نزدیکی در ورودی آپارتمان یافتند و مشاهده کردند این مرد هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

ساکنان ساختمان توضیح دادند همسر و دختر او نیز به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

یکی از همسایه‌ها گفت: «وقتی صدای داد و فریاد شنیدم از خانه بیرون آمدم و دیدم مادر و دختر این خانواده درحالی‌که زخمی شده‌اند و خونریزی دارند، جلو آسانسور افتاده‌اند. سریع پلیس و اورژانس را باخبر کردم».

به‌ گفته این فرد و دیگر اهالی ساختمان عامل این جنایت به احتمال زیاد پسر ٣٥ساله خانواده بود. این جوان که در محل حضور داشت، بازداشت شد.

درحالی‌که تحقیقات اولیه هنوز به پایان نرسیده بود، از بیمارستان خبر رسید دختر خانواده نیز جان خود را ازدست داده است. پس از آن بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی به بیمارستان رفت تا از مادر خانواده که زنی ٥٥ساله بود، پرس‌وجو کند. این زن شرایط وخیمی داشت و فقط با اشاره می‌توانست به سؤالات پاسخ دهد؛ او نیز تأیید کرد پسرش عامل این جنایت است.

مادر خانواده نیز ساعاتی بعد جان خود را ازدست داد و پزشکان علت مرگ او را شدت جراحت‌های وارد شده ناشی از سه ضربه چاقو به شکم و گوش وی اعلام کردند. بررسی‌های صورت‌گرفته درباره مقتولان فاش کرد یکی از پسران این خانواده حدود هفت سال پیش در جریان یک نزاع به قتل رسیده بود اما والدین او به‌دلیل اینکه متهم پسری نوجوان بود، از قصاص وی صرف‌نظر کردند و متهم آن پرونده بعد از مدتی با کمک افراد نیکوکار دیه را پرداخت کرده و از زندان آزاد شد؛ با این حال آن قتل زندگی این خانواده را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده بود. همچنین مشخص شد عامل این جنایت خانوادگی از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد و دارو مصرف می‌کرد.

این پسر وقتی تحت‌بازجویی قرار گرفت، مدعی شد قاتل برادرش قصاص شده است به این ترتیب بازپرس احتمال داد او یا دچار اختلال حواس است یا اینکه خانواده‌اش واقعیت را از وی پنهان کرده بودند. متهم در اعترافاتش گفت: «حدود هفت سال پیش با دختری آشنا و به او علاقه‌مند شدم.

قصد داشتم با وی ازدواج کنم. مشکل خاصی هم وجود نداشت اما در همین اثنا برادرم کشته شد و من به‌شدت درگیر این ماجرا شدم، به‌گونه‌ای که موضوع ازدواج منتفی شد این در حالی بود که هنوز به آن دختر علاقه داشتم». متهم به قتل ادامه داد: «چندی‌پیش به این فکر افتادم آن دختر را پیدا و بار دیگر موضوع ازدواج را مطرح کنم.

خیلی جست‌وجو کردم تا اینکه بالاخره توانستم شماره تلفنش را پیدا کنم. روز حادثه با او تماس گرفتم اما به من گفت ازدواج کرده است و من دیگر نباید به او تلفن بزنم و مزاحمش شوم. این حرف مرا به‌شدت آشفته کرد، طوری که ناگهان دچار خشم زیاد شدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. چاقویی برداشتم و با آن شیشه تلویزیون را شکستم.

سپس به پدرم که روی مبل نشسته بود حمله کردم و او را زدم. مادر و خواهرم با دیدن این صحنه به‌شدت ترسیدند و سعی کردند فرار کنند اما بعد از کشتن پدرم به سمت آنها رفتم و هر دو نفرشان را با چاقو زدم. سپس به اتاق خودم رفتم و سیگار کشیدم تا اینکه مأموران از راه رسیدند و مرا دستگیر کردند».

بنا بر این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و بازجویی‌ها از او به دستور بازپرس احمدبیگی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرک قبر

      شهرک غرب خیلی بد شده چندسالیه خیلی حادثه های عجیب و قریب و حوادث جنایی زیادی در این منطقه رخ میده که بیشترشونم دچار بیماری های اعصاب و روان هستند.

      پاسخ ها

      • محمد

        بخاطر اینه که زیاد تو خوشی هستید

      • بدون نام

        اینم نظر شماست اگه با اخبار و اماری که از جرم و اعتیاد مناطق پایین تهران میاد مقایسه کنید این حرفو نمیزنید تو این مناطق چون این خبرها تک و توک میاد تو چشمه

    • بدون نام

      یا خدا!!!!!!!!!

    • بدون نام

      فیلم هندی ام اینقد تراژیک نمیشه

    • بدون نام

      اوچ جنون . کم اوردم واسه نوشتن

    • mahdi

      مگه داریم :|

    • سهند

      خاک بر سرت کنند. دیوانه حیوان هم با زندگیش اینگونه نمیکنه.متاسفانه کاری هست که شده و کاریش هم نمیشه کرد.

    • Avenger

      خِر خِره اون پسر رو باید جوید ، کسی که ناموس خودشو بکشه رو باید تیکه تیکش کرد .

    • بدون نام

      اکثر جنایت ها برای بی فرهنگی افراد اتفاق میافتد مثل خبر چند روز پیش شما تجاوز و قتل دختری که بدنبال استخدام بود ! بیشتر افراد از اطراف و پایین شهر در نقاط تهران جرم انجام میدن ربطی به شهرک غرب بودن نداره !

    • سید علی

      جنایت پشت سر جنایت!!!اگه اسلحه سرد و گرم ممنوع نبود الان جنگهای داخلی در جریان بود!!!واقعا جامعه از لحاظ روانی-فرهنگی-اجتماعی حال و روز خوبی نداره!!!

    • خدا

      اعتیاد،بازهم بگیم اعتیاد جرم نیست.
      فردمعتاد دست به جنایاتی می زند که از عهده شیطان هم برنمی آید.

    • سیمین

      متاسفانه در جامعه ما مهارت کنترل خشم بسیار ضعیفه و باید از متخصصین در این مورد کمک گرفت . مثلاما بارها شاهد دعواهای شدید در تصادفات بودیم در حالی که همه جای دنیا این موضوع با دخالت افسر حل میشود.

    • امید

      اینا جانورن ، انسان نیستن باید بره اون بالا! امیدوارم که اصلا نبخشنش. جان سه تا انسان اونم از نزدیکترین افرادشو گرفته! بخشش در حق او واقعا ظلم است!

    • بدون نام

      این موضوعات اختصاص به شهرک غرب جاهای دیگه نداره جرم جنایت زیاد شده بیاید محله های پایین خیابانهای رودکی قصرالدشت کمیل هر موتور سوار از وقتی هوا تاریک میشه با قمه شمشیر توخیاببون میچرخن.

      پاسخ ها

      • علی رضا

        جیحون و نظام آباد و خزانه و....

    • حسین

      آخه احمق خودت به درک چرا پدر و مادر و خواهرت رو کشتی ؟

      اونا حق زندگی نداشتن ؟!

      بعضی ها چقدر احمق هستن خدایا !

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم مخم هنگ کرده

    • بدون نام

      یکی مث این یکی هم مث نامزد من گفت جوگیر شدم ازت خاستگاری کردم الانم چیزی نشده گوه خوردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا عاقبتتونو به خیر کنه ناراحت شدم برات جونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج